Yups ik kijk al een tijdje niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:37 schreef Falco het volgende:
Jezus, vinden jullie Armenië - Nederland ook zo verschrikkelijk saai?
Fuck, nog steeds te groot, wat is dan de maximale afmeting?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef Mr-Z het volgende:
http://members.lycos.nl/marcel1st/header3wn.gif
Ik kan het echt nie vindenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Staat niet op de kaart!(Tanja in Wonderland!)
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
He, ze zijn gestopt met fietsen. jammer, Ga niet langs start, en verdien geen 50.000 euro.
ik zou het niet weten helaasquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Fuck, nog steeds te groot, wat is dan de maximale afmeting?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Danone Activia is een yoghurt met een bacteriecultuur, Bifidus EssensisŪ. , die speciaal is gekweekt door Danone voor rokende jaloerse hypocriete zwangere zeikwijven . Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond, dat het eten van Activia bijdraagt aan een evenwichtige samenstelling van de roddel & achterklap en helpt de nicotine opname te bevorderen. Danone Activia bevat ook eiwitten, vitaminen , mineralen (vooral calcium) en kutnijd en is goed verteerbaar
essentieel dus
Nee omdat het niet bestaatquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Staat niet op de kaart!(Tanja in Wonderland!)
Wijchen... of dit misschienquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef Miepje01 het volgende:
Winsum gn
Wirdum gn
Enige wat op z'n dialects op wijjum zou kunnen lijken![]()
Ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef TRiXeS het volgende:
Laatste keer dan:
http://img133.imageshack.us/my.php?image=header8gb.gif
Nu moet hij goed zijn. Die andere kan je dan weggooienAlvast bedankt!
![]()
Thnx! Kmoet alleen nog ff w8en op men beste man Mr-Z w8en, dan kan hij ook daadwerkelijk in gebruik worden genomenquote:
Volgens mij lezen jullie niet goed ze zei geen wijjum ze zei beijum en dat ligt in groningen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:45 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Maar aangezien Tanja in Groningen woont, en dit in Gelderland ligt, lijkt Wijchen me sterk
En het NL elftal speelt nuquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis ook loeisaai dus valt er niet veel te melden want gebeurd erg weinig in t huis
Had 't gelezen, maar zag dit niet staan bij die plaatsen in Groningenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:46 schreef Sasami het volgende:
[..]
Volgens mij lezen jullie niet goed ze zei geen wijjum ze zei beijum en dat ligt in groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |