Nope, er valt hier weinig te kiezen wat dat betreft hoor. Eerste keer was ik het na 24 uur weeen zat en besloot de gyn tot een keizersnee. Tweede keer was ik al een aantal keren opgenomen geweest met voortijdige weeen en besloot de gyn weer tot een keizersnee en nr. 3 en 4 waren wel geplande keizersnedes. Ondanks het feit dat mijn kont dik genoeg is bleek mijn bekken toch te smal te zijn, dus ik had het nooit op eigen kracht gered. (Was ik waarschijnlijk ook in helse bevallingen geindigdquote:
2 jaar jonger als ik.. toen trouwens ook alquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht al...Hoe oud is ze nu?
ooh.. niet bewust gekozen dus.. maar je kunt er toch om vragen? ik weet het verder ook niet hoor. Maar goed dat het dus ook op een andere manier opgelost kan worden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, er valt hier weinig te kiezen wat dat betreft hoor. Eerste keer was ik het na 24 uur weeen zat en besloot de gyn tot een keizersnee. Tweede keer was ik al een aantal keren opgenomen geweest met voortijdige weeen en besloot de gyn weer tot een keizersnee en nr. 3 en 4 waren wel geplande keizersnedes. Ondanks het feit dat mijn kont dik genoeg is bleek mijn bekken toch te smal te zijn, dus ik had het nooit op eigen kracht gered. (Was ik waarschijnlijk ook in helse bevallingen geindigd. )
22 dus zeg maar..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 jaar jonger als ik.. toen trouwens ook al![]()
Ik ben het met je eens, ga acuut met mijn benen over elkaar zitten bij bevallingenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
Bevallingen vind ik niks om naar te kijken op tv. ER Trauma Team Live oid wel weer..
of iemand die een heftruck met een rol staal op z'n voet gehad heeft.. of iemand met een stuk ijzer in z'n hersenen die gewoon niets heeft behalve wat hoofdpijn..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of het goed is is een ander verhaal. Ik vind het wel vermakelijk en apart om te zien hoe een menselijk lichaam er ook uit kan zien.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ga acuut met mijn benen over elkaar zitten bij bevallingen.
Aantrekkelijk en single?quote:
Ik heb er weleens een met de kop onder de kouwe kraan gehouden om af te koelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er slechts 1 keer 1 buiten gezet.
die was helaas weer eerder binnen dan ik
hee, het is mijn zus hequote:
nee, dat niet meerquote:en single?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een met de kop onder de kouwe kraan gehouden om af te koelen.
Ik heb één keer naar een keizersnede gekeken, uit interesse hoe dat nu echt ging.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ga acuut met mijn benen over elkaar zitten bij bevallingen.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, het is mijn zus he
[..]
nee, dat niet meerdus daarmee kun je vraag 1 wel wegstrepen geloof ik.
ik heb het wel eens ondergaan ja..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
alleen onder de koude douchequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
tussen de 8 en 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. dat zul je altijd zien. Hoe oud zijn die van jou als ik vragen mag?
Na elven komt Max In Alle Staten erop.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens loos vermaak kijken op RTL 4 geloof ik.tot morgen of zo.
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staanquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb één keer naar een keizersnede gekeken, uit interesse hoe dat nu echt ging.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:29 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga eens loos vermaak kijken op RTL 4 geloof ik.tot morgen of zo.
Hoe is dat nou om daar naar terug te kijken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staan. Maar dat vind ik ook interessanter dan een gewone bevalling
.
Ik heb helemaal niets, van de eerste , de eerste foto die gemaakt werdquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb die van mezelf vrij uitvoerig op de foto staan. Maar dat vind ik ook interessanter dan een gewone bevalling
.
Huhquote:
Hey Jaguarizedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |