Keizersnede dus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgang.
Mijn moeder moest nog even naar de wc (god weet waarom????) Ze kwam terug en perste wat en hop; daar was René.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben blij dat er bij mij niet gekloot is via die weg. Niks mis met een nooduitgang.
geniet ervan!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik gok t er op en trek een pilsje open
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als de kinderen slapen, maken ze geen ruzie
geweldig, ik kwam er ook zo snel uit, nog eventjes voor het ontbijt..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn moeder moest nog even naar de wc (god weet waarom????) Ze kwam terug en perste wat en hop; daar was René.
niet met elkaar hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat is dan meegenomen.. maar als ze wakker zijn wel dus?
Doeisels!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef leonieke het volgende:
Ik geef het op voor vandaag
Vannacht nog maar eens wakker liggen over die database die nu opeens een foutmelding geeft op een plaats waar hij dat nog nooit gedaan heeft![]()
Doei
4 keerquote:
dat werkt inderdaad niet. Hoewel ik zelf geen kleine heb rondhuppelen, kom ik wel bij kennissen die wat hummels tussen de 1 en 5 jaar hebben rondhuppelen. De ene keer is alles goed en heb je er geen omkijken naar, kom ik een week later is er 1 ziek, loopt de proesten en kan niet slapen.. nou.. dan ben ik toch blij dat ik gewoon naar huis kan na mijn biertje en een hapje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet met elkaar hoor
ze liggen niet bij elkaar.
en ik heb vandaag wel begrip voor de kleinste.
ze hoest veel en daar wordt ze wakker van.
wellicht met keelpijn, tja
dat is niet leuk
Welterusten Leoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef leonieke het volgende:
Ik geef het op voor vandaag
Vannacht nog maar eens wakker liggen over die database die nu opeens een foutmelding geeft op een plaats waar hij dat nog nooit gedaan heeft![]()
Doei
.. bewuste keuze dus..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef es70 het volgende:
[..]
4 keer. Geen 'holle bomen' hier
.
ik dacht, ik pak er een dropje bij.quote:
gewoon wegspoelen met bierquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht, ik pak er een dropje bij.
vandaag een doos drop gekocht. blijkt t van die net-niet drop te zijn (dus niet mijn favoriete smaak)
alles goed is een smaak die we hier slechts zelden hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat werkt inderdaad niet. Hoewel ik zelf geen kleine heb rondhuppelen, kom ik wel bij kennissen die wat hummels tussen de 1 en 5 jaar hebben rondhuppelen. De ene keer is alles goed en heb je er geen omkijken naar, kom ik een week later is er 1 ziek, loopt de proesten en kan niet slapen.. nou.. dan ben ik toch blij dat ik gewoon naar huis kan na mijn biertje en een hapje.
iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon wegspoelen met bier![]()
ik vind die programma's ook niksquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
Bevallingen vind ik niks om naar te kijken op tv. ER Trauma Team Live oid wel weer..
Bevallingen of ER?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind die programma's ook niks
vriendin kan er de hele avond naar kijken
ik weet ook niet hoe dat normaal is verder.. vroeger was hier hier in huis wel okay, af en toe timmerde ik mijn zusje op d'r harses, maar dat hoorde erbij.. Toen ik ouder was had m'n moeder me eens buiten gesloten om me te laten afkoelen, roste ik er met de blote hand een ruit uit.. maar toen was ik al 10 of zo..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alles goed is een smaak die we hier slechts zelden hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |