Wees even iets specifieker kwa tijd want anders ben ik er weer alleen en als je om 18:00 uur begint te spelen dan heb je tenminste ruim de tijd het spel stil te leggen om iets te verbeteren en ook specifiek aan te geven waar de vijand zowiezo zijn steunpunten zal innemen als dekking voor zijn eigen eenheden.quote:Op zondag 18 september 2005 om 13:50 uur schreef 'jpjedi' het volgende:
ik ben er tegen 18: 00-18:30
Ik stel voor gelijk bij aankomst en dan direct naar de server.quote:
graag bij de generale dan wel iedereen op TS
Ik ga geen plaatjes posten al zou ik dat het liefst doen want ik keek net even op hun website als guest-member en het irc-kanaal van de tortillas en zag een stukje tekst van mij met het woord 'tortillas' in,en opmakend uit hun tekst blijkt dat ze het raar vinden dat wij het zoveel over dit soort eten hebbenquote:
I-spy: post eens een opzet voor masthuur aub.... welk squad waar heen etc.....
Mischien als e.e.a.niet goed loopt in het basisteam(kan toch) dat iemand van het backup team gelijk de plaats inneemt. Gewoon zonder morren en maren want we gaan gelijk door naar de volgende ronde en het eindresultaat telt.quote:
Ik heb de indeling al gemaakt. alleen we hebben nu dus teveel mensen..
Dit is de server waar we 2 ronden op zullen spelen. Na die 2 ronden zullen we naar de server van de spanjaardse hockeyclub gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef i-spy24 het volgende:
' War' server?
![]()
Leg eens uit, gaan we daarop spelen? of is het gewoon de trainingsserver voor even...
enne.... je mist een L in je [ur...= http://www.......]....[/url]
en we zwaaien met z'n allen naar AZquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef i-spy24 het volgende:
off-topic:
[[url=http://x1.putfile.com/9/26006425318.jpg]afbeelding][/url] - [[url=http://x1.putfile.com/9/26006433329.jpg]afbeelding][/url] :
4 - 2![]()
![]()
RODE kaart voor een Ajax-speler en de Meester(van Gaal) verslaat de leerling (Blind)
Zwaait mee vanuit Bredaquote:Op zondag 18 september 2005 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
*zwaait ajax supporters uit*
nou ik zal het zo zeggen:quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Wees even iets specifieker kwa tijd want anders ben ik er weer alleen en als je om 18:00 uur begint te spelen dan heb je tenminste ruim de tijd het spel stil te leggen om iets te verbeteren en ook specifiek aan te geven waar de vijand zowiezo zijn steunpunten zal innemen als dekking voor zijn eigen eenheden.
nou ik kan je stukje niet vinden waar je het over hebt.... goed werk overigens..quote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef i-spy24 het volgende:
Ik ga geen plaatjes posten al zou ik dat het liefst doen want ik keek net even op hun website als guest-member en het irc-kanaal van de tortillas en zag een stukje tekst van mij met het woord 'tortillas' in,en opmakend uit hun tekst blijkt dat ze het raar vinden dat wij het zoveel over dit soort eten hebben![]()
goed teken want ik heb het over hun en niet over eten of tewel als echte spy.. "mission accomplished " om verwarring te zaaien
![]()
geen unlocked weapons in een war :| en een bh heb je niet op 16 playerquote:Op zondag 18 september 2005 12:12 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Minimaal 2 AT'ers, (met DAO12) een medic en 1 support in een squad... heb je een BH en een tank of groepje infanteristen zo dood.
ehm even trouwens tussendoor.. we spelen nu in onze taktiek met een lone wolf.. die ook als squad leader speelt.. is t dan niet handig om in tijden van nood en de squad leader van t andere squad is dood om dan op de wolf te spawnenquote:Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nou ik kan je stukje niet vinden waar je het over hebt.... goed werk overigens..
Post die link eens van het irc kanaal en waar je gequote bent..plz
Dat kan idd maar vergeet niet dat de lonewolf op gebieden loopt waar eigenlijk geen hol te beleven is...ik loop nml zover mogelijk om pas bij hun artillery weer een beetje in het speeldveld te komen. Dus echt puur in nood kan het wel ja.quote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef domolanglekker het volgende:
ehm even trouwens tussendoor.. we spelen nu in onze taktiek met een lone wolf.. die ook als squad leader speelt.. is t dan niet handig om in tijden van nood en de squad leader van t andere squad is dood om dan op de wolf te spawnenzomaar een gedachte
volgens mij onzichtbaar.. dus je kan als specops lone wolf wel ineens 5 man bij zijn basis met de artillery afleverenquote:Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat kan idd maar vergeet niet dat de lonewolf op gebieden loopt waar eigenlijk geen hol te beleven is...ik loop nml zover mogelijk om pas bij hun artillery weer een beetje in het speeldveld te komen. Dus echt puur in nood kan het wel ja.
Trouwens ben je als specops nou wel of niet zichtbaar op de radar v/d tegenpartij ?
kan handig zijn en keertje als verassing maar denk dat dit valt onder de creativiteit van de squadleader van squad 1... hij innitieert deze ideeen. Daarom moet de SL gewoon een bovengemiddelde speler zijn....quote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
volgens mij onzichtbaar.. dus je kan als specops lone wolf wel ineens 5 man bij zijn basis met de artillery afleverendoet ie een scan ziet ie ineens uit t niets een rode vlek terwijl zijn arty ook nog eens opgeblazen wordt
hahaha dat zou cool zijnquote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
volgens mij onzichtbaar.. dus je kan als specops lone wolf wel ineens 5 man bij zijn basis met de artillery afleverendoet ie een scan ziet ie ineens uit t niets een rode vlek terwijl zijn arty ook nog eens opgeblazen wordt
domo dusquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kan handig zijn en keertje als verassing maar denk dat dit valt onder de creativiteit van de squadleader van squad 1... hij innitieert deze ideeen. Daarom moet de SL gewoon een bovengemiddelde speler zijn....
quote:Op zondag 18 september 2005 om 15:45 uur schreef 'Sickert' het volgende:[i]
@ ipsy
let op jongen!!
De warserver
IP: 84.244.130.107
Poort: 16567
Game wachtwoord:
lompe os!quote:Op zondag 18 september 2005 15:59 schreef Sickert het volgende:
ipsy edit het wachtwoord er ff uit dat was een foutje van mij
thnx
alvast
en we zwaaien met z'n allen naar de Kuipquote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef Droopie het volgende:
Az contra Ajax, cuatro dos
Campeones De Feyenoord
Zoooo off-topicquote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef Droopie het volgende:
De spanjaarden zijn er klaar van ik zag op die spaanse site de volgende tekst,
Yo-Espi'a y Sickert de los muertos
dat belooft niet veel goeds.
Campeones De Feyenoord
OMG! ze gaan paella van me maken!!quote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef Droopie het volgende:
De spanjaarden zijn er klaar van ik zag op die spaanse site de volgende tekst,
Yo-Espi'a y Sickert de los muertos
dat belooft niet veel goeds.
Campeones De Feyenoord
Ik krijg die mail nietquote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd je moet wel je mail beantwoorden
quote:
Geen mail ontvangen...quote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd je moet wel je mail beantwoorden
Kquote:Op zondag 18 september 2005 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb jullie even handmatig toegang gegeven, Raffie & nlboy
quote:Op zondag 18 september 2005 16:52 schreef BMH het volgende:
Ik heb een kalender bij het forum toegevoegd. Als je ingelogd bent zie je hem onderaan de pagina.
dank je sickertquote:Op zondag 18 september 2005 17:37 schreef Sickert het volgende:
jammer escape!
maarja prive gaat voor he!
tot ziens op de server
en bedankt voor de inzet tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |