..Werd ook geroepen in de ronde..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
had het gezegd werd ie gekickt...
maar ik was waarschijnlijk niet ingame... en ik ga alleen in op requests van members.. of het moet wel heel duidelijk zijnquote:
ben je al lid geworden van bof?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef Haarbalpasta het volgende:
X-fire user lijst update :
Fok naam X fire naam
haarbalpasta -haarbalpasta
Je was ingame..zekers weten. vraag maar aan jediquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar ik was waarschijnlijk niet ingame... en ik ga alleen in op requests van members.. of het moet wel heel duidelijk zijn
bof?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben je al lid geworden van bof?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je was ingame..zekers weten. vraag maar aan jedi
En eeh...volgens mij ben ik een member. Heb betaald voor de server
hmmm ben bang dat je dan opnieuw moet installen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:25 schreef Sickert het volgende:
jongens wat to do als de patch het niet doet?
yep correct, Je deed mee in het spel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:17 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Je was ingame..zekers weten. vraag maar aan jedi
En eeh...volgens mij ben ik een member. Heb betaald voor de server
EA niet..quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
aangezien ik geen zin heb om de 33 delen te lezen.. heeft ea al iets bedacht op het minuten durende verefying client data?
Tjonge jonge,,.. Je bent dus ingame doof en blind..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef RudyCarell het volgende:
sjonge jonge zeikerds... hoevaak is de bofsquad gelokt... en vraagt er iemand of hij erbij kan en er niet wordt gereageerd... je bent aan het gamen hoor!... ik lees echt niet alle teksten. die voorbij komen, zeker niet in de heat of the battle... enne ik ben niet de enige admin hoor...
XFIRE dus! of dat stinkmessenger
ben jij nog niet onderweg?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tjonge jonge,,.. Je bent dus ingame doof en blind..![]()
Geintje...Ik zal voortaan xfire gebruiken
zeikmodus *uit*
Rudy,quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef RudyCarell het volgende:
ok gasten weer ff serieus, ben online om iemand te schoppen
messenger...quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Rudy,
We zitten nu in TGS....we hebben dus geen xfire hier.
Hoe moeten we je nu vragen om te kicken..
Die had ik tijdje geleden al gezien.. had er ook een gezien die gewoon op de grond stond en een onwijse pokkeherrie maaktequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
@Domo had je hem al gezien...
Wil vanavond de server wel op 8 vs 8 zettenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef domolanglekker het volgende:
Ehm gaan we trouwens nog trainingen houden voor wars? bedoel we hebben er morgen alweer een maar nog geen trainingen voorbij zien komen ??
Denk dat Domo een goed punt heeft...ff oefenen tegen elkaar is toch geen slecht idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wil vanavond de server wel op 8 vs 8 zettenMeer dan 16 Fok!kers gaan we denk ik toch niet redden.
Ik doe zondag mee (als ik op tijd m'n clanbase mailtje krijg) als we willen oefenen dan het liefst laat op de avond of laat in de middagquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat Domo een goed punt heeft...ff oefenen tegen elkaar is toch geen slecht idee.
FF autobalance uit en de warguys in een eigen squad met eigen commander....lijkt me top
TGS was supergaaf...I-spy zal de foto`s vandaag nog wel posten..hehe
Eerst maar eens 8 man krijgen. BMH had nu 2 daadwerkelijk toezeggingen, 3 halve en ik heb me nu ook aangemeld (alleen nog op Clanbase mailtje wachten). Overigens kan ik wel gewoon vanavond laat een rondje meedoenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:17 schreef i-spy24 het volgende:
*meldt*...hoelaat gaat het Clanwar team nu definitief even samenkomen om te trainen en wie zijn dat allemaal?
M'n eigen TS werkt nu wel, ik kan meeluisteren maar m'n mic werkt nog niet, nog even uitzoekenquote:Kunnen we gelijk...nou ja ik dan... mijn TS uittesten en of het goed werkt.
Je wordt onze PR man tijdens de war ? Je gaat proberen de tegenpartij te bekeren ?quote:media weer op te nemen
IRC wat is dat eigenlijk ...FJD ook wel eens over gehoord...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:56 schreef i-spy24 het volgende:
zit ook aan de wijn...
![]()
zo staan we ervoor zo 24 uur voor de show tegen die Spanjaarden begint.
Voor de hele slimmerikken:Ze zijn sedert gisteren al bezig onze stats aan het uitchecken en de games die we op onze server hebben gespeeld (check de es-irc channels eens voor de gein
met de flarder-gesprekken)
Ik ben er ook tegen die tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben vanaf 20:00 uur zeker op de server om even te oefenen en e.e.a uit te checken.
Hey...ik als medic...ook weer eens leuk voor de gein te doen
link doet et nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben er ook tegen die tijd.
Jongens, de discussie gaat hier verder over de war:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=26&st=0&gopid=83&
Dr. Bravo is er vanavond en morgen ook bij. Hij is nog in afwachting van de clanbase mail en kan vanmiddag nog niet op zijn pc. Ik heb hem per telefoon gesproken.
die doet et ook nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:39 schreef Sickert het volgende:
woeij!
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?act=ST&f=12&t=26&st=0#entry88
dan heb je een kut pc of kan je het nietquote:
Ga anders via de hoofdpagina van t forum door naar aankomende clanwars -> training.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:45 schreef dekkered het volgende:
die doet et ook niet
He onze TS-NSBer, long time no seequote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef nlboy het volgende:
Hehe ben nog niet eens lid van het forum...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |