quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, het is mijn zus he
[..]
nee, dat niet meerdus daarmee kun je vraag 1 wel wegstrepen geloof ik.
ik heb het wel eens ondergaan ja..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een met de kop onder de kouwe kraan gehouden om af te koelen.
alleen onder de koude douchequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een met de kop onder de kouwe kraan gehouden om af te koelen.
tussen de 8 en 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. dat zul je altijd zien. Hoe oud zijn die van jou als ik vragen mag?
Na elven komt Max In Alle Staten erop.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens loos vermaak kijken op RTL 4 geloof ik.tot morgen of zo.
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staanquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb één keer naar een keizersnede gekeken, uit interesse hoe dat nu echt ging.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens loos vermaak kijken op RTL 4 geloof ik.tot morgen of zo.
Hoe is dat nou om daar naar terug te kijken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staan. Maar dat vind ik ook interessanter dan een gewone bevalling
.
Ik heb helemaal niets, van de eerste , de eerste foto die gemaakt werdquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staan. Maar dat vind ik ook interessanter dan een gewone bevalling
.
Huhquote:
Hey Jaguarizedquote:
Hai moppiequote:
quote:
Nu weer goed, een beetje slapen deed wonderen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hai moppie![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met jou?
Wie bedoel jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |