quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert kijkt nu verlekkerd naar Linda, lijkt het...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef milagro het volgende:
dat komt omdat Roel écht slim is, echt slimme mensen kunnen dat.
Ik snap uberhaupt niet hoe je het 1 uur met hem kan volhouden.. laat staan dat je zn vriendin bentquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef eborn het volgende:
Hoe zou de vriendin van Joost nou naar de TV/streams kijken? Ik zou mezelf niet meer over straat durven te vertonen als ik haar was
ach zielige jij...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan zal het vanavond als de zon hier weg is wel weer opklaren![]()
zijn geaardheid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ach zielige jij...
Rikkert geeft toe dat die Lies wel leuk vind
Maar iets houdt hem tegen
Hij vind haar dus ook een sloeriequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:43 schreef milagro het volgende:
Rikkert vindt dat Lieske misbruik maakt van de situatie.
Ze klaagt over teleurgesteld zijn in mannen, maar zoekt nu konstant juist de mannen op, zegt-ie.
Dat heeft ie wel door ja, maar hij zou een sensueel en/of seksueel aanbod van Lieske niet afslaan hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij vind haar dus ook een sloerie![]()
Volgens mij zat hij een reden te zoeken waarom Lieske niets met Roel moet doen.... Hij woont veel te ver weg bij haar, dus is het in zijn ogen belachelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die belevingswereld van Lieske is zo klein, telkens over haar studentenvriendjes en bekende mensen. Triest...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:42 schreef amaranta het volgende:
Lieke: ik herhaal alles wel tot iemand mij hoort en reageert...
bla bla Angelina jolie....
10 seconden later
bla bla angelina jolie
Thanks... Soms zeggen plaatjes meer dan woordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:46 schreef Dynabite het volgende:
kwaliteitje weer scanman...complimenten.
dat wel, maar hij vindt haar wel leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef eborn het volgende:
Dido: "En toch zie ik eens van ons wel eens met Menno gaan"
Joost: "Ja, ik ook.... oh, je bedoelt de meisjes?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |