medic wapen rullt gewoonquote:
blabla not foundquote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef RudyCarell het volgende:
de minigun http://www.lookatentertainment.com/n...vids/v-413.wmv![]()
Ik leg hem juist ter verdediging, denk aan operation cleansweep, meest noordelijke post: ik drop daar claymores bij die riooltunnel (als er iemand naar boven komt, kaboemie) en op de grens naar het strand waar veel sneaky asses aankomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Grootste hekel heb ik aan mensen die alles blokkeren met mijnen zodat je nergens meer in of uit kunt met een voertuig.. En dan knal je er per ongeluk op en dan gaat de legger nog zeuren ook.
Stel je bent US bij Karkand.
Ik zie het nut van mijnen aan de doorwaadplek, met name aan het begin van het spel of als het minder gaat. (zeker als de brug kapot is)
Ik zie GEEN nut van US mijnen aan het einde van de weg vanaf US basis op het eerste of tweede kruispunt. Dat is gewoon stom.
En dan ook nog discussie krijgen in-game over die logica. Als je bovenstaande niet inziet moet je maar beter geen mijnen leggen maar gewoon gaan knallen...
correct me if I am wrong
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
sorry nog een keer http://www.lookatentertainment.com/nneu231nd1zd823/vids/v-413.wmv![]()
dat is dus echte Domo-Power![]()
idd, maar dit eclyptische deuntje heeft ook wel watquote:Op donderdag 15 september 2005 17:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
damn dat ziet er ziek uit
en had liever het originele geleuid gehad
Echt ziek jaquote:
Anders reserveren we het aantal stoelen dat we hebben ? Daarna lekker biertje drinken ofzoquote:Op donderdag 15 september 2005 18:40 schreef Sickert het volgende:
morgen tgs? of word het niks meer Jedi?
Daarom, zo zijn we ook ooit begonnenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:57 schreef Sickert het volgende:
ook goed met 5 man is het net zo gezellig als met 10![]()
gek genoeg ben ik het eens met i-spy. T liefst loop ik ook als sniper/engineer/spec ops door t level om overal boobytraps te plaatsen met een support man erbij voor de nodige resupply.. de schade die je kan aanrichten op karkand bv is enorm.. claymores bij alle punten waar de USA mannetjes zeker weten langskomen.. helaas loopt altijd iedereen van MEC ook altijd veel te ver naar vorenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
Wat een geklets hoi zijn we ook weer..
Dit spel heet Battlefield geen "madeliefje bijeenkomst".![]()
Mijnen leggen en al wat niet meer hoort bij het oorlogsspel. Bedoel het gaat erom
om je tegenstander zo snel mogelijk uit te schakelen,en daar hoort mijnen en boobytraps
leggen bij. Moet je maar beter opletten.![]()
Ik heb nog steeds mijn c4 medaille nog niet, en ook de pistol en knife.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:43 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
gek genoeg ben ik het eens met i-spy. T liefst loop ik ook als sniper/engineer/spec ops door t level om overal boobytraps te plaatsen met een support man erbij voor de nodige resupply.. de schade die je kan aanrichten op karkand bv is enorm.. claymores bij alle punten waar de USA mannetjes zeker weten langskomen.. helaas loopt altijd iedereen van MEC ook altijd veel te ver naar voren
Kunnen we daar geen tank op parkeren ?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:56 schreef Droopie het volgende:
René Froger
Wat tank. HUP zwaar geschut. paar goed geplaatste mortars zullen de boel wel wat vlakker maken.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen tank op parkeren ?
Anyway hoe laat is iedereen er morgenavond ? Geloof dat ik wel redelijk op tijd kan zijn nml.
Volgens de statistieken staat ie nu op code geel.....kijk het even 5 minuutjes aan en anders reset ik wel even.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:11 schreef Suikermais het volgende:
Ligt de server eruit ?
kan er met geen mogelijkheid opkomen.
De patch herkende m'n install dir niet, manueel patchen ging toen ook niet meer omdat de patch meteen afgesloten werd en ik deze niet meer uit de install dir kon halen.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:11 schreef alsem het volgende:
bf2 draait relaxt op xp64!
ik heb tot nu toe alle drivers kunnen fixen, het is idd wel even zoeken..quote:Op donderdag 15 september 2005 20:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens de statistieken staat ie nu op code geel.....kijk het even 5 minuutjes aan en anders reset ik wel even.
[..]
De patch herkende m'n install dir niet, manueel patchen ging toen ook niet meer omdat de patch meteen afgesloten werd en ik deze niet meer uit de install dir kon halen.
Windows x64Te weinig drivers voor de veelzijdige PC gebruiker.
Ik moest m'n PSC2410 als deskjet 990c installeren zodat ik gebruik kon maken van basic printing.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:19 schreef alsem het volgende:
ik heb tot nu toe alle drivers kunnen fixen, het is idd wel even zoeken..
*schoptquote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef Suikermais het volgende:
Geef de server maar een trap.....
FJD [C4] [BoF]-Raffie-quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef jpjedi het volgende:
eerste rondje ging echt bagger maar toen kreeg ik een tank te pakken....
![]()
Er bestaat ook zoiets als google...en search op Fok!quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef JumperJack het volgende:
ik ben nu onderkorporaal en heb gekozen voor het medic wapen als bonus kit. maar wanneer krijg je de gelegenheid om andere bonuskits te kiezen? en zijn wapens de enige bonuskits?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
FJD [C4] [BoF]-Raffie-
FJD [C4] JPJedi
zet het dan in de OP ofzo...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als google...en search op Fok!![]()
Dit is al 100 keer behandeld hier...
Ik heb nu ook geen zin om het weer op te gaan zoeken
nou dan staat je maar 1 ding te doen hé...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef Keromane het volgende:
Gisteren de demo gedownload, tot diep in de nacht zitten spelen (bedankt EA voor de wallen onder m'n ogen). Nee, voortreffelijk. De scenery, gameplay, FX, gamebalance... noem maar op.
The force is strong is this one.. nog even en we zien complete black hawk crews langskomen die met zijn c4 naar de eeuwige jachtvelden worden gestuurdquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
FJD [C4] [BoF]-Raffie-
FJD [C4] JPJedi
@Domo had je hem al gezien...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.lookatentertainment.com/nneu231nd1zd823/vids/v-413.wmv![]()
dat is dus echte Domo-Power![]()
Die is echt superrrrr vetquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
@Domo had je hem al gezien...
ze zouden in de volgende patch eigenlijk de minigun op de bh juist sterker moeten maken, die auto was in een keer Kaboem!quote:
Maar dat achterlijke auto-repair zou verboden moeten worden (en velen die erop zijn meegelift zouden ze moeten devalueren IMO...)quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ze zouden in de volgende patch eigenlijk de minigun op de bh juist sterker moeten maken, die auto was in een keer Kaboem!
wordt ook aangepast, in-air repair wordt gelimiteerd. niet dat dat nu lekker werkte...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dat achterlijke auto-repair zou verboden moeten worden (en velen die erop zijn meegelift zouden ze moeten devalueren IMO...)
Dat was nou precies mijn ideequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ze zouden in de volgende patch eigenlijk de minigun op de bh juist sterker moeten maken, die auto was in een keer Kaboem!
Moet je wel met 3 gastjes tegelijk dat ding onder vuur nemen, ik heb inmiddels te vaak meegemaakt dat die gasten in de hawk alles verzieken...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:15 schreef dCY het volgende:
idd.. as if the Blackhawk nu overwoestbaar is... (in Masthuur City)
De BlackHawk schiet je makkelijk uit de lucht ondanks dat er engi's inzitten die het proberen te fixxen..
He jij speelde gisteren ook op onze server...en volgens mij had je een berg strepen als rang.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:15 schreef dCY het volgende:
idd.. as if the Blackhawk nu overwoestbaar is... (in Masthuur City)
De BlackHawk schiet je makkelijk uit de lucht ondanks dat er engi's inzitten die het proberen te fixxen..
had het gezegd werd ie gekickt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He jij speelde gisteren ook op onze server...en volgens mij had je een berg strepen als rang.
Maarrrrrrrrr. Je TK-de Di3ki3 om in de tank te kunnen op Masthuur...![]()
err.. tja.. dat was een foute actie van mij, ik geef het toe..quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He jij speelde gisteren ook op onze server...en volgens mij had je een berg strepen als rang.
Maarrrrrrrrr. Je TK-de Di3ki3 om in de tank te kunnen op Masthuur...![]()
..Werd ook geroepen in de ronde..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
had het gezegd werd ie gekickt...
maar ik was waarschijnlijk niet ingame... en ik ga alleen in op requests van members.. of het moet wel heel duidelijk zijnquote:
ben je al lid geworden van bof?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef Haarbalpasta het volgende:
X-fire user lijst update :
Fok naam X fire naam
haarbalpasta -haarbalpasta
Je was ingame..zekers weten. vraag maar aan jediquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar ik was waarschijnlijk niet ingame... en ik ga alleen in op requests van members.. of het moet wel heel duidelijk zijn
bof?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben je al lid geworden van bof?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je was ingame..zekers weten. vraag maar aan jedi
En eeh...volgens mij ben ik een member. Heb betaald voor de server
hmmm ben bang dat je dan opnieuw moet installen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:25 schreef Sickert het volgende:
jongens wat to do als de patch het niet doet?
yep correct, Je deed mee in het spel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je was ingame..zekers weten. vraag maar aan jedi
En eeh...volgens mij ben ik een member. Heb betaald voor de server
EA niet..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
aangezien ik geen zin heb om de 33 delen te lezen.. heeft ea al iets bedacht op het minuten durende verefying client data?
Tjonge jonge,,.. Je bent dus ingame doof en blind..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef RudyCarell het volgende:
sjonge jonge zeikerds... hoevaak is de bofsquad gelokt... en vraagt er iemand of hij erbij kan en er niet wordt gereageerd... je bent aan het gamen hoor!... ik lees echt niet alle teksten. die voorbij komen, zeker niet in de heat of the battle... enne ik ben niet de enige admin hoor...
XFIRE dus! of dat stinkmessenger
ben jij nog niet onderweg?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tjonge jonge,,.. Je bent dus ingame doof en blind..![]()
Geintje...Ik zal voortaan xfire gebruiken
zeikmodus *uit*
Rudy,quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef RudyCarell het volgende:
ok gasten weer ff serieus, ben online om iemand te schoppen
messenger...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Rudy,
We zitten nu in TGS....we hebben dus geen xfire hier.
Hoe moeten we je nu vragen om te kicken..
Die had ik tijdje geleden al gezien.. had er ook een gezien die gewoon op de grond stond en een onwijse pokkeherrie maaktequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
@Domo had je hem al gezien...
Wil vanavond de server wel op 8 vs 8 zettenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef domolanglekker het volgende:
Ehm gaan we trouwens nog trainingen houden voor wars? bedoel we hebben er morgen alweer een maar nog geen trainingen voorbij zien komen ??
Denk dat Domo een goed punt heeft...ff oefenen tegen elkaar is toch geen slecht idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wil vanavond de server wel op 8 vs 8 zettenMeer dan 16 Fok!kers gaan we denk ik toch niet redden.
Ik doe zondag mee (als ik op tijd m'n clanbase mailtje krijg) als we willen oefenen dan het liefst laat op de avond of laat in de middagquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat Domo een goed punt heeft...ff oefenen tegen elkaar is toch geen slecht idee.
FF autobalance uit en de warguys in een eigen squad met eigen commander....lijkt me top
TGS was supergaaf...I-spy zal de foto`s vandaag nog wel posten..hehe
Eerst maar eens 8 man krijgen. BMH had nu 2 daadwerkelijk toezeggingen, 3 halve en ik heb me nu ook aangemeld (alleen nog op Clanbase mailtje wachten). Overigens kan ik wel gewoon vanavond laat een rondje meedoenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:17 schreef i-spy24 het volgende:
*meldt*...hoelaat gaat het Clanwar team nu definitief even samenkomen om te trainen en wie zijn dat allemaal?
M'n eigen TS werkt nu wel, ik kan meeluisteren maar m'n mic werkt nog niet, nog even uitzoekenquote:Kunnen we gelijk...nou ja ik dan... mijn TS uittesten en of het goed werkt.
Je wordt onze PR man tijdens de war ? Je gaat proberen de tegenpartij te bekeren ?quote:media weer op te nemen
IRC wat is dat eigenlijk ...FJD ook wel eens over gehoord...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef i-spy24 het volgende:
zit ook aan de wijn...
![]()
zo staan we ervoor zo 24 uur voor de show tegen die Spanjaarden begint.
Voor de hele slimmerikken:Ze zijn sedert gisteren al bezig onze stats aan het uitchecken en de games die we op onze server hebben gespeeld (check de es-irc channels eens voor de gein
met de flarder-gesprekken)
Ik ben er ook tegen die tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben vanaf 20:00 uur zeker op de server om even te oefenen en e.e.a uit te checken.
Hey...ik als medic...ook weer eens leuk voor de gein te doen
link doet et nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben er ook tegen die tijd.
Jongens, de discussie gaat hier verder over de war:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=26&st=0&gopid=83&
Dr. Bravo is er vanavond en morgen ook bij. Hij is nog in afwachting van de clanbase mail en kan vanmiddag nog niet op zijn pc. Ik heb hem per telefoon gesproken.
die doet et ook nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef Sickert het volgende:
woeij!
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?act=ST&f=12&t=26&st=0#entry88
dan heb je een kut pc of kan je het nietquote:
Ga anders via de hoofdpagina van t forum door naar aankomende clanwars -> training.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef dekkered het volgende:
die doet et ook niet
He onze TS-NSBer, long time no seequote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef nlboy het volgende:
Hehe ben nog niet eens lid van het forum...![]()
Ik TS-NSBer??? Hetzelfde als appels met peren vergelijken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
He onze TS-NSBer, long time no seeDoe je vanavond potje mee spelen ?
Waarom krijg ik geen mailtje?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga anders via de hoofdpagina van t forum door naar aankomende clanwars -> training.
Moet je even Morpheus aan z'n shirt trekken die heeft dat IPB een beetje doorquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:14 schreef Vassili_Z het volgende:
BF2 begint echt saai te worden....
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef BMH het volgende:
Ik ben medic! W00t
sterphquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:14 schreef Vassili_Z het volgende:
BF2 begint echt saai te worden....
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kom er aan JPEven de maps downloaden.
We zijn nu met 7 man op de server, we wachten op tegenstandquote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Om het even maar er was vanavond niemand..herhaal niemand van het team wat morgen
tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de [sub inmiddels verkleinde[/sub] map Masthuur.
Ik ken het gevoel. Had ik ook tijdens de mislukte clanwarsquote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Om het even maar er was vanavond niemand..herhaal niemand van het team wat morgen
tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de inmiddels verkleinde map Masthuur.
[afbeelding] En om ff door te gaan:
Ik vind het een beetje beschamend dat we als Clan zoveel moeite moeten doen om bij elkaar te komen danwel mensen te vinden voor dit soort uitdagingen.
Bedoel we wilden toch aan het begin een leuke,grote Clan worden of tenminste groeien?
Nou...dan mag de mentaliteit van de rest echt wel veranderen.Hulde voor die paar die elke keer maar weer dingen opzetten,uitzoeken en dan door de rest een beetje in de steek wordt gelaten met reacties als " eeehhh ik zal ff kijken of ik wel tijd en zin heb ..."![]()
Als ik alleen maar kijk naar andere Clans w.o dus onze tegenstander van morgen dan bekruipt me wel een beetje een beschamend gevoel.
[afbeelding]
Ik hoop echt dat de aanmeldingen bij allerlei Clanwars een beetje meer enthousiasme opbrengen want alleen dat al mag een soort veredeld bedankje zijn voor die basisgroep die alles maar elke keer regelt.
zo dat is er ff uit.
quote:Op zondag 18 september 2005 om 00:14 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:
We zijn nu met 7 man op de server, we wachten op tegenstand
quote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Veteran Armor Badge
Kreeg net deze erbij, lol
Jaja...iedereen was er behalve jij....quote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de inmiddels verkleinde map Masthuur.
damn die heb ik nog nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Veteran Armor Badge
Kreeg net deze erbij, lol
quote:Op zondag 18 september 2005 om 00:58 uur schreef 'jpjedi' het volgende:
Jaja...iedereen was er behalve jij....
Wat wel apart is dat net jullie twee niet op de training waren...quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Had ik ook tijdens de mislukte clanwars![]()
Moet je toch eens xfire aanschaffen..quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
klets ff niet zo uit je nek. Er zou vanaf 21:00 uur worden afgetrapt,ik ben er,de server is leeg.dan zie ik op FOK forum iets van 22:00 uur..ik er weer heen, weer niemand,dan benik er om 23:00 uur omdat ik net een post op FOK zie waar wordt gezegd dat er een paar NU heengaan.
wat denk je: Weer niemand!Schei eens uit zeg..Bedoel een simpele training kan niet eens normaal doorgang vinden...
![]()
zat jij niet met je aars in een restaurant?....quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
klets ff niet zo uit je nek. Er zou vanaf 21:00 uur worden afgetrapt,ik ben er,de server is leeg.dan zie ik op FOK forum iets van 22:00 uur..ik er weer heen, weer niemand,dan benik er om 23:00 uur omdat ik net een post op FOK zie waar wordt gezegd dat er een paar NU heengaan.
wat denk je: Weer niemand!Schei eens uit zeg..Bedoel een simpele training kan niet eens normaal doorgang vinden...
![]()
We hebben de indeling geoefend Het was al een klus om iedereen in het juiste squad te krijgen en het juiste materiaal te laten rijden. Toen dat lukte was er al heel wat duidelijk voor iedereen... Na wat tips en tricks van onder andere johan hebben we het een en ander geoefend. Probleem was een tegenstander van formaat. (uberhaupt een tegenstander van meer dan drie man.)quote:Op zondag 18 september 2005 01:16 schreef i-spy24 het volgende:
Kun je even aangeven wat jullie geoefend hebben en hoe de aanval opgezet werd geen nood die tortillas lezen geen nederlands en wat de evt de zwakke punten waren die al of niet verbetert zijn?
verder hoop ik dat je mijn eerder geposte informatie t.a.v.de tortillas nog hebt bekeken en daar de taktiek voor morgen op hebt afgestemd.
Daarom zullen we na 2 ronden wisselen van server.quote:Op zondag 18 september 2005 10:41 schreef PirE het volgende:
Succes tegen die spanjolen. Die gasten zullen wel flink laggen met hun brakke spaanse connections en hun server zal wel spelen alsof je door stroop loopt.
check de info van onze war meester BMHquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef BMH het volgende:
Band of Fok!kersversusredCode electronic sportsstatus: Challenge accepted by redCode electronic sports Datum: Sunday 18 September 19:00 <-- MORGEN! Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16 Spelers: 8 x 8 Ladder: BF2 CON - 16 RANKED Global weapons unlocks?: NEIN!!
Meld je hier aan voor deze war
REGELSTeamspeak is verplicht tijdens een clanwar! Kom minimaal 10 minuten voor de war in de warserver! Kun je niet, maar je heb jezelf wel opgegeven? Meld dit dan maximaal 24 uur voor de clanwar in deze thread Bij teveel animo spelen de acht leden die het eerst op Teamspeak kwamen de war.
Mashtuur City zie ik.....quote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
check de info van onze war meester BMH![]()
He NLboy, pannekoek..je staat al aangemeld hoor![]()
Geen goeie MIG piloot op die server dusquote:Op zondag 18 september 2005 03:57 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img160.imageshack.us/img160/5922/helipoints9ba.th.jpg]afbeelding][/URL]
84 punten in kubra damn 54 player map!! ;D en dat allemaal in de cobra!
Minimaal 2 AT'ers, (met DAO12) een medic en 1 support in een squad... heb je een BH en een tank of groepje infanteristen zo dood.quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef jpjedi het volgende:
Naar aanleiding van ons traininkje (training om iedereen in het juiste squad te krijgen) de volgende opstellingen en indeling.
Helaas waren I-spy en BMH er niet bij maar deze plaatsen zijn ingevuld tijdens de training.
Ik post het hier omdat er een aantal mensen nog geen mail hebben van Frank voor het forum.:
Masthuur city:
Commander: Sickert (engineer)
SQUAD 1: basis aanval/verdedingings
Squadleader: BMH: (Medic)
I-spy: support
NLboy: medic
Timminater: Assault/specops
Dr Bravo: antitank
Jafarx: assault/specops
SQUAD 2: pantsersquad
squadleader: Domo in APC (specops/engineer)
Jedi: APC/Tank icm engineer
SQUAD 4: specops
FJD: specops
Voor Dragon valley:
Commander: Sickert (engineer)
SQUAD 1: basis aanval/verdedingings
Squadleader: BMH: (Medic)
I-spy: support
NLboy: medic
Dr Bravo: antitank
Jafarx: assault/specops
SQUAD 2: pantsersquad
squadleader: Domo in APC/tank (specops/engineer)
Jedi: APC/Tank icm engineer
SQUAD 3: flyboy
Timminater: piloot
SQUAD 4: specops
FJD: specops
Volgende aandachtspunten naar voren gekomen:
commander moet commando`s doorgeven zodat squadleader direct kan doorsturen. Wanneer opdracht voltooid is moet hij gelijk een nieuwe klaar hebben.
piloot en specops squads moeten ook al zijn ze alleen toch een squad aanmaken als hulp voor de commander.
En hou je aan je squad en squadleaders maak je squad aan zodat iedereen kan joinen.
Voor Squad 1 is er de jeep..gebruik die ook
Squad 2 zorgt voor mijnen bij mathuur bij de bovenste brug, squad 1 rukt op via de eerste brug..
Squad 1 kan iemand achterlaten ter verdediging..dit is iets dat de squadleader van squad 1 bepaald.
Kom jij nog wel ons spawn killen op onze server ?quote:Op zondag 18 september 2005 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens jullie spelen op een 16 player map dus geen blackhawk of mi-17
nee inderdaad. ik lees hier van alles maar er zit inderdaad geen chopper in de 16 player map...quote:Op zondag 18 september 2005 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens jullie spelen op een 16 player map dus geen blackhawk of mi-17
mensen die available staan gaan voor!!!!quote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat het aantal mensen geen probleem zal zijn....We hadden gisteren al meer mensen dan nodig....
Ik tel nu 10 man...
@ BMH:
Wil je gewoon de eerste 8 op TS pakken?
En hoe zit dat nou ook al weer met TS? per squad een kanaal en de commander op beide kanalen oid? Je hebt het de vorige keer wel zo gepost maar wellicht goed om dat hiernog even neer te kwakken..![]()
Ik zeg voor vanavond:"
CURAHEE!
JA WAT! KUN JIJ NIET LEZEN OFZO?!?!quote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef UnleashMitch het volgende:
en ikke danik mag van Clanbase pas na 24 uur meedoen dus das een beetje een bummer, dat moet je maar even door de vingers zien
Niet nodig, ik schop je kont altijd met m'n ogen dichtquote:Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Sickert het volgende:
JA WAT! KUN JIJ NIET LEZEN OFZO?!?!
lol...quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik kan me maar niet aanmelden voor die war op CB. Maar ik doe wel mee vanavond ...
hehehe zal ik eens een sliding makenquote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet nodig, ik schop je kont altijd met m'n ogen dicht
Ik voel die railing nog steeds zittenquote:
Nogal logisch dat je naar je SQL luistert daar is hij SQL voor alleen weet iedereenquote:'jpjedi' schreef op zondag 18 september 2005 om 01:46 uur:
We hebben de indeling geoefend Het was al een klus om iedereen in het juiste squad te krijgen
en het juiste materiaal te laten rijden.Toen dat lukte was er al heel wat duidelijk voor iedereen...
Na wat tips en tricks van onder andere johan hebben we het een en ander geoefend.
Probleem was een tegenstander van formaat.
(uberhaupt een tegenstander van meer dan drie man.)
Iedereen weet nu zijn taak en dat is vooral:
Luisteren naar je squadleader en bij hem blijven! (tot nader order) en de juiste kit pakken
(ook tot nader order) De leader bepaalt alles jongens!
Squadleaders luister naar de commander,deelt squad in en past kits aan indien noodzakelijk.
Commander deelt veel commando1s uit en op tijd. Denk aan taktieken als omzwervingen die je kan toewijzen door de `goto` pijl uit te zetten. Ook denkt hij op tijd aan verdedigen.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Totaal offtopic maar ach aangezien Sickert en Ispy er nu toch zijn:AZ
Ik zie alleen maar dit staan:quote:Op zondag 18 september 2005 13:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
lol...
klik je op pending/ en dan op die Kalender/ en dan op available/yes?
Maar kan nergens op yes klikken ofzo ...quote:Member availability for this upcoming match
quote:Op zondag 18 september 2005 om 13:12 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Totaal offtopic maar ach aangezien Sickert en Ispy er nu toch zijn:AZ
Clanpage -> BoF! Calender -> klik op redcode op 18 sept -> Are you available for this match ? Vul in en druk op submitquote:Op zondag 18 september 2005 13:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
je zit ook verkeerd je moet naar agenda gaan en daar kan je het instellen. niet bij de war zelf.quote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik zie t echt niet ...![]()
[[url=http://img234.imageshack.us/img234/702/cbnav4zf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je vergeet Timminater en Drbravoquote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet nodig, ik schop je kont altijd met m'n ogen dicht
-edit-
Als Jafar ook meedoet zijn we er toch ?
BMH, jedi, Sickert.nl, i-spy24, NLboy, FJD, DoMo[NL] & Jafar.
ik ben er tegen 18: 00-18:30quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zijn er nog mensen die vanaf 18:00 uur op de server zijn om even warm te draaien
en de taktiek alvast toe te passen als generale voor het uur vd waarheid?
Mischien ook handig als de back-up teams/spelers even als tegenstander fungeren
voor het basis-team.
off-topic:
[[url=http://x1.putfile.com/9/26006425318.jpg]afbeelding][/url] - [[url=http://x1.putfile.com/9/26006433329.jpg]afbeelding][/url] :
4 - 2![]()
kap toch man met dat WoW.... grafspel.quote:Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef Timminater het volgende:
zo goed jedi, srry, ben ook vaak andere games aan het spelen.
@ispy24 ik denk dat ik er rond 18:00 al wel ben om een potje warm, te draaien, maar moet effe kijken hoe dat uitkomt met eten hiero. iniedergeval tot de clanwar vanavond namens drbravo en mij
Ik sta m'n plaats wel af als het nodig is. Ik vind het wel leuk maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor ivm de studiequote:Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb de indeling al gemaakt. alleen we hebben nu dus teveel mensen..![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef i-spy24 het volgende:
off-topic:
[[url=http://x1.putfile.com/9/26006425318.jpg]afbeelding][/url] - [[url=http://x1.putfile.com/9/26006433329.jpg]afbeelding][/url] :
4 - 2![]()
Om de aanmelidngen te controleren wordt er handmatig gekeken wie aan mag melden.... Frank (de forum goeroe) is er niet op het moment dus vandaar nog geen reactie.quote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Timminater het volgende:
oh, dat BOF forum werkt voor geen meter, niemand krijgt een mailtje terug met zijn registratie activatielink. Indien nodig wil ik ook best een forum opzetten hoor.
isgoed, hoor het vanzelf wel, maar het lijkt mij handiger om gewoon iedereen te laten registreren, en gewoon een topic met w8woord aanmaken voor de echte leden, ben je van alle problemen afquote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Om de aanmelidngen te controleren wordt er handmatig gekeken wie aan mag melden.... Frank (de forum goeroe) is er niet op het moment dus vandaar nog geen reactie.
Ik zal zijn msn aan hem doorgeven en dan kan je ervaringen uitwisselen..Ik weet dat je ervaring hebt met dat model forum en jullie kunnen alleen wijzer van elkaar worden..kraak hem maar niet af anders wordt hij heeeeeeeel boos..Hij is link jonguh..
![]()
Wees even iets specifieker kwa tijd want anders ben ik er weer alleen en als je om 18:00 uur begint te spelen dan heb je tenminste ruim de tijd het spel stil te leggen om iets te verbeteren en ook specifiek aan te geven waar de vijand zowiezo zijn steunpunten zal innemen als dekking voor zijn eigen eenheden.quote:Op zondag 18 september 2005 om 13:50 uur schreef 'jpjedi' het volgende:
ik ben er tegen 18: 00-18:30
Ik stel voor gelijk bij aankomst en dan direct naar de server.quote:
graag bij de generale dan wel iedereen op TS
Ik ga geen plaatjes posten al zou ik dat het liefst doen want ik keek net even op hun website als guest-member en het irc-kanaal van de tortillas en zag een stukje tekst van mij met het woord 'tortillas' in,en opmakend uit hun tekst blijkt dat ze het raar vinden dat wij het zoveel over dit soort eten hebbenquote:
I-spy: post eens een opzet voor masthuur aub.... welk squad waar heen etc.....
Mischien als e.e.a.niet goed loopt in het basisteam(kan toch) dat iemand van het backup team gelijk de plaats inneemt. Gewoon zonder morren en maren want we gaan gelijk door naar de volgende ronde en het eindresultaat telt.quote:
Ik heb de indeling al gemaakt. alleen we hebben nu dus teveel mensen..
Dit is de server waar we 2 ronden op zullen spelen. Na die 2 ronden zullen we naar de server van de spanjaardse hockeyclub gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef i-spy24 het volgende:
' War' server?
![]()
Leg eens uit, gaan we daarop spelen? of is het gewoon de trainingsserver voor even...
enne.... je mist een L in je [ur...= http://www.......]....[/url]
en we zwaaien met z'n allen naar AZquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef i-spy24 het volgende:
off-topic:
4 - 2![]()
![]()
RODE kaart voor een Ajax-speler en de Meester(van Gaal) verslaat de leerling (Blind)
Zwaait mee vanuit Bredaquote:Op zondag 18 september 2005 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
*zwaait ajax supporters uit*
nou ik zal het zo zeggen:quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Wees even iets specifieker kwa tijd want anders ben ik er weer alleen en als je om 18:00 uur begint te spelen dan heb je tenminste ruim de tijd het spel stil te leggen om iets te verbeteren en ook specifiek aan te geven waar de vijand zowiezo zijn steunpunten zal innemen als dekking voor zijn eigen eenheden.
nou ik kan je stukje niet vinden waar je het over hebt.... goed werk overigens..quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef i-spy24 het volgende:
Ik ga geen plaatjes posten al zou ik dat het liefst doen want ik keek net even op hun website als guest-member en het irc-kanaal van de tortillas en zag een stukje tekst van mij met het woord 'tortillas' in,en opmakend uit hun tekst blijkt dat ze het raar vinden dat wij het zoveel over dit soort eten hebben![]()
goed teken want ik heb het over hun en niet over eten of tewel als echte spy.. "mission accomplished " om verwarring te zaaien
![]()
geen unlocked weapons in een war :| en een bh heb je niet op 16 playerquote:Op zondag 18 september 2005 12:12 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Minimaal 2 AT'ers, (met DAO12) een medic en 1 support in een squad... heb je een BH en een tank of groepje infanteristen zo dood.
ehm even trouwens tussendoor.. we spelen nu in onze taktiek met een lone wolf.. die ook als squad leader speelt.. is t dan niet handig om in tijden van nood en de squad leader van t andere squad is dood om dan op de wolf te spawnenquote:Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nou ik kan je stukje niet vinden waar je het over hebt.... goed werk overigens..
Post die link eens van het irc kanaal en waar je gequote bent..plz
Dat kan idd maar vergeet niet dat de lonewolf op gebieden loopt waar eigenlijk geen hol te beleven is...ik loop nml zover mogelijk om pas bij hun artillery weer een beetje in het speeldveld te komen. Dus echt puur in nood kan het wel ja.quote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef domolanglekker het volgende:
ehm even trouwens tussendoor.. we spelen nu in onze taktiek met een lone wolf.. die ook als squad leader speelt.. is t dan niet handig om in tijden van nood en de squad leader van t andere squad is dood om dan op de wolf te spawnenzomaar een gedachte
volgens mij onzichtbaar.. dus je kan als specops lone wolf wel ineens 5 man bij zijn basis met de artillery afleverenquote:Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat kan idd maar vergeet niet dat de lonewolf op gebieden loopt waar eigenlijk geen hol te beleven is...ik loop nml zover mogelijk om pas bij hun artillery weer een beetje in het speeldveld te komen. Dus echt puur in nood kan het wel ja.
Trouwens ben je als specops nou wel of niet zichtbaar op de radar v/d tegenpartij ?
kan handig zijn en keertje als verassing maar denk dat dit valt onder de creativiteit van de squadleader van squad 1... hij innitieert deze ideeen. Daarom moet de SL gewoon een bovengemiddelde speler zijn....quote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
volgens mij onzichtbaar.. dus je kan als specops lone wolf wel ineens 5 man bij zijn basis met de artillery afleverendoet ie een scan ziet ie ineens uit t niets een rode vlek terwijl zijn arty ook nog eens opgeblazen wordt
hahaha dat zou cool zijnquote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
volgens mij onzichtbaar.. dus je kan als specops lone wolf wel ineens 5 man bij zijn basis met de artillery afleverendoet ie een scan ziet ie ineens uit t niets een rode vlek terwijl zijn arty ook nog eens opgeblazen wordt
domo dusquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kan handig zijn en keertje als verassing maar denk dat dit valt onder de creativiteit van de squadleader van squad 1... hij innitieert deze ideeen. Daarom moet de SL gewoon een bovengemiddelde speler zijn....
quote:Op zondag 18 september 2005 om 15:45 uur schreef 'Sickert' het volgende:[i]
@ ipsy
let op jongen!!
De warserver
IP: 84.244.130.107
Poort: 16567
Game wachtwoord:
lompe os!quote:Op zondag 18 september 2005 15:59 schreef Sickert het volgende:
ipsy edit het wachtwoord er ff uit dat was een foutje van mij
thnx
alvast
en we zwaaien met z'n allen naar de Kuipquote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef Droopie het volgende:
Az contra Ajax, cuatro dos
Campeones De Feyenoord
Zoooo off-topicquote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef Droopie het volgende:
De spanjaarden zijn er klaar van ik zag op die spaanse site de volgende tekst,
Yo-Espi'a y Sickert de los muertos
dat belooft niet veel goeds.
Campeones De Feyenoord
OMG! ze gaan paella van me maken!!quote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef Droopie het volgende:
De spanjaarden zijn er klaar van ik zag op die spaanse site de volgende tekst,
Yo-Espi'a y Sickert de los muertos
dat belooft niet veel goeds.
Campeones De Feyenoord
Ik krijg die mail nietquote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd je moet wel je mail beantwoorden
quote:
Geen mail ontvangen...quote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd je moet wel je mail beantwoorden
Kquote:Op zondag 18 september 2005 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb jullie even handmatig toegang gegeven, Raffie & nlboy
quote:Op zondag 18 september 2005 16:52 schreef BMH het volgende:
Ik heb een kalender bij het forum toegevoegd. Als je ingelogd bent zie je hem onderaan de pagina.
dank je sickertquote:Op zondag 18 september 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
jammer escape!
maarja prive gaat voor he!
tot ziens op de server
en bedankt voor de inzet tot nu toe
een psyche-warquote:Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo we zagen we kwamen en we overwonnen. Een geniale oorlog hebben we gevoerd, oorlogen worden immers gevoerd in de voorbereiding en niet in de uitvoering.
Die Spanjaarden zagen wat Ispy voor ons gedaan had en werden zo bang van onze voorbereidingen dat ze de handdoek maar meteen in de ring hebben gegooid. De propeganda machine van Ispy heeft perfect gewerkt en kunnen weer rustig slapen. Nederland kan weer rustig slapen zeg maar.
AMD Athlon 64 3800+ denk ik. Zodra ik dat heb kom ik weer knallen. Promise!quote:Op zondag 18 september 2005 22:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ga je halen ? We hebben jou nml ook al een tijdje niet meer gezien op de server
Het was zeker leuk, maarre ik geloof dat iedereen nu TS gebruikt. Ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden.... maar daar wil ik nu wel eventjes verandering in brengen.quote:Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef jpjedi het volgende:
Allereerst: Escape, bedankt voor je inzet en we hopen dat je nog vaak meespeelt natuurlijk.. (TS misschien)
Was toch een tof avondje zeg. Eerst had ik de balen van het slechte nieuws dat de tegenpartij weer niet kwam opdagen en we dus onze meestertaktiek en opstelling niet in de praktijk konden brengen. Maar nu toch iedereen er zowat was (en op TS behalve diamond) hebben we echt gezellig gespeeld. Het ging soms echt super zoals wanneer we het TV station terugpakte en soms werden we in masthuur ingemaakt omdat we te BH hongerig waren.. Ik wil toch speciaal Tim en Bravo noemen als toch wel een zeer goed duo in de apache. Om als bij gunner in de apache als eerste te eindigen moet je toch wel iets in de vingers hebben als je weet dat bijvoorbeeld het puntenkanon domo rondloopt. Dit is zeker een punt voor de volgende war..
Bedankt jongens!
PS ik vond het super dat fox er was! ik lag weer ouderwets om de haverklap plat van het lachen. Notabene kon hij als kok beginnen bij I-spy zijn eethuis...Dan gaan we daar met zijn allen eten! haha
Zowiezo wel een idee om eens van Ispy zijn aanbod gebruik te maken en eens te gaan stappen met een simpel etentje van te voren bij hem... Ideetje voor de event commissie?
Wat een avond....![]()
ik vind logitech butkwaliteit...ik had hem een paar weken en heel die verstel beugel al uit elkaar gevallen.. zit nu met tape in elkaar.quote:Op zondag 18 september 2005 22:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het was zeker leuk, maarre ik geloof dat iedereen nu TS gebruikt. Ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden.... maar daar wil ik nu wel eventjes verandering in brengen.![]()
Een headset ?? En welke server was teamspeak? En hoe kom je dan op de BoF server en de teamspeak? *noob* Nogmaals: Heb me er nooit mee bezig gehouden!![]()
En welke headset gebruiken jullie/raden jullie aan?
Wat is dat Xfire dan precies??quote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik vind logitech butkwaliteit...ik had hem een paar weken en heel die verstel beugel al uit elkaar gevallen.. zit nu met tape in elkaar.
Ik raad wel een usb headset aan...verder zijn dit de TS instellingen:85.92.128.91:8767
ww: FOK!
Poll: Moet misterfox blijven spelen op onze server (incl TS)quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef jpjedi het volgende:
moet misterfox blijven spelen op onze server (incl TS)
» ja
» nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
vreemd, ik krijg geen werkende poll hier..![]()
en dat is nog wel eens erger geweestquote:Op zondag 18 september 2005 23:27 schreef i-spy24 het volgende:
Tering alsof je een deel van de familie Flodder op bezoek krijgt.Wat een drukte en gejengel.![]()
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=29quote:Daarnaast vind ik dat we een uitzondering moeten maken voor Foxie als Clanlid want hij is echt een uitzondering binnen het team en dat wil ook wat zeggen.Maar dat moeten de Admin's maar verder beslissen,ga ik niet over.
*valt van z'n stoel. I-spy die positief isquote:Clan team en kan ik gerust hart gast terugnemen t.a.v. dat bepaalde zaken niet snel en professioneel genoeg gingen in mijn ogen.![]()
www.xfire.com daarmee kan je je vrienden/clanleden in de gaten houden op welke server ze spelen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is dat Xfire dan precies??
tnx voor die poll nlboy...ik had een oude link om die poll aan te maken zie ik net,....quote:Op zondag 18 september 2005 23:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
www.xfire.com daarmee kan je je vrienden/clanleden in de gaten houden op welke server ze spelen.
Je hoeft daardoor niet steeds het ip te vragen aan de leden, met 1 klik op de knop en het spel wordt automatisch gestart en gaat dan naar de server.![]()
bf1942 ging na 7 patches toch erg vervelenquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tnx voor die poll nlboy...ik had een oude link om die poll aan te maken zie ik net,....
Diamond, Dat xfire is ideaal. soort msn maar je ziet zoals nlboy al post, iedereen die online is en wat hij aan het spelen is (bf2 duh) op welke server..en je kan gelijk joinen. Ook is TS eraan gekoppeld...
Ik geloof trouwens dat de zondag avond onze clanavond aan het worden is! op zondagavond is meestal iedereen er!
ik lees net dat patch 1.1 uitkomt op 3 of 4 oktober...dan wordt masthuur city ook weer leuker denk ik.
Dat Wake island lijkt met toch ook wel een leuke map voor bf2..ik vond het in 1942 ook er gaaf. iwo jima vond ik het gaafst in 1942...
moet jij ook soms geen huiswerk maken ofzo??quote:Op maandag 19 september 2005 08:58 schreef Timminater het volgende:
heey, ging weer lekker gisterenavond, echt leuk teamwork zo, en zeker gave potjes om te spelen, hoop dat we dit vaker kunnen doen.
@jpjedi: bedankt voor het compliment, heb al bijna 16 uur helikoptervliegen erop zitten, met bravo ongeveer 14 uur als mede passagier denk ik
Worden ze gesponsord ofzo, ze hebben bijna allemaal een rode polo aan.quote:Op maandag 19 september 2005 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
dit waren dus de tegenstanders gister? http://www.redcode-esports.com/index.php?secc=equipo&team=bf2
volgens mij wel, ze hebben meerdere clans voor verscheidene games... we kunnen toch ook een eigen kledinglijn maken? ik zie het al voor me... een witte polo met voorp het logo en achterop de slogan...quote:Op maandag 19 september 2005 11:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Worden ze gesponsord ofzo, ze hebben bijna allemaal een rode polo aan.![]()
Wij moeten ook gesponsord worden door Fok!![]()
ik heb een keer bij Fok! een designwedstrijd voor schoenen gewonnen CMAX Schoenontwerp Winnaarsquote:Op maandag 19 september 2005 11:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
volgens mij wel, ze hebben meerdere clans voor verscheidene games... we kunnen toch ook een eigen kledinglijn maken? ik zie het al voor me... een witte polo met voorp het logo en achterop de slogan...
En jij hebt zeker ideeen voor die slogan??quote:Op maandag 19 september 2005 11:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
volgens mij wel, ze hebben meerdere clans voor verscheidene games... we kunnen toch ook een eigen kledinglijn maken? ik zie het al voor me... een witte polo met voorp het logo en achterop de slogan...
ok vanaaf op TS maar dan ff zonder mic...quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En jij hebt zeker ideeen voor die slogan??![]()
Zeg nu je hier toch bent: Wanneer kom je nu eens op TS? je bent de enige op het moment zonder TS. Of ben je bang dat we ontdekken dat je een vrouw bent ofzo?![]()
je hebt toch van die sites om een shirtje te laten drukken??quote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ok vanaaf op TS maar dan ff zonder mic...
en de slogan hebben we al "the world depends on them, they depend on each other"
Wat hebben we daar dan aan ?quote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ok vanaaf op TS maar dan ff zonder mic...
had een headset, maar die kabels zijn verrot... heb wel een nieuwe koptelefoon http://www.sennheiserusa.(...)l.asp?transid=005177quote:Op maandag 19 september 2005 12:55 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Wat hebben we daar dan aan ?
Als je geen geld hebt voor een beetje headset kunnen we met z'n allen wel een centje bijdragen
Kun je ook misterfox nadoen?quote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
had een headset, maar die kabels zijn verrot... heb wel een nieuwe koptelefoon http://www.sennheiserusa.(...)l.asp?transid=005177
en ik kan wel me monitor mic gebruiken als jullie zo graag naar een van me stemmen luisteren (kan aardig imiteren)![]()
moet ik eerst weten hoe hij klinkt...quote:
Je maakt me nieuwsgierig haha,,, wilibrord vanavond op TS??quote:Op maandag 19 september 2005 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
moet ik eerst weten hoe hij klinkt...maar de meest voorkomende moeten lukken Wilibrord, Joling rob de tuinman etc...
verwacht er niet te veel van he...quote:Op maandag 19 september 2005 13:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig haha,,, wilibrord vanavond op TS??
is al vaak voorbij gekomen hoor....zelfs op deze pagina...quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef -Dries- het volgende:
Waarom is mijn xfire uit de openingspost gehaald? dries1 nogmaals.
En is die TS server van jullie PW protected? Zoja, wat is de PW, dan kom ik ook wel even een keertje langs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |