]quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:56 schreef TRiXeS het volgende:
waspoeder is toch niet hetzelfde als soda als iets is ontstoken...![]()
Ik heb ook nooit gehoord van waspoeder hoor ipv sodaquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:56 schreef TRiXeS het volgende:
waspoeder is toch niet hetzelfde als soda als iets is ontstoken...![]()
biotex is beter dan sodaquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:58 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ken het wel, maar dat was wel met 1 specifiek merk waspoeder, waarvan ik nu ff de naam niet meer weet.
Doet ie zichzelf aan, die gast moet niet zo triest doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef Kokstra het volgende:
Men begint zich te irriteren aan Joost
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Het is hier net als thuis.. alleen zonder sex voordat ik naar bed ga".
door hem blijft het tenminste een beethe actief , anders was iedreen maar een beetje aan het vooruitstarenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik zit me ZO te ergeren aan Joost dat ik nu ff BB uit ga zetten....
ik lees jullie verslagen zo wel...
Wat een pleuris mannetje met zn aandacht vragerij....
give em The Chair! The Chair!!
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
Linda krijgt grotere tieten als ze ongesteld is.
Scheelt een halve cup zegt ze.
Tss dat is levensgevaarlijk man, voor je het weet moet je been erafquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:05 schreef washandje het volgende:
God die Joost, wat een sukkeltje zeg. "Je bent de eerste die vraagt hoe het met me gaat".... het is een splinter, man!
Ik ook niet!quote:
Hehe ja, en dat ze dacht dat ze ten tijde van de borstvoeding wel weer volop aan de slag kon met haar normale hoeveelheid peuken. Heeft ze deze week van de verloskundige geleerd dat dat niet zo is. Arme tanjaquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:07 schreef mrcool het volgende:
Ik vond het vooral dom van Tanja toen ze tegen Chantal zei dat ze dacht dat roken als ze nog zwanger is minder slecht is voor de baby dan roken in het bijzijn van het kind als deze geboren is!Hoe dom kan een mens zijn vraag ik me dan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |