Hier ook weerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef eborn het volgende:
1 en 4 eruit hier
Ik geloof de BB-stemquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef TRiXeS het volgende:
Maargoed, ik vroeg net.. wie is Hummie?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef TRiXeS het volgende:
Maargoed, ik vroeg net.. wie is Hummie?
Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef ruby het volgende:
Haha, ze krijgen op hun kop ivm de zendertjes.
Hoe bedoel je?quote:overal stikkers op laten.
Thnx voor de info!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hummie van de Tonnekreek is de hoofdredactrice van BB...
...en voormalig hoofdredactrice van de Story (geloof ik)
Hier 2 van de 4quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
3 streams liggen eruit bij mij (BBstream)
Ze halen die stikkers van de merken af om er spelletjes mee te plakken..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan dan?
[..]
Hoe bedoel je?.
Waarschijnlijk met erotische bedoelingen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:03 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft ook massage shit meegekregen, hij moet de knie van Ingrid behandelen
Ik vind haar geen mooie vrouwquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:05 schreef drdolittle het volgende:
Wat is er naar aan ingrid??
Haar uiterlijk in elk geval niet
Ze krijgt eindelijk van BB op de sodemieter. Dat ze wel zwanger is, maar dat dat niet betekent dat je anderen als oud vuil kunt behandelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:05 schreef Darklight het volgende:
Tanja naar dbk
Ze roddelt steeds over Lieskequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |