Oh, ik heb anders reuze lol gehad hoor, vanmiddag.quote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol is het verkeerde woord in dit geval. Het was zwaar om te moeten kijken gistermiddag en vannacht.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef clauwheee het volgende:
Ingrid en Menno zitten nu gezellig schattig samen (bij Rob en Joost)
Maar vanwege dat soort dingen kijk ikquote:Op zondag 4 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol is het verkeerde woord in dit geval. Het was zwaar om te moeten kijken gistermiddag en vannacht.
Robs verhaal over het sudderlapje gemist, milagro?quote:
Haha nee al een paar dagen niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 23:30 schreef vw_caddy het volgende:
Standaard vraag maar weer even: fietsen ze nog?
ja, baluhquote:Op zondag 4 september 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Robs verhaal over het sudderlapje gemist, milagro?
Het is pas heerlijk als die viswijven daarna ook lik op stuk krijgen.... en dat gaat helaas niet gebeuren.quote:Op zondag 4 september 2005 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar vanwege dat soort dingen kijk ik![]()
![]()
Het is toch heerlijk om een stel viswijven bezig te zien en te horen![]()
De andere TS'ers hadden moeite met het aanpassen van de OP, dus veel succesquote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef Falco het volgende:
De OP is echt heel mooi jongens, maar als jullie het niet erg vinden, ga ik hem nog mooier maken!
Ik ook... damn, wat vind ik dat zonde.quote:Op zondag 4 september 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Robs verhaal over het sudderlapje gemist, milagro?
quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef ruby het volgende:
Tijd voor een relletje dacht ik zo.
Dat durven ze niet meer, want dan komt de waarheid naar boven.quote:
Precies. En de waarheid is alles waarvan Chantal wil dat het NIET naar boven komt.quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer, want dan komt de waarheid naar boven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |