Mijn buik ook...quote:Op zondag 11 september 2005 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Chocolade kan ik voorlopig niet nemen, ben bezig om 15 kilo kwijt te raken op dit moment. Mijn buik is zichtbaar onder het t-shirt
Goed zo !quote:Maar bananen eet ik te weinig volgens mij. Ik eet wel iedere dag 2 nectarines en de nodige groentes. Dus qua gezond leven gaat het redelijk.
Voel me niet meer zo depressief maar af en toe komt er zo'n moment in het leven dat ik denk, heb ik alles wel goed aangepakt en wat heb ik bereikt tot nu toe. Maar dan ga ik dus sporten zoals ik al 1000 keer gezegd heb.
In mijn beleving 90 kilo niet zo heel zwaar... maar ik weet niet hoe lang je bent etc..quote:Chocolade is wel lekkerMaar ik zit nu tegen de 90 kilogram en wil niet naar de 100 kilogram
Ik geloof niet dat het om de druivensuiker gaat.quote:Bananen zit toch druivesuiker in of niet? Kun je ook druivesuikers nemen om beter te voelen misschien?
Túúrlijk kunnen mannen ook last van hormonen hebben.quote:Hormonen..ik weet niet hoe dat hier zit. Weet niet eens hoe hormonen werken precies. Hebben mannen ook last van hormonen dan? Weet alleen dat je in de pubertijd een foute hormonen-huisvesting hebt.
Ik ga sociale geografie doen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes ermee
Ik heb altijd afgevraagd hoe het eraan toegaat op een Universiteit.
Ik kan ook naar de Universiteit met mijn propedeuse. Af en toe denk ik van, ik moet weer iets ondernemen op dat gebied. Maar er komt nooit wat van.
Welke richting ga je op ? Welk vakgebied? Of spreek je daar niet over vakgebieden?
Sociale geografie. Wat houdt dat precies in?quote:Op zondag 11 september 2005 17:42 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ik ga sociale geografie doen.
Als je echt wil, moet je jezelf gewoon lekker aanmelden. Extra kennis kan nooit kwaad, lijkt mij![]()
Wat is het waard als je je werk niet met bezieling kunt doen?quote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef RSH11 het volgende:
Het houdt zich zegmaar bezig met de samenleving, mbt de omgeving/ruimte.
Het is natuurlijk mogelijk om van je interesse je werk te maken.Maar ik geef toe dat die kans meestal klein is. Echter, wie niet waagt, wie niet wint.
Kloptquote:Op zondag 11 september 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is het waard als je je werk niet met bezieling kunt doen?
je moet nog jaaaaaren werken. Als je jong bent zijn je kansen om te studeren en je opnemend vermogen veel groter. Doe dan iets dat je echt graag wilt en leer daarin verder als je de kans krijgt. Daarna weet je niet of je die kans nog krijgt. Ieder mens zou eigenlijk die kans moeten krijgen. Daarvoor is dan ook de studiebeurs uitgevonden. Zodat ieder de kans krijgt om te studeren.En als je dan echt heel goed ben t in wat je echt wilt doen dan komt het met dat werk ook.
De kans kan dan klein zijn om van je interesse je beroep te maken. maar ik denk dat een werkgever beter iemand in dienst kan nemen die echt toegewijd is an het werk dan iemand die het alleen om de poen doet of om maar wat te doen te hebben.
Lurkte het al in OUDquote:Op zondag 11 september 2005 21:15 schreef vamperotica het volgende:
AAAAaaaaaaaaarg.... exen! Even een vraagje tussendoor voor degene die met exen en kids te maken hebben...Kad m ook al ergens in oud staan, maar hier ook maar ff als serieus ouwehoeronderwerp....Wat is een redelijk bedrag om aan mn ex te vragen vor alimentatie voor 2 mormels.... Hij heeft een leuke baan, woont samen met een vrouwtje wat ook fulltime werkt
Dan mag ik al blij zijn !quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lurkte het al in OUD
Geen idee, meid. Heb nog nooit alimentatie gekregen.![]()
Nou persoonlijk zou ik liever hebben dat mijn ex in het niets oploste en ik dus zelfs geen kleine bijdrage (af en toe) ontvang dan dat ik zoals nu wel een kleine bijdrage ontvang en ik iedere keer tegen hem "oploop".quote:
Ik kan er gewoon niet over oordelen. Ik heb makkelijk praten als ik zou zeggen dat jij al blij mag zijn. Ik sta niet in jouw schoenen. Bovendien heb jij er 3 en ik maar eentje.quote:
Hoewel ik daar geen last van heb kan ik me dat he-le-maal voorstellen.quote:Op zondag 11 september 2005 23:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou persoonlijk zou ik liever hebben dat mijn ex in het niets oploste en ik dus zelfs geen kleine bijdrage (af en toe) ontvang dan dat ik zoals nu wel een kleine bijdrage ontvang en ik iedere keer tegen hem "oploop".
Nou dat zou helemaal wat zijn !quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef coz het volgende:
ik zou voor jou nog liever hebben dat ie in het niets oploste en je af en toe een kleine bijdrage blijft ontvangen![]()
whehehe.......quote:Op zondag 11 september 2005 23:21 schreef coz het volgende:
ik zou voor jou nog liever hebben dat ie in het niets oploste en je af en toe een kleine bijdrage blijft ontvangen![]()
Stuur hem een keer een linkje van dit topicquote:
Het komt niet echt vaak voor idd. Maar het komt voor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:04 schreef coz het volgende:
zijn er uberhaubt vrouwen die alimentatie geven dan ?
volgens mij gaat de nl wet iig uit dat kind beter af is bij mams, maar kan me uitzonderingen bedenken
Had het idd ook in gedachten.quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef coz het volgende:
kan me menig nieuwsbericht over op ludieke manier protesterende goede pappies met slechte mammies herinneren ...
gevonden:::
Fathers 4 Justice
'Spiderman' op Waalbrug
'Batman' beklimt rechtbank Utrecht
'Zorro' op dak paleis Soestdijk
'Superman' en 'Zorro' willen hun kinderen zien
Britse 'Batman' gedumpt door vriendin
[update] Boze vader beklimt Buckingham Palace
Paars poeder naar Blair gegooid in Lagerhuis
Spiderman zorgt voor opschudding in Londen
quote:Op maandag 12 september 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
die kast was erg hoor...online op verscheidene plekken 1500-2600 euro voor zo 1. ik hoef er nu maar 305 euro voor te betalendat noemt men onderhandelen met gedachte lezen zodat je weet hoeveel de kast werkelijk waard is
Kom jij ook al aan met die vraag: waarom steekt een kip de straat over.quote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef Enyalius het volgende:
heb het grootste mysterie allertijden ontrafelt...het kwam tot mij...vanacht tijdens 1 van die vele visoenen
Waarom stak de kip de straat over?
Omdat hij een lekker chicky aan de overkant zag...
lekkere droom. eindigde met veel eieren in mijn pannetje op het vuur
in mijn droom kan alles.quote:Op maandag 12 september 2005 16:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In jouw geval was de kip die overstak dan iig wel lesbisch en geen hij. Anders was het een haan geweest en geen kip, slimpie.![]()
Heyquote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef RSH11 het volgende:
Goedenmiddag allemaal. De maandag zit er weer op. Morgen vrij!
Maar misschien ga ik nog ff naar A'dam om de omgeving van m'n faculteit preventief te verkennen
Dit in het kader van Winti? Check die topicquote:Op maandag 12 september 2005 18:02 schreef Enyalius het volgende:
zag gister trouwens nog een boek over Winti, best dik. moest meteen denken aan die topic
Ik ken het wel. Heb dat ook wel als ik een tijd met mijn oude antilliaanse tante zit te praten.quote:Op maandag 12 september 2005 18:15 schreef Enyalius het volgende:
ja sorry. er lopen zoveel turken en marrokanen hier dat ik hun gebrekkig nederlands beetje bij beetje begin over te nemen :S net zoals met een accent als je te lang in een bepaalde omgeving woont.
maar wel "hip" mischien krijg je zo meer bezoekers
bling bling windgeesten die de polka doen of zo
quote:Op maandag 12 september 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
weet je wat ook irritant is. als je in meerdere talen gedachtes heb en het moet er in het nederlands uit. af en toe stotteren of op je tong heen vallen dat je de zin moet afbreken en overnieuw moet beginnen. gelukkig komt het niet vaak voor :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |