Je bent toch nooit te oud om te leren..... Gelukkig is het blijven hangenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:09 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hehe ja, en dat ze dacht dat ze ten tijde van de borstvoeding wel weer volop aan de slag kon met haar normale hoeveelheid peuken. Heeft ze deze week van de verloskundige geleerd dat dat niet zo is. Arma tanja![]()
Zoek hem op in de stream, rechtermuis knop op zijn hoofd klikken... en dan kiezen voor "mute".quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:11 schreef Tamaartje het volgende:
ik ga maar eens even douchen.. word echt ff niet goed van Joost
kon dat maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoek hem op in de stream, rechtermuis knop op zijn hoofd klikken... en dan kiezen voor "mute".
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:16 schreef Kolomo het volgende:
Over de dobbelsteen: "Niet gooien, dan gaat íe stuk!"
Wat waren ze dan van plan met dat ding?
screenshotquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:18 schreef Inca het volgende:
heeft joost nu de zender op zijn tepel geklemd?
Haha, dat zag er heeeeeel vaag uit!quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:18 schreef Inca het volgende:
heeft joost nu de zender op zijn tepel geklemd?
Die associatie had ik ook al.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:22 schreef Cruel-Curly het volgende:
Ik vind Roel net een monnik in dat oranje.
Hij vroeg of Ingrid even wilde voelenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef lambrusco_bianco het volgende:
menno heeft het erover dat hij zijn hand op zijn slappe legt
Koptelefoonquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:32 schreef Marrije het volgende:
Ik versta niks van dat gesprek tussen Menno en Ingrid...
Nouja die film is echt wel lachenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
gadver kots van die menno... hahaha nu helemaal; hij blijkt zo'n vent te zijn die tekenfilms kijkt. Hij vertelt over madagascar... boeien
Haha grappig, ik vind het juist wel leuk als mannen ook tekenfilms kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef lambrusco_bianco het volgende:
@ tamaar; lol ik hou van mannen en echte mannen kijken geen tekenfilms... tenzij ze kinderen hebben
Inderdaad dan is er ook niks meer aan..quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
gelukkig maar tamaar... zou niks zijn als we allemaal op hetzelfde type zouden vallen
Hij stond idd ff vastquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:39 schreef vw_caddy het volgende:
Stream3 is kapot?![]()
Ik hoor het wel, ik zie ze alleen niet meer. Nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |