Kan een SOA opleveren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat lust niets oplevert
(geile sex is toch niet niets??)
sweet dreams.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:29 schreef TRiXeS het volgende:
Zucht... over iets anders dan sex zal er wel niet meer gesproken worden. Ga naar bed...
Ik zou graag de optie hebben, dat iemand in Nederland per dag wat mag brullen, net als Bridget door de uitzending heenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:27 schreef snakelady het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn he, als ze daar een pc zouden hebben en er elke dag 4 mensen ofzo (door Talpa uitgezocht) met de bewoners zouden mogen chatten.
Of dat wij een gespreksonderwerp moeten verzinnen voor ze.
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Lieske nou maagd of niet
(Ik geloof er trouwens niets van)
Omdat ze nog net niet naar bed willen gaan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
waarom fohnen ze zo laat hun haar nog?
Ik heb zo'n vaag gevoel dat je BB eigenlijk niet volgt, kan dit kloppen?quote:
En je gelooft alles wat ze zegt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.
Nee, ze heeft wel een paar vriendjes gehad incl sex.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Lieske nou maagd of niet
(Ik geloof er trouwens niets van)
Waarom kijk ik toch altijd net naar de verkeerde streamquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.
Dat is ook humor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou graag de optie hebben, dat iemand in Nederland per dag wat mag brullen, net als Bridget door de uitzending heen![]()
Nee niet uitzending, gewoon in het huis, willekeurig moment bedoel ik.
Als je iemand in dat huis kunt geloven is het Lieske wel denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je gelooft alles wat ze zegt?![]()
Wat een mooie opening heb je gemaakt, goeie linksquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:29 schreef TRiXeS het volgende:
Zucht... over iets anders dan sex zal er wel niet meer gesproken worden. Ga naar bed...
ik geloof dat eerder dan dat ze maagd is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je gelooft alles wat ze zegt?![]()
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag gevoel dat je BB eigenlijk niet volgt, kan dit kloppen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je iemand in dat huis kunt geloven is het Lieske wel denk ik
of omdat ze juist wel het bed in willen maar niet echt zin hebben in de hele nacht een vochtig, klam kussen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat ze nog net niet naar bed willen gaan?
Ik vind d'r ook erg leuk...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een geweldig wijf die Chantal
Hoe ze nu weer zit te lachen![]()
In dat laatste heb je gelijk, nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef Kolomo het volgende:
Dat van dat gespreksonderwerp zou idd wel handig zijn, ze blijven nu erg vaak bij hetzelfde onderwerp hangen... als die gewoon via dagboekkamer in een envelop gedropt worden (zoiets was bij BB1 ook al toch?)
maar als er echt met hun gechat zou gaan worden zou ik niet zo super vinden, dan kunnen ze ook info krijgen die ze beter niet kunnen krijgen of waarvan het voor ons leuker is als ze die niet krijgen..
Ja, alleen jammer dat ze niet door heeft dat Menno inmiddels een spelletje met haar aan het spelen is. Die is overigens wel behoorlijk verandert, de eerste nacht werd 'ie nog door Dido compleet onder de tafel gelult.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:18 schreef snakelady het volgende:
Ingrid is wel altijd heerlijk direct he, ik mag haar wel.
stille wateren.......quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze niet door heeft dat Menno inmiddels een spelletje met haar aan het spelen is. Die is overigens wel behoorlijk verandert, de eerste nacht werd 'ie nog door Dido compleet onder de tafel gelult.
je gaat het vanaf nu volgen of hoe moeten we dit begrijpen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oeh die gast zit aan dat been van dat wijf
hij wil naaaieee
De bevalling hoeft wat mij betreft ook niet in het huis.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef Zapje het volgende:
die Tanja moet er echt uit hoor.................die voegt totaal niks toe aan de groep.....ik zou zeggen...de bevalling opwekken...en snel het huis uit.................heel snel
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef APK het volgende:
Is dat Linda die 'ALL * STAR' achter op haar slip heeft staan?
Gaaf programma hè!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oeh die gast zit aan dat been van dat wijf
hij wil naaaieee
Nope,geloof van niet, is niet echt gezond, gaat je haar breken enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Day het volgende:
Is het normaal dat je voor het naar bed gaan haarspray in je haar doet?
(ik heb dreads, dus geen idee)
da's unne goeie... zou ik ook niet weten. Lijkt me niet eigenlijk.. ze heeft nog plannen dan..quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Day het volgende:
Vind juist dat ze een heerlijke spontane lach heeftquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Chantal hoor lachen krijg ik spontaan kiespijn
Ben jij zo'n stink-hippie?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
Vind juist dat ze een heerlijke spontane lach heeft
quote:
quote:
die vrouwen zijn zo bezig met de camera, ongelooflijk!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nope,geloof van niet, is niet echt gezond, gaat je haar breken enzo.
buik waggelt richting dagboekkamer, ze gaan haarquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:40 schreef Peekaboo het volgende:
dat is een buik
Nope, alleen via reguliere uitzending en livequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan je in die dagboek kamer ook mee kijken ?
Fohnen wel, anders word je kussen helemaal nat ,als je echt meteen naar bed gaat anders laat ik het tenminste zo drogen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
die vrouwen zijn zo bezig met de camera, ongelooflijk!
Als je avonds doucht (maakt niet uit dat je niet weet hoe laat het is) en je hebt verder geen plannen meer om ergens naartoe te gaan, ga je toch niet je haar volop föhnen en sprayen.
Ik vraag me eigenlijk ook af of ze wel hun eigen kleding dragen.
Dat van die kleding dacht ik ook al..zouden ze sponsers hebben ofzo.. lijkt allemaal zo op elkaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
die vrouwen zijn zo bezig met de camera, ongelooflijk!
Als je avonds doucht (maakt niet uit dat je niet weet hoe laat het is) en je hebt verder geen plannen meer om ergens naartoe te gaan, ga je toch niet je haar volop föhnen en sprayen.
Ik vraag me eigenlijk ook af of ze wel hun eigen kleding dragen.
Da mens spoort niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef milagro het volgende:
Rikkert : Weekopdracht : Fake een zwangerschap
Tanja : was het maar waar
Ze dwingen me dus het ook op de tv te volgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, alleen via reguliere uitzending en live
hahaha, nee ben niet zo'n snuivert.quote:
Als je een stink-hippie bent niet nee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Day het volgende:
Vergeet niet dat je blij kan wezen dat de streams tot nu toe gratis zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze dwingen me dus het ook op de tv te volgen![]()
Talpa/
![]()
Tsja .quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je blij kan wezen dat de streams tot nu toe gratis zijnen dat was in de vorige edities niet het geval (en dat heb ik het over BB3 en 4)
Fuck you, Gert! Mijn haar stinkt niet en ik ben ook geen hippiequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een stink-hippie bent niet nee.![]()
Ik ben geen stink-hippie maar doe dat ook niet hoor, waarom zou je dat doen? is alleen maar slecht voor je haar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een stink-hippie bent niet nee.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef snakelady het volgende:
hahaha, nee ben niet zo'n snuivert.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, nee ben niet zo'n snuivert.
[hint aan Big Brother]quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Nee, ik heb nog nooit anale sex gehad en dat gaat ook nooit gebeuren. Er gaat bij mij alleenmaar iets uit en niets in"
hahaquote:
Maar jij mag je haar toch niet wassen van jouw geloofquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef Day het volgende:
Fuck you, Gert! Mijn haar stinkt niet en ik ben ook geen hippie
ik ken er toch zatquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Veel vrouwen schijnen trouwens zoenen niets speciaals te vinden. Snap ik eigenlijk niets van, maar goed.
Jongen, kom op joh, niet gaan zitten etteren hier.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jij mag je haar toch niet wassen van jouw geloof
Topwijf zorgt voor actiequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:46 schreef Showtime het volgende:
Chantal stelt voor om allemaal te demonsteren hoe ze tongen. Nou mensen pak een partner en ga je gang, het wordt wel eens tijd voor wat actie.
Ja, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef snakelady het volgende:
Sorry hoor, maar die Tanja is echt niet slim bezig.
Ze moet zelf toch snappen dat ze goed voor haar eigen en haar baby moet zorgen.
De rest is iets minder enthousiast, maar willen net zo graagquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
Lieske springt meteen opbij spelletjes voorstel draaien met de fles OMG puber
Welk geloof? Niet gelijk conclusies trekken, hè?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jij mag je haar toch niet wassen van jouw geloof
Alsof dat iets uit maakt in dit kwaliteitstopic.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:48 schreef snakelady het volgende:
Jongen, kom op joh, niet gaan zitten etteren hier.![]()
Is namenlijk best wel off-topic.
Regelmatig is ook 1 keer per jaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Welk geloof? Niet gelijk conclusies trekken, hè?
Ik heb gewoon dreads omdat ik ze leuk vind en ik was mijn haar regelmatig.
you've got a point there.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof dat iets uit maakt in dit kwaliteitstopic.![]()
Dan heeft ze gisteren al voor een week vooruit gepoetst.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:54 schreef Showtime het volgende:
Zou Lieske nog een geheime opdracht hebben, poets elke keer minimaal 5 minuten lang je tanden.
5 min.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:54 schreef Showtime het volgende:
Zou Lieske nog een geheime opdracht hebben, poets elke keer minimaal 5 minuten lang je tanden.
Hij ging toch ook bijnaquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Zapje het volgende:
Lieske in de badkamer....kom op Roel....kom op Roel......
Het tafereeltje heeft best wel wat, maar er is alleen niemand die iets op gang brengt. Ze doen wel pogingen, maar alles sterft een vroegtijdige dood.quote:
Nee niet want ze poetst te lang en dat is ook niet gezondquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
ok ze poetst lang maar menig tandarts zou trots op haar zijn denk ik
Chantal gaf een voorzetje, Lieske tikte hem door alleen aan de afronding schort het idd nog een beetje bij de rest.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Het tafereeltje heeft best wel wat, maar er is alleen niemand die iets op gang brengt. Ze doen wel pogingen, maar alles sterft een vroegtijdige dood.
Lang poetsen kan geen kwaad, maar je moet niet gaan schrobbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niet want ze poetst te lang en dat is ook niet gezond![]()
Voor hem ook hoor zag je hem gister niet kijken met ze stokkie in ze bakkes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert heeft de pest in en gaat haar niet achterna. Hij is het poetsen zat denk ik. Hoewel het aangezicht van een mond met zoveel tandpasta om de lippen voor sommigen bij opwindend zou kunnen zijn
Nopequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef MissHobje het volgende:
Hij ging dus nie...
Als OF Roel OF Rikkert echt een beetje gek op Lieske is, dan zal diegene idd wel best de pest in hebben ja. Roel gisteren en Rikkert vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Voor hem ook hoor zag je hem gister niet kijken met ze stokkie in ze bakkes.
Hij is gewoon jaloers op Roel denk ik![]()
En??????????????quote:
Toen stond ze Rukkert op te geilenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:00 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, gisteren hield ze het een stuk langer uit
Anusssssquote:
hij komt binnenkort ook in BBquote:
De slet....quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen stond ze Rukkert op te geilen![]()
Mja best wel maar Menno is toch wel de ergstequote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:04 schreef HAL9000S het volgende:
Ze moeten zich er niet mee bemoeien
En ze heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Linda showt datgene wat ze het meest trots op is.
Yep dat zeg ik net ook... ze kon die actie dus echt niet waarderen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:04 schreef spookdiertje het volgende:
heeft niemand hier gezien dat menno net een vette dis heeft gekregen van ingrid.
hij had 3 tellen om te stoppen anders zou ze ruzie met hem maken , echt !!
nu weet ie zich niet echt een houding te geven
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
En ze heeft groot gelijk.
If you’ve got them, flaunt them!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:01 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hij komt binnenkort ook in BB
Ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Krijg trek van dat eten daar op tafel
Jawel, maar in Diane zat 200x meer leven!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:07 schreef Showtime het volgende:
Moet je nou ook niet zo aan Diane denken Scanman, wanneer je Ingrid met die duim in de mond ziet liggen.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:09 schreef snakelady het volgende:
mensen, ik ga naar bed toe, veel plzier nog.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Jawel, maar in Diane zat 200x meer leven!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:09 schreef snakelady het volgende:
mensen, ik ga naar bed toe, veel plzier nog.
Was niet echt duidelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:08 schreef Kolomo het volgende:
weet iemand wat ze daarstraks nu met tanja moesten, heeft ze iets gezegd?
Ze is nu met een record bezigquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel woorden heeft Tanja gesproken vanavond?
Je lult anders gezellig mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ken de namen van al die mensen niet
Alsof die zoveel zegtquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als dido slaapt word het toch saaier![]()
Net als Gert Jan indertijd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:13 schreef Gert het volgende:
En Roel (kaal, jong, bruin) is techno_DJ, BB kennende komt het er nog wel van dat ie een setje mag draaien.![]()
Die zwangere technoparty bezoekster.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie is tanja?
Ik heb 'm nog gesproken op lowlands bij een DJ set van de baas van het label waar hij vaak shirtjes van draagt, met dit logo:quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Je lult anders gezellig mee.![]()
Tanja is die met die pens, zwanger.
En Roel (kaal, jong, bruin) is techno_DJ, BB kennende komt het er nog wel van dat ie een setje mag draaien.![]()
wat een lekker dik mensquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die zwangere technoparty bezoekster.![]()
quote:
Dat was zo zielig voor hem, moest jij toen ook huilen?quote:
Kan me vaag iets herinneren dat er weinig werd gedanst. Hij lag toen ook even niet zo goed in de groep, heel FOK! huilde mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:15 schreef APK het volgende:
Dat was zo zielig voor hem, moest jij toen ook huilen?![]()
Zij is vreselijk nep! Tanje interesseert d'r geen moer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En kan Chantal a.u.b. stoppen met lachen.
En kan Nathalie stoppen met dat kinderstemmetje.
Amen!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En kan Chantal a.u.b. stoppen met lachen.
quote:ben geen melkkoe
Werk die in het dagelijks leven met verstandelijk gehandicapten ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:19 schreef Kolomo het volgende:
Nathalie praat idd een beetje kinderachtig... en ze beweegt haar mond er ook zo vreemd, over-nadrukkelijk bij
aftrekken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry maar wat is kolven??
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef snakelady het volgende:
'borstvoeding vind ze wel moeten maar peuken kan geen kwaad, ontiegelijk stom wijf is ze ook, hypocriete trut...
Bortsvoeding is goed voor de groei.
Hoe zou dat met roken zitten ???
;ja, ik ging slapen.
Zuigfles op de tepel en melk eruit halen, om later aan de baby tegevenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef HAL9000S het volgende:
Dat je via een handkolf of elektrische kolf melk uit de borst masseerd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef HAL9000S het volgende:
Je kunt beter roken iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zuigfles op de tepel en melk eruit halen, om later aan de baby tegeven
Dat zegt ze toch niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef snakelady het volgende:
'borstvoeding vind ze wel moeten maar peuken kan geen kwaad,
hahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef HAL9000S het volgende:
ik heb ook gekolfd (moest ehlaas later stoppen met borstvoeding)quote:
Doe effe niet zo vies.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef Kolomo het volgende:
dat is als je met een of ander apparaat de melk uit de borst 'tankt' om het op een later moment aan de baby te geven.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zuigfles op de tepel en melk eruit halen, om later aan de baby tegeven
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat je via een handkolf of elektrische kolf melk uit de borst masseerd.
quote:
Nee klopt... daar doelde ik dus ook op met m'n opmerkingquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb ook gekolfd (moest ehlaas later stoppen met borstvoeding)
Maar dat stom wijf loopt hier vanalles te verkondigen over overbezorgd enz maar ondertussen wel haar kind aan het uitroken.
Fijne conclusiequote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef Day het volgende:
Ok, ik vond alle rotopmerkingen over Tanja tot nu altijd een beetje zielig.
Maar ik weet het nu zeker: ze is ECHT DOM
quote:
Kan die gehandicapten verzorger ook gelijk naar bedquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef snakelady het volgende:
hehe, Buik gaat slapen.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, schandalig is het.. wat een slet zeg
goed nieuws dus ...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:25 schreef snakelady het volgende:
hehe, Buik gaat slapen.
Ze hoorde laatst toch dat ook tijdens de borstvoeding roken slecht is... ben benieuwd of haar dat gaat lukken. Ze dacht dat ze dan wel weer volle bak aan de slag zou kunnen met haar peuken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dat stom wijf loopt hier vanalles te verkondigen over overbezorgd enz maar ondertussen wel haar kind aan het uitroken.
Na dr mentholquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kan die gehandicapten verzorger ook gelijk naar bed![]()
Van dat jong komt niks terecht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:26 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ze hoorde laatst toch dat ook tijdens de borstvoeding roken slecht is... ben benieuwd of haar dat gaat lukken. Ze dacht dat ze dan wel weer volle bak aan de slag zou kunnen met haar peuken.
En dat ze pas na een paar weken haar baby aan iemand anders durft te geven... die gaat het nog lastig krijgen dan..
Kom je aandacht tekort??quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef snakelady het volgende:
ik ben jaloers op lieske
hijquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:27 schreef spookdiertje het volgende:
geloof dat ik rikkert zelfs zag roken vandaag
ach je ziet er best uit, meid..!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef snakelady het volgende:
ik ben jaloers op lieske
Ben helemaal gek op kietelen op de rug.quote:
Ging je nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben helemaal gek op kietelen op de rug.
hahaha, ook niet daarom, omdat ze gekieteld wordt op haar rug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ach je ziet er best uit, meid..!
Verstandig, komende van iemand die niet wist wat kolven is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga geen uitspraken meer doen over het intellect van de bewoners
ja, eigenlijk wel.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verstandig, komende van iemand die niet wist wat kolven is.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verstandig, komende van iemand die niet wist wat kolven is.
okejquote:
Dat scheelt dan weer iddquote:Ach, manlief haalt morgen de baby eruit dus ik kan uitslapen.
Haha, goed bekeken..quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel.![]()
Ach, manlief haalt morgen de baby eruit dus ik kan uitslapen.
Maar wél teveel als je zwanger bentquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan rookt Tanja ook niet veel dus
ach blijf nog effe manquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen ik ga maar eens naar bed.
Lees morgen wel of er nog iets schokkend is gebeurd,
't was ook wel een erg mooie voorzetquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het even niet laten![]()
Thnx.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, goed bekeken..
mooi meisje heb je trouwens, wel eens in het oud fototopic gekeken![]()
url?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, goed bekeken..
mooi meisje heb je trouwens, wel eens in het oud fototopic gekeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |