Kan een SOA opleveren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat lust niets oplevert
(geile sex is toch niet niets??)
sweet dreams.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:29 schreef TRiXeS het volgende:
Zucht... over iets anders dan sex zal er wel niet meer gesproken worden. Ga naar bed...
Ik zou graag de optie hebben, dat iemand in Nederland per dag wat mag brullen, net als Bridget door de uitzending heenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:27 schreef snakelady het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn he, als ze daar een pc zouden hebben en er elke dag 4 mensen ofzo (door Talpa uitgezocht) met de bewoners zouden mogen chatten.
Of dat wij een gespreksonderwerp moeten verzinnen voor ze.
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Lieske nou maagd of niet
(Ik geloof er trouwens niets van)
Omdat ze nog net niet naar bed willen gaan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
waarom fohnen ze zo laat hun haar nog?
Ik heb zo'n vaag gevoel dat je BB eigenlijk niet volgt, kan dit kloppen?quote:
En je gelooft alles wat ze zegt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.
Nee, ze heeft wel een paar vriendjes gehad incl sex.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Lieske nou maagd of niet
(Ik geloof er trouwens niets van)
Waarom kijk ik toch altijd net naar de verkeerde streamquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.
Dat is ook humor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou graag de optie hebben, dat iemand in Nederland per dag wat mag brullen, net als Bridget door de uitzending heen![]()
Nee niet uitzending, gewoon in het huis, willekeurig moment bedoel ik.
Als je iemand in dat huis kunt geloven is het Lieske wel denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je gelooft alles wat ze zegt?![]()
Wat een mooie opening heb je gemaakt, goeie linksquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:29 schreef TRiXeS het volgende:
Zucht... over iets anders dan sex zal er wel niet meer gesproken worden. Ga naar bed...
ik geloof dat eerder dan dat ze maagd is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je gelooft alles wat ze zegt?![]()
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag gevoel dat je BB eigenlijk niet volgt, kan dit kloppen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je iemand in dat huis kunt geloven is het Lieske wel denk ik
of omdat ze juist wel het bed in willen maar niet echt zin hebben in de hele nacht een vochtig, klam kussen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat ze nog net niet naar bed willen gaan?
Ik vind d'r ook erg leuk...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een geweldig wijf die Chantal
Hoe ze nu weer zit te lachen![]()
In dat laatste heb je gelijk, nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef Kolomo het volgende:
Dat van dat gespreksonderwerp zou idd wel handig zijn, ze blijven nu erg vaak bij hetzelfde onderwerp hangen... als die gewoon via dagboekkamer in een envelop gedropt worden (zoiets was bij BB1 ook al toch?)
maar als er echt met hun gechat zou gaan worden zou ik niet zo super vinden, dan kunnen ze ook info krijgen die ze beter niet kunnen krijgen of waarvan het voor ons leuker is als ze die niet krijgen..
Ja, alleen jammer dat ze niet door heeft dat Menno inmiddels een spelletje met haar aan het spelen is. Die is overigens wel behoorlijk verandert, de eerste nacht werd 'ie nog door Dido compleet onder de tafel gelult.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:18 schreef snakelady het volgende:
Ingrid is wel altijd heerlijk direct he, ik mag haar wel.
stille wateren.......quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze niet door heeft dat Menno inmiddels een spelletje met haar aan het spelen is. Die is overigens wel behoorlijk verandert, de eerste nacht werd 'ie nog door Dido compleet onder de tafel gelult.
je gaat het vanaf nu volgen of hoe moeten we dit begrijpen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oeh die gast zit aan dat been van dat wijf
hij wil naaaieee
De bevalling hoeft wat mij betreft ook niet in het huis.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:32 schreef Zapje het volgende:
die Tanja moet er echt uit hoor.................die voegt totaal niks toe aan de groep.....ik zou zeggen...de bevalling opwekken...en snel het huis uit.................heel snel
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef APK het volgende:
Is dat Linda die 'ALL * STAR' achter op haar slip heeft staan?
Gaaf programma hè!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oeh die gast zit aan dat been van dat wijf
hij wil naaaieee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |