lol...quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik kan me maar niet aanmelden voor die war op CB. Maar ik doe wel mee vanavond ...
hehehe zal ik eens een sliding makenquote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet nodig, ik schop je kont altijd met m'n ogen dicht
Ik voel die railing nog steeds zittenquote:
Nogal logisch dat je naar je SQL luistert daar is hij SQL voor alleen weet iedereenquote:'jpjedi' schreef op zondag 18 september 2005 om 01:46 uur:
We hebben de indeling geoefend Het was al een klus om iedereen in het juiste squad te krijgen
en het juiste materiaal te laten rijden.Toen dat lukte was er al heel wat duidelijk voor iedereen...
Na wat tips en tricks van onder andere johan hebben we het een en ander geoefend.
Probleem was een tegenstander van formaat.
(uberhaupt een tegenstander van meer dan drie man.)
Iedereen weet nu zijn taak en dat is vooral:
Luisteren naar je squadleader en bij hem blijven! (tot nader order) en de juiste kit pakken
(ook tot nader order) De leader bepaalt alles jongens!
Squadleaders luister naar de commander,deelt squad in en past kits aan indien noodzakelijk.
Commander deelt veel commando1s uit en op tijd. Denk aan taktieken als omzwervingen die je kan toewijzen door de `goto` pijl uit te zetten. Ook denkt hij op tijd aan verdedigen.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Totaal offtopic maar ach aangezien Sickert en Ispy er nu toch zijn:AZ
Ik zie alleen maar dit staan:quote:Op zondag 18 september 2005 13:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
lol...
klik je op pending/ en dan op die Kalender/ en dan op available/yes?
Maar kan nergens op yes klikken ofzo ...quote:Member availability for this upcoming match
quote:Op zondag 18 september 2005 om 13:12 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Totaal offtopic maar ach aangezien Sickert en Ispy er nu toch zijn:AZ
Clanpage -> BoF! Calender -> klik op redcode op 18 sept -> Are you available for this match ? Vul in en druk op submitquote:Op zondag 18 september 2005 13:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
je zit ook verkeerd je moet naar agenda gaan en daar kan je het instellen. niet bij de war zelf.quote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik zie t echt niet ...![]()
[[url=http://img234.imageshack.us/img234/702/cbnav4zf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je vergeet Timminater en Drbravoquote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet nodig, ik schop je kont altijd met m'n ogen dicht
-edit-
Als Jafar ook meedoet zijn we er toch ?
BMH, jedi, Sickert.nl, i-spy24, NLboy, FJD, DoMo[NL] & Jafar.
ik ben er tegen 18: 00-18:30quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zijn er nog mensen die vanaf 18:00 uur op de server zijn om even warm te draaien
en de taktiek alvast toe te passen als generale voor het uur vd waarheid?
Mischien ook handig als de back-up teams/spelers even als tegenstander fungeren
voor het basis-team.
off-topic:
[[url=http://x1.putfile.com/9/26006425318.jpg]afbeelding][/url] - [[url=http://x1.putfile.com/9/26006433329.jpg]afbeelding][/url] :
4 - 2![]()
kap toch man met dat WoW.... grafspel.quote:Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef Timminater het volgende:
zo goed jedi, srry, ben ook vaak andere games aan het spelen.
@ispy24 ik denk dat ik er rond 18:00 al wel ben om een potje warm, te draaien, maar moet effe kijken hoe dat uitkomt met eten hiero. iniedergeval tot de clanwar vanavond namens drbravo en mij
Ik sta m'n plaats wel af als het nodig is. Ik vind het wel leuk maar eigenlijk heb ik er geen tijd voor ivm de studiequote:Op zondag 18 september 2005 13:50 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb de indeling al gemaakt. alleen we hebben nu dus teveel mensen..![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 13:46 schreef i-spy24 het volgende:
off-topic:
[[url=http://x1.putfile.com/9/26006425318.jpg]afbeelding][/url] - [[url=http://x1.putfile.com/9/26006433329.jpg]afbeelding][/url] :
4 - 2![]()
Om de aanmelidngen te controleren wordt er handmatig gekeken wie aan mag melden.... Frank (de forum goeroe) is er niet op het moment dus vandaar nog geen reactie.quote:Op zondag 18 september 2005 13:52 schreef Timminater het volgende:
oh, dat BOF forum werkt voor geen meter, niemand krijgt een mailtje terug met zijn registratie activatielink. Indien nodig wil ik ook best een forum opzetten hoor.
isgoed, hoor het vanzelf wel, maar het lijkt mij handiger om gewoon iedereen te laten registreren, en gewoon een topic met w8woord aanmaken voor de echte leden, ben je van alle problemen afquote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Om de aanmelidngen te controleren wordt er handmatig gekeken wie aan mag melden.... Frank (de forum goeroe) is er niet op het moment dus vandaar nog geen reactie.
Ik zal zijn msn aan hem doorgeven en dan kan je ervaringen uitwisselen..Ik weet dat je ervaring hebt met dat model forum en jullie kunnen alleen wijzer van elkaar worden..kraak hem maar niet af anders wordt hij heeeeeeeel boos..Hij is link jonguh..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |