*schoptquote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef Suikermais het volgende:
Geef de server maar een trap.....
FJD [C4] [BoF]-Raffie-quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef jpjedi het volgende:
eerste rondje ging echt bagger maar toen kreeg ik een tank te pakken....
![]()
Er bestaat ook zoiets als google...en search op Fok!quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:31 schreef JumperJack het volgende:
ik ben nu onderkorporaal en heb gekozen voor het medic wapen als bonus kit. maar wanneer krijg je de gelegenheid om andere bonuskits te kiezen? en zijn wapens de enige bonuskits?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
FJD [C4] [BoF]-Raffie-
FJD [C4] JPJedi
zet het dan in de OP ofzo...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als google...en search op Fok!![]()
Dit is al 100 keer behandeld hier...
Ik heb nu ook geen zin om het weer op te gaan zoeken
nou dan staat je maar 1 ding te doen hé...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef Keromane het volgende:
Gisteren de demo gedownload, tot diep in de nacht zitten spelen (bedankt EA voor de wallen onder m'n ogen). Nee, voortreffelijk. De scenery, gameplay, FX, gamebalance... noem maar op.
The force is strong is this one.. nog even en we zien complete black hawk crews langskomen die met zijn c4 naar de eeuwige jachtvelden worden gestuurdquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
FJD [C4] [BoF]-Raffie-
FJD [C4] JPJedi
@Domo had je hem al gezien...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.lookatentertainment.com/nneu231nd1zd823/vids/v-413.wmv![]()
dat is dus echte Domo-Power![]()
Die is echt superrrrr vetquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
@Domo had je hem al gezien...
ze zouden in de volgende patch eigenlijk de minigun op de bh juist sterker moeten maken, die auto was in een keer Kaboem!quote:
Maar dat achterlijke auto-repair zou verboden moeten worden (en velen die erop zijn meegelift zouden ze moeten devalueren IMO...)quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ze zouden in de volgende patch eigenlijk de minigun op de bh juist sterker moeten maken, die auto was in een keer Kaboem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |