Hier ook weerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef eborn het volgende:
1 en 4 eruit hier
Ik geloof de BB-stemquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef TRiXeS het volgende:
Maargoed, ik vroeg net.. wie is Hummie?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef TRiXeS het volgende:
Maargoed, ik vroeg net.. wie is Hummie?
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef ruby het volgende:
Haha, ze krijgen op hun kop ivm de zendertjes.
Hoe bedoel je?quote:overal stikkers op laten.
Thnx voor de info!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hummie van de Tonnekreek is de hoofdredactrice van BB...
...en voormalig hoofdredactrice van de Story (geloof ik)
Hier 2 van de 4quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
3 streams liggen eruit bij mij (BBstream)
Ze halen die stikkers van de merken af om er spelletjes mee te plakken..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dan?
[..]
Hoe bedoel je?.
Waarschijnlijk met erotische bedoelingen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:03 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft ook massage shit meegekregen, hij moet de knie van Ingrid behandelen
Ik vind haar geen mooie vrouwquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:05 schreef drdolittle het volgende:
Wat is er naar aan ingrid??
Haar uiterlijk in elk geval niet
Ze krijgt eindelijk van BB op de sodemieter. Dat ze wel zwanger is, maar dat dat niet betekent dat je anderen als oud vuil kunt behandelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:05 schreef Darklight het volgende:
Tanja naar dbk
Ze roddelt steeds over Lieskequote:
Ja hier dus ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alleen 2 en 3 doen het bij mij.
Nee en Tanja is aardigquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Ymke het volgende:
Nare vrouw die Ingrid
Lees maar eens rustig bij. Hier staat het hele tenenkrommende verslagquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef mazaru het volgende:
Wie hebben er nou gezoend?
Roel en Lieske?
De Activia was op zeker...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef drdolittle het volgende:
Tanja pakt de asbak .. ze gaat weer roken..
zeker niet zo'n goed bezoekje in de DBK
Ahhhh bedankt scanman!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees maar eens rustig bij. Hier staat het hele tenenkrommende verslag
Live commentaar op de streams deel 72
BB triviant of zoiets...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:11 schreef Lolalala het volgende:
Wat voor spel zijn ze buiten aan het spelen?
Dat heb je goed gezien. Het is heel erg suf momenteel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
ACTIEEEEEEEEEEEEEEEEE
hebben we nodig
Beetje jammer dat het dan waarschijnlijk de rest van de week weer zo saai wordtquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef drdolittle het volgende:
D'r staan 2 kratten bier en nog een paar flessen wijn.
Maak het gezellig en zuip op die handel..
Na zulke gesprekken zoals nu kunnen we mischien dan nog wat leuks beleven..
Die ligt er hier al een tijdje uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1 is nu ook dooddat betekend dus deze nacht geen stream 1
Je hebt gelijk, de vorige keer ging het ergens anders over. Volgens mij zei Menno toen ook al dat hij voor sproeier speelde en toen vond Lieske dat denigerend voor vrouwen oidquote:
Ja maar over bb 2 tot en met 4 werd juist geklaagt dat ze teveel de kijker wouden vermaken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef Falco het volgende:
En het erge nog is dat zij zich wel vermaken maar niet doorhebben dat deze beelden absoluut niet interessant zijn.
Daarom is het des te belangrijker dat Talpa NU ingrijpt. NU DUS!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef Falco het volgende:
En het erge nog is dat zij zich wel vermaken maar niet doorhebben dat deze beelden absoluut niet interessant zijn.
Ja dat heeft ze idd wel eerder gezegdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de vorige keer ging het ergens anders over. Volgens mij zei Menno toen ook al dat hij voor sproeier speelde en toen vond Lieske dat denigerend voor vrouwen oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |