quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Straks waag ik mij aan de Baileys.![]()
iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de man van de statistieken..
beetje werk, beetje kinderen en beetje Fok! is toch goed te doen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
maar ik ben vandaag niet zo actief
ik post vooral in salvos.
veel en hard in huis gewerkt.
kast verbouwen is arbeidsintensief
quote:
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef Renesite het volgende:
whahahahah
zware bevallingen ofzo is er op.
Kolere, dat mens perst ongelovelijk kei hard en het komt maar niet.
Dikke paniek enzo!!!!!!
Dat begreep ikquote:
ik vrees dat de kinderen onder het werk geleden hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje werk, beetje kinderen en beetje Fok! is toch goed te doen?
Maar nu gaat het beter? (op te maken uit je tekst)quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat de kinderen onder het werk geleden hebben
kon nergens met ze naar toe en thuis was t vooral ruzien
dat dachten we alquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.![]()
en dan ook iedereen uitnodigen om de video te komen kijken achteraf..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat dachten we al
Jezus, niet normaal
als de kinderen slapen, maken ze geen ruziequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar nu gaat het beter? (op te maken uit je tekst)
Wij lagen hier een beetje in een deuk, al die reacties enzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan ook iedereen uitnodigen om de video te komen kijken achteraf..
Lekker man.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat dachten we al
Jezus, niet normaal
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaalquote:
nou, dat is dan meegenomen.. maar als ze wakker zijn wel dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als de kinderen slapen, maken ze geen ruzie
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgangquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en maar trekken aan dat hoofd, het bloed zit op de muren.![]()
damn wat een gekrijs.. en dat in het ziekenhuis... fijn als je daar nog niet goed geholpen wordt.. toch maar ffies blijven kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaal![]()
Vaag programma.
Waarom kijk je er dan ook naar?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die spoed keizersnee van nu, moest je eens horen, niet normaal![]()
Vaag programma.
Keizersnede dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgang.
Mijn moeder moest nog even naar de wc (god weet waarom????) Ze kwam terug en perste wat en hop; daar was René.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgang.
geniet ervan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik gok t er op en trek een pilsje open
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als de kinderen slapen, maken ze geen ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |