[hint aan Big Brother]quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Nee, ik heb nog nooit anale sex gehad en dat gaat ook nooit gebeuren. Er gaat bij mij alleenmaar iets uit en niets in"
hahaquote:
Maar jij mag je haar toch niet wassen van jouw geloofquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef Day het volgende:
Fuck you, Gert! Mijn haar stinkt niet en ik ben ook geen hippie
ik ken er toch zatquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Veel vrouwen schijnen trouwens zoenen niets speciaals te vinden. Snap ik eigenlijk niets van, maar goed.
Jongen, kom op joh, niet gaan zitten etteren hier.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jij mag je haar toch niet wassen van jouw geloof
Topwijf zorgt voor actiequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:46 schreef Showtime het volgende:
Chantal stelt voor om allemaal te demonsteren hoe ze tongen. Nou mensen pak een partner en ga je gang, het wordt wel eens tijd voor wat actie.
Ja, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef snakelady het volgende:
Sorry hoor, maar die Tanja is echt niet slim bezig.
Ze moet zelf toch snappen dat ze goed voor haar eigen en haar baby moet zorgen.
De rest is iets minder enthousiast, maar willen net zo graagquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
Lieske springt meteen opbij spelletjes voorstel draaien met de fles OMG puber
Welk geloof? Niet gelijk conclusies trekken, hè?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar jij mag je haar toch niet wassen van jouw geloof
Alsof dat iets uit maakt in dit kwaliteitstopic.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:48 schreef snakelady het volgende:
Jongen, kom op joh, niet gaan zitten etteren hier.![]()
Is namenlijk best wel off-topic.
Regelmatig is ook 1 keer per jaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Welk geloof? Niet gelijk conclusies trekken, hè?
Ik heb gewoon dreads omdat ik ze leuk vind en ik was mijn haar regelmatig.
you've got a point there.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof dat iets uit maakt in dit kwaliteitstopic.![]()
Dan heeft ze gisteren al voor een week vooruit gepoetst.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:54 schreef Showtime het volgende:
Zou Lieske nog een geheime opdracht hebben, poets elke keer minimaal 5 minuten lang je tanden.
5 min.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:54 schreef Showtime het volgende:
Zou Lieske nog een geheime opdracht hebben, poets elke keer minimaal 5 minuten lang je tanden.
Hij ging toch ook bijnaquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:55 schreef Zapje het volgende:
Lieske in de badkamer....kom op Roel....kom op Roel......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |