]quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:56 schreef TRiXeS het volgende:
waspoeder is toch niet hetzelfde als soda als iets is ontstoken...![]()
Ik heb ook nooit gehoord van waspoeder hoor ipv sodaquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:56 schreef TRiXeS het volgende:
waspoeder is toch niet hetzelfde als soda als iets is ontstoken...![]()
biotex is beter dan sodaquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ken het wel, maar dat was wel met 1 specifiek merk waspoeder, waarvan ik nu ff de naam niet meer weet.
Doet ie zichzelf aan, die gast moet niet zo triest doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef Kokstra het volgende:
Men begint zich te irriteren aan Joost
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Het is hier net als thuis.. alleen zonder sex voordat ik naar bed ga".
door hem blijft het tenminste een beethe actief , anders was iedreen maar een beetje aan het vooruitstarenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zit me ZO te ergeren aan Joost dat ik nu ff BB uit ga zetten....
ik lees jullie verslagen zo wel...
Wat een pleuris mannetje met zn aandacht vragerij....
give em The Chair! The Chair!!
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
Linda krijgt grotere tieten als ze ongesteld is.
Scheelt een halve cup zegt ze.
Tss dat is levensgevaarlijk man, voor je het weet moet je been erafquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:05 schreef washandje het volgende:
God die Joost, wat een sukkeltje zeg. "Je bent de eerste die vraagt hoe het met me gaat".... het is een splinter, man!
Ik ook niet!quote:
Hehe ja, en dat ze dacht dat ze ten tijde van de borstvoeding wel weer volop aan de slag kon met haar normale hoeveelheid peuken. Heeft ze deze week van de verloskundige geleerd dat dat niet zo is. Arme tanjaquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:07 schreef mrcool het volgende:
Ik vond het vooral dom van Tanja toen ze tegen Chantal zei dat ze dacht dat roken als ze nog zwanger is minder slecht is voor de baby dan roken in het bijzijn van het kind als deze geboren is!Hoe dom kan een mens zijn vraag ik me dan af.
Je bent toch nooit te oud om te leren..... Gelukkig is het blijven hangenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:09 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hehe ja, en dat ze dacht dat ze ten tijde van de borstvoeding wel weer volop aan de slag kon met haar normale hoeveelheid peuken. Heeft ze deze week van de verloskundige geleerd dat dat niet zo is. Arma tanja![]()
Zoek hem op in de stream, rechtermuis knop op zijn hoofd klikken... en dan kiezen voor "mute".quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:11 schreef Tamaartje het volgende:
ik ga maar eens even douchen.. word echt ff niet goed van Joost
kon dat maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoek hem op in de stream, rechtermuis knop op zijn hoofd klikken... en dan kiezen voor "mute".
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:16 schreef Kolomo het volgende:
Over de dobbelsteen: "Niet gooien, dan gaat íe stuk!"
Wat waren ze dan van plan met dat ding?
screenshotquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:18 schreef Inca het volgende:
heeft joost nu de zender op zijn tepel geklemd?
Haha, dat zag er heeeeeel vaag uit!quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:18 schreef Inca het volgende:
heeft joost nu de zender op zijn tepel geklemd?
Die associatie had ik ook al.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:22 schreef Cruel-Curly het volgende:
Ik vind Roel net een monnik in dat oranje.
Hij vroeg of Ingrid even wilde voelenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef lambrusco_bianco het volgende:
menno heeft het erover dat hij zijn hand op zijn slappe legt
Koptelefoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:32 schreef Marrije het volgende:
Ik versta niks van dat gesprek tussen Menno en Ingrid...
Nouja die film is echt wel lachenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
gadver kots van die menno... hahaha nu helemaal; hij blijkt zo'n vent te zijn die tekenfilms kijkt. Hij vertelt over madagascar... boeien
Haha grappig, ik vind het juist wel leuk als mannen ook tekenfilms kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ tamaar; lol ik hou van mannen en echte mannen kijken geen tekenfilms... tenzij ze kinderen hebben
Inderdaad dan is er ook niks meer aan..quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
gelukkig maar tamaar... zou niks zijn als we allemaal op hetzelfde type zouden vallen
Hij stond idd ff vastquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:39 schreef vw_caddy het volgende:
Stream3 is kapot?![]()
Ik hoor het wel, ik zie ze alleen niet meer. Nu wel.
Ze wilden er een date dag van maken..quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:44 schreef vw_caddy het volgende:
is dit trouwens het voorspel tussen Ingrid en Menno?![]()
* vw_caddy is niet wanhopig ofzo![]()
Alex krijgt weer flink wat aandacht, lijkt de tekenfilm welquote:
Ah lekker tochquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Alex krijgt weer flink wat aandacht, lijkt de tekenfilm wel
* eborn is er nu weer, was weer in slaap gevallen![]()
![]()
![]()
lAlleen maar lekker, ik ving nog net wat op over z'n aanstellerij. Dat niemand aandacht aan hem schonk, en toen zakte ik wegquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ah lekker tochje hebt niks gemist..
Alleen het gezeik van Joost![]()
perfecte timingquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef eborn het volgende:
[..]
lAlleen maar lekker, ik ving nog net wat op over z'n aanstellerij. Dat niemand aandacht aan hem schonk, en toen zakte ik weg
Maar afgelopen nacht daarentegen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef Molluck het volgende:
Wat is het weer saai vandaag
Trik Trak is een variant op backgammon. Is wat simpeler (meer Ralph niveau dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef Kokstra het volgende:
Wat de Ralph is Trik Trak
Dankquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Trick Track is een variant op backgammon. Is wat simpeler (meer Ralph niveau dus)
Voor dido-propaganda is een apart topicquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Falco het volgende:
Ze mogen allemaal Dido dankbaar zijn, omdat zij vol overgave de strijd tegen verveling aangaat!
Ja, ontzettend dankbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Falco het volgende:
Ze mogen allemaal Dido dankbaar zijn, omdat zij vol overgave de strijd tegen verveling aangaat!
Behalve misschien kijken naar bewoners die een circusact doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Niets is zo leuk als naar bewoners kijken die een spel gaan spelen
Ik zag hem gisteren zijn douchebeen als zonnewijzer gebruiken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
Hmz.. een uur of 2.. schat het been dan toch goed in
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren zijn douchebeen als zonnewijzer gebruiken.
hopelijk een envloppe met een opdrachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat zal Ingrid krijgen?
Artistiek bloedquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Maurisico het volgende:
Kijk die Dido nou eens een crea bea zijn!
Ingrid moet het spel verneuken, scheuren, weggooienquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef washandje het volgende:
Ingrid krijgt nu een missie om het spel te verstoren (of te zorgen dat Joost wint ofzo)
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hopelijk een envloppe met een opdracht
Preciesquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je ken lullen wat je wil maar Dido is wel spontaan, creatief etc
Haar been zal wel geamputeerd worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:11 schreef Molluck het volgende:
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemen
Ja... misschien hele uitleg erbijquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemen
That's the Big Question!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
Leuk!
Heeft Dido dat spel zelf verzonnen? of via BB een opdracht gekregen : hier heb je de regels vh spel, maak zelf een speelbord en hou iedereen bezig.
zelf bedachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
Leuk!
Heeft Dido dat spel zelf verzonnen? of via BB een opdracht gekregen : hier heb je de regels vh spel, maak zelf een speelbord en hou iedereen bezig.
Zou wel kunnen. De Joost-opmerking "staat die naast de K3?" was weer typischquote:
die slaapt nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens mij is Joost iemand die NIET tegen zijn verlies kan.
Waar is chantal eigenlijk?
Sla m op zn bekquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef Maurisico het volgende:
Stomp 'm Rob!
Zijn spellen toch niet zo dodelijk als verwacht...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik zit me hier rot te lachen om Joost, Rob en Dido![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik zit me hier rot te lachen om Joost, Rob en Dido![]()
Hier ben ik!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar is chantal eigenlijk?
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamerquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef -Delta- het volgende:
Hoe irritant Rob en Joost soms zijn, ik vind altijd gegarandeerd lol als ze met Dido met z'n drietjes iets doen.
Nog niet gezien...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Is Ingrid al terug uit de dbk ... ?
volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Is Ingrid al terug uit de dbk ... ?
Zou tof zijn ja, hahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamer
Als Rob niet de leiding over iets probeert te nemen of de les leest is ie best gezellig. Vooral met Joost en Dido, zijn net 3 kleuters, alhoewel Dido dan de meest volwassene isquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamer
Nee, en vroeg me ook al af waarmee ze spelen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
Iemand enig idee hoe dat spel in zijn werk gaat?
Ik heb m'n Jooster filter aangezet. Ik hoor en zie hem nu niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:21 schreef Sasami het volgende:
Echt leuk bedacht dat spel..alleen Joost gaat me steeds meer op mijn zenuwen werken maar zoals ik hier zo zit te lezen ben ik niet de enige die dat heeft.
Het is een soort Party en Coquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
Iemand enig idee hoe dat spel in zijn werk gaat?
met een zelfgemaakte dobbelsteen en wat dopjes ergens van geloof ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nee, en vroeg me ook al af waarmee ze spelen?
Theeblad volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nee, en vroeg me ook al af waarmee ze spelen?
Zij kan alleen vragen beantwoorden over het kindje en devadervanhetkindjequote:Op zaterdag 3 september 2005 14:21 schreef Darklight het volgende:
Waarom doet Tanja niet mee? Waarom zit die uberhaupt in het huis?
Tanja is huisvulling... Onderdeel van het inventaris...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:21 schreef Darklight het volgende:
Om uit te buikenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:21 schreef Darklight het volgende:
De vakjes bestaan uit de Big Brother stikkers voor op de merknamen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben zelf dobbelstenen gemaakt dat witte van de vakjes in het bord is volgens mij van pleisters? maar zeker weten doe ik het niet... waarmee ze lopen weet ik niet.. er werd ook iets gemaakt van kaarsen dus misschien daarmee
Zat Ralph daarstraks niet ook iets te maken voor het spel? Rob (en/of Dido) maakte de dobbelsteen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:22 schreef Sasami het volgende:
[..]
met een zelfgemaakte dobbelsteen en wat dopjes ergens van geloof ik
Dido blond? Of ik ben kleurenblind of haar haar is gewoon zwart...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dido is nog slim ook, denk niet dat ze blond van haarzelf is
ohhh jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef eborn het volgende:
[..]
De vakjes bestaan uit de Big Brother stikkers voor op de merknamen.
Ik zat ook al te denkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido blond? Of ik ben kleurenblind of haar haar is gewoon zwart...![]()
Volgens mij zjin de vakjes gemaakt van afplakband of zoietsquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ik begreep is dat ze aan de buitenkant van het bord moeten lopen en komen ze op een BB logo dan mogen ze nog een keer gooien en moeten ze in de middenvakjes lopen.
Daar zitten opdrachten zoals liedje zingen en afmaken, vraag, iemand uitbeelden enz
Ze mogen dan zelf kiezen wie die vraag enz moet stellen..
Ze hebben zelf dobbelstenen gemaakt dat witte van de vakjes in het bord is volgens mij van pleisters? maar zeker weten doe ik het niet... waarmee ze lopen weet ik niet.. er werd ook iets gemaakt van kaarsen dus misschien daarmee
Binnenkort op de off. BB-site: "Het BB-spel, door Dido ontworpen, nu te bestellen op www.bigbrother.tv"quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:24 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ik begreep is dat ze aan de buitenkant van het bord moeten lopen en komen ze op een BB logo dan mogen ze nog een keer gooien en moeten ze in de middenvakjes lopen.
Daar zitten opdrachten zoals liedje zingen en afmaken, vraag, iemand uitbeelden enz
Ze mogen dan zelf kiezen wie die vraag enz moet stellen..
Volgens het BBlog is ze blond, net als Natte en moesten ze hun haar voor BB vervenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Men zegt dat ze van BB haar haar moest donker kleuren en dat ze blond van haarzelf is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
dat heet donkerbruin, maar ze heeft het geverfd op verzoek van BB.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Binnenkort op de off. BB-site: "Het BB-spel, door Dido ontworpen, nu te bestellen op www.bigbrother.tv"
Rob zit nog een spel te maken en Dido heeft de dobbelsteen gemaakt van een stukje bamboe.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zat Ralph daarstraks niet ook iets te maken voor het spel? Rob (en/of Dido) maakte de dobbelsteen.
Zouden ze dan geen leukere zwangere vrouwen in de aanbieding hebben gehad? Of hebben ze soms vooral gekozen voor het verhaal er omheen? Denk dat dat het is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Kokstra het volgende:
Tanja zit er duidelijk alleen maar in omdat ze zwanger is, voor de rest is er niets leuks aan haar
Zal me niets verbazen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Binnenkort op de off. BB-site: "Het BB-spel, door Dido ontworpen, nu te bestellen op www.bigbrother.tv"
Wenkbrauwen kan je ook verfen hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Men zegt dat ze van BB haar haar moest donker kleuren en dat ze blond van haarzelf is.
Ik betwijfel het gezien haar donkere wenkbrauwen en haar slimheid
Nathalie is zeker ooit blond geweest, of het nu van zichzelf is of niet...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Volgens het BBlog is ze blond, net als Natte en moesten ze hun haar voor BB verven
Als ik het goed heb begrepen dan zat Ralph blokjes te snijden van asperges en Rob blokjes van kaas.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zat Ralph daarstraks niet ook iets te maken voor het spel? Rob (en/of Dido) maakte de dobbelsteen.
Ze hadden massa's leuke vrouwen, maar die rookten allemaal niet...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:27 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zouden ze dan geen leukere zwangere vrouwen in de aanbieding hebben gehad? Of hebben ze soms vooral gekozen voor het verhaal er omheen? Denk dat dat het is.
om dezelfde reden als dat jij dat weetquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:31 schreef Molluck het volgende:
Baikalmeer is correct, waarom weet hij dat
Ja idd waar is die gebleven?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:32 schreef Marrije het volgende:
En waar is Ingrid? Die heeft het BB moeten verlaten?![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:32 schreef Marrije het volgende:
En waar is Ingrid? Die heeft het BB moeten verlaten?![]()
Die moet stiekem het eten klaar maken voor vanavond zonder dat de rest het ziet anders moet ze het huis verlatenquote:
Idd, en die wisten gewoon dat ze zwanger konden worden als ze de pil niet slikken en die hebben geen kind van een lelijke antiliaan die ze net 1,5 maand kennen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ze hadden massa's leuke vrouwen, maar die rookten allemaal niet...
Jup....quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef Tamaartje het volgende:
doet bij meer mensen stream 3 het niet?
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef Tamaartje het volgende:
doet bij meer mensen stream 3 het niet?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef eborn het volgende:
"Als het er echt op aankomt, als je eens een gaaf truitje aanhebt"... komt het er dan tegenwoordig al op aan?
Dat zou je van Ralph nou ook niet zeggenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:37 schreef eborn het volgende:
Komt Nathalie uit Den Haag? Je meeeeeent het!
Ik heb dr nog nie gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:37 schreef Kolomo het volgende:
is lieske al in beeld geweest?
Iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij was ze dingen aan het opsommen, maar het klonk wel misplaatst
Nog niet, dus de badkamerscene komt nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:37 schreef Kolomo het volgende:
Waarschijnlijk die 100.000 euro aan het zoekenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:37 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb dr nog nie gezien
Nee en ik mis Menno en Chantal ook nog steedsquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:37 schreef Kolomo het volgende:
Deze is nog niet vol, maar daarna wil ik er weer eentje startenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:38 schreef Tamaartje het volgende:
is iemand al met deel 72 begonnen?
whehehequote:Op zaterdag 3 september 2005 14:38 schreef washandje het volgende:
[..]
Nog niet, dus de badkamerscene komt nog
Oke dan doe ik het nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:39 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Deze is nog niet vol, maar daarna wil ik er weer eentje starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |