uhoh .. waarneer is het bittere eind dan , ik kan me niet voorstellen dat jij er een ict grapje mee bedoelde (een computer zonder eigen moeilijke technische dingen is een terminal , en daar kun je ook prima mee slowchatten )quote:terminaal
Nou ..... terminaal.... tot mijn harde schijf het niet meer kan dragen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef coz het volgende:
[..]
uhoh .. waarneer is het bittere eind dan , ik kan me niet voorstellen dat jij er een ict grapje mee bedoelde (een computer zonder eigen moeilijke technische dingen is een terminal , en daar kun je ook prima mee slowchatten )
[got (tweakers) reactie, niet de mijne]quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ..... terminaal.... tot mijn harde schijf het niet meer kan dragen.
ict grapjes..... forget it. Ik maak alleen sexgrapjes. Kan moeilijk grapjes maken over dingen waarvan ik geen verstand heb.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef coz het volgende:
[..]
[got (tweakers) reactie, niet de mijne]
daarom maak ik ook ict grapjes
[/heeeeel flauw en niet zo heel waar]
Zeezout in zulke hoeveelheden giet je in een lekker heet bad. Da´s goed voor de huid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef coz het volgende:
ah tnx ..
.. even niet meegerekend dat zout dodelijk is bij zulke hoeveelheden![]()
baal er nog steeds van , paar jaar geleden bij verbouwing van badkamer bijna me ouders zover dat er een bubbelbad in moest .. besluiten ze "ja maar we zitten toch zelden / nooit in bad"quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeezout in zulke hoeveelheden giet je in een lekker heet bad. Da´s goed voor de huid.
quote:
nope, nog geen pretecho... zodra ik die heb gehad ga ik mijn beeb spammen !!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey gal, long time no seen. Hoestie?
Ben je weer een beetje mens? En heb je inmiddels je pretecho al gehad?
Blij te zien dat jij je handhaaft tussen de buien doorquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
nope, nog geen pretecho... zodra ik die heb gehad ga ik mijn beeb spammen !!
een beetje mens, het lijkt de afgelopen 3 dagen weer een beetje te komen.
Ik heb gisteren een warme maaltijd gegeten én binnen gehouden én ik heb hem niet eens zelf klaar hoeven maken. Vriendin, de inmiddels bekende, had gekookt en bracht 's middags een grote bak goed voedsel voor mij mee naar school. Rijst op haar manier klaar gemaakt, sambal, heerlijke kip, en een groentemix om je vingers bij af te likken.
Heb je alweer wat schilderkunsten verkocht ?
wat is btw "het tweede streepje " zie het zo vaak icm met OUD .. maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef Mirage het volgende:
Jaahhh, heb eens in de maand, zo rond volle maan ook een rare ziekte...... ben ik ook niet helemaal mezelf enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef coz het volgende:
achja , beetje gek doen mag zo eens in de maand![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef coz het volgende:
[ik had echt zoiets van, damn thats so 1596 ]
Antieke stieren zijn daarintegen weer primaquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef coz het volgende:
antiek is okay , maar antieke koeien uibaggeren uit een of ander ranzig stukje grond waar een bordje staat "verboden op te graven" dus niet
zwangerschapstest !quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef coz het volgende:
[..]
wat is btw "het tweede streepje " zie het zo vaak icm met OUD .. maar![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef coz het volgende:
waarschuwing baardenpost
![]()
.................
Jup, ik red me welquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blij te zien dat jij je handhaaft tussen de buien door
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:En nee.... ik schiler me te pletter maar verkoop zit er niet echt in. Maar dat geeft niet.... Ik maak gewoon wat ik wil maken. Mijn kindjes hoeven niet perse gelijk de deur uit. Aan de andere kant vind ik het ook wel fijn als mijn werk een tijdje blijft totdat ik klaar ben om er afstand van te doen.
Goed zo !quote:Op de kunstmarkt heb ik ook niets verkocht. Maar mijn visitekaartje is wel een aantal keren meegenomen. Dat soort dingen moet je ook gewoon doen om wat meer naam te krijgen en te zien wat andere mensen doen.
niets , helemaal niets .. vandaar het bordjequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Antieke stieren zijn daarintegen weer prima![]()
En het enige dat vervelend is aan dat stukkie grond is het verbodsbordje........ Wie weet wat er allemaal voor een schatten liggen.
ah , okayquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
zwangerschapstest !
Er zijn in OUD niet alleen mensen die al zwanger zijn of kinderen hebben, maar ook mensen die proberen zwanger te raken.
In "tweede streepje" houdt men elkaar op de hoogte of het gelukt is of (nog) niet.
Zwangerschapstest: staafjes met meestal 2 venstertjes.
Als je erover plast en er komt in ieder venster een streepje ( 2 dus) =![]()
één streepje :![]()
Over ouwe koeien gesprokenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef coz het volgende:
snel nog even een joint roken , herkennen ze me tenminste![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef coz het volgende:
snel nog even een joint roken , herkennen ze me tenminste![]()
ja nu je het zegt .. ..best stom eigenlijkquote:
tnx , zitten ook wel goede herinneringen tussenquote:
Niet zover als pub slowchat. iig niet zo snel. En WFL kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Hooooi mensen, tot hoever gaat truth ouwerhoer topic wel niet :S
zover als dat het heelal lang is...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef Electro-Worm het volgende:
Hooooi mensen, tot hoever gaat truth ouwerhoer topic wel niet :S
Hoelang is een heelalquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
zover als dat het heelal lang is...![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef Mirage het volgende:
Het fabeltje dat een langpootmug niet prikt is bij deze voor mij uit de wereld...
Er zat zojuist een exemplaar vast op mijn arm.
Het jeukt zowaar meer dan een gewone muggenbult, het puntje in mijn arm lijkt ook 4 keer zo groot.
de bult valt nog wel mee....
[afbeelding]
solidariteits jeuk of ben jij ook een wandelend/slapend target ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik voel me een grote jeukende bult op het moment
Dat laatste. En ze moeten vooral de knokkels van mijn vingers en tenen hebben op het momentquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
solidariteits jeuk of ben jij ook een wandelend/slapend target ?
Ik vind het ook niet erg die gekke buien, ze zorgen voor de nodige pret in mijn hoofd. En wat anderen ervan denken boeit me niet. Van nature ben ik niet gek, het is alleen dat ik net zoals vrouwen eens in de zoveel tijd last heb ergens vanquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef coz het volgende:
achja , beetje gek doen mag zo eens in de maand![]()
Mijn buik ook...quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Chocolade kan ik voorlopig niet nemen, ben bezig om 15 kilo kwijt te raken op dit moment. Mijn buik is zichtbaar onder het t-shirt
Goed zo !quote:Maar bananen eet ik te weinig volgens mij. Ik eet wel iedere dag 2 nectarines en de nodige groentes. Dus qua gezond leven gaat het redelijk.
Voel me niet meer zo depressief maar af en toe komt er zo'n moment in het leven dat ik denk, heb ik alles wel goed aangepakt en wat heb ik bereikt tot nu toe. Maar dan ga ik dus sporten zoals ik al 1000 keer gezegd heb.
In mijn beleving 90 kilo niet zo heel zwaar... maar ik weet niet hoe lang je bent etc..quote:Chocolade is wel lekkerMaar ik zit nu tegen de 90 kilogram en wil niet naar de 100 kilogram
Ik geloof niet dat het om de druivensuiker gaat.quote:Bananen zit toch druivesuiker in of niet? Kun je ook druivesuikers nemen om beter te voelen misschien?
Túúrlijk kunnen mannen ook last van hormonen hebben.quote:Hormonen..ik weet niet hoe dat hier zit. Weet niet eens hoe hormonen werken precies. Hebben mannen ook last van hormonen dan? Weet alleen dat je in de pubertijd een foute hormonen-huisvesting hebt.
Ik ga sociale geografie doen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes ermee
Ik heb altijd afgevraagd hoe het eraan toegaat op een Universiteit.
Ik kan ook naar de Universiteit met mijn propedeuse. Af en toe denk ik van, ik moet weer iets ondernemen op dat gebied. Maar er komt nooit wat van.
Welke richting ga je op ? Welk vakgebied? Of spreek je daar niet over vakgebieden?
Sociale geografie. Wat houdt dat precies in?quote:Op zondag 11 september 2005 17:42 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ik ga sociale geografie doen.
Als je echt wil, moet je jezelf gewoon lekker aanmelden. Extra kennis kan nooit kwaad, lijkt mij![]()
Wat is het waard als je je werk niet met bezieling kunt doen?quote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef RSH11 het volgende:
Het houdt zich zegmaar bezig met de samenleving, mbt de omgeving/ruimte.
Het is natuurlijk mogelijk om van je interesse je werk te maken.Maar ik geef toe dat die kans meestal klein is. Echter, wie niet waagt, wie niet wint.
Kloptquote:Op zondag 11 september 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is het waard als je je werk niet met bezieling kunt doen?
je moet nog jaaaaaren werken. Als je jong bent zijn je kansen om te studeren en je opnemend vermogen veel groter. Doe dan iets dat je echt graag wilt en leer daarin verder als je de kans krijgt. Daarna weet je niet of je die kans nog krijgt. Ieder mens zou eigenlijk die kans moeten krijgen. Daarvoor is dan ook de studiebeurs uitgevonden. Zodat ieder de kans krijgt om te studeren.En als je dan echt heel goed ben t in wat je echt wilt doen dan komt het met dat werk ook.
De kans kan dan klein zijn om van je interesse je beroep te maken. maar ik denk dat een werkgever beter iemand in dienst kan nemen die echt toegewijd is an het werk dan iemand die het alleen om de poen doet of om maar wat te doen te hebben.
Lurkte het al in OUDquote:Op zondag 11 september 2005 21:15 schreef vamperotica het volgende:
AAAAaaaaaaaaarg.... exen! Even een vraagje tussendoor voor degene die met exen en kids te maken hebben...Kad m ook al ergens in oud staan, maar hier ook maar ff als serieus ouwehoeronderwerp....Wat is een redelijk bedrag om aan mn ex te vragen vor alimentatie voor 2 mormels.... Hij heeft een leuke baan, woont samen met een vrouwtje wat ook fulltime werkt
Dan mag ik al blij zijn !quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lurkte het al in OUD
Geen idee, meid. Heb nog nooit alimentatie gekregen.![]()
Nou persoonlijk zou ik liever hebben dat mijn ex in het niets oploste en ik dus zelfs geen kleine bijdrage (af en toe) ontvang dan dat ik zoals nu wel een kleine bijdrage ontvang en ik iedere keer tegen hem "oploop".quote:
Ik kan er gewoon niet over oordelen. Ik heb makkelijk praten als ik zou zeggen dat jij al blij mag zijn. Ik sta niet in jouw schoenen. Bovendien heb jij er 3 en ik maar eentje.quote:
Hoewel ik daar geen last van heb kan ik me dat he-le-maal voorstellen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou persoonlijk zou ik liever hebben dat mijn ex in het niets oploste en ik dus zelfs geen kleine bijdrage (af en toe) ontvang dan dat ik zoals nu wel een kleine bijdrage ontvang en ik iedere keer tegen hem "oploop".
Nou dat zou helemaal wat zijn !quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef coz het volgende:
ik zou voor jou nog liever hebben dat ie in het niets oploste en je af en toe een kleine bijdrage blijft ontvangen![]()
whehehe.......quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef coz het volgende:
ik zou voor jou nog liever hebben dat ie in het niets oploste en je af en toe een kleine bijdrage blijft ontvangen![]()
Stuur hem een keer een linkje van dit topicquote:
Het komt niet echt vaak voor idd. Maar het komt voor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:04 schreef coz het volgende:
zijn er uberhaubt vrouwen die alimentatie geven dan ?
volgens mij gaat de nl wet iig uit dat kind beter af is bij mams, maar kan me uitzonderingen bedenken
Had het idd ook in gedachten.quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef coz het volgende:
kan me menig nieuwsbericht over op ludieke manier protesterende goede pappies met slechte mammies herinneren ...
gevonden:::
Fathers 4 Justice
'Spiderman' op Waalbrug
'Batman' beklimt rechtbank Utrecht
'Zorro' op dak paleis Soestdijk
'Superman' en 'Zorro' willen hun kinderen zien
Britse 'Batman' gedumpt door vriendin
[update] Boze vader beklimt Buckingham Palace
Paars poeder naar Blair gegooid in Lagerhuis
Spiderman zorgt voor opschudding in Londen
quote:Op maandag 12 september 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
die kast was erg hoor...online op verscheidene plekken 1500-2600 euro voor zo 1. ik hoef er nu maar 305 euro voor te betalendat noemt men onderhandelen met gedachte lezen zodat je weet hoeveel de kast werkelijk waard is
Kom jij ook al aan met die vraag: waarom steekt een kip de straat over.quote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef Enyalius het volgende:
heb het grootste mysterie allertijden ontrafelt...het kwam tot mij...vanacht tijdens 1 van die vele visoenen
Waarom stak de kip de straat over?
Omdat hij een lekker chicky aan de overkant zag...
lekkere droom. eindigde met veel eieren in mijn pannetje op het vuur
in mijn droom kan alles.quote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In jouw geval was de kip die overstak dan iig wel lesbisch en geen hij. Anders was het een haan geweest en geen kip, slimpie.![]()
Heyquote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef RSH11 het volgende:
Goedenmiddag allemaal. De maandag zit er weer op. Morgen vrij!
Maar misschien ga ik nog ff naar A'dam om de omgeving van m'n faculteit preventief te verkennen
Dit in het kader van Winti? Check die topicquote:Op maandag 12 september 2005 18:02 schreef Enyalius het volgende:
zag gister trouwens nog een boek over Winti, best dik. moest meteen denken aan die topic
Ik ken het wel. Heb dat ook wel als ik een tijd met mijn oude antilliaanse tante zit te praten.quote:Op maandag 12 september 2005 18:15 schreef Enyalius het volgende:
ja sorry. er lopen zoveel turken en marrokanen hier dat ik hun gebrekkig nederlands beetje bij beetje begin over te nemen :S net zoals met een accent als je te lang in een bepaalde omgeving woont.
maar wel "hip" mischien krijg je zo meer bezoekers
bling bling windgeesten die de polka doen of zo
quote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
weet je wat ook irritant is. als je in meerdere talen gedachtes heb en het moet er in het nederlands uit. af en toe stotteren of op je tong heen vallen dat je de zin moet afbreken en overnieuw moet beginnen. gelukkig komt het niet vaak voor :S
Beide toch wel. je loopt de hele dag heen en weer met voedsel en emmers water en je staat en loopt de hele dag. En geen tijd om te piesen, denken of ademhalen. En iedereen wil iets van je. Met de vierdaagse was dat de hele week zo. 7 dagen dus. Nu maar een dagje.quote:Op maandag 12 september 2005 18:56 schreef Enyalius het volgende:
heheh das werken. fysiek stelt het dan niks voor maar mentaal ben je dan zeker wel uitgeput
idd...En op zich liep alles ook goed, maar ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat meneer papa wil spelen als het hem uitkomt...En dat steekt, behoorlijk mag ik wel zeggen!quote:Op zondag 11 september 2005 23:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehehe.......![]()
Maar het is toch van de gekke dat door het leveren van een kleine bijdrage een mens gaat denken dat ie de rechten heeft om het leven van de ander naar de hand te zetten. Alsof je liefde af kunt kopen. Of dat nou alimentatie is of enige andere vorm van afkoping die je vaak in relaties van welke soort ook aantreft.
In geval van alimentatie valt het alleen extra op omdat kinderen ook nog gevormd worden.Omdat de man/vrouw alimentatie betaald is er ook een regeling en denkt de persoon in kwestie zich met de dagelijkse gang van zaken te kunnen bemoeien. En dat terwijl er meestal een duidelijk reden voor een scheiding is geweest en vaak de inzichten van beide ouders hemelsbreed verschillen.
Scheiden en Co-ouderschappen zijn prima en hoeven absoluut niet schadelijk voor kinderen te zijn.............. als ouders normaal kunnen praten en gezamelijke beslissingen kunen nemen over een te volgen koers. In alle redelijkheid. Zonder hun eigen ego´s en dat van partners daar steeds tussen te laten komen.
Rampzalig ben ik idd....Maar of dat ook als moeder zo is?quote:Op maandag 12 september 2005 20:46 schreef Enyalius het volgende:
hmm nu ik dit zo lees snap ik de kaarten wat meer die ik voor je trok.
scheidingen zijn altijd lastig, zeker als er kinderen bij zitten. die kun je niet zo makkelijk verdelen zoals cd's en boeken. net zoals die fathers4justice. snap ze wel, maar ja de moeder krijgt toch meestal de twijfel van de voordeel...zelfs als ze een rampzalige moeder is :S
Hihi.... Nou ja...Ik ben gweoon rampzalig! Klaar!quote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
reageerde meer op de fathers4justice verhalen dan op jouw persoonlijk
dat heb ik zekerquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Enyalius het volgende:
i stand corrected. wat een rampzalig mens ben je ook af en toe
maar ik hoop dat je wat aan die kaartjes heb.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius sings "We're the power in sight, we bring you fantasy. We bring you love and light...to fight"
mooie tekst
maar komt wel goed met je situatie dus
dat is altijd mooi. een sprankje hoop in de donkere tijden. die extra push om door te gaan tot het bittere eind![]()
dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor!quote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Enyalius het volgende:
kijk uit. krijgt nog whiplash met al dat geschud
Avantasia ken ik... geweldig! Andere zeggen me nog steeds niet zoveel... en ik he geen geluid op mn pc....quote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Enyalius het volgende:
kijk uit. krijgt nog whiplash met al dat geschud
maar vamp...wat vindt jij van Power Metal? of Metal Opera? vrij rustig, melodieus met geweldig zang? Zoals van Avantasia, ring of fire, Paragon, Paendomonium. heb die bands in me playlist op repeat staan voor 5 dagen nu. als ik niet hier ben staat het ook op me ipod. kan het nu wel dromen.
Yup..... in een van de nummers is het maar 1 zinnetje.geloof ik... Maar wel geweldig mooi.... Jammer van Sharon vind ik persoonlijk dat ik r live niet zo lekker uit de verf vind komen, maar ja, dat kan goed aan mij liggen!quote:Op maandag 12 september 2005 21:33 schreef Enyalius het volgende:
misschien dat midnatsoll ook een goeie band voor jouw is dan. er is ook leave's eyes maar die vind ik persoonlijk te zacht en traag en mist iets.
avantasia is fantastisch. de zangeres van within temptation vervult ook een rol die van Ana in het verhaal over die monnik. heb zowel deel 1 en 2 van die opera
pfff... ben tenminste niet de enige die er zo over denkt! op cd vind ik t prachtig klinken hoor... en zeker in dat projectje van Tobias Sammet!quote:Op maandag 12 september 2005 21:44 schreef Enyalius het volgende:
nah ik vind live ook niet geweldig. erge tegenvaller zelfs
ben klaar met je kaartjes trouwens
Oe... het verhaal van McBeth op een mooi stukkie mziek!quote:Op maandag 12 september 2005 21:56 schreef Enyalius het volgende:
vindt avantasia erg goed. heb het ook al aan anderen gegeven die er nooit gehoord van hadden en waren er ook weg van. sindsdien heb ik andere powermetal bands verzameld en die vind ik ook goed. is weer es ff anders dan het hardere ragwerk met veel gegrunt
heb ook nog een album van Rebellion waarin ze het verhaal van McBeth vertellen. is ook leuk om aan te horen
heb de nieuwe gepost kaartjes.
quote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef Enyalius het volgende:
uhu als je weer eens op msn bent en je hebt interesse. vraag en ik zal je een fix geven
Enyadealer in lights for the enlightend people
Doe mij dan maar en zooi voor onschuld!!!quote:Op maandag 12 september 2005 22:17 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius stalt alles uit
ik heb hier 40 watt lampen en 100 voor de wat gevorderden
ook nog in verscheidene kleeurtjes zoals wit voor onschuld en rust, groen voor emotionele groei, blauw voor spirituele groei en communicatie
da's geen geld!quote:Op maandag 12 september 2005 22:22 schreef Enyalius het volgende:
tja dat gaat wel kosten hoor...moet al die lampjes in een zelf gemaakt constructie zien te krijgen.
* Enyalius draait zich om en pakt een standaard disco lamp tevoorschijn
gelukkig heb ik hier 1 als test model voor een vriendenprijsje van maar 300 euro
yup... in egypte welquote:Op maandag 12 september 2005 22:29 schreef Enyalius het volgende:
nee dat vond ik ook. is niet voor niks vriendenprijsje
Special friend, special price zoals ze in Egypte zeggen
Thanksquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:16 schreef RSH11 het volgende:
leuke sig trouwens Dromenvanger
quote:Hallo Vincent,
Het Gaugin tarot is niet in het Nederlands verkrijgbaar. Ik denk zelfs niet
in het Engels, want ik kom hem bij geen van mijn leveranciers (Nederlands,
Engels en Amerikaans) tegen. Je hebt ook geen geluk he?
Groetjes,
Mylene
Niet alleen hier hoor. Overal op het forum merk ik rust.quote:
Hier!!!! heb je actiequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ligt het aan mij of is fokforum in slaap gevallen?
Lijkt alsof de users allemaal rustiger zijn ook. Ik zie ook weinig reacties enzo.
Ik wil actie
Ik was er al bang voor. Kon hem ook nergens op internet vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef Enyalius het volgende:
Nok ik heb slecht nieuws voor je
[..]
quote:
dit is er eigenlijk dus niet van gekomenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:23 schreef coz het volgende:
ik ga maar eens de stad in banjeren .. werk zoeken enzo![]()
Hey, ik ben ever weg...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Welke actie had jij in je kop?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:42 schreef coz het volgende:
ik zal niet letten op die smiley icm met onderwerp![]()
Jaah, de taken voor de dag zitten erop. Buikjes gevuld. Ik zit.quote:
Ben nieuwsgierig. Vertelquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:56 schreef RSH11 het volgende:
Enyalius heeft me ook flinke actie laten zien zojuist. Poeh, ik ben er nog niet helemaal van hersteld
kom maar naar IRC en lees de topicquote:
Die topic dan toch, he.... DIE topic.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
kom maar naar IRC en lees de topic
sinds "DE park checken" is het ongeoorloofd gebruik van DE op het forum toegestaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die topic dan toch, he.... DIE topic.![]()
Maar dat topic OMFG![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:22 schreef Enyalius het volgende:
hoe herken je rsh11 op het astrale...
hij is bevlekt...![]()
Big Pimping'quote:
waar ben je...ik mis jequote:
Zag gister ook een boel flitsenquote:Op woensdag 14 september 2005 08:40 schreef Enyalius het volgende:
schaduwen...hmmm en wat precies probeer je te zeggen?
ik zie de laatste paar dagen lichtflitsen, erg veel in nummers. eerste instantie denk ik...lichtflits van onweer, of een lampje dat ergens loopt te knipperen. maar beiden zijn er niet.
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
ik zie die flitsen al een paar dagen. zeer irritant
sterretjes zijn leuk. zeker met nieuwjaar
Zolang het bij zijn hersenpan blijft....quote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie een soort filmpje voor me. Enyalius loopt over straat of op zijn werk en ziet een leuke meid. En dan........... bzzzzzzzzzz.... flitsflitsflits.... de bliksemschichtjes schieten zijn electrisch geladen hersenpan uit.
heheh kan het zo zijn dat mijn interne camera weer eens verrot is? - i'm blind...blind i tell you!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie een soort filmpje voor me. Enyalius loopt over straat of op zijn werk en ziet een leuke meid. En dan........... bzzzzzzzzzz.... flitsflitsflits.... de bliksemschichtjes schieten zijn electrisch geladen hersenpan uit.
hmmm krijg opeens een idee van een electrische geleide mast op het dakquote:Op woensdag 14 september 2005 08:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zolang het bij zijn hersenpan blijft....
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:57 schreef vamperotica het volgende:
Ah.... Flitsen! Sterretjes!! Jeuj...Ik ben niet de enige!![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
heheh kan het zo zijn dat mijn interne camera weer eens verrot is? - i'm blind...blind i tell you!!!
* Enyalius loopt rond op gevoel en tast bij de dames iets te hoog
[..]
hmmm krijg opeens een idee van een electrische geleide mast op het dak
hahahahaha..... Lees eerst de reakties over Enyalius.. met zn flitsende hersenpan en electrisch geleide mast... En nu ook al harde kopjes?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hahahahaha..... Lees eerst de reakties over Enyalius.. met zn flitsende hersenpan en electrisch geleide mast... En nu ook al harde kopjes?
Mogguh mensuh!![]()
heb zo'n idee dat ze gisteravond goed zou kunnen mee komen in IRC en onze bevlekte RSH11quote:Op woensdag 14 september 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er staat nergens iets over een electrisch geladen mast. Dat zie jij alleen. Ik had het over zijn hersenpan.
nee... die mast had Enyalius zichzelf al toebedacht!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er staat nergens iets over een electrisch geladen mast. Dat zie jij alleen. Ik had het over zijn hersenpan.
En ik kreeg kopjes en zag daardoor sterretjes. Weet je hoe hard een poezeschedeltje kan zijn? Komt er zo´n hoofdje aan en denk je, ach..... een kopje.... lief... En dan kamt het aan en hoor je een doffe: "pok" en dan.......
[afbeelding]
Ow??? Had je gisteravond een electrisch geladen mast dan, door RSH? En ze had mee kunnen komen? Astraat trio?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:15 schreef Enyalius het volgende:
[..]
heb zo'n idee dat ze gisteravond goed zou kunnen mee komen in IRC en onze bevlekte RSH11
ik had het over een onschuldige bliksemafleider. weet niet waar jij zat met je gedachten?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee... die mast had Enyalius zichzelf al toebedacht!!!
Bij flitsjes uit hersenpannen... en toen opeens bij electrisch geladen masten.....quote:Op woensdag 14 september 2005 09:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik had het over een onschuldige bliksemafleider. weet niet waar jij zat met je gedachten?
ff relaxen. heb een lading power/speed metal albums verzameld deze week. volgens mij ben ik ziek. normaal luister ik naar hardere werken.
hoe meer zielen hoe meer vreugd?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow??? Had je gisteravond een electrisch geladen mast dan, door RSH? En ze had mee kunnen komen? Astraat trio?
Dat het nogal freaky was imoquote:Op woensdag 14 september 2005 08:40 schreef Enyalius het volgende:
schaduwen...hmmm en wat precies probeer je te zeggen?
Leuk kaartje ja!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:45 schreef Enyalius het volgende:
ach het went wel
trok net een leuke kaart voor mezelf met daarop de tekst:
"Wat ik ook doe, mijzelf laat ik nooit meer in de steek" [afbeelding]
meteen even tegen mijn boedha beelde geplaatst op me altaar zodat het lekker een paar dagen op me in kan werken onbewust.
geweldig die psychologische inzichts kaarten
Heee.... We gaan niet onverwacht confronteren zo op de vroege ochtend heh?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:54 schreef Enyalius het volgende:
ik denk eerder: Het vastklampen aan een illusie doet uiteindelijk meer pijn dan de werkelijkheid onder ogen zien.
hmm....apart
Mooi.... Kan ik me ff voorbereiden!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:56 schreef Enyalius het volgende:
nee hoor wacht ik nog wel ff mee tot na de middag
haha... dan zou ik helemaal over de weg slingeren.... Vooral bij nr 7 (?) van de eerste (?) cd.....quote:Op woensdag 14 september 2005 09:59 schreef Enyalius het volgende:
hehe kan ik nog ff vlug naar dordrecht om te kijken voor nieuwe piercing
lekker avantasia op me ipod luisteren onderweg op de fiets
nee.. volgens mij nie... volgens mij die met dat zinnetje van Sharon... ( stephbrother tell me.. where have you been... Of zoiets....)quote:Op woensdag 14 september 2005 10:02 schreef Enyalius het volgende:
The Glory of Rome?
Wie weet!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:07 schreef Enyalius het volgende:
bah vinden we niet alleen dezelfde band goed maar ook nog het nummer. ben je mijn tweeling?
Wel van gehoord jaquote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
ooit gehoord van Primal Fear, Seventh Aveneu en Timeless Miracle?
Zeker wel!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:16 schreef Enyalius het volgende:
uhu.
maar af en toe lekker headbangen en grunten en gewoon losgaan is ook lekker
Dat zegt me dan weer helemaal niets.... (misschien word ik oud...quote:
Ow ja... zucht zwijmel...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:20 schreef Enyalius het volgende:
is maar wat je leuk vindt heh?
corsten is zo'n trance dj geloof ik
ik wil ooit ook nog eens naar een mooie opera gaan. maar wel met boekje waarin vertaling zit zodat ik het verhaal kan volgen aangezien ik geen italiaans kenLa Triviata sprak me heel erg aan toen ik het ooit eens op nederland 3 zag met ondertitels
* vamperotica wenst Enyalius de piercing, tegenwind, open bruggen en lekke banden toe!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:28 schreef Enyalius het volgende:
uhm...niet kwijlen. heb net een schone long sleve shirt aangedaan. gaat ff naar dord. als de piercing er is die ik in gedachte heb laat ik hem meteen zetten. zo niet dan niet.
en als ik trug ben...be prepared to be confronted by yourself
ik weet niet wat er allemaal voor kwam , maar als ik dit lees krijg ik neigingen om te vragenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica wenst Enyalius de piercing, tegenwind, open bruggen en lekke banden toe!
Nee hoor... Maar hoe langer Enyalius weg blijft hoe langer het duurt voordat ik met mezelf geconfronteerd gaquote:Op woensdag 14 september 2005 10:40 schreef coz het volgende:
[..]
ik weet niet wat er allemaal voor kwam , maar als ik dit lees krijg ik neigingen om te vragen
ochtendhumeurtje![]()
PMSje?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:40 schreef coz het volgende:
[..]
ik weet niet wat er allemaal voor kwam , maar als ik dit lees krijg ik neigingen om te vragen
ochtendhumeurtje![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:20 schreef Enyalius het volgende:
ik wil ooit ook nog eens naar een mooie opera gaan.
Sssssst ik zit hier gigantisch leeg te bloeden!quote:
mhja , dan kan het wel beter , brug open en wind tegen scheelt geen uren ... piercing welquote:Op woensdag 14 september 2005 10:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee hoor... Maar hoe langer Enyalius weg blijft hoe langer het duurt voordat ik met mezelf geconfronteerd ga
worden!![]()
* vamperotica zoekt telnrs van alle piercingshops in Dordt op!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef coz het volgende:
[..]
mhja , dan kan het wel beter , brug open en wind tegen scheelt geen uren ... piercing wel![]()
Geef ze de opdracht om hem een eikelpiercing te geven. Dan fietst ie voorlopig niet terugquote:Op woensdag 14 september 2005 10:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica zoekt telnrs van alle piercingshops in Dordt op!
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geef ze de opdracht om hem een eikelpiercing te geven. Dan fietst ie voorlopig niet terug![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Sssssst ik zit hier gigantisch leeg te bloeden!
Ach... we wonen toch allemaal veilig in het grote Fokhuis?!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn wel heeeel erg veel vrouwen tegelijk.
Moest vandeweek met een paar vrouwen samen het een en ander doen en allemaal hetzelfde verhaal. Het is bekend dat de cyclus van een groep vrouwen zich op elkaar af gaat stemmen als ze bijvoorbeeld samen leven. Maar in dit geval is dat niet eens zo.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geef ze de opdracht om hem een eikelpiercing te geven. Dan fietst ie voorlopig niet terug![]()
quote:favo FOK!ker: Nokwanda, coz, mirage
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... we wonen toch allemaal veilig in het grote Fokhuis?!
quote:
nou...... bijna allemaal!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
En als Truthertjes doen we gewoon allemaal mee.
zal wel aan school liggenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:21 schreef nokwanda het volgende:
Alleen zijn spelling en interpunctie....![]()
heej.... je bent veeeeel te vroeg terug!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Enyalius het volgende:
ben er weer.
wat heb ik gehad. miezel, tegenwind, open brug die sloot toen ik net aankwam. heb in de vitrine bij mick gekeken en wat vragen gesteld. in de vitrine lag precies de piercing die ik zocht. 18 karaats goud ringetje met de onderkant open. op het einde zitten dan bolletjes.
dus ik stel me vraag: en hoe zet je zo'n tepelpiercing? bij een vrouw heb je van die lekkere tieten met grote doppen waar je de staaf door heen kan raggen. maar bij een man is de borst platter hoe doe je dat? steek je stang er dan achterlangs of zo? en is die 90 euro inclusief zetten?
en nee...eikel piercing doe ik niet. lijkt me auw :S
zat wel lekker van links naar rechts te zwaaien op het fietspad met Avantasia
ze hangen je eerst 15 minuten aan het plafond mbv hele goede tepelklemmenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Enyalius het volgende:
maar bij een man is de borst platter hoe doe je dat? steek je stang er dan achterlangs of zo? en is die 90 euro inclusief zetten?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nou...... bijna allemaal!
Of gaan we ook met zn alle met Mirage meedoen?
Ligt niet aan school en zeker niet aan mijquote:Op woensdag 14 september 2005 11:39 schreef coz het volgende:
[..]
zal wel aan school liggen![]()
![]()
gelukkig geen breezer![]()
Maar heb je nou die tepelpiercing gezet of niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Enyalius het volgende:
ben er weer.
wat heb ik gehad. miezel, tegenwind, open brug die sloot toen ik net aankwam. heb in de vitrine bij mick gekeken en wat vragen gesteld. in de vitrine lag precies de piercing die ik zocht. 18 karaats goud ringetje met de onderkant open. op het einde zitten dan bolletjes.
dus ik stel me vraag: en hoe zet je zo'n tepelpiercing? bij een vrouw heb je van die lekkere tieten met grote doppen waar je de staaf door heen kan raggen. maar bij een man is de borst platter hoe doe je dat? steek je stang er dan achterlangs of zo? en is die 90 euro inclusief zetten?
en nee...eikel piercing doe ik niet. lijkt me auw :S
zat wel lekker van links naar rechts te zwaaien op het fietspad met Avantasia
Woede hoeft er niet in de vorm van agressie uit te komen. Bij mij uit (echte) woede zich op hele rare manieren, maar op manieren die onschuldig zijn voor mijn omgeving.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef Enyalius het volgende:
weet je...ik probeer juist "aggresiever" te worden in de zin van het uiten van me woede ipv opkroppen. maar het wil er gewoon niet uitkomenbest ongezond
Nou EW je hoort het , als je ooit nog eens een piercing wiltquote:Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt niet aan school en zeker niet aan mijIk miep daar heel erg over. Krijgt ie gelijk van die
blikken van me.
Breezah.... moet ie proberen!!!!! Krijgt ie gelijk een leuke piercing van me.... zet ik er zelf inLeuke schotellip of zo. Kan ie zijn breezah erin hangen. grrrrrrr.
weet je al of het een jongen of meisje wordt? ik zeg een meisjequote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Mirage het volgende:
Zow, nou Enyalius als jij voor die piercing gaat...zal ik dan maar voor een navelpiecing gaan ? Eens kijken wat de piercingman/vrouw zegt![]()
Als je piercing erin zit dan begrijp je natuurlijk wel dat een pic verplicht is, Enyalius ?
Ik ook...... vanaf het begin al. Aishaquote:Op woensdag 14 september 2005 14:16 schreef Enyalius het volgende:
[..]
weet je al of het een jongen of meisje wordt? ik zeg een meisje
quote:of jij een navelpiercing neemt is je eigen keus. pijn valt mee, maar het is gewoon een kort venijnig prikje. moest wel lachen van die meiden van 14-16 die bleek wegtrokken toen hun die piercing gezet kregen
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Mirage het volgende:
ik ben vanochtend naar de verloskundige geweest, ik krijg maarzo een 2e echo...ze is toch niet zeker over het aantal weken ( op dit moment officieel 17 weken en 3 dagen), maar er wordt over 2 weken getwijveld.. dat zou mij dus op 19 weken zetten.
quote:Ik voel de baby al goed !
En het hartje dendert prachtig.. het is net een locomotief die langsdendert.![]()
![]()
Bloeddruk is nog steeds goed.
De vorige keer 110/60 nu 110/70 .
Gewicht is inmiddels stabiel en ik begin zowaar pondjes erbij te krijgen lijkt het.
![]()
Zo een waarbij de pijn nog te zien isquote:Zow, nou Enyalius als jij voor die piercing gaat...zal ik dan maar voor een navelpiecing gaan ? Eens kijken wat de piercingman/vrouw zegt![]()
Als je piercing erin zit dan begrijp je natuurlijk wel dat een pic verplicht is, Enyalius ?
Vorige maand zei ik nog dat ik tijdens een droom een document voor me kreeg geschoteld vol formules. Maar het was een te korte flits. Was dat document aanwezig gebleven voor 10 minuten ofzo, dan had ik het zeker opgeschreven. Ben niet gek.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:45 schreef coz het volgende:
als je formules gaat zien schrijf ze dan wel meteen op![]()
![]()
![]()
Heb van daag al confrontatie met t exje gehad...Da was al confronterend genoegquote:Op woensdag 14 september 2005 20:21 schreef Enyalius het volgende:
hehe vamp...je hebt mazzel gehad vandaag dat ik mezelf de hele tijd bezig heb gehouden ipv jouw lastig vallen met confrontaties
Ben ik nog niet helemaal uit... er is wel een lichtpuntje, maar ook ee heleboel frustratiequote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef Enyalius het volgende:
positieve afloop?
Zeker nog uitgeput van die astrale beurtquote:Op woensdag 14 september 2005 22:02 schreef RSH11 het volgende:
Goedenmorgen en avond. (hey, ik was vanochtend niet online)
Nou zeg.... wat flauw van je dat jouw jongens wel naveltruitjes mogen dragen en je dochter niet. En dat staat hardstikke kinky voor die knulen.... doe toch gewoon aan.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:13 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh!
Ff afgreageren op mn ex hoor!
Hij vond het onzin dat ie meer moest betalen.. En ook dat ik hem vroeg of ie niet wat bij kon springen ivm de kinderopvang..Want Hee...IK moest toch zo nodig gaan werken!!!
En tja..Dat hij onregelmatige diensten had, dat wist ik van te voren! Hij hoefde dan toch geen rekening met mij te gaan houden?....
Nou ja.... Ik "mag" een lijstje gaan maken met dingetjes die ze nodig hebben en dan zal hij ze wel voor ze kopen..Scheelt al iets natuurlijk, want die monstertjes groeien als kool en tja, voor jongens zijn die naveltruitjes nou niet echt dat je zegt sexy... En mn dochter mag ze niet aan van me! Misschien dat ik snel een cursus breien ga volgen! Kan ik stukjes aan broeken en truitjes breien!
Ow ja...Ik vertelde m ook dat t sporten zo duur was...Tja...IK moest ze toch zo nodig op een sportclubje doen?!
AAAAAAAAAAAAAArg..... Verdere details zal ik jullie maar besparen!
Maar, wzt vinden jullie....Ben ik zo onredelijk als ik vind dat hij , als ie een auto ( N behoorlijke auto) en een motor voor de deur kan hebben staan, genoeg geld heeft om lekker van te leven dzt er dan ook best iets meer naar zn kids mag gaan?
Ja, best ouderwets eigenlijk he.... Ach... Met zo'n ieniemienieminirokje eronder is t ook eigenlijk best leuk....quote:Op donderdag 15 september 2005 08:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou zeg.... wat flauw van je dat jouw jongens wel naveltruitjes mogen dragen en je dochter niet. En dat staat hardstikke kinky voor die knulen.... doe toch gewoon aan.Breien??? Naaien is handiger.... o nee, doe toch maar niet. Heb je voor je het weet nog meer kids.
Heb je hem al gevraagd of hij een sportclub of welke buitenschoolse activitiet dan ook, voor de kids ook onnodig had gevonden om voor te betalen als ie nog wel samen met jou was geweest?
Dan was het voor hem misschoen wel de normaalste zaak ter wereld geweest dat ie daar wel allemaal aan meebetaalde.
En de opmerking: jij moet zo nodig werken slaat nergens op. Als je een bijstandsuitkering hebt moet ie veeeeel meer bijbetalen en daar zie jij dan niks extra´s van. Nu jij werkt zouden de kinderen dus meer profijt van alimentatie moeten hebben.
quote:Op donderdag 15 september 2005 08:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, best ouderwets eigenlijk he.... Ach... Met zo'n ieniemienieminirokje eronder is t ook eigenlijk best leuk....
Nee, zwemles vond ie toen we nog bij elkaar waren ( en aan een vijver woonde) ook maar onzin......
Aan t kinderdagverblijf ben ik per maand na de nodige alleenstande ouderkortingen enzo ongeveer 115 euro kwijt.... t overblijven komt op 1 euro 60 per kind per keer en de sportclubjes ( ieder 1) op ongeveer 30 euro geloof ik... En dan heb ik het niet eens over de rest van de dagelijkse kosten....
hmmmquote:
van mij wel!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 10:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb opeens zin om te schoppen (nee, niet jou). Mijn been heeft een heel rare reflex en schiet steeds met kracht omhoog. Ik wil schoppen... mag ik schoppen??? Ja? Mag het?
jeuj!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:22 schreef coz het volgende:
overigens , na twee weken stress en gezeur zijn die sites af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |