abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30606741

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear &amp; Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z&#039;n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam - - - Xfire naam

• UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

Vorige delen:

01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16
    17 18

De openingspost:

Die kan je hier vinden.
  • pi_30606768
    weer al een nieuwe
    Every war is different, every war is the same.
    pi_30606903
    nog van et andere topic
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 16:32 schreef -Dries- het volgende:
    Medic wapen si teh suxxage
    medic wapen rullt gewoon
    pi_30607038
    quote:
    blabla not found
    Narf!
      donderdag 15 september 2005 @ 17:17:25 #7
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_30607258
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Grootste hekel heb ik aan mensen die alles blokkeren met mijnen zodat je nergens meer in of uit kunt met een voertuig.. En dan knal je er per ongeluk op en dan gaat de legger nog zeuren ook.

Stel je bent US bij Karkand.

Ik zie het nut van mijnen aan de doorwaadplek, met name aan het begin van het spel of als het minder gaat. (zeker als de brug kapot is)
    Ik zie GEEN nut van US mijnen aan het einde van de weg vanaf US basis op het eerste of tweede kruispunt. Dat is gewoon stom.

En dan ook nog discussie krijgen in-game over die logica. Als je bovenstaande niet inziet moet je maar beter geen mijnen leggen maar gewoon gaan knallen...

correct me if I am wrong
    Ik leg hem juist ter verdediging, denk aan operation cleansweep, meest noordelijke post: ik drop daar claymores bij die riooltunnel (als er iemand naar boven komt, kaboemie) en op de grens naar het strand waar veel sneaky asses aankomen.

Verder als ik ergens op een toren lig te snipen dan drop ik er eentje om me rugdekking te geven. Alleen beginnen vaak juist de clan-lui te miepen als je eens je verstand gebruikt...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_30608011
    Wat een geklets hoi zijn we ook weer..

Dit spel heet Battlefield geen "madeliefje bijeenkomst".
    Mijnen leggen en al wat niet meer hoort bij het oorlogsspel. Bedoel het gaat erom
    om je tegenstander zo snel mogelijk uit te schakelen,en daar hoort mijnen en boobytraps
    leggen bij. Moet je maar beter opletten.
    pi_30608034
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
    sorry nog een keer http://www.lookatentertainment.com/nneu231nd1zd823/vids/v-413.wmv

dat is dus echte Domo-Power

damn dat ziet er ziek uit

en had liever het originele geleuid gehad
    Narf!
    pi_30609286
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef Sickert het volgende:

[..]

damn dat ziet er ziek uit

en had liever het originele geleuid gehad
    idd, maar dit eclyptische deuntje heeft ook wel wat
    pi_30609491
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef Sickert het volgende:
    Echt ziek ja Daar kan Domo nog een puntje aan zuigen.
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_30609866

battlefield draaide net prima!!! zelf iets sneller dankzij mn nieuwe mobo denk ik

* Sickert weer van de partij!!

morgen tgs? of word het niks meer Jedi?
    Narf!
    pi_30609927
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef Sickert het volgende:
    morgen tgs? of word het niks meer Jedi?
    Anders reserveren we het aantal stoelen dat we hebben ? Daarna lekker biertje drinken ofzo
    pi_30610387
    ook goed met 5 man is het net zo gezellig als met 10

ik vind t prima! ik zie wel een mailtje van jedi of een post ben zo weg en wat later online
    Narf!
    pi_30611745
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 18:57 schreef Sickert het volgende:
    ook goed met 5 man is het net zo gezellig als met 10
    Daarom, zo zijn we ook ooit begonnen
    pi_30612016
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
    Wat een geklets hoi zijn we ook weer..

Dit spel heet Battlefield geen "madeliefje bijeenkomst".
    Mijnen leggen en al wat niet meer hoort bij het oorlogsspel. Bedoel het gaat erom
    om je tegenstander zo snel mogelijk uit te schakelen,en daar hoort mijnen en boobytraps
    leggen bij. Moet je maar beter opletten.
    gek genoeg ben ik het eens met i-spy. T liefst loop ik ook als sniper/engineer/spec ops door t level om overal boobytraps te plaatsen met een support man erbij voor de nodige resupply.. de schade die je kan aanrichten op karkand bv is enorm.. claymores bij alle punten waar de USA mannetjes zeker weten langskomen.. helaas loopt altijd iedereen van MEC ook altijd veel te ver naar voren
    pi_30612335
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 19:43 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

gek genoeg ben ik het eens met i-spy. T liefst loop ik ook als sniper/engineer/spec ops door t level om overal boobytraps te plaatsen met een support man erbij voor de nodige resupply.. de schade die je kan aanrichten op karkand bv is enorm.. claymores bij alle punten waar de USA mannetjes zeker weten langskomen.. helaas loopt altijd iedereen van MEC ook altijd veel te ver naar voren
    Ik heb nog steeds mijn c4 medaille nog niet, en ook de pistol en knife.
    Maar verder alles volgens mij.
    Hell To The Liars
    pi_30612376

René Froger doorbreekt prostaattaboe
    AMSTERDAM - "Moet ik mijn testament opmaken? En doet hij het straks nog?" Het waren de eerste twee vragen die René Froger aan zijn uroloog stelde toen hij eerder dit jaar hoorde dat hij prostaatkanker had. Inmiddels is Frogers prostaat met succes verwijderd. In de ArenA vertelde hij donderdag op de eerste Europese dag van de prostaat, zijn verhaal.

Froger hoefde zijn testament niet op te maken. Prostaatkanker is in veel gevallen goed te behandelen. En de 'hij' van Froger deed en doet het prima, als we de zanger mogen geloven. Waarschijnlijk zorgt 'hij' er wel voor dat er een groot taboe op prostaataandoeningen rust. Froger wil daar iets aan doen door zijn verhaal openhartig te vertellen en mannen over te halen zich regelmatig te laten controleren.

De controle van Froger was toeval. Hij had geen enkele klacht, maar trainde onder medische begeleiding voor de marathon van New York. De vader van de betreffende arts was overleden aan prostaatkanker en had zich daarna voorgenomen iedere man die hij begeleidde te testen op PSA (prostaat specifiek antigen). Het is een indicator voor prostaatproblemen.

Bij de toenmalige 43-jarige Froger was de PSA-waarde te hoog en een jaar later zelfs schrikbarend hoog. Nader onderzoek wees uit dat hij prostaatkanker had. "Ongelooflijk. Ik had nergens last van", zei Froger donderdag. Zonder operatie of behandeling had hij hooguit nog een paar jaar geleefd.

De urologen en Froger pleitten donderdag voor regelmatige controle van de PSA-waarde, die gemakkelijk is vast te stellen. "Mannen kunnen wat dat betreft veel leren van vrouwen. Die zijn veel bewuster van hun lichaam. Een man mankeert nooit iets, wil het niet weten en gaat zeker niet naar de dokter ", aldus uroloog F. Ypma.

Ook de medische zorg en overheid lijken anders naar mannen te kijken. Regelmatige uitstrijkjes, bevolkingsonderzoek borstkanker, voor mannen is niet iets soortgelijks. Juist daarom pleitten de (ervarings)deskundigen donderdag voor het doorbreken van het taboe op prostaatproblemen. Mannen moeten zich bewuster worden van hun lijf en zonodig actie ondernemen. Vrijwel alle mannen krijgen naarmate ze ouder worden problemen met hun prostaat en sommige mannen al op jonge leeftijd. Vroegtijdig ingrijpen kan hun redding zijn.

Hell To The Liars
    pi_30612523
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef Droopie het volgende:
    René Froger
    Kunnen we daar geen tank op parkeren ?

Anyway hoe laat is iedereen er morgenavond ? Geloof dat ik wel redelijk op tijd kan zijn nml.
    pi_30612741
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Kunnen we daar geen tank op parkeren ?

Anyway hoe laat is iedereen er morgenavond ? Geloof dat ik wel redelijk op tijd kan zijn nml.
    Wat tank. HUP zwaar geschut. paar goed geplaatste mortars zullen de boel wel wat vlakker maken.
    Be Chill... Be Cool!!!!
    pi_30612835
    Ligt de server eruit ?
    kan er met geen mogelijkheid opkomen.
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_30612846
    bf2 draait relaxt op xp64!
    pi_30612925
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:11 schreef Suikermais het volgende:
    Ligt de server eruit ?
    kan er met geen mogelijkheid opkomen.
    Volgens de statistieken staat ie nu op code geel.....kijk het even 5 minuutjes aan en anders reset ik wel even.
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:11 schreef alsem het volgende:
    bf2 draait relaxt op xp64!
    De patch herkende m'n install dir niet, manueel patchen ging toen ook niet meer omdat de patch meteen afgesloten werd en ik deze niet meer uit de install dir kon halen.

Windows x64 Te weinig drivers voor de veelzijdige PC gebruiker.
    pi_30613056
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:14 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Volgens de statistieken staat ie nu op code geel.....kijk het even 5 minuutjes aan en anders reset ik wel even.
    [..]

De patch herkende m'n install dir niet, manueel patchen ging toen ook niet meer omdat de patch meteen afgesloten werd en ik deze niet meer uit de install dir kon halen.

Windows x64 Te weinig drivers voor de veelzijdige PC gebruiker.
    ik heb tot nu toe alle drivers kunnen fixen, het is idd wel even zoeken..
    pi_30613108
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:19 schreef alsem het volgende:
    ik heb tot nu toe alle drivers kunnen fixen, het is idd wel even zoeken..
    Ik moest m'n PSC2410 als deskjet 990c installeren zodat ik gebruik kon maken van basic printing.
    Ik kon Trackmania Sunrise niet installeren omdat deze het OS niet herkende en dus niet ondersteunde

Jammer, idee is best goed maar ik wacht wel op de beta van Longhorn.
    pi_30613135
    Geef de server maar een trap.....
    pi_30614405
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef Suikermais het volgende:
    Geef de server maar een trap.....
    *schopt

duurde even, had Trackmania Sunrise opgestart
    pi_30615385
    pi_30615527
    Morgen 20.00 Rotterdam@ TGS??

Zijn er nog gegadigden? Anders wordt het dus 5 man en maak ik dat morgen in orde!

niet te geloven...krijg net weer een afmelding..

Ik ga nu eerst lekker knallen!
    pi_30617776
    afmelding van wie?

naja mail me maar hoelaat je hier staat jedi

en anders kun je me altijd bellen
    kzie t morgen wel
    Narf!
    pi_30618114
    Laat me weten of t nog steeds de moeite waard is om morgenavond vrij te houden ...
    Before all else, be armed.
    pi_30619481
    nou 5 man dus...ik regel het boys

Ik pik Jafarx en Sickert op

Johan en FJD komen zelf??

Tot morgen mannen... kut moet wel eerst tomtom terug op de pda zetten... Ding heeft per ongeluk weer een harde reset gehad.
    pi_30620580
    Was nog wel eventjes leuk net. Lekker aan het kloten. Uiteindelijk nog 1 rondje commander gespeeld en na een hard gevecht hebben we ondanks mijn commander kwaliteiten een forse achterstand om weten te buigen in een winstpartij

Ik kom morgenavond idd zelf Zal wel even de rcon tool op m'n mail mikken zodat we dat vanavond evt kunnen doen
    pi_30620716
    gin kut vandaag ook niet erg lang gespeel voetbal was op tv ":P
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_30627123
    lekker gespeeld ja.

eerste rondje ging echt bagger maar toen kreeg ik een tank te pakken....

Ik heb al zin in vanavond...
    pi_30627129
    ik ben nu onderkorporaal en heb gekozen voor het medic wapen als bonus kit. maar wanneer krijg je de gelegenheid om andere bonuskits te kiezen? en zijn wapens de enige bonuskits?
    pi_30627278
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef jpjedi het volgende:
    eerste rondje ging echt bagger maar toen kreeg ik een tank te pakken....
    FJD [C4] [BoF]-Raffie-
    FJD [C4] JPJedi

pi_30628338
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef JumperJack het volgende:
    ik ben nu onderkorporaal en heb gekozen voor het medic wapen als bonus kit. maar wanneer krijg je de gelegenheid om andere bonuskits te kiezen? en zijn wapens de enige bonuskits?
    Er bestaat ook zoiets als google...en search op Fok!

Dit is al 100 keer behandeld hier...

Ik heb nu ook geen zin om het weer op te gaan zoeken
    pi_30628444
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

FJD [C4] [BoF]-Raffie-
    FJD [C4] JPJedi

I will fok!king kill ya ton8

Fer, We kunnen trouwens echt veel geld gaan verdienen met de clan. Aanbieding uit Sierra leone op de BoF mail om 12 miljoen te investeren..

[ Bericht 18% gewijzigd door jpjedi op 16-09-2005 11:20:14 ]
    pi_30631788
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Er bestaat ook zoiets als google...en search op Fok!

Dit is al 100 keer behandeld hier...

Ik heb nu ook geen zin om het weer op te gaan zoeken
    zet het dan in de OP ofzo...
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_30633218
    Gisteren de demo gedownload, tot diep in de nacht zitten spelen (bedankt EA voor de wallen onder m'n ogen). Nee, voortreffelijk. De scenery, gameplay, FX, gamebalance... noem maar op.
    pi_30633268
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef Keromane het volgende:
    Gisteren de demo gedownload, tot diep in de nacht zitten spelen (bedankt EA voor de wallen onder m'n ogen). Nee, voortreffelijk. De scenery, gameplay, FX, gamebalance... noem maar op.
    nou dan staat je maar 1 ding te doen hé...
    pi_30636163
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

FJD [C4] [BoF]-Raffie-
    FJD [C4] JPJedi

The force is strong is this one.. nog even en we zien complete black hawk crews langskomen die met zijn c4 naar de eeuwige jachtvelden worden gestuurd
    pi_30636193
    gisteren trouwens even de G3 in handen gehad.. ook een fijn wapen.. wordt een lastige keuze de volgende unlock
    pi_30637115
    quote:
    @Domo had je hem al gezien...
    pi_30637240
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Die is echt superrrrr vet
    pi_30637288
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Die is echt superrrrr vet
    ze zouden in de volgende patch eigenlijk de minigun op de bh juist sterker moeten maken, die auto was in een keer Kaboem!
      vrijdag 16 september 2005 @ 15:52:09 #50
    12888 Skull-splitter
    pi_30637652
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ze zouden in de volgende patch eigenlijk de minigun op de bh juist sterker moeten maken, die auto was in een keer Kaboem!
    Maar dat achterlijke auto-repair zou verboden moeten worden (en velen die erop zijn meegelift zouden ze moeten devalueren IMO...)
    pi_30637710
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar dat achterlijke auto-repair zou verboden moeten worden (en velen die erop zijn meegelift zouden ze moeten devalueren IMO...)
    wordt ook aangepast, in-air repair wordt gelimiteerd. niet dat dat nu lekker werkte...
    pi_30637802
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dat was nou precies mijn idee
    pi_30638383
    idd.. as if the Blackhawk nu overwoestbaar is... (in Masthuur City)
    De BlackHawk schiet je makkelijk uit de lucht ondanks dat er engi's inzitten die het proberen te fixxen..
      vrijdag 16 september 2005 @ 16:45:13 #54
    12888 Skull-splitter
    pi_30639249
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 16:15 schreef dCY het volgende:
    De BlackHawk schiet je makkelijk uit de lucht ondanks dat er engi's inzitten die het proberen te fixxen..
    Moet je wel met 3 gastjes tegelijk dat ding onder vuur nemen, ik heb inmiddels te vaak meegemaakt dat die gasten in de hawk alles verzieken...
    pi_30639763
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 16:15 schreef dCY het volgende:
    He jij speelde gisteren ook op onze server...en volgens mij had je een berg strepen als rang.

Maarrrrrrrrr. Je TK-de Di3ki3 om in de tank te kunnen op Masthuur...
    pi_30640000
    ja ja ja.......dat vink dus helemaal zwaar K.U.T
    Dat soort lui mag je van mij direct een permban geven op onze server !
    pi_30640015
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

He jij speelde gisteren ook op onze server...en volgens mij had je een berg strepen als rang.

had het gezegd werd ie gekickt...
    pi_30640042
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

err.. tja.. dat was een foute actie van mij, ik geef het toe..
    Maarja.. wel de ronde flink gewonnen (MEC won)

Ik had zoiets van: WTF, ik sta de vlag te kappen en hij staat bij de schutting dan de tank weg te kapen..
    Ja ik weet het, het is voor iedereen, de tank..
    Maar op dat moment had ik echt zoiets van: fuck this..!

Anyways..
    Sorry Di3ki3
    pi_30640050
    woeij straks tgs!!
    Narf!
    pi_30640053
    jezus..heb 't 3 keer gemeld.
    Als je dan nog niks ziet heb je wat in je ogen volgens mij
    pi_30640059
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

had het gezegd werd ie gekickt...
    ..Werd ook geroepen in de ronde..
    pi_30640153
    Zo.....en nu vertrek ik richting het o zo mooie Hellendoorn om een paar machtige rallybolides in actie te zien....
    Veel plezier voor diegenen die vanavond in TGS zitten.
    pi_30640240
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef dCY het volgende:

[..]

..Werd ook geroepen in de ronde..
    maar ik was waarschijnlijk niet ingame... en ik ga alleen in op requests van members.. of het moet wel heel duidelijk zijn
    pi_30640242
    X-fire user lijst update :

Fok naam X fire naam

haarbalpasta -haarbalpasta
    pi_30640254
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef Haarbalpasta het volgende:
    X-fire user lijst update :

Fok naam X fire naam

haarbalpasta -haarbalpasta
    ben je al lid geworden van bof?
    pi_30640294
    btw.. wel leuke server!!
    pi_30640337
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

maar ik was waarschijnlijk niet ingame... en ik ga alleen in op requests van members.. of het moet wel heel duidelijk zijn
    Je was ingame..zekers weten. vraag maar aan jedi
    En eeh...volgens mij ben ik een member. Heb betaald voor de server
    pi_30640344
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:15 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ben je al lid geworden van bof?
    bof?
    pi_30640364
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:18 schreef Haarbalpasta het volgende:

[..]

bof?
    Band of fokkers!
    pi_30640420
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:19 schreef Haarbalpasta het volgende:

[..]

Band of fokkers!

[ Bericht 15% gewijzigd door RudyCarell op 16-09-2005 17:21:27 (ok je bent al lid) ]
    pi_30640501
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef Suikermais het volgende:

[..]

sorry zo bedoelde ik het niet... via xfire een kick aanvragen bedoel ik... dat is veel makkelijker en dat blijft in beeld en ik hoef niet ingame te zijn

er staat bij mijn xfire dan altijd "aanwezig voor bof"
    pi_30640548
    jongens wat to do als de patch het niet doet?
    Narf!
    pi_30640574
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:25 schreef Sickert het volgende:
    jongens wat to do als de patch het niet doet?
    hmmm ben bang dat je dan opnieuw moet installen...
      vrijdag 16 september 2005 @ 17:36:00 #75
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_30640873
    aangezien ik geen zin heb om de 33 delen te lezen.. heeft ea al iets bedacht op het minuten durende verefying client data?
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_30642439
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef Suikermais het volgende:

[..]

yep correct, Je deed mee in het spel.

Hij heeft het drie keer ingame geroepen en ik ook nog een keer.

Volgende keer maar xfire gebruiken dus?
    pi_30642495
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
    aangezien ik geen zin heb om de 33 delen te lezen.. heeft ea al iets bedacht op het minuten durende verefying client data?
    EA niet..

Voorlopige enige oplossing is geheugen erbij prikken. Theoretisch zou 1,3 gig al genoeg zijn dus kom je uit op 1,5 gig. Ik geloof dat wachttijd bij 2 gig al richting 20 seconde gaat.
    pi_30642561
    2 gig idd naar 20 a 30 seconden vraag maar aan suikermais (di3ki3)

ik heb hier 1 gig en duurt 45 minuten
    ik naam aan dat het ook met je vid kaart te maken heeft

ik heb daar geen problemen mee 2 gig komt ooit nogwel
    voorlopig heb ik wel genoeg uitgegeven nieuwe monitor/mobo/vid kaart en geheugen
    Narf!
    pi_30642796
    sjonge jonge zeikerds... hoevaak is de bofsquad gelokt... en vraagt er iemand of hij erbij kan en er niet wordt gereageerd... je bent aan het gamen hoor!... ik lees echt niet alle teksten. die voorbij komen, zeker niet in de heat of the battle... enne ik ben niet de enige admin hoor...

XFIRE dus! of dat stinkmessenger
    pi_30642828
    vind ik ook dan wacht je maar!
    Narf!
    pi_30643136
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef RudyCarell het volgende:
    sjonge jonge zeikerds... hoevaak is de bofsquad gelokt... en vraagt er iemand of hij erbij kan en er niet wordt gereageerd... je bent aan het gamen hoor!... ik lees echt niet alle teksten. die voorbij komen, zeker niet in de heat of the battle... enne ik ben niet de enige admin hoor...

XFIRE dus! of dat stinkmessenger
    Tjonge jonge,,.. Je bent dus ingame doof en blind..

Geintje. ..Ik zal voortaan xfire gebruiken

zeikmodus *uit*
    pi_30643235
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tjonge jonge,,.. Je bent dus ingame doof en blind..

Geintje. ..Ik zal voortaan xfire gebruiken

zeikmodus *uit*
    ben jij nog niet onderweg?
    sjonge jonge ik vind jou iets man met je tomtom ding
    Narf!
    pi_30644510
    ok gasten weer ff serieus, ben online om iemand te schoppen
    pi_30646230
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef RudyCarell het volgende:
    ok gasten weer ff serieus, ben online om iemand te schoppen
    Rudy,

We zitten nu in TGS....we hebben dus geen xfire hier.

Hoe moeten we je nu vragen om te kicken..
    pi_30647604

Van wat ik weet hebben ze wel Xfire en zelfs tirrium of zoiets...
    Alleen moet je het ff vragen aan de mensen daar of je toegang kunt krijgen zodat je het kan gebruiken voor BF2 omdat het van wat ik weet niet in het standaard-menu zit van de computers
    pi_30651015
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Rudy,

We zitten nu in TGS....we hebben dus geen xfire hier.

Hoe moeten we je nu vragen om te kicken..
    messenger...
    pi_30652087
    woepiewoeij
    Narf!
    pi_30652537
    Komt er nog iets van een verslag van jullie speeltijd in TGS en hoe e.e.a. in zijn werk ging?
    Of zitten jullie ergens gewoon te poolen.
    Oh ja... dit zijn jullie he! als ik me niet vergis
    pi_30655380
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Die had ik tijdje geleden al gezien.. had er ook een gezien die gewoon op de grond stond en een onwijse pokkeherrie maakte zon hercules transportvliegtuig met een paar van die dingen is pas een indrukwekkend schouwspel (die hadden ze in desert combat ook en dat was ook errug leuk .. dat ding heet btw een spectre)
    pi_30655441
    lol was leuk vanavond ookal ging het ingame niet best

en nog lekker kippetjes gegeten

Narf!
    pi_30659689
    Ehm gaan we trouwens nog trainingen houden voor wars? bedoel we hebben er morgen alweer een maar nog geen trainingen voorbij zien komen ??
      zaterdag 17 september 2005 @ 12:15:29 #92
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30660599
    Band of Fok!kersversusredCode electronic sports
  • status: Challenge accepted by redCode electronic sports
  • Datum: Sunday 18 September 19:00 <-- MORGEN!
  • Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16
  • Spelers: 8 x 8
  • Ladder: BF2 CON - 16 RANKED
  • Global weapons unlocks?: NEIN!!

Meld je hier aan voor deze war

REGELS
  • Teamspeak is verplicht tijdens een clanwar!
  • Kom minimaal 10 minuten voor de war in de warserver!
  • Kun je niet, maar je heb jezelf wel opgegeven? Meld dit dan maximaal 24 uur voor de clanwar in deze thread
  • Bij teveel animo spelen de acht leden die het eerst op Teamspeak kwamen de war.
  • Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30660622
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef domolanglekker het volgende:
    Ehm gaan we trouwens nog trainingen houden voor wars? bedoel we hebben er morgen alweer een maar nog geen trainingen voorbij zien komen ??
    Wil vanavond de server wel op 8 vs 8 zetten Meer dan 16 Fok!kers gaan we denk ik toch niet redden.
    pi_30660753
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Wil vanavond de server wel op 8 vs 8 zetten Meer dan 16 Fok!kers gaan we denk ik toch niet redden.
    Denk dat Domo een goed punt heeft...ff oefenen tegen elkaar is toch geen slecht idee.

FF autobalance uit en de warguys in een eigen squad met eigen commander....lijkt me top

TGS was supergaaf...I-spy zal de foto`s vandaag nog wel posten..hehe
    pi_30660971
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef jpjedi het volgende:
    Denk dat Domo een goed punt heeft...ff oefenen tegen elkaar is toch geen slecht idee.

FF autobalance uit en de warguys in een eigen squad met eigen commander....lijkt me top

TGS was supergaaf...I-spy zal de foto`s vandaag nog wel posten..hehe
    Ik doe zondag mee (als ik op tijd m'n clanbase mailtje krijg) als we willen oefenen dan het liefst laat op de avond of laat in de middag
    pi_30661001
    ik doe morgen ook wel mee ik sta op mayby bij clanbase

maar ik ben van de partij!!

alleen kan ik niet mee trainen vanavond moet naar een verjaardag

ik kan ook al niet laat in de middag oefenen

ik oefen dan wel alleen

naja ik denk niet dat jullie twijfelen aan mijn commander skills.. en zo wel dan ga ik

spec opsen
    Narf!
    pi_30663760

*meldt*...hoelaat gaat het Clanwar team nu definitief even samenkomen om te trainen en wie zijn dat allemaal? Zou mischien ook handig zijn als er 2 reserves(dus 10 man totaal) klaarstaan die morgen ook mee willen doen zodat in het ergste geval dat iemand morgen toch uitvalt zij klaarstaan om gelijk in te vallen.
    Kunnen we gelijk...nou ja *ik* dan... mijn TS uittesten en of het goed werkt.

Laten we bij de korte/lange training van vandaag 8 tegen 8 doen maar dan ook na afloop van een game ff korte stoppen en evalueren waar we wat beter hadden kunnen doen. Het alleen maar spelen zet geen zoden aan de dijk als we niet evalueren. Graag ook welke positie je wilt bekleden waar je je het lekkerst bij voelt.
    i-spy24 zit erover na te denken zijn oude functie al Cobra-helicopter piloot of medic weer ter hand te nemen
    pi_30663851
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 14:17 schreef i-spy24 het volgende:
    *meldt*...hoelaat gaat het Clanwar team nu definitief even samenkomen om te trainen en wie zijn dat allemaal?
    Eerst maar eens 8 man krijgen. BMH had nu 2 daadwerkelijk toezeggingen, 3 halve en ik heb me nu ook aangemeld (alleen nog op Clanbase mailtje wachten). Overigens kan ik wel gewoon vanavond laat een rondje meedoen
    quote:
    Kunnen we gelijk...nou ja ik dan... mijn TS uittesten en of het goed werkt.
    M'n eigen TS werkt nu wel, ik kan meeluisteren maar m'n mic werkt nog niet, nog even uitzoeken
    quote:
    media weer op te nemen
    Je wordt onze PR man tijdens de war ? Je gaat proberen de tegenpartij te bekeren ?
    -edit-
    Je was net te laat met je edit
    pi_30663899
    leuk als er geen heli's zijn in een 8x8
    Narf!
    pi_30664886
    zit ook aan de wijn...

zo staan we ervoor zo 24 uur voor de show tegen die Spanjaarden begint.
    Voor de hele slimmerikken:Ze zijn sedert gisteren al bezig onze stats aan het uitchecken en de games die we op onze server hebben gespeeld (check de es-irc channels eens voor de gein
    met de flarder-gesprekken)

er moeten trouwens wat mensen op de Clanserver ff hun gegevens aanvullen

[ Bericht 17% gewijzigd door i-spy24 op 17-09-2005 15:09:00 ]
    pi_30665230
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef i-spy24 het volgende:
    zit ook aan de wijn...

zo staan we ervoor zo 24 uur voor de show tegen die Spanjaarden begint.
    Voor de hele slimmerikken:Ze zijn sedert gisteren al bezig onze stats aan het uitchecken en de games die we op onze server hebben gespeeld (check de es-irc channels eens voor de gein
    met de flarder-gesprekken)
    IRC wat is dat eigenlijk ...FJD ook wel eens over gehoord...

Denk dat een war vanavond een goed idee is. Ik schiet even een tijd af: 21.00???

Mijn verzoek is in tank of APC (als die er is in een 8x8 map) en anders Anti tank.

Commander: Sickert (engineer)

basis aanval/verdedingings team
    Squadleader: BMH: (Support (koffie))
    I-spy: Medic
    Jedi: APC/Tank icm engineer of anders Antitank
    FJD: specops/assault

snel beweeglijk squad
    squadleader: Domo: specops
    NLboy: ,medic
    ??: support

Wederom denk ik dat het een goed idee is om met 2 kleinere squads te werken vanwege beweeglijkheid en meer fronten-tactiek.

Nou jongens barst los en spui de ideeen zodat we vanalles kunnen proberen vanavond. En inderdaad we moeten tussentijds evalueren anders heeft het geen zin. We zijn war-n00bs en dat moeten we verbeteren.

I-spy als jij nou eens achter de stats aan gaat van de tegenpartij??

[ Bericht 4% gewijzigd door jpjedi op 17-09-2005 15:15:16 ]
    pi_30665430
    Vanavond 21:00 is voor mij nog wel vroeg vrees ik...eerst nog even een klein biertje drinken en foto's van Italie bekijken

Mijn ideeen staat hier dat kunnen de Spanjaarden nml niet lezen
    pi_30666431
    @ jedi irc is een chat programma
    Narf!
    pi_30666563
    Oke...hier wat info over onze tegenstander:

Hoe goed zijn ze nu eigenlijk?

Ahm ze zijn goed. Ze zijn beter dan FOD dat is zeker.
    Dit is een hecht team van gasten die regelmatig andere BF games
    spelen zoals BF1942 en Vietnam en er echt werk van maken.
    Ze hebben ook diverse teams...herhaal diverse teams die ingezet
    worden om allerlei games te spelen en zoveel mogelijk tegen anderen
    op het web. Je moet dan denken aan Counterstrike,PES,FIFA etc..
    Kortom een echte clan die wij ooit hopen te zijn.
    Ze doen ook regelmatig mee aan allerlei toernooien om ervaring op te doen
    en halen af en toe een prijsje weg maar dat is eerder een bijkomstigheid dan
    standaard.Kortom een ervaren clan waar gek genoeg de gemiddelde rank die van
    corporal is.

Hebben wij een kans?

Ja, tuurlijk, ze zijn niet zo goed dat ze onverslaanbaar zijn alleen moet iedereen
    dan wel op zijn best zijn die dag anders voorzie ik problemen voor ons.
    Dus improviseer zoveel mogelijk als team want daar staan wij nederlanders bekend om.

Hun Taktiek:

Ze gebruiken het handboek van BF2 als leidraad om aan te vallen.
    Ze vallen meestal aan zoals het handboek voorschrijft in een *spotter* taktiek
    = lokaliseer de vijand, zet je eenheden in dekking en laat eerst artillerie erop knallen
    en je luchtmacht en dan aanvallen.
    Een veel gebruikte taktiek door betere spelers.
    Echter! wat ze niet doen is zoals wij is alvast die ingangen die mogelijk als backdoor
    kunnen worden gebruikt om binnen te komen afgrendelen met boobytraps.
    Doe dat en we voorkomen een hoop ellende van onze kant.
    Ook gebruiken ze de bekende hoge gebouwen om te snipen(die gaan vaak als eerste erop vooruit) en
    posteren ze hun squad vaak om de hoek of tegenover om als afmaker te dienen.
    laat de patrouille passeren en val ze in de rug aan

Is het een map waarin veel voertuigen worden gebruikt is mijn ervaring op hun server dat ze en masse vaak allemaal richting de vlag rijden en niet zoals wij dat onze eenheden eerst afdroppen en via een omtrekkende beweging van de andere kant mogelijke tegenstand opruimen.
    Hint....leg boobytraps bij de ingang/bruggen en je houdt hun voertuigen buiten de deur en hun infanterie
    is dan een eitje

Hun beste mensen:

Ik heb met mijn vorige account op een server ooit tegen 2 gasten gespeeld die goed waren
    Hun nicks zie ik hier opduiken en zij zijn volgens mij hun main pippo's
    - Sh4wN
    - XyNiTe

hier vindt je hun website met alle gegevens over
    waar ze nu zoal uit bestaan.De rest heb ik via deze website achterhaalt als
    spaanssprekende nono en guest-member.

Eigenlijk is het beste advies voor ons als FOK!KERS:

Gebruik onze improvisatie vermogen,bekijk hoe het handboek BF2 online de taktiek voorschrijft en stel je daar als team op in en je leest de hele wedstrijd voordat de vijand ons kan pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door i-spy24 op 17-09-2005 16:57:00 ]
    pi_30666812
    Goed spying man Ik zal proberen vanavond erbij te zijn ...
    pi_30667717
    Quelle heure ? Ik gok dat ik er rond 22:00 tot 23:00 kan zijn maar dat kan zo uitlopen daar durf ik geen uitspraken over te doen.
      zaterdag 17 september 2005 @ 16:53:50 #107
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30667831
    Ik ben support! woot
    Gamertag: BMHLive
    pi_30667934

Ik ben vanaf 20:00 uur zeker op de server om even te oefenen en e.e.a uit te checken.
    Hey...ik als medic...ook weer eens leuk voor de gein te doen
    pi_30668055
    Ik kan vanavond niet spelen denk ik, in ieder geval niet om 21.00.
    Als je me nodig hebt morgen als support zeg het maar, meld ik me wel aan!
    Hell To The Liars
    pi_30668272
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]

Ik ben vanaf 20:00 uur zeker op de server om even te oefenen en e.e.a uit te checken.
    Hey...ik als medic...ook weer eens leuk voor de gein te doen
    Ik ben er ook tegen die tijd.

Jongens, de discussie gaat hier verder over de war:
    http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=26&st=0&gopid=83&

Dr. Bravo is er vanavond en morgen ook bij. Hij is nog in afwachting van de clanbase mail en kan vanmiddag nog niet op zijn pc. Ik heb hem per telefoon gesproken.
    pi_30668678
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik ben er ook tegen die tijd.

Jongens, de discussie gaat hier verder over de war:
    http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=26&st=0&gopid=83&

Dr. Bravo is er vanavond en morgen ook bij. Hij is nog in afwachting van de clanbase mail en kan vanmiddag nog niet op zijn pc. Ik heb hem per telefoon gesproken.
    link doet et niet

[ Bericht 1% gewijzigd door dekkered op 17-09-2005 17:35:23 ]
    pi_30668963
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 17:29 schreef dekkered het volgende:

[..]

link doet et niet
    omdat je niet geregged bent .... of ingelogd
    Narf!
    pi_30669068
    allebij ben geregestreerd en ingelogd
    pi_30669093
    quote:
    die doet et ook niet
    pi_30669257
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef dekkered het volgende:

[..]

die doet et ook niet
    dan heb je een kut pc of kan je het niet

hier doen ze het wel en bij derest volgens mij ook hoor
    Narf!
    pi_30669593
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef dekkered het volgende:
    die doet et ook niet
    Ga anders via de hoofdpagina van t forum door naar aankomende clanwars -> training.
      zaterdag 17 september 2005 @ 18:15:21 #118
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30669810
    Hehe ben nog niet eens lid van het forum...
    pi_30669874
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef nlboy het volgende:
    Hehe ben nog niet eens lid van het forum...
    He onze TS-NSBer, long time no see Doe je vanavond potje mee spelen ?
    pi_30669968
    Eindelijk weer thuis internet en na ruim een week Battlefield 2 kunnen spelen!!!! *0*
    BF2: Diamond3d
      zaterdag 17 september 2005 @ 18:23:07 #121
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30669985
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

He onze TS-NSBer, long time no see Doe je vanavond potje mee spelen ?
    Ik TS-NSBer??? Hetzelfde als appels met peren vergelijken.

Ja ik doe mee vanavond.
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 18:04 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ga anders via de hoofdpagina van t forum door naar aankomende clanwars -> training.
    Waarom krijg ik geen mailtje?

[ Bericht 25% gewijzigd door nlboy op 17-09-2005 18:40:48 ]
    pi_30670441
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 18:23 schreef nlboy het volgende:
    Waarom krijg ik geen mailtje?
    Moet je even Morpheus aan z'n shirt trekken die heeft dat IPB een beetje door
    pi_30670504
    ik zal vanavond wel ff jullie oefeningstactieken testen door bij de vijand te gaan als ik er ben...
      zaterdag 17 september 2005 @ 18:50:07 #124
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30670611
    -lama-

[ Bericht 34% gewijzigd door nlboy op 17-09-2005 19:56:56 ]
      zaterdag 17 september 2005 @ 19:14:02 #125
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_30671315
    BF2 begint echt saai te worden....
    Era Vulgaris
    pi_30671795
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 19:14 schreef Vassili_Z het volgende:
    pi_30672578
    Kan iemand met een mic ff online komen via MSN want ik ben nu wel ingelogged maar niet te horen via TS Dus gaarne iemand even helpen.
    pi_30672757
    I-spy op TS werkt
      zaterdag 17 september 2005 @ 20:14:50 #130
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30673413
    Ik ben medic! W00t
      zaterdag 17 september 2005 @ 20:19:51 #131
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30673598
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef BMH het volgende:
    Ik ben medic! W00t
    Ik ook
    (trouwens ik vind het ook niet erg om 'special ops' te zijn.)
    pi_30673603
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 19:14 schreef Vassili_Z het volgende:
    sterph
    pi_30674308
    Jah...TS doet het eindelijk en dat scheelt ook weer.
    Nu weer ff zonder vanavond
    pi_30676517
    drbravo en Timminater doen ook mee met de war. Ik heb al gezegd dat ze zo snel mogelijk moeten registreren op clanbase en opnieuw moeten aanmelden op het bof forum.

Ik heb mijn ideeen aangepast naar aanleiding van een kijkje op de 16player map van Masthuur.
    http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=26&st=0&gopid=98&

[ Bericht 46% gewijzigd door jpjedi op 17-09-2005 22:02:59 ]
    pi_30677793
    ftp://ftp.multiplay.co.uk/pub/games/fps/battlefield2/maps/a9maps/

hier custom map packs..

te spelen op:
    IP Address / Port: 69.118.42.206 :16567
    Server Version: 1.1.2484.0
    Ranked Server: No (Custom Maps only)
    Players (max.): 32
    Time Limit: Ticket Based (this is a 24/7 server)
    pi_30678886
    Ik kom er aan JP Even de maps downloaden.
    pi_30679788
    natuurlijk ben ik van de partij voor een clanwar, effe maps downloaden en dan kom ik nu de oefenronde meedoen ! Moet drbravo ook aanmelden, hij kan geen account aanmaken op dit forum omdat hij geen .nl e-mailadress heeft.

[ Bericht 33% gewijzigd door Timminater op 17-09-2005 23:49:18 ]
    Ctrl + W
    Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
      zaterdag 17 september 2005 @ 23:17:01 #138
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30680390
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef UnleashMitch het volgende:
    Ik kom er aan JP Even de maps downloaden.
    pi_30682642
    ik heb het op een of andere manier toch niet op 16 player maps...
    pi_30682934

Om het even maar er was vanavond niemand..herhaal niemand van het team wat morgen
    tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de inmiddels verkleinde map Masthuur.

En om ff door te gaan:

Ik vind het een beetje beschamend dat we als Clan zoveel moeite moeten doen om bij elkaar te komen danwel mensen te vinden voor dit soort uitdagingen.
    Bedoel we wilden toch aan het begin een leuke,grote Clan worden of tenminste groeien?
    Nou...dan mag de mentaliteit van de rest echt wel veranderen.Hulde voor die paar die elke keer maar weer dingen opzetten,uitzoeken en dan door de rest een beetje in de steek wordt gelaten met reacties als " eeehhh ik zal ff kijken of ik wel tijd en zin heb ..."
    Als ik alleen maar kijk naar andere Clans w.o dus onze tegenstander van morgen dan bekruipt me wel een beetje een beschamend gevoel.

Ik hoop echt dat de aanmeldingen bij allerlei Clanwars een beetje meer enthousiasme opbrengen want alleen dat al mag een soort veredeld bedankje zijn voor die basisgroep die alles maar elke keer regelt.

zo dat is er ff uit.
    pi_30682983
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]

Om het even maar er was vanavond niemand..herhaal niemand van het team wat morgen
    tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de [sub inmiddels verkleinde[/sub] map Masthuur.
    We zijn nu met 7 man op de server, we wachten op tegenstand
      zondag 18 september 2005 @ 00:19:21 #142
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30683181
    quote:
    [afbeelding]

tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de inmiddels verkleinde map Masthuur.

[afbeelding] En om ff door te gaan:

Ik vind het een beetje beschamend dat we als Clan zoveel moeite moeten doen om bij elkaar te komen danwel mensen te vinden voor dit soort uitdagingen.
    Bedoel we wilden toch aan het begin een leuke,grote Clan worden of tenminste groeien?
    Nou...dan mag de mentaliteit van de rest echt wel veranderen.Hulde voor die paar die elke keer maar weer dingen opzetten,uitzoeken en dan door de rest een beetje in de steek wordt gelaten met reacties als " eeehhh ik zal ff kijken of ik wel tijd en zin heb ..."
    Als ik alleen maar kijk naar andere Clans w.o dus onze tegenstander van morgen dan bekruipt me wel een beetje een beschamend gevoel.

[afbeelding]

Ik hoop echt dat de aanmeldingen bij allerlei Clanwars een beetje meer enthousiasme opbrengen want alleen dat al mag een soort veredeld bedankje zijn voor die basisgroep die alles maar elke keer regelt.

zo dat is er ff uit.
    Ik ken het gevoel. Had ik ook tijdens de mislukte clanwars
    pi_30683485
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 om 00:14 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:

We zijn nu met 7 man op de server, we wachten op tegenstand
    . tja...ik heb net vanaf 19:00 uur tot 23:30 uur zitten spelen op allerlei maps...Ik ga nu wat anders doen
    en dat is verder eten! zit in een restaurant trouwens

[ Bericht 74% gewijzigd door i-spy24 op 18-09-2005 00:37:32 ]
    pi_30684056

Veteran Armor Badge

Kreeg net deze erbij, lol
      zondag 18 september 2005 @ 00:49:44 #145
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30684251
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef escape_nl het volgende:
    [afbeelding]
    Veteran Armor Badge

Gefeliciteerd.
    pi_30684553
    quote:
    [afbeelding]

Jaja...iedereen was er behalve jij....
    pi_30684558
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef escape_nl het volgende:
    [afbeelding]
    Veteran Armor Badge

damn die heb ik nog niet
    pi_30684745
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 om 00:58 uur schreef 'jpjedi' het volgende:
    Jaja...iedereen was er behalve jij....
    klets ff niet zo uit je nek. Er zou vanaf 21:00 uur worden afgetrapt,ik ben er,de server is leeg.dan zie ik op FOK forum iets van 22:00 uur..ik er weer heen, weer niemand,dan benik er om 23:00 uur omdat ik net een post op FOK zie waar wordt gezegd dat er een paar NU heengaan.
    wat denk je: Weer niemand! Schei eens uit zeg..Bedoel een simpele training kan niet eens normaal doorgang vinden...
    pi_30684825
    Naar aanleiding van ons traininkje (training om iedereen in het juiste squad te krijgen) de volgende opstellingen en indeling.

Helaas waren I-spy en BMH er niet bij maar deze plaatsen zijn ingevuld tijdens de training.

Ik post het hier omdat er een aantal mensen nog geen mail hebben van Frank voor het forum.:

Masthuur city:

SQUAD 1: basis aanval/verdedingings
    Squadleader: BMH: (Medic)
    I-spy: support
    NLboy: medic
    Timminater: Assault/specops
    Dr Bravo: antitank
    Jafarx: assault/specops

SQUAD 2: pantsersquad
    squadleader: Domo in APC (specops/engineer)
    Jedi: APC/Tank icm engineer

SQUAD 4: specops
    FJD: specops

Voor Dragon valley:

squadleader: Domo in APC/tank (specops/engineer)

SQUAD 3: flyboy
    Timminater: piloot

Volgende aandachtspunten naar voren gekomen:
    commander moet commando`s doorgeven zodat squadleader direct kan doorsturen. Wanneer opdracht voltooid is moet hij gelijk een nieuwe klaar hebben.

piloot en specops squads moeten ook al zijn ze alleen toch een squad aanmaken als hulp voor de commander.

En hou je aan je squad en squadleaders maak je squad aan zodat iedereen kan joinen.

Voor Squad 1 is er de jeep..gebruik die ook

Squad 2 zorgt voor mijnen bij mathuur bij de bovenste brug, squad 1 rukt op via de eerste brug..

Squad 1 kan iemand achterlaten ter verdediging..dit is iets dat de squadleader van squad 1 bepaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 18-09-2005 01:36:50 ]
    pi_30684880
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel. Had ik ook tijdens de mislukte clanwars
    Wat wel apart is dat net jullie twee niet op de training waren...
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

klets ff niet zo uit je nek. Er zou vanaf 21:00 uur worden afgetrapt,ik ben er,de server is leeg.dan zie ik op FOK forum iets van 22:00 uur..ik er weer heen, weer niemand,dan benik er om 23:00 uur omdat ik net een post op FOK zie waar wordt gezegd dat er een paar NU heengaan.
    wat denk je: Weer niemand! Schei eens uit zeg..Bedoel een simpele training kan niet eens normaal doorgang vinden...
    Moet je toch eens xfire aanschaffen..

We zijn toch echt aan het trainen geweest....

(en een klein verzoekje om niet zo een toon tegen mij aan te slaan...)

[ Bericht 29% gewijzigd door jpjedi op 18-09-2005 01:36:19 ]
    pi_30685045
    Kun je even aangeven wat jullie geoefend hebben en hoe de aanval opgezet werd geen nood die tortillas lezen geen nederlands en wat de evt de zwakke punten waren die al of niet verbetert zijn?

verder hoop ik dat je mijn eerder geposte informatie t.a.v.de tortillas nog hebt bekeken en daar de taktiek voor morgen op hebt afgestemd.
      zondag 18 september 2005 @ 01:24:59 #152
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30685259
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef jpjedi het volgende:
    .........
    Roger that!
    pi_30685636
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

zat jij niet met je aars in een restaurant?....

enniewees schaf de juiste equipment eens aan
    waarom kan de rest altijd prima communiceren en weet iedereen alles behalve JIJ

dan moet het gewoon aan JOU liggen!
    dus hou eens op met je geklaag... schaf gewoon xfire aan....
    en let eens OP!
    Narf!
    pi_30685774
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 01:16 schreef i-spy24 het volgende:
    Kun je even aangeven wat jullie geoefend hebben en hoe de aanval opgezet werd geen nood die tortillas lezen geen nederlands en wat de evt de zwakke punten waren die al of niet verbetert zijn?

verder hoop ik dat je mijn eerder geposte informatie t.a.v.de tortillas nog hebt bekeken en daar de taktiek voor morgen op hebt afgestemd.
    We hebben de indeling geoefend Het was al een klus om iedereen in het juiste squad te krijgen en het juiste materiaal te laten rijden. Toen dat lukte was er al heel wat duidelijk voor iedereen... Na wat tips en tricks van onder andere johan hebben we het een en ander geoefend. Probleem was een tegenstander van formaat. (uberhaupt een tegenstander van meer dan drie man.)

Iedereen weet nu zijn taak en dat is vooral:

luisteren naar je squadleader en bij hem blijven! (tot nader order) en de juiste kit pakken (ook tot nader order) De leader bepaalt alles jongens!

Squadleaders luister naar de commander en deelt squad in en past kits aan indien noodzakelijk.

Commander deelt veel commando1s uit en op tijd. Denk aan taktieken als omzwervingen die je kan toewijzen door de `goto` pijl uit te zetten. Ook denkt hij op tijd aan verdedigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 18-09-2005 01:51:54 ]
    pi_30685896
    prima knul.. ik ga me morgen uit de naad klikken voor jullie

dan is het niet sickert.nl
    maar clickert.nl !
    Narf!
    pi_30687661

84 punten in kubra damn 54 player map!! ;D en dat allemaal in de cobra!
    Narf!
      zondag 18 september 2005 @ 10:41:44 #157
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30689219
    Succes tegen die spanjolen. Die gasten zullen wel flink laggen met hun brakke spaanse connections en hun server zal wel spelen alsof je door stroop loopt.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
      zondag 18 september 2005 @ 10:42:37 #158
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30689230
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 10:41 schreef PirE het volgende:
    Succes tegen die spanjolen. Die gasten zullen wel flink laggen met hun brakke spaanse connections en hun server zal wel spelen alsof je door stroop loopt.
    Daarom zullen we na 2 ronden wisselen van server.
    pi_30689547
    Denk dat het aantal mensen geen probleem zal zijn....We hadden gisteren al meer mensen dan nodig....

Ik tel nu 10 man...

@ BMH:
    Wil je gewoon de eerste 8 op TS pakken?

En hoe zit dat nou ook al weer met TS? per squad een kanaal en de commander op beide kanalen oid? Je hebt het de vorige keer wel zo gepost maar wellicht goed om dat hiernog even neer te kwakken..

Ik zeg voor vanavond:"

CURAHEE!

[ Bericht 7% gewijzigd door jpjedi op 18-09-2005 11:11:51 ]
    pi_30689710
    Wil trouwens iedereen zich aanmelden op het clanforum??

Er zijn er toch redelijk wat die dat niet gedaan hebben denk ik

Domo?
    Stajo?

Het kan even duren alvorens je antwoord krijgt maar geen nood je mail is dan aangekomen...
      zondag 18 september 2005 @ 11:32:14 #161
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30690178
    Ik krijg geen mailtje...voor het forum.

Trouwens hoe laat is die clanwar?
    pi_30690276
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef BMH het volgende:
    Band of Fok!kersversusredCode electronic sports
  • status: Challenge accepted by redCode electronic sports
  • Datum: Sunday 18 September 19:00 <-- MORGEN!
  • Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16
  • Spelers: 8 x 8
  • Ladder: BF2 CON - 16 RANKED
  • Global weapons unlocks?: NEIN!!

Meld je hier aan voor deze war

REGELS
  • Teamspeak is verplicht tijdens een clanwar!
  • Kom minimaal 10 minuten voor de war in de warserver!
  • Kun je niet, maar je heb jezelf wel opgegeven? Meld dit dan maximaal 24 uur voor de clanwar in deze thread
  • Bij teveel animo spelen de acht leden die het eerst op Teamspeak kwamen de war.
  • check de info van onze war meester BMH

He NLboy, pannekoek..je staat al aangemeld hoor
      zondag 18 september 2005 @ 11:40:26 #163
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30690379
    Ja...maar ik zie nu geen topic's
      zondag 18 september 2005 @ 12:09:44 #164
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_30691154
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef jpjedi het volgende:

[..]

check de info van onze war meester BMH

He NLboy, pannekoek..je staat al aangemeld hoor
    Mashtuur City zie ik.....
    Gebruik de MI17 voor kamikaze op de Blackhawk. Ze zullen m vast gebruiken.
    Mits dat ''toegestaan is he''
    Era Vulgaris
      zondag 18 september 2005 @ 12:10:47 #165
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_30691184
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 03:57 schreef Sickert het volgende:
    [[url=http://img160.imageshack.us/img160/5922/helipoints9ba.th.jpg]afbeelding][/URL]

84 punten in kubra damn 54 player map!! ;D en dat allemaal in de cobra!
    Geen goeie MIG piloot op die server dus
    Era Vulgaris
      zondag 18 september 2005 @ 12:12:00 #166
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_30691218
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef jpjedi het volgende:
    Naar aanleiding van ons traininkje (training om iedereen in het juiste squad te krijgen) de volgende opstellingen en indeling.

Helaas waren I-spy en BMH er niet bij maar deze plaatsen zijn ingevuld tijdens de training.

Ik post het hier omdat er een aantal mensen nog geen mail hebben van Frank voor het forum.:

Masthuur city:

Timminater: Assault/specops

squadleader: Domo in APC (specops/engineer)

Voor Dragon valley:

squadleader: Domo in APC/tank (specops/engineer)

SQUAD 3: flyboy
    Timminater: piloot

Volgende aandachtspunten naar voren gekomen:
    commander moet commando`s doorgeven zodat squadleader direct kan doorsturen. Wanneer opdracht voltooid is moet hij gelijk een nieuwe klaar hebben.

piloot en specops squads moeten ook al zijn ze alleen toch een squad aanmaken als hulp voor de commander.

En hou je aan je squad en squadleaders maak je squad aan zodat iedereen kan joinen.

Voor Squad 1 is er de jeep..gebruik die ook

Squad 2 zorgt voor mijnen bij mathuur bij de bovenste brug, squad 1 rukt op via de eerste brug..

Squad 1 kan iemand achterlaten ter verdediging..dit is iets dat de squadleader van squad 1 bepaald.
    Minimaal 2 AT'ers, (met DAO12) een medic en 1 support in een squad... heb je een BH en een tank of groepje infanteristen zo dood.
    Era Vulgaris
    pi_30691756
    heb een tip: hou de squidnamen gewoon op bravo enzo. dan als jullie switchen kunnen de tegenstanders jullie tactiek zien
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_30691804
    en trouwens jullie spelen op een 16 player map dus geen blackhawk of mi-17
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    pi_30691920
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
    Kom jij nog wel ons spawn killen op onze server ? Stiekem missen we je wel een beetje.
    pi_30691951
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
    nee inderdaad. ik lees hier van alles maar er zit inderdaad geen chopper in de 16 player map...

Goede tip van je fox over die squad namen..

Foxke...wanneer kom je nog eens op TS en spelen op onze server?? Er valt veel minder te lachen zonder je aanwezigheid... allemaal saaie lullen hiero..
    pi_30692012
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef jpjedi het volgende:
    Denk dat het aantal mensen geen probleem zal zijn....We hadden gisteren al meer mensen dan nodig....

Ik tel nu 10 man...

@ BMH:
    Wil je gewoon de eerste 8 op TS pakken?

En hoe zit dat nou ook al weer met TS? per squad een kanaal en de commander op beide kanalen oid? Je hebt het de vorige keer wel zo gepost maar wellicht goed om dat hiernog even neer te kwakken..

Ik zeg voor vanavond:"

CURAHEE!
    mensen die available staan gaan voor!!!!

Available: BMH, jedi, Sickert.nl, i-spy24, NLboy
    Maybe: DoMo[NL] <--- domo zet jezelf eens op available!!!

en over die apparte ts kanalen... dat hoeft voor mij niet ik spreek jullie gewoon aan met 1 en 2 en fjd apart en anders spreek ik jullie aan op naam als er iemand 8er een muurtje zit ofzo
    Narf!
    pi_30692442
    en ikke dan ik mag van Clanbase pas na 24 uur meedoen dus das een beetje een bummer, dat moet je maar even door de vingers zien
    pi_30692556
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef UnleashMitch het volgende:
    en ikke dan ik mag van Clanbase pas na 24 uur meedoen dus das een beetje een bummer, dat moet je maar even door de vingers zien
    JA WAT! KUN JIJ NIET LEZEN OFZO?!?!

Narf!
    pi_30692633
    Ik kan me maar niet aanmelden voor die war op CB. Maar ik doe wel mee vanavond ...
    pi_30692658
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Sickert het volgende:
    JA WAT! KUN JIJ NIET LEZEN OFZO?!?!
    Niet nodig, ik schop je kont altijd met m'n ogen dicht

-edit-
    Als Jafar ook meedoet zijn we er toch ?

BMH, jedi, Sickert.nl, i-spy24, NLboy, FJD, DoMo[NL] & Jafar.
    pi_30692685
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Ik kan me maar niet aanmelden voor die war op CB. Maar ik doe wel mee vanavond ...
    lol...

klik je op pending/ en dan op die Kalender/ en dan op available/yes?
    Narf!
    pi_30692706
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

hehehe zal ik eens een sliding maken
    Narf!
    pi_30692743
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:05 schreef Sickert het volgende:
    hehehe zal ik eens een sliding maken
    Ik voel die railing nog steeds zitten
    pi_30692835
    Moggu trrrrrrrroopers!
    quote:
    'jpjedi' schreef op zondag 18 september 2005 om 01:46 uur:

We hebben de indeling geoefend Het was al een klus om iedereen in het juiste squad te krijgen
    en het juiste materiaal te laten rijden.Toen dat lukte was er al heel wat duidelijk voor iedereen...
    Na wat tips en tricks van onder andere johan hebben we het een en ander geoefend.
    Probleem was een tegenstander van formaat.
    (uberhaupt een tegenstander van meer dan drie man.)

Iedereen weet nu zijn taak en dat is vooral:

Luisteren naar je squadleader en bij hem blijven! (tot nader order) en de juiste kit pakken
    (ook tot nader order) De leader bepaalt alles jongens!

Squadleaders luister naar de commander,deelt squad in en past kits aan indien noodzakelijk.

Commander deelt veel commando1s uit en op tijd. Denk aan taktieken als omzwervingen die je kan toewijzen door de `goto` pijl uit te zetten. Ook denkt hij op tijd aan verdedigen.
    Nogal logisch dat je naar je SQL luistert daar is hij SQL voor alleen weet iedereen
    ook als de SQL wordt afgeknald wat te doen?
    Wie neemt dan gelijk het commando over als die wegvalt?
    Daarbij wil ik weten hoe jullie bijvoorbeeld bij MSC (masthuur) denken aan te vallen.
    Gewoon racen via de brug of gewoon slim met de hummer via het dal waarbij de Tank
    vanaf onze kant vuurdekking geeft en de infanterie( = wij) via de andere kant van de brug oversteekt danwel gewoon in de wagen zit en snel uitstapt?
    of iets anders en wat voor tips heeft'Johan' dan gegeven die van belang kunnen zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 18-09-2005 13:19:55 ]
    pi_30692936
    Totaal offtopic maar ach aangezien Sickert en Ispy er nu toch zijn:

AZ
    pi_30693103
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef UnleashMitch het volgende:
    Totaal offtopic maar ach aangezien Sickert en Ispy er nu toch zijn:

AZ
    pi_30693126
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:04 schreef Sickert het volgende:

[..]

lol...

klik je op pending/ en dan op die Kalender/ en dan op available/yes?
    Ik zie alleen maar dit staan:
    quote:
    Member availability for this upcoming match
    Maar kan nergens op yes klikken ofzo ...
    pi_30693152
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 om 13:12 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:

Totaal offtopic maar ach aangezien Sickert en Ispy er nu toch zijn: AZ
    Wie? winst voor Danny Blind
    daar in Alkmaar.

[ Bericht 29% gewijzigd door i-spy24 op 18-09-2005 13:25:23 ]
    pi_30693293
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Clanpage -> BoF! Calender -> klik op redcode op 18 sept -> Are you available for this match ? Vul in en druk op submit

Overigens AZ - Ajax 2-2 nu
    pi_30693486
    altijd als ik goed ga, dan krijg ik connectie problemen, egt bizar. net potje ging goed, kbegon in een apache (niet als piloot) en knalde wat mensen neer stond gelijk bovenaan... ging tijdje zo door, en dan krijg ik connectie problemen... egt genaaid
      zondag 18 september 2005 @ 13:30:08 #186
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30693515
    Als vanaaf de war goed verloopt plan ik er weer 2 weken vooruit met wat wars.
    pi_30693688
    Ik zie t echt niet ...

pi_30693850
    Links bovenin waar jij JafarX / JafarX hebt staan moet JafarX / BoF staan. Probeer eens in te loggen via de link die je in de mail kreeg met Subject: ClanBase: toegevoegd aan clan
    pi_30693865
    quote:
    je zit ook verkeerd je moet naar agenda gaan en daar kan je het instellen. niet bij de war zelf.

hoop dat je het snapt.
    pi_30693921
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

-edit-
    Als Jafar ook meedoet zijn we er toch ?

BMH, jedi, Sickert.nl, i-spy24, NLboy, FJD, DoMo[NL] & Jafar.
    Je vergeet Timminater en Drbravo

@Timminater: post nou toch gvd eens wat hier anders pis je naast de pot wat mij betreft...

We hebben trouwens meer dan genoeg mensen als ik het nu zo inschat
    pi_30694000

Zijn er nog mensen die vanaf 18:00 uur op de server zijn om even warm te draaien
    en de taktiek alvast toe te passen als generale voor het uur vd waarheid?
    Mischien ook handig als de back-up teams/spelers even als tegenstander fungeren
    voor het basis-team.

off-topic:

- :

4 - 2
    pi_30694141
    Ok, tis gelukt jongens. Tot vanavond ...
    pi_30694156
    zo goed jedi, srry, ben ook vaak andere games aan het spelen.

@ispy24 ik denk dat ik er rond 18:00 al wel ben om een potje warm, te draaien, maar moet effe kijken hoe dat uitkomt met eten hiero. iniedergeval tot de clanwar vanavond namens drbravo en mij
    Ctrl + W
    pi_30694159
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding] [afbeelding]

Zijn er nog mensen die vanaf 18:00 uur op de server zijn om even warm te draaien
    en de taktiek alvast toe te passen als generale voor het uur vd waarheid?
    Mischien ook handig als de back-up teams/spelers even als tegenstander fungeren
    voor het basis-team.

off-topic:

[[url=http://x1.putfile.com/9/26006425318.jpg]afbeelding][/url] - [[url=http://x1.putfile.com/9/26006433329.jpg]afbeelding][/url] :

4 - 2
    ik ben er tegen 18: 00-18:30

graag bij de generale dan wel iedereen op TS

I-spy: post eens een opzet voor masthuur aub.... welk squad waar heen etc.....

Ik heb de indeling al gemaakt. alleen we hebben nu dus teveel mensen..
    pi_30694189
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef Timminater het volgende:
    zo goed jedi, srry, ben ook vaak andere games aan het spelen.

@ispy24 ik denk dat ik er rond 18:00 al wel ben om een potje warm, te draaien, maar moet effe kijken hoe dat uitkomt met eten hiero. iniedergeval tot de clanwar vanavond namens drbravo en mij
    kap toch man met dat WoW.... grafspel.
    pi_30694225
    oh, dat BOF forum werkt voor geen meter, niemand krijgt een mailtje terug met zijn registratie activatielink. Indien nodig wil ik ook best een forum opzetten hoor.
    Ctrl + W
    pi_30694235
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef jpjedi het volgende:
    Ik sta m'n plaats wel af als het nodig is. Ik vind het wel leuk maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor ivm de studie Kom ik wel even als tegenstander fungeren natuurlijk
    pi_30694293
    quote:

en dat zijn alweer 6 verliespunten
    pi_30694416
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Timminater het volgende:
    oh, dat BOF forum werkt voor geen meter, niemand krijgt een mailtje terug met zijn registratie activatielink. Indien nodig wil ik ook best een forum opzetten hoor.
    Om de aanmelidngen te controleren wordt er handmatig gekeken wie aan mag melden.... Frank (de forum goeroe) is er niet op het moment dus vandaar nog geen reactie.

Ik zal zijn msn aan jou doorgeven en dan kan je ervaringen uitwisselen..Ik weet dat je ervaring hebt met dat model forum en jullie kunnen alleen wijzer van elkaar worden..kraak hem maar niet af anders wordt hij heeeeeeeel boos.. Hij is link jonguh..
    pi_30694490
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Om de aanmelidngen te controleren wordt er handmatig gekeken wie aan mag melden.... Frank (de forum goeroe) is er niet op het moment dus vandaar nog geen reactie.

Ik zal zijn msn aan hem doorgeven en dan kan je ervaringen uitwisselen..Ik weet dat je ervaring hebt met dat model forum en jullie kunnen alleen wijzer van elkaar worden..kraak hem maar niet af anders wordt hij heeeeeeeel boos.. Hij is link jonguh..
    isgoed, hoor het vanzelf wel, maar het lijkt mij handiger om gewoon iedereen te laten registreren, en gewoon een topic met w8woord aanmaken voor de echte leden, ben je van alle problemen af
    Ctrl + W
    pi_30694693
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 om 13:50 uur schreef 'jpjedi' het volgende:

ik ben er tegen 18: 00-18:30
    Wees even iets specifieker kwa tijd want anders ben ik er weer alleen en als je om 18:00 uur begint te spelen dan heb je tenminste ruim de tijd het spel stil te leggen om iets te verbeteren en ook specifiek aan te geven waar de vijand zowiezo zijn steunpunten zal innemen als dekking voor zijn eigen eenheden.
    quote:

graag bij de generale dan wel iedereen op TS
    Ik stel voor gelijk bij aankomst en dan direct naar de server.
    quote:

I-spy: post eens een opzet voor masthuur aub.... welk squad waar heen etc.....
    Ik ga geen plaatjes posten al zou ik dat het liefst doen want ik keek net even op hun website als guest-member en het irc-kanaal van de tortillas en zag een stukje tekst van mij met het woord 'tortillas' in,en opmakend uit hun tekst blijkt dat ze het raar vinden dat wij het zoveel over dit soort eten hebben goed teken want ik heb het over hun en niet over eten of tewel als echte spy.. "mission accomplished " om verwarring te zaaien

Maar ik wil graag op de server op MSC map dmv TS en al rijdend in de wagen aangeven waar ze naar alle waarschijnlijk hun posities zullen innemen en hoe wij dat voor kunnen zijn.
    Zo weten zij nog niks en je weet bij een 'oorlog' : " Zij die vantevoren verkennen maken de grootste kans op de overwinning "
    quote:

Mischien als e.e.a.niet goed loopt in het basisteam(kan toch) dat iemand van het backup team gelijk de plaats inneemt. Gewoon zonder morren en maren want we gaan gelijk door naar de volgende ronde en het eindresultaat telt.

off-topic:

- :

4 - 2

RODE kaart voor een Ajax-speler en de Meester(van Gaal) verslaat de leerling (Blind)

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 18-09-2005 14:24:45 ]
      zondag 18 september 2005 @ 14:18:28 #202
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30694977
    De war server is online! Bekijk hier het ip & password.

[ Bericht 15% gewijzigd door BMH op 18-09-2005 14:25:20 ]
    pi_30695071
    ' War' server?
    Leg eens uit, gaan we daarop spelen? of is het gewoon de trainingsserver voor even...

enne.... je mist een L in je [ur...= http://www.......]....[/url]
      zondag 18 september 2005 @ 14:26:03 #204
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30695242
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef i-spy24 het volgende:
    ' War' server?
    Leg eens uit, gaan we daarop spelen? of is het gewoon de trainingsserver voor even...

enne.... je mist een L in je [ur...= http://www.......]....[/url]
    Dit is de server waar we 2 ronden op zullen spelen. Na die 2 ronden zullen we naar de server van de spanjaardse hockeyclub gaan.
    pi_30695310
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef i-spy24 het volgende:
    off-topic:

[[url=http://x1.putfile.com/9/26006425318.jpg]afbeelding][/url] - [[url=http://x1.putfile.com/9/26006433329.jpg]afbeelding][/url] :

4 - 2

RODE kaart voor een Ajax-speler en de Meester(van Gaal) verslaat de leerling (Blind)
    en we zwaaien met z'n allen naar AZ
    pi_30695706
    *zwaait ajax supporters uit*
    pi_30695736
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
    *zwaait ajax supporters uit*
    Zwaait mee vanuit Breda
    pi_30695973
    quote:

[..]

Wees even iets specifieker kwa tijd want anders ben ik er weer alleen en als je om 18:00 uur begint te spelen dan heb je tenminste ruim de tijd het spel stil te leggen om iets te verbeteren en ook specifiek aan te geven waar de vijand zowiezo zijn steunpunten zal innemen als dekking voor zijn eigen eenheden.
    nou ik zal het zo zeggen:

18:15 met in achtneming van het brabants kwartiertje...

oftwel reken bij brabanders nou niet op een timing op de minuut nauwkeurig..
    pi_30696221
    quote:

Ik ga geen plaatjes posten al zou ik dat het liefst doen want ik keek net even op hun website als guest-member en het irc-kanaal van de tortillas en zag een stukje tekst van mij met het woord 'tortillas' in,en opmakend uit hun tekst blijkt dat ze het raar vinden dat wij het zoveel over dit soort eten hebben goed teken want ik heb het over hun en niet over eten of tewel als echte spy.. "mission accomplished " om verwarring te zaaien
    nou ik kan je stukje niet vinden waar je het over hebt.... goed werk overigens..

Post die link eens van het irc kanaal en waar je gequote bent..plz
    pi_30696548
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 12:12 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Minimaal 2 AT'ers, (met DAO12) een medic en 1 support in een squad... heb je een BH en een tank of groepje infanteristen zo dood.
    geen unlocked weapons in een war :| en een bh heb je niet op 16 player
    pi_30696685
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

nou ik kan je stukje niet vinden waar je het over hebt.... goed werk overigens..

Post die link eens van het irc kanaal en waar je gequote bent..plz
    ehm even trouwens tussendoor.. we spelen nu in onze taktiek met een lone wolf.. die ook als squad leader speelt.. is t dan niet handig om in tijden van nood en de squad leader van t andere squad is dood om dan op de wolf te spawnen zomaar een gedachte
    pi_30696764
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef domolanglekker het volgende:
    ehm even trouwens tussendoor.. we spelen nu in onze taktiek met een lone wolf.. die ook als squad leader speelt.. is t dan niet handig om in tijden van nood en de squad leader van t andere squad is dood om dan op de wolf te spawnen zomaar een gedachte
    Dat kan idd maar vergeet niet dat de lonewolf op gebieden loopt waar eigenlijk geen hol te beleven is...ik loop nml zover mogelijk om pas bij hun artillery weer een beetje in het speeldveld te komen. Dus echt puur in nood kan het wel ja.

Trouwens ben je als specops nou wel of niet zichtbaar op de radar v/d tegenpartij ?
    pi_30697402
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dat kan idd maar vergeet niet dat de lonewolf op gebieden loopt waar eigenlijk geen hol te beleven is...ik loop nml zover mogelijk om pas bij hun artillery weer een beetje in het speeldveld te komen. Dus echt puur in nood kan het wel ja.

Trouwens ben je als specops nou wel of niet zichtbaar op de radar v/d tegenpartij ?
    volgens mij onzichtbaar.. dus je kan als specops lone wolf wel ineens 5 man bij zijn basis met de artillery afleveren doet ie een scan ziet ie ineens uit t niets een rode vlek terwijl zijn arty ook nog eens opgeblazen wordt
    pi_30697544
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

volgens mij onzichtbaar.. dus je kan als specops lone wolf wel ineens 5 man bij zijn basis met de artillery afleveren doet ie een scan ziet ie ineens uit t niets een rode vlek terwijl zijn arty ook nog eens opgeblazen wordt
    kan handig zijn en keertje als verassing maar denk dat dit valt onder de creativiteit van de squadleader van squad 1... hij innitieert deze ideeen. Daarom moet de SL gewoon een bovengemiddelde speler zijn....
    pi_30697583
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hahaha dat zou cool zijn

@ ipsy

let op jongen!!

De warserver

IP: 84.244.130.107
    Poort: 16567
    Game wachtwoord:

[ Bericht 2% gewijzigd door Sickert op 18-09-2005 15:57:50 (pas weggehaald) ]
    Narf!
      zondag 18 september 2005 @ 15:46:34 #216
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30697622
    Bedankt!
    Zie jullie dan vanavond.
    pi_30697632
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef jpjedi het volgende:

[..]

kan handig zijn en keertje als verassing maar denk dat dit valt onder de creativiteit van de squadleader van squad 1... hij innitieert deze ideeen. Daarom moet de SL gewoon een bovengemiddelde speler zijn....
    domo dus

en ik natuurlijk maarja ik moet commanderen
    Narf!
    pi_30697768
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 om 15:45 uur schreef 'Sickert' het volgende:[i]

@ ipsy

let op jongen!!

De warserver

IP: 84.244.130.107
    Poort: 16567
    Game wachtwoord:
    Wat?

[ Bericht 3% gewijzigd door i-spy24 op 18-09-2005 16:02:34 ]
    pi_30698049
    ipsy edit het wachtwoord er ff uit dat was een foutje van mij

thnx
    alvast
    Narf!
    pi_30698110
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 15:59 schreef Sickert het volgende:
    ipsy edit het wachtwoord er ff uit dat was een foutje van mij

thnx
    alvast
    lompe os!

zondag 18 september 2005 @ 16:02:31 #221
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30698130
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

lompe os!

Ik zei het nog netjes
    pi_30698264
    De spanjaarden zijn er klaar van ik zag op die spaanse site de volgende tekst,

Yo-Espi'a y Sickert de los muertos

dat belooft niet veel goeds.

Az contra Ajax, cuatro dos
    Campeones De Feyenoord
    Hell To The Liars
    pi_30698311
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef Droopie het volgende:
    Campeones De Feyenoord
    en we zwaaien met z'n allen naar de Kuip

Sickert, Ispy & Raffie, zwaaien jullie even mee?
      zondag 18 september 2005 @ 16:09:54 #224
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30698334
    quote:

Campeones De Feyenoord
    Zoooo off-topic
    pi_30698368
    Ben weg om lekker te gaan smikkelen en dan weer huiswaarts te keren en wat op andere servers alvast warm te draaien.
    Dus ik zie jullie wel om 18:30 uur op ...130 server en TS
    wil je echt weten wat ik nou weer gevreten heb,hou dan deze thread in de gaten
    pi_30698374
    quote:

Campeones De Feyenoord
    OMG! ze gaan paella van me maken!!
    Narf!
    pi_30698443
    http://thuisbezorgd.nl/

kies dan

ICHIBAN

voor sushi I-Spy, ik vreet het niet maar ze bezorgen thuis in Rotterdam.
    Hell To The Liars
      zondag 18 september 2005 @ 16:15:54 #228
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30698503
    Ik kom nog steeds niet op het forum...
      zondag 18 september 2005 @ 16:21:19 #229
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30698681
    Hoi
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      zondag 18 september 2005 @ 16:21:30 #230
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30698686
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef nlboy het volgende:
    Ik kom nog steeds niet op het forum...
    Wat lukt er niet?
    pi_30698717
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Hoi
    Narf!
      zondag 18 september 2005 @ 16:25:31 #232
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30698865
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wat lukt er niet?
    Zie geen topic's
      zondag 18 september 2005 @ 16:27:16 #233
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30698935
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef nlboy het volgende:

[..]

Zie geen topic's
    Je account al geactiveerd?
    pi_30698994
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef nlboy het volgende:

[..]

Zie geen topic's
    welke melding krijg je??

"REPLACE USER" misschien??

zondag 18 september 2005 @ 16:29:46 #235
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30699026
    Idd je moet wel je mail beantwoorden
    pi_30699036
    hahaha
    Narf!
    pi_30699326
    ff nog 1 keer voor 'old' times sake:

FOK!KERS(NL)

vs

Redcode-Esports (ES)

Datum: Zondag 18 september 2005.

Tijdstip: 19:00 uur - 20:00 uur

© ClanWar Sept 2005

Ben nu echt weg om lekker te gaan smikkelen
    en dan weer huiswaarts te keren en wat op andere servers alvast warm te draaien.
    Dus ik zie jullie wel om 18:30 uur op ...130 server en TS
    wil je echt weten wat ik nou weer gevreten heb,hou dan deze thread in de gaten
    pi_30699379
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik krijg die mail niet kan hem dus ook niet beantwoorden
    pi_30699388
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef i-spy24 het volgende:
    ff nog 1 keer voor 'old' times sake:
      zondag 18 september 2005 @ 16:44:36 #240
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30699527
    Heb jullie even handmatig toegang gegeven, Raffie & nlboy
    pi_30699589
    dankje
      zondag 18 september 2005 @ 16:52:18 #242
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30699739
    Ik heb een kalender bij het forum toegevoegd. Als je ingelogd bent zie je hem onderaan de pagina.
      zondag 18 september 2005 @ 16:52:48 #243
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30699752
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Geen mail ontvangen...
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Heb jullie even handmatig toegang gegeven, Raffie & nlboy
    K
      zondag 18 september 2005 @ 16:52:57 #244
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30699756
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:52 schreef BMH het volgende:
    Ik heb een kalender bij het forum toegevoegd. Als je ingelogd bent zie je hem onderaan de pagina.

Nice work.
    pi_30700291
    BMH post ff hoe jet het wil gaan doen met de TS indeling.. vorige keer had je een mooi systeempie ervoor
    pi_30700413
    Ik stop als admin bij de clan.
    Doordeweeks heb ik al helemaal geen tijd om de server te onderhouden en in het weekend wordt het ook al moeilijk.
    Ik zal wel bij de clan blijven maar verder geen functie en ik zal wel blijven gamen, zo erg is het ook weer niet. Heb namelijk betaald om op de server te mogen gamen.

Iedereen succes met de wars en de server

Groetjes escape
    pi_30700991
    jammer escape!
    maarja prive gaat voor he!

tot ziens op de server
    en bedankt voor de inzet tot nu toe
    Narf!
    pi_30701073
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
    jammer escape!
    maarja prive gaat voor he!

tot ziens op de server
    en bedankt voor de inzet tot nu toe
    dank je sickert
    pi_30702053

eersie!

kga nu ff eten zie jullie rond 18:45!
    Narf!
    pi_30702582
    Ik ga nu de server aanpassen naar 16 vs 16 op de twee maps
    pi_30702644
    jeej
    maar we starten eerst op hun server
    en daarna op de onze toch?
    Narf!
    pi_30702749
    We kunnen ook meteen naar hun server toegaan maar wij gaan even een kleine rondje oefenen
      zondag 18 september 2005 @ 18:33:01 #253
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30702796
    Bedankt voor alles escape_nl!

Zie verder: http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=28
      zondag 18 september 2005 @ 18:36:17 #254
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30702913
    Bedankt escape voor alle moeite, etc.
      zondag 18 september 2005 @ 18:51:07 #255
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30703403
    WE HEBBEN GEWONNEN!! 8 min voor de war maakte we ze in.
    pi_30703459
    Zo we zagen we kwamen en we overwonnen. Een geniale oorlog hebben we gevoerd, oorlogen worden immers gevoerd in de voorbereiding en niet in de uitvoering.

Die Spanjaarden zagen wat Ispy voor ons gedaan had en werden zo bang van onze voorbereidingen dat ze de handdoek maar meteen in de ring hebben gegooid. De propeganda machine van Ispy heeft perfect gewerkt en kunnen weer rustig slapen. Nederland kan weer rustig slapen zeg maar.
      zondag 18 september 2005 @ 19:38:23 #257
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_30704802
    Wederom een no-show?
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_30708174
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
    Zo we zagen we kwamen en we overwonnen. Een geniale oorlog hebben we gevoerd, oorlogen worden immers gevoerd in de voorbereiding en niet in de uitvoering.

Die Spanjaarden zagen wat Ispy voor ons gedaan had en werden zo bang van onze voorbereidingen dat ze de handdoek maar meteen in de ring hebben gegooid. De propeganda machine van Ispy heeft perfect gewerkt en kunnen weer rustig slapen. Nederland kan weer rustig slapen zeg maar.
    een psyche-war
      zondag 18 september 2005 @ 21:12:09 #259
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30708195
    Pfffff again
    pi_30710206
    Was vanavond wel weer even leuk. Zelfs MisterFox deed weer mee Kom je volgende keer weer ?

Ispy is nu ook TS-hooked geloof ik en verder waren we toch met een mannetje of 8 aan het schieten. Aan het begin waren we nog een beetje echt team maar daarna ging t even wat minder. Waarschijnlijk ook dankzij mijn *kuch*bezielende*kuch*leiding. Maar goed niemand ging commanderen en ik had supplies nodig omdat ik hun artill aan het opblazen was.

Binnenkort maar weer eens zo'n leuk avondje doen
      zondag 18 september 2005 @ 22:12:43 #261
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30710430
    Deze week hopelijk nieuw moederbord en processor!

Dan eindelijk zonder stotterrrrrrrrr knallen.
    pi_30710476
    Wat ga je halen ? We hebben jou nml ook al een tijdje niet meer gezien op de server
    pi_30711008
    was erg leuk lekker weer wat puntjes erbij gehaald
    en leuk ispy eens een keer te horen
    Narf!
    pi_30711144
    Was idd heel goed. Op een gegeven moment op Sharqi ging t zoals t hoort: goede teamplay!!
      zondag 18 september 2005 @ 22:35:30 #265
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30711154
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 22:14 schreef UnleashMitch het volgende:
    Wat ga je halen ? We hebben jou nml ook al een tijdje niet meer gezien op de server
    AMD Athlon 64 3800+ denk ik. Zodra ik dat heb kom ik weer knallen. Promise!
    pi_30711177
    was zeker gezelig was er dan niet hele tijd maar heb veel plezier gehad
    pi_30711313
    Allereerst: Escape, bedankt voor je inzet en we hopen dat je nog vaak meespeelt natuurlijk.. (TS misschien )

Was toch een tof avondje zeg. Eerst had ik de balen van het slechte nieuws dat de tegenpartij weer niet kwam opdagen en we dus onze meestertaktiek en opstelling niet in de praktijk konden brengen. Maar nu toch iedereen er zowat was (en op TS behalve diamond) hebben we echt gezellig gespeeld. Het ging soms echt super zoals wanneer we het TV station terugpakte en soms werden we in masthuur ingemaakt omdat we te BH hongerig waren.. Ik wil toch speciaal Tim en Bravo noemen als toch wel een zeer goed duo in de apache. Om als bij gunner in de apache als eerste te eindigen moet je toch wel iets in de vingers hebben als je weet dat bijvoorbeeld het puntenkanon domo rondloopt. Dit is zeker een punt voor de volgende war..

Bedankt jongens!

PS ik vond het super dat fox er was! ik lag weer ouderwets om de haverklap plat van het lachen. Notabene kon hij als kok beginnen bij I-spy zijn eethuis... Dan gaan we daar met zijn allen eten! haha

Zowiezo wel een idee om eens van Ispy zijn aanbod gebruik te maken en eens te gaan stappen met een simpel etentje van te voren bij hem... Ideetje voor de event commissie?

Wat een avond....
    pi_30711711
    haha prima eten by ispy en dan met zn allen bij hem draadloos met een ping van rond de 20!

Narf!
    pi_30711874
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef jpjedi het volgende:
    Allereerst: Escape, bedankt voor je inzet en we hopen dat je nog vaak meespeelt natuurlijk.. (TS misschien )

Was toch een tof avondje zeg. Eerst had ik de balen van het slechte nieuws dat de tegenpartij weer niet kwam opdagen en we dus onze meestertaktiek en opstelling niet in de praktijk konden brengen. Maar nu toch iedereen er zowat was (en op TS behalve diamond) hebben we echt gezellig gespeeld. Het ging soms echt super zoals wanneer we het TV station terugpakte en soms werden we in masthuur ingemaakt omdat we te BH hongerig waren.. Ik wil toch speciaal Tim en Bravo noemen als toch wel een zeer goed duo in de apache. Om als bij gunner in de apache als eerste te eindigen moet je toch wel iets in de vingers hebben als je weet dat bijvoorbeeld het puntenkanon domo rondloopt. Dit is zeker een punt voor de volgende war..

Bedankt jongens!

PS ik vond het super dat fox er was! ik lag weer ouderwets om de haverklap plat van het lachen. Notabene kon hij als kok beginnen bij I-spy zijn eethuis... Dan gaan we daar met zijn allen eten! haha

Zowiezo wel een idee om eens van Ispy zijn aanbod gebruik te maken en eens te gaan stappen met een simpel etentje van te voren bij hem... Ideetje voor de event commissie?

Wat een avond....
    Het was zeker leuk, maarre ik geloof dat iedereen nu TS gebruikt. Ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden.... maar daar wil ik nu wel eventjes verandering in brengen.
    Een headset ?? En welke server was teamspeak? En hoe kom je dan op de BoF server en de teamspeak? *noob* Nogmaals: Heb me er nooit mee bezig gehouden!

En welke headset gebruiken jullie/raden jullie aan?
    pi_30711964
    moet misterfox blijven spelen op onze server (incl TS)
    » ja
    » nee

maak je eigen FOK! poll zelf!

vreemd, ik krijg geen werkende poll hier..
    pi_30712024
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 22:59 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Het was zeker leuk, maarre ik geloof dat iedereen nu TS gebruikt. Ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden.... maar daar wil ik nu wel eventjes verandering in brengen.
    Een headset ?? En welke server was teamspeak? En hoe kom je dan op de BoF server en de teamspeak? *noob* Nogmaals: Heb me er nooit mee bezig gehouden!

En welke headset gebruiken jullie/raden jullie aan?
    ik vind logitech butkwaliteit...ik had hem een paar weken en heel die verstel beugel al uit elkaar gevallen.. zit nu met tape in elkaar.

Ik raad wel een usb headset aan...verder zijn dit de TS instellingen:85.92.128.91:8767

ww: FOK!
    pi_30712498
    ik heb een usb mic van logitech werkt prima en tenminste niet zon onding op je kop
    Narf!
    pi_30712723
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ik vind logitech butkwaliteit...ik had hem een paar weken en heel die verstel beugel al uit elkaar gevallen.. zit nu met tape in elkaar.

Ik raad wel een usb headset aan...verder zijn dit de TS instellingen:85.92.128.91:8767

ww: FOK!
    Wat is dat Xfire dan precies??
    pi_30712820
    * DING *

Jaaa...daarrr zijn we weer troopers. Nou..voor de eerste keer via TS meegedaan,en nu eens de stemmen
    achter het kuch 'tuig' van de FOK Clan gehoord.
    Tering alsof je een deel van de familie Flodder op bezoek krijgt.Wat een drukte en gejengel.

Afijn,het spelen was echt leuk en opvallend genoeg vond ik er ook wel een potje professionalisme in terug want ondanks dat ik er bijvoorbeeld vooraf een hard hoofd in had, gezien de 'losse' sfeer,bleek in de praktijk tussen de grappen en grollen door en vooral Fox kon er wat van als junior hobbit die elke keer in je oor tetterde dat als het moest er zeer goed en professioneel werd samengespeeld. Domo was weer ouderwets op dreef,sickert deed wat hij moest doen zoals altijd en ene Tim en Bravo verraste iedereen met hun geweldige 1-2 samenwerking in die choppers en ik speelde tussen neus en lippen door met in de ene hand het toetsenbord en in de andere hand een lekker drankje en hobbelde overal achteraan en dook af en toe op de meest vreemde plaatsen op als een echte 'phantoom'.
    Daarnaast vind ik ook dat we een uitzondering moeten maken voor MisterFox(ongetwijfeld een liefhebber van de X-files met zo een naam) als Clanlid want hij is echt een apart mannetje met zijn gejengel binnen het team en dat wil ook wat zeggen.Maar dat moeten de Admin's maar verder beslissen,ga ik niet over.

T.a.v. het eten: Ik stelde voor als we weer eens in Rotterdam zijn en zo een TGS night hebben om dan vooraf in Rotterdam,waar ik wel wat mensen ken, voor maximaal ¤ 10,- de man met een drankje erbij wat te gaan eten.
    Altijd leuk en altijd gezwellig en bindt mensen met elkaar.
    Eerlijkheidshalve gezegd was ook deze avond voor mij een leerzame ervaring t.a.v.het FOK BF2 team en kan ik met een gerust hart gas terugnemen gezien mijn eerdere uitlatingen over de hele opzet en handelswijze binnen het opgestarte BF2 team dat bepaalde zaken niet snel en professioneel genoeg werden uitgevoerd.

En wie totslot geintresseerd is in wat ik vanavond weer heb gevreten moet maar ff hier kijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 19-09-2005 12:25:47 ]
      zondag 18 september 2005 @ 23:37:45 #275
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30713174
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef jpjedi het volgende:
    moet misterfox blijven spelen op onze server (incl TS)
    » ja
    » nee

[afbeelding]
    maak je eigen FOK! poll zelf!

vreemd, ik krijg geen werkende poll hier..
    Poll: Moet misterfox blijven spelen op onze server (incl TS)
  • Ja
  • Nee
  • Uhh wie?
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_30713196
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:27 schreef i-spy24 het volgende:
    Tering alsof je een deel van de familie Flodder op bezoek krijgt.Wat een drukte en gejengel.
    en dat is nog wel eens erger geweest
    quote:
    Daarnaast vind ik dat we een uitzondering moeten maken voor Foxie als Clanlid want hij is echt een uitzondering binnen het team en dat wil ook wat zeggen.Maar dat moeten de Admin's maar verder beslissen,ga ik niet over.
    http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=29

Ik wil MisterFox wel vaker op de server, geweldig lachen met die gozer
    quote:
    Clan team en kan ik gerust hart gast terugnemen t.a.v. dat bepaalde zaken niet snel en professioneel genoeg gingen in mijn ogen.
    *valt van z'n stoel. I-spy die positief is

Volgende week weer een keertje ?
      zondag 18 september 2005 @ 23:39:01 #277
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30713219
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat is dat Xfire dan precies??
    www.xfire.com daarmee kan je je vrienden/clanleden in de gaten houden op welke server ze spelen.
    Je hoeft daardoor niet steeds het ip te vragen aan de leden, met 1 klik op de knop en het spel wordt automatisch gestart en gaat dan naar de server.
    pi_30713409
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:39 schreef nlboy het volgende:

[..]

www.xfire.com daarmee kan je je vrienden/clanleden in de gaten houden op welke server ze spelen.
    Je hoeft daardoor niet steeds het ip te vragen aan de leden, met 1 klik op de knop en het spel wordt automatisch gestart en gaat dan naar de server.
    tnx voor die poll nlboy...ik had een oude link om die poll aan te maken zie ik net,....

Diamond, Dat xfire is ideaal. soort msn maar je ziet zoals nlboy al post, iedereen die online is en wat hij aan het spelen is (bf2 duh) op welke server..en je kan gelijk joinen. Ook is TS eraan gekoppeld...

Ik geloof trouwens dat de zondag avond onze clanavond aan het worden is! op zondagavond is meestal iedereen er!

ik lees net dat patch 1.1 uitkomt op 3 of 4 oktober...dan wordt masthuur city ook weer leuker denk ik.
    Dat Wake island lijkt met toch ook wel een leuke map voor bf2..ik vond het in 1942 ook er gaaf. iwo jima vond ik het gaafst in 1942...

[ Bericht 9% gewijzigd door jpjedi op 18-09-2005 23:51:52 ]
    pi_30713737
    Die patch blijven ze ook maar uitstellen he. Was ook wel duidelijk toen ze opeens met vage benamingen over de datum gingen pratne maar goed.
    pi_30713816
    Ik kan mij nog steeds niet registreren op dr-clan.nl ...
    pi_30714421
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef jpjedi het volgende:

[..]

tnx voor die poll nlboy...ik had een oude link om die poll aan te maken zie ik net,....

Diamond, Dat xfire is ideaal. soort msn maar je ziet zoals nlboy al post, iedereen die online is en wat hij aan het spelen is (bf2 duh) op welke server..en je kan gelijk joinen. Ook is TS eraan gekoppeld...

Ik geloof trouwens dat de zondag avond onze clanavond aan het worden is! op zondagavond is meestal iedereen er!

ik lees net dat patch 1.1 uitkomt op 3 of 4 oktober...dan wordt masthuur city ook weer leuker denk ik.
    Dat Wake island lijkt met toch ook wel een leuke map voor bf2..ik vond het in 1942 ook er gaaf. iwo jima vond ik het gaafst in 1942...
    bf1942 ging na 7 patches toch erg vervelen t werd pas weer leuk na Desert combat
    pi_30718280
    Gaat iemand van hier nog naar die LAN party in Rijswijk? Revolutuin ofzoiets heet het geloof ik....
    pi_30718570
    heey, ging weer lekker gisterenavond, echt leuk teamwork zo, en zeker gave potjes om te spelen, hoop dat we dit vaker kunnen doen.

@jpjedi: bedankt voor het compliment, heb al bijna 16 uur helikoptervliegen erop zitten, met bravo ongeveer 14 uur als mede passagier denk ik
    Ctrl + W
    pi_30718675
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 08:58 schreef Timminater het volgende:
    heey, ging weer lekker gisterenavond, echt leuk teamwork zo, en zeker gave potjes om te spelen, hoop dat we dit vaker kunnen doen.

@jpjedi: bedankt voor het compliment, heb al bijna 16 uur helikoptervliegen erop zitten, met bravo ongeveer 14 uur als mede passagier denk ik
    moet jij ook soms geen huiswerk maken ofzo??

pi_30722022
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
    dit waren dus de tegenstanders gister? http://www.redcode-esports.com/index.php?secc=equipo&team=bf2
    Worden ze gesponsord ofzo, ze hebben bijna allemaal een rode polo aan.
    Wij moeten ook gesponsord worden door Fok!
    pi_30722173
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 11:51 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Worden ze gesponsord ofzo, ze hebben bijna allemaal een rode polo aan.
    Wij moeten ook gesponsord worden door Fok!
    volgens mij wel, ze hebben meerdere clans voor verscheidene games... we kunnen toch ook een eigen kledinglijn maken? ik zie het al voor me... een witte polo met voorp het logo en achterop de slogan...
      maandag 19 september 2005 @ 11:58:49 #288
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30722198
    Hebben jullie nu eindelijk al eens een echte war gespeeld?
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_30722226
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 11:57 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

volgens mij wel, ze hebben meerdere clans voor verscheidene games... we kunnen toch ook een eigen kledinglijn maken? ik zie het al voor me... een witte polo met voorp het logo en achterop de slogan...
    ik heb een keer bij Fok! een designwedstrijd voor schoenen gewonnen CMAX Schoenontwerp Winnaars
    pi_30722247
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 11:57 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

En jij hebt zeker ideeen voor die slogan??

Zeg nu je hier toch bent: Wanneer kom je nu eens op TS? je bent de enige op het moment zonder TS. Of ben je bang dat we ontdekken dat je een vrouw bent ofzo?
    pi_30722290
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

En jij hebt zeker ideeen voor die slogan??

Zeg nu je hier toch bent: Wanneer kom je nu eens op TS? je bent de enige op het moment zonder TS. Of ben je bang dat we ontdekken dat je een vrouw bent ofzo?
    ok vanaaf op TS maar dan ff zonder mic...
    en de slogan hebben we al "the world depends on them, they depend on each other"
    pi_30722457
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

en de slogan hebben we al "the world depends on them, they depend on each other"
    je hebt toch van die sites om een shirtje te laten drukken??

Tim had geloof ik iets gezien op inkoopacties voor 7,50..Ik werk naast een borduur bedrijf en dat is qua kwaliteit veel beter en niet eens zo gek veel duurder.

Lijk tme wel lachen voor de LAN party...lol
    pi_30723612
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Wat hebben we daar dan aan ?
    Als je geen geld hebt voor een beetje headset kunnen we met z'n allen wel een centje bijdragen
    pi_30723707
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:55 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Wat hebben we daar dan aan ?
    Als je geen geld hebt voor een beetje headset kunnen we met z'n allen wel een centje bijdragen
    had een headset, maar die kabels zijn verrot... heb wel een nieuwe koptelefoon http://www.sennheiserusa.(...)l.asp?transid=005177

en ik kan wel me monitor mic gebruiken als jullie zo graag naar een van me stemmen luisteren (kan aardig imiteren)
    pi_30723885
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

had een headset, maar die kabels zijn verrot... heb wel een nieuwe koptelefoon http://www.sennheiserusa.(...)l.asp?transid=005177

en ik kan wel me monitor mic gebruiken als jullie zo graag naar een van me stemmen luisteren (kan aardig imiteren)
    Kun je ook misterfox nadoen?

pi_30723910
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 13:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Kun je ook misterfox nadoen?

moet ik eerst weten hoe hij klinkt... maar de meest voorkomende moeten lukken Wilibrord, Joling rob de tuinman etc...
    pi_30724190
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 13:09 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

moet ik eerst weten hoe hij klinkt... maar de meest voorkomende moeten lukken Wilibrord, Joling rob de tuinman etc...
    Je maakt me nieuwsgierig haha,,, wilibrord vanavond op TS??

lol

Zeg ik lees net dat Casema een eigen ranked server gaat opzetten...lachen
    pi_30724267
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 13:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]
    Je maakt me nieuwsgierig haha,,, wilibrord vanavond op TS??
    verwacht er niet te veel van he...

[willibrord]: He rotzak ja jij! blijf jij ff met je tengels van me tank af hè, durf je wel tegen zo'n ding. Je moest je schamen, já... Moet je een schop hebben naar een ander jachtveld of zo, hé... etc".. [/willibrord]

[ Bericht 10% gewijzigd door RudyCarell op 19-09-2005 13:32:20 ]
    pi_30725679
    Waarom is mijn xfire uit de openingspost gehaald? dries1 nogmaals.
    En is die TS server van jullie PW protected? Zoja, wat is de PW, dan kom ik ook wel even een keertje langs
    pi_30725815
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef -Dries- het volgende:
    Waarom is mijn xfire uit de openingspost gehaald? dries1 nogmaals.
    En is die TS server van jullie PW protected? Zoja, wat is de PW, dan kom ik ook wel even een keertje langs
    is al vaak voorbij gekomen hoor....zelfs op deze pagina...

"FOK!"

Tot op TS!
    Je staat trouwens wel onder de xfire lijst hoor.. echter die lijst is beetje gedateerd. Er komt eenlijst aan op het bof forum, hier is Frank mee bezig want die houdt alle aanmeldingen bij.

Ik zie in die lijst mensen staan die ik zelfs nog nooit heb gezien op Bf2:

Kievit19 - - - Kievit1983
    Cyberrobin -- Cyberrobin
    Molotov25 - - - molotov25
    N-E-R-D - - - 3kmenace
    Lonewolf2003 - - - vaal

Of schuilt hier een andere BF2 naam achter van iemand??

En waar hangen deze vrienden uit? al lang niet meer gezien...
    Ash - - - Leenart
    Razorback -- Razorback5000
    Fillipe - - - FillipeNL

[ Bericht 19% gewijzigd door jpjedi op 19-09-2005 14:31:17 ]
      maandag 19 september 2005 @ 14:50:20 #301
    12888 Skull-splitter
    pi_30726560
    TS ook maar eens gaan gebruiken als ik mijn headset heb uitgegraven, vooral als er kleine groepjes het eens nuttig gaan gebruiken, dan kan het best interessant zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')