Ze wilden er een date dag van maken..quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:44 schreef vw_caddy het volgende:
is dit trouwens het voorspel tussen Ingrid en Menno?![]()
* vw_caddy is niet wanhopig ofzo![]()
Alex krijgt weer flink wat aandacht, lijkt de tekenfilm welquote:
Ah lekker tochquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Alex krijgt weer flink wat aandacht, lijkt de tekenfilm wel
* eborn is er nu weer, was weer in slaap gevallen![]()
![]()
![]()
lAlleen maar lekker, ik ving nog net wat op over z'n aanstellerij. Dat niemand aandacht aan hem schonk, en toen zakte ik wegquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ah lekker tochje hebt niks gemist..
Alleen het gezeik van Joost![]()
perfecte timingquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef eborn het volgende:
[..]
lAlleen maar lekker, ik ving nog net wat op over z'n aanstellerij. Dat niemand aandacht aan hem schonk, en toen zakte ik weg
Maar afgelopen nacht daarentegen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef Molluck het volgende:
Wat is het weer saai vandaag
Trik Trak is een variant op backgammon. Is wat simpeler (meer Ralph niveau dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef Kokstra het volgende:
Wat de Ralph is Trik Trak
Dankquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Trick Track is een variant op backgammon. Is wat simpeler (meer Ralph niveau dus)
Voor dido-propaganda is een apart topicquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Falco het volgende:
Ze mogen allemaal Dido dankbaar zijn, omdat zij vol overgave de strijd tegen verveling aangaat!
Ja, ontzettend dankbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Falco het volgende:
Ze mogen allemaal Dido dankbaar zijn, omdat zij vol overgave de strijd tegen verveling aangaat!
Behalve misschien kijken naar bewoners die een circusact doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Niets is zo leuk als naar bewoners kijken die een spel gaan spelen
Ik zag hem gisteren zijn douchebeen als zonnewijzer gebruiken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
Hmz.. een uur of 2.. schat het been dan toch goed in
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren zijn douchebeen als zonnewijzer gebruiken.
hopelijk een envloppe met een opdrachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat zal Ingrid krijgen?
Artistiek bloedquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Maurisico het volgende:
Kijk die Dido nou eens een crea bea zijn!
Ingrid moet het spel verneuken, scheuren, weggooienquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef washandje het volgende:
Ingrid krijgt nu een missie om het spel te verstoren (of te zorgen dat Joost wint ofzo)
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hopelijk een envloppe met een opdracht
Preciesquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je ken lullen wat je wil maar Dido is wel spontaan, creatief etc
Haar been zal wel geamputeerd worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:11 schreef Molluck het volgende:
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemen
Ja... misschien hele uitleg erbijquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemen
That's the Big Question!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
Leuk!
Heeft Dido dat spel zelf verzonnen? of via BB een opdracht gekregen : hier heb je de regels vh spel, maak zelf een speelbord en hou iedereen bezig.
zelf bedachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
Leuk!
Heeft Dido dat spel zelf verzonnen? of via BB een opdracht gekregen : hier heb je de regels vh spel, maak zelf een speelbord en hou iedereen bezig.
Zou wel kunnen. De Joost-opmerking "staat die naast de K3?" was weer typischquote:
die slaapt nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens mij is Joost iemand die NIET tegen zijn verlies kan.
Waar is chantal eigenlijk?
Sla m op zn bekquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef Maurisico het volgende:
Stomp 'm Rob!
Zijn spellen toch niet zo dodelijk als verwacht...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik zit me hier rot te lachen om Joost, Rob en Dido![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik zit me hier rot te lachen om Joost, Rob en Dido![]()
Hier ben ik!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar is chantal eigenlijk?
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamerquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef -Delta- het volgende:
Hoe irritant Rob en Joost soms zijn, ik vind altijd gegarandeerd lol als ze met Dido met z'n drietjes iets doen.
Nog niet gezien...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Is Ingrid al terug uit de dbk ... ?
volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Is Ingrid al terug uit de dbk ... ?
Zou tof zijn ja, hahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamer
Als Rob niet de leiding over iets probeert te nemen of de les leest is ie best gezellig. Vooral met Joost en Dido, zijn net 3 kleuters, alhoewel Dido dan de meest volwassene isquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamer
Nee, en vroeg me ook al af waarmee ze spelen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
Iemand enig idee hoe dat spel in zijn werk gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |