Speelt "hard to get" natuurlijk...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Vind Nathalie meer afstandelijk doen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:34 schreef rubinio het volgende:
JA! BLOEMEN! IK ZAG BLOEMEN. Oh ja aalsmeer...
Die BB regie is echt een pain in the assquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:35 schreef Ymke het volgende:
Ahhhhhhh ze moeten naar binnen
dat ze naar binnen moeten en het batterijen bakje moet terug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:36 schreef Miepje01 het volgende:
Wat zei BB nou net? Geluid deed 't niet goed
Is kleine Joostje verliefd ja?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef drdolittle het volgende:
Ik ben benieuwd of Joost vanavond nog het liefdesspel wilt gaan doen waar die het vanmiddag tegen Rikkert over had!
Dank jequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat ze naar binnen moeten en het batterijen bakje moet terug.
of geenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutmuziek wordt er gedraaid. Draai dan fatsoenlijke muziek als je persé muziek moet draaien.
Och, kwestie van meer rosé erbij en je merkt het niet meer, hè Nath??? (hips)quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:40 schreef milagro het volgende:
Nathalie zingt gewoon echt maar wat, hoe genant
hij heeft wel een goed lijf, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:40 schreef Luchtbel het volgende:
Hebben ze het nou over Rob? Lekker kontje?
Ik vind er niet heel veel van maar ik kon het gewoon serieus even niet meer volgen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft wel een goed lijf, dat vind ik ook![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef b0ng het volgende:
geef hun sancties gvd
kut deur dicht en eten inleveren.
what else is newquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:43 schreef cuall het volgende:
Tanja zit er nogal chagrijnig bij
die verlangt naar een after diner peuk wslquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:43 schreef cuall het volgende:
Tanja zit er nogal chagrijnig bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |