Hier!!!! heb je actiequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ligt het aan mij of is fokforum in slaap gevallen?
Lijkt alsof de users allemaal rustiger zijn ook. Ik zie ook weinig reacties enzo.
Ik wil actie
Ik was er al bang voor. Kon hem ook nergens op internet vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef Enyalius het volgende:
Nok ik heb slecht nieuws voor je
[..]
quote:
dit is er eigenlijk dus niet van gekomenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:23 schreef coz het volgende:
ik ga maar eens de stad in banjeren .. werk zoeken enzo![]()
Hey, ik ben ever weg...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Welke actie had jij in je kop?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:42 schreef coz het volgende:
ik zal niet letten op die smiley icm met onderwerp![]()
Jaah, de taken voor de dag zitten erop. Buikjes gevuld. Ik zit.quote:
Ben nieuwsgierig. Vertelquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:56 schreef RSH11 het volgende:
Enyalius heeft me ook flinke actie laten zien zojuist. Poeh, ik ben er nog niet helemaal van hersteld
kom maar naar IRC en lees de topicquote:
Die topic dan toch, he.... DIE topic.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
kom maar naar IRC en lees de topic
sinds "DE park checken" is het ongeoorloofd gebruik van DE op het forum toegestaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die topic dan toch, he.... DIE topic.![]()
Maar dat topic OMFG![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:22 schreef Enyalius het volgende:
hoe herken je rsh11 op het astrale...
hij is bevlekt...![]()
Big Pimping'quote:
waar ben je...ik mis jequote:
Zag gister ook een boel flitsenquote:Op woensdag 14 september 2005 08:40 schreef Enyalius het volgende:
schaduwen...hmmm en wat precies probeer je te zeggen?
ik zie de laatste paar dagen lichtflitsen, erg veel in nummers. eerste instantie denk ik...lichtflits van onweer, of een lampje dat ergens loopt te knipperen. maar beiden zijn er niet.
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:45 schreef Enyalius het volgende:
ik zie die flitsen al een paar dagen. zeer irritant
sterretjes zijn leuk. zeker met nieuwjaar
Zolang het bij zijn hersenpan blijft....quote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie een soort filmpje voor me. Enyalius loopt over straat of op zijn werk en ziet een leuke meid. En dan........... bzzzzzzzzzz.... flitsflitsflits.... de bliksemschichtjes schieten zijn electrisch geladen hersenpan uit.
heheh kan het zo zijn dat mijn interne camera weer eens verrot is? - i'm blind...blind i tell you!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zie een soort filmpje voor me. Enyalius loopt over straat of op zijn werk en ziet een leuke meid. En dan........... bzzzzzzzzzz.... flitsflitsflits.... de bliksemschichtjes schieten zijn electrisch geladen hersenpan uit.
hmmm krijg opeens een idee van een electrische geleide mast op het dakquote:Op woensdag 14 september 2005 08:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zolang het bij zijn hersenpan blijft....
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:57 schreef vamperotica het volgende:
Ah.... Flitsen! Sterretjes!! Jeuj...Ik ben niet de enige!![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
heheh kan het zo zijn dat mijn interne camera weer eens verrot is? - i'm blind...blind i tell you!!!
* Enyalius loopt rond op gevoel en tast bij de dames iets te hoog
[..]
hmmm krijg opeens een idee van een electrische geleide mast op het dak
hahahahaha..... Lees eerst de reakties over Enyalius.. met zn flitsende hersenpan en electrisch geleide mast... En nu ook al harde kopjes?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hahahahaha..... Lees eerst de reakties over Enyalius.. met zn flitsende hersenpan en electrisch geleide mast... En nu ook al harde kopjes?
Mogguh mensuh!![]()
heb zo'n idee dat ze gisteravond goed zou kunnen mee komen in IRC en onze bevlekte RSH11quote:Op woensdag 14 september 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er staat nergens iets over een electrisch geladen mast. Dat zie jij alleen. Ik had het over zijn hersenpan.
nee... die mast had Enyalius zichzelf al toebedacht!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er staat nergens iets over een electrisch geladen mast. Dat zie jij alleen. Ik had het over zijn hersenpan.
En ik kreeg kopjes en zag daardoor sterretjes. Weet je hoe hard een poezeschedeltje kan zijn? Komt er zo´n hoofdje aan en denk je, ach..... een kopje.... lief... En dan kamt het aan en hoor je een doffe: "pok" en dan.......
[afbeelding]
Ow??? Had je gisteravond een electrisch geladen mast dan, door RSH? En ze had mee kunnen komen? Astraat trio?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:15 schreef Enyalius het volgende:
[..]
heb zo'n idee dat ze gisteravond goed zou kunnen mee komen in IRC en onze bevlekte RSH11
ik had het over een onschuldige bliksemafleider. weet niet waar jij zat met je gedachten?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee... die mast had Enyalius zichzelf al toebedacht!!!
Bij flitsjes uit hersenpannen... en toen opeens bij electrisch geladen masten.....quote:Op woensdag 14 september 2005 09:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik had het over een onschuldige bliksemafleider. weet niet waar jij zat met je gedachten?
ff relaxen. heb een lading power/speed metal albums verzameld deze week. volgens mij ben ik ziek. normaal luister ik naar hardere werken.
hoe meer zielen hoe meer vreugd?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow??? Had je gisteravond een electrisch geladen mast dan, door RSH? En ze had mee kunnen komen? Astraat trio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |