quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef ruby het volgende:
Bedankt Sanne, je was me voor! Ik dacht dat ik gek aan het worden was.
Ingrid begint alvast in de houding te liggen voor Rob.quote:
wat deed ze wat deed ze wat deed ze?quote:
Ze vindt gewoon allebei leuk ... that's it.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat wilt Lieske nou, of beter gezegd wie wilt Lieske nou?
Nu zit ze weer te knuffelen met Roel maar straks zit ze weer te flirten met Rikkert.
TnX Scan!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gedonder met Tanja nog even wil nalezen.. en vooral hoe er hier op fok op werd gereageerd:
Live commentaar op de streams deel 72
't Is duidelijk. Tanja is een sneu figuur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gedonder met Tanja nog even wil nalezen.. en vooral hoe er hier op fok op werd gereageerd:
Ik werk hem ook constant bij op mijn computer, dan pas ik hem ook wel aan @ Wiki.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:38 schreef Sanne het volgende:
De OP staat trouwens nu ook op Wiki. Kunnen jullie hem zelf bijhouden. Het gaat wel hééél snel.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BBcommentaren
Tx Scanman!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido kan het ook wel goed hebben met meerder mannen zo te zien.quote:
hehe precies dat heb ik dus nu ook. BB staat wel aan maar staat op zacht nu.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
BB is leuk, maar nu krijgt het Nederlands elftal toch even voorrang. Tot in de rust
Mennoquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie was die gozert die die chick optilde net?
[edit]
Ze blijkt Dido te heten.
En hij gaat er niet eens op inquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef Inca het volgende:
menno scheld joost steeds uit voor homo
Dat vinden vrouwen toch leuk in een man?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef schatje het volgende:
Joost is echt net een wijf. Mijn god zeg.
NOTquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen toch leuk in een man?![]()
Net allemaal vrouwen-ondergoed gekocht, benen laten harsen en weet ik wat nog meer. Alles om op Joost te lijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef Tamaartje het volgende:
Euh ja.. had ik dat eerder moeten zeggen dan?![]()
Als Joost nou een echt kerel was....quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
Ralph : Wat zeg je
Joost : Dat je een toffe gozer bent.
Ach zielige jij..quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Net allemaal vrouwen-ondergoed gekocht, benen laten harsen en weet ik wat nog meer. Alles om op Joost te lijken
Alweerquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef Tamaartje het volgende:
Ach zielige jij..
Het moet dan maar. Die rol ligt me sowieso beterquote:Je kunt nog doorgaan voor de beste vriend optie
Ja alweer.. kan ik niets aan doen .. jij doet hetquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Alweer
[..]
Het moet dan maar. Die rol ligt me sowieso beter
Eerst maar eens eten, tot later.
Nou ik wel hoor. Heb een vriendinnetje gehad van 164 centimeter die van mij won.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
Nathalie biedt Joost aan om armpje te drukken met haar om zijn mannelijkheid alsnog te bewijzen, en ze toont haar spierballen.
Zo te zien gaat Joost dat dus ook verliezen, want die Nathalie heeft dus gewoon echt spierballen
Zo'n tenger meisje , verwacht je niet
Dido in GTST, aldus Menno.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:12 schreef ruby het volgende:
Ow my god..wie zal er een eigen tv-programma krijgen?
jepquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Miepje01 het volgende:
Muziek buiten?
Ja viel mij ook op, volgens mij was dat bij vorige edities niet zo (in Almere)quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn echt dichtbij die straat
nou, hè , ik dacht dat ze op een terrein zaten, met redelijk wat afstand en hekken en zo, dus dat mensen echt moeten schreeuwen als ze de bewoners iets willen zeggen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn echt dichtbij die straat
adres?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:22 schreef b0ng het volgende:
strax ff erlangs rijden en roepen dat tanja een junk is.
muur van 3 a 4 meter...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:21 schreef ChantalC het volgende:
Zit alleen muur tussen?
ik zet hem wel ff op m'n ruimtequote:Op zaterdag 3 september 2005 19:28 schreef TRiXeS het volgende:
heeft iemand een plekje voor dit plaatje?
http://img136.imageshack.us/my.php?image=header9ge.gif
BB-huis staat toch in Almere? Endemol zit zelf in alsmeer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://www.endemol.nl/Contact/default.aspx?fID=6376
Nu zit BB in Aalsmeerquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef teun911 het volgende:
[..]
BB-huis staat toch in Almere? Endemol zit zelf in alsmeer.![]()
Vorige huis stond in Almere... Dit huis staat in Aalsmeer...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef teun911 het volgende:
[..]
BB-huis staat toch in Almere? Endemol zit zelf in alsmeer.![]()
Rightie. thnxquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Vorige huis stond in Almere... Dit huis staat in Aalsmeer...
Zie ook site endemol:quote:
Thnxquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef Mr-Z het volgende:
http://members.lycos.nl/marcel1st/header9ge.gif daar staat ie![]()
1 | [img]http://members.lycos.nl/marcel1st/header9ge.gif[/img] |
Van Cleeffkade 15 zal 't dan wel zijn. Daar zit endemol.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, volgens mij heet die weg de "Van Cleefkade" ofzoiets die langs het huis gaat
Het is gewoon ff saai... Ik volg het nu ff niet uren per dag... Het is weekend hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef Tamaartje het volgende:
Deze topics gaan vandaag opeens niet meer zo hard als van de week![]()
Ze moet iets te zeiken hebben...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef Ymke het volgende:
Stom wijf met dr activia
ben ik helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef Ymke het volgende:
Stom wijf met dr activia
Tis ook loeisaai dus valt er niet veel te melden want gebeurd erg weinig in t huisquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef Tamaartje het volgende:
Nederlands elftal speeltquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef Tamaartje het volgende:
Saai ja. tijd voor een flinke ruzie ofzo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is gewoon ff saai... Ik volg het nu ff niet uren per dag... Het is weekend hoor!![]()
Zou je hem ff kunnen vervangen met http://img215.imageshack.us/my.php?image=header3wn.gif ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef Mr-Z het volgende:
http://members.lycos.nl/marcel1st/header9ge.gif daar staat ie![]()
bestaat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef BBscanner het volgende:
Tanja; "Bij ons in Wijjum in de winkel...
Waar ligt Wijjum???
in groningenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef BBscanner het volgende:
Waar ligt Wijjum???
Zal wel een of ander dialect zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef BBscanner het volgende:
Waar ligt Wijjum???
Of splaakgeblek...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:37 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Zal wel een of ander dialect zijn![]()
Danone Activia is een yoghurt met een bacteriecultuur, Bifidus Essensis®. , die speciaal is gekweekt door Danone voor rokende jaloerse hypocriete zwangere zeikwijven . Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond, dat het eten van Activia bijdraagt aan een evenwichtige samenstelling van de roddel & achterklap en helpt de nicotine opname te bevorderen. Danone Activia bevat ook eiwitten, vitaminen , mineralen (vooral calcium) en kutnijd en is goed verteerbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef Ymke het volgende:
Stom wijf met dr activia
Yups ik kijk al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:37 schreef Falco het volgende:
Jezus, vinden jullie Armenië - Nederland ook zo verschrikkelijk saai?
Fuck, nog steeds te groot, wat is dan de maximale afmeting?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef Mr-Z het volgende:
http://members.lycos.nl/marcel1st/header3wn.gif
Ik kan het echt nie vindenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Staat niet op de kaart!(Tanja in Wonderland!)
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
He, ze zijn gestopt met fietsen. jammer, Ga niet langs start, en verdien geen 50.000 euro.
ik zou het niet weten helaasquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Fuck, nog steeds te groot, wat is dan de maximale afmeting?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Danone Activia is een yoghurt met een bacteriecultuur, Bifidus Essensis®. , die speciaal is gekweekt door Danone voor rokende jaloerse hypocriete zwangere zeikwijven . Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond, dat het eten van Activia bijdraagt aan een evenwichtige samenstelling van de roddel & achterklap en helpt de nicotine opname te bevorderen. Danone Activia bevat ook eiwitten, vitaminen , mineralen (vooral calcium) en kutnijd en is goed verteerbaar
essentieel dus
Nee omdat het niet bestaatquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Staat niet op de kaart!(Tanja in Wonderland!)
Wijchen... of dit misschienquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef Miepje01 het volgende:
Winsum gn
Wirdum gn
Enige wat op z'n dialects op wijjum zou kunnen lijken![]()
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef TRiXeS het volgende:
Laatste keer dan:
http://img133.imageshack.us/my.php?image=header8gb.gif
Nu moet hij goed zijn. Die andere kan je dan weggooienAlvast bedankt!
![]()
Thnx! Kmoet alleen nog ff w8en op men beste man Mr-Z w8en, dan kan hij ook daadwerkelijk in gebruik worden genomenquote:
Volgens mij lezen jullie niet goed ze zei geen wijjum ze zei beijum en dat ligt in groningen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:45 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Maar aangezien Tanja in Groningen woont, en dit in Gelderland ligt, lijkt Wijchen me sterk
En het NL elftal speelt nuquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis ook loeisaai dus valt er niet veel te melden want gebeurd erg weinig in t huis
Had 't gelezen, maar zag dit niet staan bij die plaatsen in Groningenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
Volgens mij lezen jullie niet goed ze zei geen wijjum ze zei beijum en dat ligt in groningen.
Nee maar je zei het zelf al, tis idd een wijk in de stadquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Had 't gelezen, maar zag dit niet staan bij die plaatsen in Groningen
Ah ja dat speelt natuurlijk ook een rolquote:
alleen 4 is bij mij doodquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef scanman01 het volgende:
2 en 4 dood?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Thnx!Heb het ook bij http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BBcommentaren Erbij gezet
Als er een wijk in Groningen is waar je niet wil wonen dan is het Beijum welquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef justagirl1970 het volgende:
....een vreselijke wijk.....
slecht ... 0 - 0quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef Falco het volgende:
Hoe gaat het bij voetballen?
Analyse door een afgeserveerde trainer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef Falco het volgende:
Hoe gaat het bij voetballen?
Ik zie het, bij BBStream2005 werkt het wel gewoon.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef scanman01 het volgende:
ik heb bij 2 ook geen beeld (gilesdesmit) ..
Ik alleen 4 niet (BBstream)quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:52 schreef scanman01 het volgende:
ik heb bij 2 ook geen beeld (gilesdesmit) ..
En ook de Garnier streams werken hier opperbestquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:53 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik zie het, bij BBStream2005 werkt het wel gewoon.
Uiteraard!quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:55 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Uiteraard!
Het ziet er lekker uit wat ze gaan etenIk hoop dat er na het eten weer iets gebeurd, want nu is er geen zak aan.
Nu vind ik eten er toch al snel vies uitzien.. en ik hou helemaal niet van dit soort etenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Net alsof je een gevulde darm aan het eten bent.
Wraps volgens mijquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat zijn die dingen? Tortilla's? Wraps? Taco's?![]()
Ja, ik zat me ook al te bedenken of er straks aan tafel iemand is die liever een wrap eet die door lieske is klaargemaaktquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:56 schreef drdolittle het volgende:
Lieske die maakt de wraps met 2 keer zoveel vulling als Menno
haha dat waren ze al hoorde vanochtend iemand al zeggen dat het onwijs stonk in de wcquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze gaan iig stevig aan de winderij![]()
batterijen van hun zendersquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En wat betekent 'batterijen wisselen'?
dat ze 'batterijen wisselen' van hun zenderquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En wat betekent 'batterijen wisselen'?
Dat merkt dido zelf welquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
lijkt me lachen als Didi 's nachts stiekem meteen dildo bezig is , dat de regie dan roept "Dido batterije wisselen"
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
lijkt me lachen als Didi 's nachts stiekem meteen dildo bezig is , dat de regie dan roept "Dido batterije wisselen"
wtf?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
het lijkt hem lachen als dido 's nachts stiekem bezig is met een dildo, dat de regie dan roept "Dido batterijen wisselen"quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Lijkt mij ook jaquote:
Dank voor de ondertiteling!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:11 schreef rubinio het volgende:
[..]
het lijkt hem lachen als dido 's nachts stiekem bezig is met een dildo, dat de regie dan roept "Dido batterijen wisselen"
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
maar het was leuk geporbeerd, het garpje![]()
waarhebjehetover?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:13 schreef milagro het volgende:
spatie vergeten en het wordt gelijk onleesbaar
blijven kijken dan zie je het vanzelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:14 schreef TRiXeS het volgende:
Wat moeten ze eigenlijk met 20 komkommers?
Maar daar zitten geen batterijen in.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
blijven kijken dan zie je het vanzelf![]()
doe zelf ook meer en meer in sync met de BB-bewoners.. Scary wel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef BBscanner het volgende:
Ik zeg; Eetsmakelijk bewoners.! Ga zelf ook even een vorkje prikken!
Me 2quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef teun911 het volgende:
[..]
doe zelf ook meer en meer in sync met de BB-bewoners.. Scary wel..![]()
smakelijk
Iris colaquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Die colafles. Welk merk is dat?
.
die zit naast Ralph volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:19 schreef Ymke het volgende:
Mist niemand nathalie?
[kinky] Misschien is ie voor Ralph bestemd??? [/kinky]quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:25 schreef teun911 het volgende:
natte lee snijdt in 1 komkommer aan.
Jammer, ik had gehoopt dat die ergens anders voor waren ;-)
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:27 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
[kinky] Misschien is ie voor Ralph bestemd??? [/kinky]
shit ja, ik realiseer me nu pas hoe laat ik zelf eet...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef TRiXeS het volgende:
Volgens mij hebben ze nog nooit zo vroeg gegeten
Maar onder tafel!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Ymke het volgende:
Ik zie eigenlijk geen enkele verliefde blik , van Nathalie niet en van Ralpa niet
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Ymke het volgende:
Ik zie eigenlijk geen enkele verliefde blik , van Nathalie niet en van Ralpa niet
er is nog genoeg alcohol en de avond is nog jong.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Ymke het volgende:
Speelt "hard to get" natuurlijk...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Vind Nathalie meer afstandelijk doen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:34 schreef rubinio het volgende:
JA! BLOEMEN! IK ZAG BLOEMEN. Oh ja aalsmeer...
Die BB regie is echt een pain in the assquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:35 schreef Ymke het volgende:
Ahhhhhhh ze moeten naar binnen
dat ze naar binnen moeten en het batterijen bakje moet terug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:36 schreef Miepje01 het volgende:
Wat zei BB nou net? Geluid deed 't niet goed
Is kleine Joostje verliefd ja?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef drdolittle het volgende:
Ik ben benieuwd of Joost vanavond nog het liefdesspel wilt gaan doen waar die het vanmiddag tegen Rikkert over had!
Dank jequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat ze naar binnen moeten en het batterijen bakje moet terug.
of geenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutmuziek wordt er gedraaid. Draai dan fatsoenlijke muziek als je persé muziek moet draaien.
Och, kwestie van meer rosé erbij en je merkt het niet meer, hè Nath??? (hips)quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
Nathalie zingt gewoon echt maar wat, hoe genant
hij heeft wel een goed lijf, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:40 schreef Luchtbel het volgende:
Hebben ze het nou over Rob? Lekker kontje?
Ik vind er niet heel veel van maar ik kon het gewoon serieus even niet meer volgen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft wel een goed lijf, dat vind ik ook![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef b0ng het volgende:
geef hun sancties gvd
kut deur dicht en eten inleveren.
what else is newquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:43 schreef cuall het volgende:
Tanja zit er nogal chagrijnig bij
die verlangt naar een after diner peuk wslquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:43 schreef cuall het volgende:
Tanja zit er nogal chagrijnig bij
maar fonetisch meezingen is wel heel ergquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Och, kwestie van meer rosé erbij en je merkt het niet meer, hè Nath??? (hips)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |