quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert kijkt nu verlekkerd naar Linda, lijkt het...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef milagro het volgende:
dat komt omdat Roel écht slim is, echt slimme mensen kunnen dat.
Ik snap uberhaupt niet hoe je het 1 uur met hem kan volhouden.. laat staan dat je zn vriendin bentquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef eborn het volgende:
Hoe zou de vriendin van Joost nou naar de TV/streams kijken? Ik zou mezelf niet meer over straat durven te vertonen als ik haar was
ach zielige jij...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan zal het vanavond als de zon hier weg is wel weer opklaren![]()
zijn geaardheid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ach zielige jij...
Rikkert geeft toe dat die Lies wel leuk vind
Maar iets houdt hem tegen
Hij vind haar dus ook een sloeriequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:43 schreef milagro het volgende:
Rikkert vindt dat Lieske misbruik maakt van de situatie.
Ze klaagt over teleurgesteld zijn in mannen, maar zoekt nu konstant juist de mannen op, zegt-ie.
Dat heeft ie wel door ja, maar hij zou een sensueel en/of seksueel aanbod van Lieske niet afslaan hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij vind haar dus ook een sloerie![]()
Volgens mij zat hij een reden te zoeken waarom Lieske niets met Roel moet doen.... Hij woont veel te ver weg bij haar, dus is het in zijn ogen belachelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die belevingswereld van Lieske is zo klein, telkens over haar studentenvriendjes en bekende mensen. Triest...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:42 schreef amaranta het volgende:
Lieke: ik herhaal alles wel tot iemand mij hoort en reageert...
bla bla Angelina jolie....
10 seconden later
bla bla angelina jolie
Thanks... Soms zeggen plaatjes meer dan woordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:46 schreef Dynabite het volgende:
kwaliteitje weer scanman...complimenten.
dat wel, maar hij vindt haar wel leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef eborn het volgende:
Dido: "En toch zie ik eens van ons wel eens met Menno gaan"
Joost: "Ja, ik ook.... oh, je bedoelt de meisjes?"
Rikkert zit iets dwars...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef LissaP het volgende:
Kan die (wat is zn naam) aub ophouden met zn irritante k*t getik![]()
Die kwam er inderdaad hard uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wahahaha ze is zo geil als boter dat wijf hahahahahahahaaaa
"Dat is een Groningse uitdrukking"quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wahahaha ze is zo geil als boter dat wijf hahahahahahahaaaa
Dat was Linda hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef Maurisico het volgende:
Tanja: beetje knden en aaien en dan BAM die vuist erin
Weet niet waarover dit ging?
PRIMEUR: Tanja maakt de allereerste grappige opmerking in BB.
Idd, en ze liegt nu ook gewoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert wordt gek van dat gelul over Lieske en Roel... Volgens mij is hij echt verliefd.
Tanja kan er niet zo goed tegen. Ze zegt nu "Wil jij eentje waar iedereen overheen gaat?"
Wat een walgelijk mens zeg! Die laat zich nu wel heel erg kennen.
En dan dus te bedenken dat ze gelijk de eerste avond met die man van haar kindje in bed dookquote:
Dat weet ik niet, maar wel binnen no-timequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:51 schreef amaranta het volgende:
Tanja is zelf de meid waar iedereen over heen is geweest///
Het straalt er vanaf jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:52 schreef b0ng het volgende:
die vieze junk tanja is jaloers
Da's geen zoenen, de rest maakt haar niet uit denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
Wat loopt Tanja nou te lullen joh..
Ze vind dat je na 6 dagen niet met iemand kan gaan zoenen?!
Maar ze duikt wel meteen het bed in met devadervanhetkindje en ze raakt zwanger![]()
![]()
waarom zegt niemand dat tegen haarquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan dus te bedenken dat ze gelijk de eerste avond met die man van haar kindje in bed dook![]()
![]()
Dus helemaal geen big deal...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:53 schreef milagro het volgende:
Rikkert droeg Lieske naar bed, en liep toen met haar in de armen langs Menno, Chantal en Roel en die gaven Lieske allemaal een zoen.
Toen droeg hij haar naar de slaapkamer en gaf haar daar bij de deur 2 zoenen.
ZO is het gegaan, Tanja en niet anders
Shit, je bent me voorquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:55 schreef Maurisico het volgende:
Wie heeft het laatste de boter gebruikt?
Lieske denk ik , haha
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef amaranta het volgende:
Wordt er nog gefietst>????
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Tanja blijft volhouden... Dat mens is echt zwaar gefrustreerd
totaal niet, een heel benepen kusje van Roel.quote:
Sorry hoor, maar ik zit niet 24/7 aan mn pc/tv gekluisterd...en overdag werk ik ook gewoon....quote:
Er zei iemand echt net "wat een slet" toen ze het erover hadden dat zowel Roel als Rikkert haar een kusje hadden gegeven!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef Tamaartje het volgende:
Waar is Lieske? hahahahaha
Ik zou het leuk vinden als iemand keihard zegt: Wat een slet is het toch !
En ze komt net aanlopen
Ik word hier echt gekquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had meer klasse verwacht... LOOOOOOOOLL
Dan had ze een lekkere antiliaan opgezocht om eens een avond flink mee te feestenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:58 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja: als ik niet zwanger was...
Jaaaaaaajaaaaaaaaaa dan had je wel de sloerie geweest zeker
Dat is de typische Rikkert-lach vind ik. Hij glimlacht altijd zo op bepaalde frappante situaties.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert valt me tegen nu trouwens. Hij neemt het niet echt voor Lieske op
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:59 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan had ze een lekkere antiliaan opgezocht om eens een avond flink mee te feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |