Nope, alleen via reguliere uitzending en livequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan je in die dagboek kamer ook mee kijken ?
Fohnen wel, anders word je kussen helemaal nat ,als je echt meteen naar bed gaat anders laat ik het tenminste zo drogen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
die vrouwen zijn zo bezig met de camera, ongelooflijk!
Als je avonds doucht (maakt niet uit dat je niet weet hoe laat het is) en je hebt verder geen plannen meer om ergens naartoe te gaan, ga je toch niet je haar volop föhnen en sprayen.
Ik vraag me eigenlijk ook af of ze wel hun eigen kleding dragen.
Dat van die kleding dacht ik ook al..zouden ze sponsers hebben ofzo.. lijkt allemaal zo op elkaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
die vrouwen zijn zo bezig met de camera, ongelooflijk!
Als je avonds doucht (maakt niet uit dat je niet weet hoe laat het is) en je hebt verder geen plannen meer om ergens naartoe te gaan, ga je toch niet je haar volop föhnen en sprayen.
Ik vraag me eigenlijk ook af of ze wel hun eigen kleding dragen.
Da mens spoort niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef milagro het volgende:
Rikkert : Weekopdracht : Fake een zwangerschap
Tanja : was het maar waar
Ze dwingen me dus het ook op de tv te volgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, alleen via reguliere uitzending en live
hahaha, nee ben niet zo'n snuivert.quote:
Als je een stink-hippie bent niet nee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Day het volgende:
Vergeet niet dat je blij kan wezen dat de streams tot nu toe gratis zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze dwingen me dus het ook op de tv te volgen![]()
Talpa/
![]()
Tsja .quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je blij kan wezen dat de streams tot nu toe gratis zijnen dat was in de vorige edities niet het geval (en dat heb ik het over BB3 en 4)
Fuck you, Gert! Mijn haar stinkt niet en ik ben ook geen hippiequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een stink-hippie bent niet nee.![]()
Ik ben geen stink-hippie maar doe dat ook niet hoor, waarom zou je dat doen? is alleen maar slecht voor je haar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een stink-hippie bent niet nee.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef snakelady het volgende:
hahaha, nee ben niet zo'n snuivert.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, nee ben niet zo'n snuivert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |