Ik ben echt blond maar ik zie dit best vaak voorbij komen maar weet nog steeds niet wat het nu betekendquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tvp.
Alsof Nathalie soms niet super irritant isquote:
Jaaaah, kunnen we traks weer gaan klokken!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
14.40 is toch poetstijd voor Lieske?
Terugvindpost. Manier om een topic in my active topics te krijgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben echt blond maar ik zie dit best vaak voorbij komen maar weet nog steeds niet wat het nu betekend![]()
Terugvindpost, zodat het topic in je My Active Topics komtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben echt blond maar ik zie dit best vaak voorbij komen maar weet nog steeds niet wat het nu betekend![]()
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:42 schreef washandje het volgende:
[..]
Terugvindpost. Manier om een topic in my active topics te krijgen(en inmiddels verboden geloof ik
)
ahhhhhhhhhh thanxquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:42 schreef washandje het volgende:
[..]
Terugvindpost. Manier om een topic in my active topics te krijgen(en inmiddels verboden geloof ik
)
Kan je niet gewoon Bookmarken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terugvindpost, zodat het topic in je My Active Topics komt.
Hmmm, iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef KRIBBET het volgende:
Wederom het "jammer" verhaal over Ralph![]()
Ik wil hem niet zwart maken hoor! (maar doe het toch maar nog een keer)
Idd. Ralph is volgens mij een hele aardige jongen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:52 schreef Kolomo het volgende:
Ralph komt op dit moment best oke op mij over... kan weer veranderen natuurlijk...
Frâhns Bauâh dan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Inca het volgende:
als je luistert naar ralf is het net frans bauer die je hoort
hahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Inca het volgende:
té aardig en niet genoeg verbaal onderlegd om anderen een goed weerwoord te geven, als ze hem 'aanvallen' , hij heeft echt moeite om zich uit te drukken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:54 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Idd. Ralph is volgens mij een hele aardige jongen.
Dan moet ik dus niet meer naar Ralph luisterenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Inca het volgende:
Helaas zijn 9 anderen in dat huis net zo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:58 schreef Kolomo het volgende:
Volgens mij is Ralph een best rustige jongen en het type niet om tegen iemand als Nathalie in te gaan. Zo iemand van de 'lieve vrede' geloof ik.
Dat heb ik nu ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:52 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hmmm, idd
Ralph komt op dit moment best oke op mij over... kan weer veranderen natuurlijk...
Ja, hij raakt snel ondergesneeuwd heb ik het idee. Hij staat niet garant voor spectaculaire televisie helaas, maar op zich vind ik hem een van de sympathiekere personen. is wel zichzelf geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Ralph is op zijn best in de 1 op 1 gesprekken.
zou het niet kunnen zijn, dat mensen inhet huis elkaar gewoon mogen, en er geen hidden agenda isquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Joost weer naast elkaar. Van Joost snap ik het wel: hij trekt naar de persoon die volgens hem het populairst in het huis is... maar wat moet Rob met Joost?
ze kunnen allebij goed lullen , en joost zadelt rob niet steeds met jeugdtrauma's op ... en de rest doet dat wel .quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Joost weer naast elkaar. Van Joost snap ik het wel: hij trekt naar de persoon die volgens hem het populairst in het huis is... maar wat moet Rob met Joost?
Mijn idee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
Jezus, gaat Chantal er ook nog eens bijzitten, nu wordt het helemaal een kutgesprek
Zou kunnen, maar laten we het niet hopen zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:04 schreef milagro het volgende:
[..]
zou het niet kunnen zijn, dat mensen inhet huis elkaar gewoon mogen, en er geen hidden agenda is
Eens is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef Kolomo het volgende:
Ja, hij raakt snel ondergesneeuwd heb ik het idee. Hij staat niet garant voor spectaculaire televisie helaas, maar op zich vind ik hem een van de sympathiekere personen. is wel zichzelf geloof ik.
Maar ja, kom je er daar mee... inclusief het feit dat hij er een dag later bij is gekomen en gelanceerd is als de ex van...
Exact. Rob moet hem maar eens goed op z'n nummer zetten ofzo. Op deze manier komt hij nooit van hem af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Zapje het volgende:
Rob kan iedereen goed voor zich winnen....tenminste dat denkt ie.....volgens Joost is Rob nog steeds The Man in tha house.......al merk ik dat Rob minder Papa is dan de afgelopen periode......
maar helaas staat dat ook garant dat haar tonen nog vaker te horen zouden zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Eens is.![]()
Hopelijk dat er nog wat vuurwerk tussen hem en Nathalie komt, dan heeft hij ook zijn bijdrage geleverd aan wat spektakel.
misschien is het wel kellyquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal heeft iets weg van Kelly.
Zou voor zijn levensduur in het huis idd wel goed zijn (of misschien weer juist niet natuurlijk). maar wat we nu van hem zien zal volgens mij niet veel zendtijd op tv opleveren. en dan wordt de kans al snel groter dat hij er snel uitgestemd wordt door kijkers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Eens is.![]()
Hopelijk dat er nog wat vuurwerk tussen hem en Nathalie komt, dan heeft hij ook zijn bijdrage geleverd aan wat spektakel.
Daar blijkt toch wel uit dat hij echt heeft geluisterd naar de meiden (weet niet meer wie, dacht dido en ingrid) dat hij teveel de vader speelde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Zapje het volgende:
Rob kan iedereen goed voor zich winnen....tenminste dat denkt ie.....volgens Joost is Rob nog steeds The Man in tha house.......al merk ik dat Rob minder Papa is dan de afgelopen periode......
video , is dat niet de vierkante versie van een dvd ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:11 schreef KRIBBET het volgende:
Ships!!Lieske en Chantal zijn nu ook wakker en zullen wel van zich laten horen straks
![]()
Ben blij dat mijn vrouw al boven een video ligt te kijken en ik straks even mee ga kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef korrel het volgende:
[..]
video , is dat niet de vierkante versie van een dvd ?
Ik denk ook dat RIkkert haar echt meer dan wel leuk vind..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
Ingrid zei net, dat als Roel en Rikkert vechten om Lieske, dat Roel het zou winnen, als ie doorzet tenminste, maar dat Rikkert het echt meent, hij echt verliefd is een beetje.
Ze zegt dat iedere vent bij een meisje blijft hangen een dag , die hem aanraakt, kriebelt etc, en dat Roel niet echt geinteresseerd is dus ,maar het zich wel lekker aan laat leunen, die aandacht.
Dat idee hebik ook, dat Roel Lieske wel lekker vindt, ms, maar niet boeiend echt.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef korrel het volgende:
[..]
video , is dat niet de vierkante versie van een dvd ?
mooie cap Scanmanquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Showtime het volgende:
zodra Lieske erbij komt beginnen de ogen van Rikkert te twinkelen![]()
Hij volgt haar ook helemaalquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Showtime het volgende:
[..]
mooie cap Scanman
zodra Lieske erbij komt beginnen de ogen van Rikkert te twinkelen![]()
viel mij ook al op......dat Rikkert meer serieus is.....Roel vind het af en toe wel grappig.....maar wie Lieske leuker vind kan ik ook nog niet echt vat op krijgen...................quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
Ingrid zei net, dat als Roel en Rikkert vechten om Lieske, dat Roel het zou winnen, als ie doorzet tenminste, maar dat Rikkert het echt meent, hij echt verliefd is een beetje.
Ze zegt dat iedere vent bij een meisje blijft hangen een dag , die hem aanraakt, kriebelt etc, en dat Roel niet echt geinteresseerd is dus ,maar het zich wel lekker aan laat leunen, die aandacht.
Dat idee hebik ook, dat Roel Lieske wel lekker vindt, ms, maar niet boeiend echt.
Lieske zei woensdag tegen Nathalie dat ze Roel echt leuk vond.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef Zapje het volgende:
[..]
viel mij ook al op......dat Rikkert meer serieus is.....Roel vind het af en toe wel grappig.....maar wie Lieske leuker vind kan ik ook nog niet echt vat op krijgen...................
En er waren er ook een aantal die dachten dat Menno en Ingrid iets hadden/kregen....maar volgens Ingrid dus niet......Menno vind haar leuker dan Ingrid hem leuker vind................
als voor de rest alle mannen bij lieske zijn zou je juist verwachten dat Joost daar ook wil zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:16 schreef b0ng het volgende:
behalve joost zijn alle mannen binnen bij lieske?
Gisternacht zat Lieske dehele tijd Roel te kriebelen, maar op een gegeven moment ging hij ergens anders zitten, en negeerde haar voor de rest vd nacht volkomen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef Zapje het volgende:
[..]
viel mij ook al op......dat Rikkert meer serieus is.....Roel vind het af en toe wel grappig.....maar wie Lieske leuker vind kan ik ook nog niet echt vat op krijgen...................
En er waren er ook een aantal die dachten dat Menno en Ingrid iets hadden/kregen....maar volgens Ingrid dus niet......Menno vind haar leuker dan Ingrid hem leuker vind................
neuh, lang nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:16 schreef b0ng het volgende:
behalve joost zijn alle mannen binnen bij lieske?
Oh my God, ja hoor lies, jij ben een lekker gek wijf, hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:20 schreef eborn het volgende:
Lieske: "Mijn ouders zijn niet extreem vermogend"
Zo kun je het ook zeggen...
Lieske: "Nothing is worse than being ordinary"
Pfff
Roel zit iig buiten, dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
als voor de rest alle mannen bij lieske zijn zou je juist verwachten dat Joost daar ook wil zijn
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh my God, ja hoor lies, jij ben een lekker gek wijf, hoor![]()
Niets erger dan iemand die zichzelf een lekker gek wijf vindt![]()
thanxquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een:
[afbeelding]
Is dat erg dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Pas maar op, straks raak je Menno-verslaafd!
Lieske: dat ken ik niet..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
black gammon lol
mmm dat zou kunnen......Lieske wil zowieso iemand hebben, die smult van die aandacht.......maar als Menno ook nog eens aan Lieske gaat kriebelen.....dan is het....Ingrid lukt niet....Dido misschien.....en als alternatief Lieske maar ff.......de rest van de dames valt zowieso af....quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar zou Menno haar overladen met aandacht, zou het me niets verbazen als zelfs hij een kans zou maken.
volgens mij ook, maar soms is ie geil en danis ze wel handig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Roel denkt flikker m,aar op met die CorpsKut
Ik val gewoon echt op dat soort types ik kan er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Wel als het om Menno de gladjakker gaat
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:27 schreef Tamaartje het volgende:
Ik val gewoon echt op dat soort types ik kan er ook niets aan doen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef amaranta het volgende:
Het gaat nu niet over LIeske dr haar en dat vind ze niet gaaf!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef eborn het volgende:
Joost krijgt een waarschuwing. Nog eentje en dan moet hij weg. Wishfull thinking, ik weet het
Als Joost wordt weggestuurd, gaat Rob uit solidariteit misschien wel met hem mee...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef eborn het volgende:
Joost krijgt een waarschuwing. Nog eentje en dan moet hij weg. Wishfull thinking, ik weet het
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
Het is toch zonde dat er altijd 2 streams op hetzelfde zijn gericht![]()
Hier in Bussum is het ongeveer hetzelfde weer. Inderdaad geen bikiniweer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Het weer lijkt me niet geweldig daar, terwijl het hier toch volop zon is. Geen bikini's vandaag.
dat komt omdat Roel écht slim is, echt slimme mensen kunnen dat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:35 schreef Showtime het volgende:
Valt me op dat Roel zich prima zelfstandig kan vermaken. De meeste zoeken toch een ander op om de verveling tegen te gaan, terwijl Roel gewoon rustig zijn ding doet.
Hier is het wel lekker zonnigquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Hier in Bussum is het ongeveer hetzelfde weer. Inderdaad geen bikiniweer.
Eens en eensch!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat LIesje de eerste exit zal zijn...
Overigens, ik moet echt een f5-Pedaal onder mn bureau gaan bouwen...
Bouw er voor mij ook meteen eenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat LIesje de eerste exit zal zijn...
Overigens, ik moet echt een f5-Pedaal onder mn bureau gaan bouwen...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert kijkt nu verlekkerd naar Linda, lijkt het...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef milagro het volgende:
dat komt omdat Roel écht slim is, echt slimme mensen kunnen dat.
Ik snap uberhaupt niet hoe je het 1 uur met hem kan volhouden.. laat staan dat je zn vriendin bentquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef eborn het volgende:
Hoe zou de vriendin van Joost nou naar de TV/streams kijken? Ik zou mezelf niet meer over straat durven te vertonen als ik haar was
ach zielige jij...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan zal het vanavond als de zon hier weg is wel weer opklaren![]()
zijn geaardheid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ach zielige jij...
Rikkert geeft toe dat die Lies wel leuk vind
Maar iets houdt hem tegen
Hij vind haar dus ook een sloeriequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:43 schreef milagro het volgende:
Rikkert vindt dat Lieske misbruik maakt van de situatie.
Ze klaagt over teleurgesteld zijn in mannen, maar zoekt nu konstant juist de mannen op, zegt-ie.
Dat heeft ie wel door ja, maar hij zou een sensueel en/of seksueel aanbod van Lieske niet afslaan hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij vind haar dus ook een sloerie![]()
Volgens mij zat hij een reden te zoeken waarom Lieske niets met Roel moet doen.... Hij woont veel te ver weg bij haar, dus is het in zijn ogen belachelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die belevingswereld van Lieske is zo klein, telkens over haar studentenvriendjes en bekende mensen. Triest...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:42 schreef amaranta het volgende:
Lieke: ik herhaal alles wel tot iemand mij hoort en reageert...
bla bla Angelina jolie....
10 seconden later
bla bla angelina jolie
Thanks... Soms zeggen plaatjes meer dan woordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:46 schreef Dynabite het volgende:
kwaliteitje weer scanman...complimenten.
dat wel, maar hij vindt haar wel leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef eborn het volgende:
Dido: "En toch zie ik eens van ons wel eens met Menno gaan"
Joost: "Ja, ik ook.... oh, je bedoelt de meisjes?"
Rikkert zit iets dwars...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef LissaP het volgende:
Kan die (wat is zn naam) aub ophouden met zn irritante k*t getik![]()
Die kwam er inderdaad hard uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wahahaha ze is zo geil als boter dat wijf hahahahahahahaaaa
"Dat is een Groningse uitdrukking"quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wahahaha ze is zo geil als boter dat wijf hahahahahahahaaaa
Dat was Linda hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef Maurisico het volgende:
Tanja: beetje knden en aaien en dan BAM die vuist erin
Weet niet waarover dit ging?
PRIMEUR: Tanja maakt de allereerste grappige opmerking in BB.
Idd, en ze liegt nu ook gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert wordt gek van dat gelul over Lieske en Roel... Volgens mij is hij echt verliefd.
Tanja kan er niet zo goed tegen. Ze zegt nu "Wil jij eentje waar iedereen overheen gaat?"
Wat een walgelijk mens zeg! Die laat zich nu wel heel erg kennen.
En dan dus te bedenken dat ze gelijk de eerste avond met die man van haar kindje in bed dookquote:
Dat weet ik niet, maar wel binnen no-timequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:51 schreef amaranta het volgende:
Tanja is zelf de meid waar iedereen over heen is geweest///
Het straalt er vanaf jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:52 schreef b0ng het volgende:
die vieze junk tanja is jaloers
Da's geen zoenen, de rest maakt haar niet uit denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
Wat loopt Tanja nou te lullen joh..
Ze vind dat je na 6 dagen niet met iemand kan gaan zoenen?!
Maar ze duikt wel meteen het bed in met devadervanhetkindje en ze raakt zwanger![]()
![]()
waarom zegt niemand dat tegen haarquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan dus te bedenken dat ze gelijk de eerste avond met die man van haar kindje in bed dook![]()
![]()
Dus helemaal geen big deal...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:53 schreef milagro het volgende:
Rikkert droeg Lieske naar bed, en liep toen met haar in de armen langs Menno, Chantal en Roel en die gaven Lieske allemaal een zoen.
Toen droeg hij haar naar de slaapkamer en gaf haar daar bij de deur 2 zoenen.
ZO is het gegaan, Tanja en niet anders
Shit, je bent me voorquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:55 schreef Maurisico het volgende:
Wie heeft het laatste de boter gebruikt?
Lieske denk ik , haha
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef amaranta het volgende:
Wordt er nog gefietst>????
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Tanja blijft volhouden... Dat mens is echt zwaar gefrustreerd
totaal niet, een heel benepen kusje van Roel.quote:
Sorry hoor, maar ik zit niet 24/7 aan mn pc/tv gekluisterd...en overdag werk ik ook gewoon....quote:
Er zei iemand echt net "wat een slet" toen ze het erover hadden dat zowel Roel als Rikkert haar een kusje hadden gegeven!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef Tamaartje het volgende:
Waar is Lieske? hahahahaha
Ik zou het leuk vinden als iemand keihard zegt: Wat een slet is het toch !
En ze komt net aanlopen
Ik word hier echt gekquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had meer klasse verwacht... LOOOOOOOOLL
Dan had ze een lekkere antiliaan opgezocht om eens een avond flink mee te feestenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:58 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja: als ik niet zwanger was...
Jaaaaaaajaaaaaaaaaa dan had je wel de sloerie geweest zeker
Dat is de typische Rikkert-lach vind ik. Hij glimlacht altijd zo op bepaalde frappante situaties.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert valt me tegen nu trouwens. Hij neemt het niet echt voor Lieske op
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan had ze een lekkere antiliaan opgezocht om eens een avond flink mee te feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |