Ja vind ik ook die Chantal gaat veelste ver.quote:Op zondag 4 september 2005 16:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel sneu voor haar
Oh kom op zeg, welke trut van 19 doet dan mee aan BB, als je niet tegen kritiek kan.quote:Op zondag 4 september 2005 16:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2005 16:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
4 of 5 maagden??????? welke club is dat????
Ik vond het ook sneu voor al die andere mensen daar toen ze het geld aanpaktequote:Op zondag 4 september 2005 16:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een spel. Zulke dingen krijgen we nog veel vaker. Ik vind lieske gewoon een doos, ze trekt alles te persoonlijk aan.quote:
Ja, nominatieontduikersquote:Op zondag 4 september 2005 16:30 schreef Bep het volgende:
ongeloofelijke huichelaar die Chantal
Aan de andere kant komt er wel leven in de tentquote:Op zondag 4 september 2005 16:29 schreef Djoj het volgende:
En wat ik nu heel erg leuk vind, waar ik wel heel erg om kan lachen, is het feit dat die BITCH geen notie heeft waarmee ze bezig is, ze denkt dat ze zichzelf goed profileert, alles minder dan dat...ik hoop zo dat ze verschillende fora's af gaat struinen om te weten hoe ze echt is...
Dat is dan wel weer zondequote:Op zondag 4 september 2005 16:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Niet doen joh
Daar gaat al haar mascara
Ik ookquote:Op zondag 4 september 2005 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou Lieske zo ontzettend graag willen laten weten dat er mensen kijken die haar wèl heel erg leuk vinden
Ja op fora zoals fok, waar de gemiddelde leeftijd 19 is, en die staan achter Lieske.quote:Op zondag 4 september 2005 16:29 schreef Djoj het volgende:
En wat ik nu heel erg leuk vind, waar ik wel heel erg om kan lachen, is het feit dat die BITCH geen notie heeft waarmee ze bezig is, ze denkt dat ze zichzelf goed profileert, alles minder dan dat...ik hoop zo dat ze verschillende fora's af gaat struinen om te weten hoe ze echt is...
Denk je dat de rest van Nederland compleet geen gevoel heeft?quote:Op zondag 4 september 2005 16:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja op fora zoals fok, waar de gemiddelde leeftijd 19 is, en die staan achter Lieske.
Denk je dat de rest van NL ook allemaal 19, naief en jong is?
Nee.
erm... de gemiddelde leeftijd op fora als deze is 19? Dan krik ik het gemiddelde aardig omhoogquote:Op zondag 4 september 2005 16:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja op fora zoals fok, waar de gemiddelde leeftijd 19 is, en die staan achter Lieske.
Nee.
Ik heb hardstikke veel gevoel, maar lig hier niet wakker van hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 16:32 schreef washandje het volgende:
Denk je dat de rest van Nederland compleet geen gevoel heeft?
Mooi ik heb haar als vrijwillig verlater in het nominatiespelquote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef charlysilva het volgende:
Zucht....jongens dit is ernstiger dan we dachten.Lieske wil echt stoppen.
Wat een arrogantie eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2005 16:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Quote van de week: Lieske tegen Chantal: ''Diegene die niet hebben gestudeerd. Jij...uhm...hebt ook niet gestudeerd. Of iets van een studie''
helemaal mee eens................quote:Op zondag 4 september 2005 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou Lieske zo ontzettend graag willen laten weten dat er mensen kijken die haar wèl heel erg leuk vinden
Mean...dat Chantal dit zal doen, en geloof me, niet alleen Fok heeft deze mening over haar hoor, ook op mediawatchers en nog een aantal ander fora's denken/schrijven ze zo over de BITCH Chantal!quote:Op zondag 4 september 2005 16:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee.
Ja, wat dacht je dan, dat de gemiddelde leeftijd hier 30 is.quote:Op zondag 4 september 2005 16:32 schreef teamlead het volgende:
erm... de gemiddelde leeftijd op fora als deze is 19? Dan krik ik het gemiddelde aardig omhoog
Je usericoonquote:
Handjes vasthoudenquote:Op zondag 4 september 2005 16:35 schreef Avenger84 het volgende:
Rikkert wil Lieske dr vriendje zijn!
Blijf dan ook weg.quote:Op zondag 4 september 2005 16:35 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb het een paar dagen volgehouden en snap echt totaal niet wat er zo leuk is aan het kijken van de streams.
D'R GEBEURT GEWOON ECHT NIKS !
Over een uur is d'r bui weer voorbij.quote:Op zondag 4 september 2005 16:34 schreef Djoj het volgende:
Mean...dat Chantal dit zal doen, en geloof me, niet alleen Fok heeft deze mening over haar hoor, ook op mediawatchers en nog een aantal ander fora's denken/schrijven ze zo over de BITCH Chantal!
Rikkert wil goedmaaksexquote:Op zondag 4 september 2005 16:35 schreef Avenger84 het volgende:
Rikkert wil Lieske dr vriendje zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |