quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef ruby het volgende:
Bedankt Sanne, je was me voor! Ik dacht dat ik gek aan het worden was.
Ingrid begint alvast in de houding te liggen voor Rob.quote:
wat deed ze wat deed ze wat deed ze?quote:
Ze vindt gewoon allebei leuk ... that's it.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat wilt Lieske nou, of beter gezegd wie wilt Lieske nou?
Nu zit ze weer te knuffelen met Roel maar straks zit ze weer te flirten met Rikkert.
TnX Scan!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gedonder met Tanja nog even wil nalezen.. en vooral hoe er hier op fok op werd gereageerd:
Live commentaar op de streams deel 72
't Is duidelijk. Tanja is een sneu figuur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die het gedonder met Tanja nog even wil nalezen.. en vooral hoe er hier op fok op werd gereageerd:
Ik werk hem ook constant bij op mijn computer, dan pas ik hem ook wel aan @ Wiki.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:38 schreef Sanne het volgende:
De OP staat trouwens nu ook op Wiki. Kunnen jullie hem zelf bijhouden. Het gaat wel hééél snel.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BBcommentaren
Tx Scanman!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido kan het ook wel goed hebben met meerder mannen zo te zien.quote:
hehe precies dat heb ik dus nu ook. BB staat wel aan maar staat op zacht nu.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
BB is leuk, maar nu krijgt het Nederlands elftal toch even voorrang. Tot in de rust
Mennoquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie was die gozert die die chick optilde net?
[edit]
Ze blijkt Dido te heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |