Anders krijg je weer dat mensen zeggen: OOH zijn ze gestopt met fietsen ???quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:56 schreef Tobbes het volgende:
Waarom worden de voorgaande delen uberhaupt nog in de OP gezet?
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:56 schreef Tobbes het volgende:
Waarom worden de voorgaande delen uberhaupt nog in de OP gezet?
Spanning!! Sensatie!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:56 schreef keizerpinguin het volgende:
hij zingt!!! zacht inzichzelf!!! wat een gezelligheid!
hij zucht en zegt "lekker"!!!
Ga je zometeen ook een paar uurtjes fietsen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ondertussen zelf ook aan het afwassen. Goede invloed heeft BB toch
Ook goedemorgen! Begin is met bovenaan te lezenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
heee, zijn ze gestopt met fietsen ?
En daarom lieve mensen, staan alle vorige topics ook in de OPquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
heee, zijn ze gestopt met fietsen ?
Op het niet goed dragen van de zender staan nu geloof ik sancties.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:00 schreef HyperViper het volgende:
Rob zender checken! Rob zender checken!
Aan t plafond?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
er slaapt daar iemand ondersteboven
Juist, sanctiesquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Op het niet goed dragen van de zender staan nu geloof ik sancties.
Jah, want roken tijdens je zwangerschap kan ook geen kwaad...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Tanja ging vannacht opeens fietsen, toen de rest was gestopt![]()
"ow dat had ik makkelijk gekund"
hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef HyperViper het volgende:
Nu zit ik te kijken hoe Rob eet, en heb ik zelf nogsteeds geen eten gemaakt
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef nodisch18 het volgende:
wat een varkens zijn het...., het is godverdomme al 1300
quote:
* HyperViper gaat eten maken, en mist 10 minuten van Rob.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hoe herkenbaar![]()
krijg trouwens wel honger als je iemand zo hoort eten, maar eens ontbijt maken zo![]()
1300 is een schappelijke tijd om je nest uit te gaan..., ook als je pas om 8 uur er in lagquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.
alweer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.
Krijg nu ook wel trekquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hoe herkenbaar![]()
krijg trouwens wel honger als je iemand zo hoort eten, maar eens ontbijt maken zo![]()
Nou erg zeg, alsof de situatie er daar beter van zou worden. Heerlijk juist zonder al het nieuws om je heen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het best een raar idee dat ze geen idee hebben van de gebeurtenissen in New Orleans en omgeving eigenlijk...
te kreunen zelfsquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef keizerpinguin het volgende:
hij zit gezellig in de tuin aan tafel "smakelijk" en "lekker" te zeggen![]()
het is dat er geen tijdsbesef is , ikzelf heb ook ineen vergelijkbaar ritme geleeft ( en dat gebeurt nog wel ) , en als de ruimte goed is afgesloten is van licht kun je zo tot een uur of 5 doorslapen .quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
1300 is een schappelijke tijd om je nest uit te gaan..., ook als je pas om 8 uur er in lag![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nou erg zeg, alsof de situatie er daar beter van zou worden. Heerlijk juist zonder al het nieuws om je heen.
Eens, we zitten al 2 uur op actie te wachten! nu wordt er wel 1tje wakker (dunno wie) dus misschien dat we wat gesprekken krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor de stream volgers zou het toch leuk zijn wanneer big brother wat mee rhet ritme bepaalt. Niet echt, maar door bijvoorbeeld rond een uur of 11 om de 5 minuten iemand op te roepen voor een zendercheck. Door dit ritme raakt iedereen brak en word er niet geruzied en geneukt, terwijl dat juist mooie tv zou zijn.
Als het ons al niet kan boeien, waarom zouden hun het dan boeien. En zelfs al ze het zouden weten, zou het hun dan boeien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het best een raar idee dat ze geen idee hebben van de gebeurtenissen in New Orleans en omgeving eigenlijk...
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als het ons al niet kan boeien, waarom zouden hun het dan boeien. En zelfs al ze het zouden weten, zou het hun dan boeien?![]()
Hij is aangereden in de tuin van het huisquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef milagro het volgende:
Er heeft iemand een vreselijk ongeluk gehad in de tuin
Oh, wacht...
ik denk dat je dat de komende 2 uur nog makkelijk kan doen zonder ook maar iets te missen qua spannende dingen in en rond het huisquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob. Ik krijg ook zin om in de tuin te gaan liggen.
Hahahaha penisquote:
En wie is nou de homo??quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Nog een "Joost knuffelt Rikkert" momentje vanaf gelopen nacht.![]()
Heeft inderdaad wel wat. Iets rustgevends of zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef J-net het volgende:
Ik geniet echt van deze BB beelden zeg: Rob doet de afwas, Rob doet de spiegels, Rob gaat ontbijten, Rob wast zn bordje af... het is een soort van vicieuze cirkel.......
lees even de beginpost van dit topicquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Sasami het volgende:
Hmm ze fietsen niet eens meer ik heb geloof ik iets gemist.....
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Tamaartje het volgende:
[[url=http://img393.imageshack.us/img393/4486/bb0115wd.th.jpg]afbeelding][/URL]
het ziet er wel echt vaag uit dit
Ja duh. Ze zijn er vannacht mee gestopt omdat het niet te doen zou zijn...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Sasami het volgende:
Hmm ze fietsen niet eens meer ik heb geloof ik iets gemist.....
Ik heb al gedouched en gegeten (2x)quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie zitten verslag te doen van een stel slapende bewoners en hoe een man in de tuin ligt te slapen
We kunnen ook een mooie analyse maken van hoe die boom in de tuin bewoog.
Misschien moeten jullie iets nuttigs gaan doen zoals ik dat nu ga doen, namelijk in mijn tuin relaxen.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie zitten verslag te doen van een stel slapende bewoners en hoe een man in de tuin ligt te slapen
We kunnen ook een mooie analyse maken van hoe die boom in de tuin bewoog.
Misschien moeten jullie iets nuttigs gaan doen zoals ik dat nu ga doen, namelijk in mijn tuin relaxen.![]()
Uuuhhhhhhh.....................................nehhhquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
![]()
Een normaal leven hebben bedoel je?
lieve schat, ik lees al vanaf vanmorgen vroeg mee, weet je nog.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
lees even de beginpost van dit topic![]()
euhhh ik was ff de weg kwijt denkquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
lieve schat, ik lees al vanaf vanmorgen vroeg mee, weet je nog.![]()
Bewoners in Engeland kregen ook niks te horen over aanslagen in Londen, terwijl dat hun eigen land is. Dus nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:24 schreef Darklight het volgende:
krijgen de bewoners nog iets te horen over die ramp in NO? Of is dat niet interessant genoeg
Zijn toch enkele duizenden/10duizenden doden
da's niet intressant genoegquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:24 schreef Darklight het volgende:
krijgen de bewoners nog iets te horen over die ramp in NO? Of is dat niet interessant genoeg
Zijn toch enkele duizenden/10duizenden doden
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:30 schreef Kokstra het volgende:
Zouden die zakken lekker zitten?
Tot 21.00 welquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hebben ze het fietsen nog gehaalt ?
vooral dat ze het zelf zegt enzquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:33 schreef Jane het volgende:
Dido is een socializer. Fijn dat we dat weten.
Staat onder de douche tochquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:34 schreef nodisch18 het volgende:
Ralph is ook wakker!
\quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:36 schreef Jane het volgende:
Robs dochter loopt regelmatig van Weesp naar hem toe 's ochtends om 7 uur. Waar woont hij? Ik hoop niet in Zuid Limburg.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:33 schreef Jane het volgende:
Dido is een socializer. Fijn dat we dat weten.
maui, ken ik weah lekkah gèluhquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:34 schreef nodisch18 het volgende:
Ralph is ook wakker!
\quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:44 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja en hij heeft hem ook ff uitgebaggert
Da's serieus nog een teringstuk lopenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
\
Nigteveen, da ligt om de hoek
[afbeelding]
Hahahahaha, ik wíst hetquote:
Mja, bij mij lopen de streams ook steeds vaag te doen.. Dan vliegen ze er weer uit en na 5x klikken gaat het weer Bufferenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En bij mij liggen opeens alle streams er uit![]()
Ik hoop op 2x hard "Ralph moet zijn zender checken!"quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ralph zn geluid doet het nie zo lekker
Ja nu heb ik weer het zelfde probleemquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:49 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Mja, bij mij lopen de streams ook steeds vaag te doen.. Dan vliegen ze er weer uit en na 5x klikken gaat het weer Bufferen![]()
Niets mis mee toch? Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:53 schreef Kokstra het volgende:
Ralph moet altijd het gevoel hebben dat hij nuttig is.
Geef mij zo'n ding.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Ieder zijn ding.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:55 schreef Tha_T het volgende:
Dido: " toeteren die echt voor ons?"
Rob: "Niet voor jou iig"![]()
Ik gun het haar gewoon niet dat ze in het huis bevaltquote:
10 minquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:56 schreef KRIBBET het volgende:
Hoelang voordat de buik een peuk opsteekt??
Ze steekt er 3x per dag eentje op, en van de rest is het "mag ik een trekje van je?"quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:56 schreef KRIBBET het volgende:
Hoelang voordat de buik een peuk opsteekt??
hapert jouw stream een beetje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:00 schreef Tamaartje het volgende:
Geen suiker.. nee geen suiker.. nee geen suiker...
Bij de koffie zonder suiker?quote:
Velletjes grof schuurpapier over de schutting gooienquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Straks heeft die Rob 2 benen kapot
Ze steekt er zelf 3 aan en voor al die andere vraagt ze een vuurtje en ze neemt nog trekjes van de anderequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:57 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ze steekt er 3x per dag eentje op, en van de rest is het "mag ik een trekje van je?"![]()
Ze heeft toen een trekje gehadquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Vanmorgen heeft Tanja om 8:00 wel bij Chantal en Ingrid gezeten en die rookten alletwee, Tanja heeft niets gehadHeel goed van haar hoor!
Als kaptein Rob er is dan kan het niet gezellig zijn volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:03 schreef Tha_T het volgende:
Het gezelligste cafe van Weesp. Ik WIL het me niet eens voorstellen
Blijft die kut baby ook in het huis dan ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze steekt er zelf 3 aan en voor al die andere vraagt ze een vuurtje en ze neemt nog trekjes van de anderePakje per dag!! (als ze maar niet roken als de baby er is! Ik hoor het haar nog zeggen
)
dat zegt ze al dagen, het zit haar echt hoogquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:51 schreef Tamaartje het volgende:
Dido vind het vervelend dat Rikkert haar raar vind
Dat heb ik dan gemist. Zo interessant was hun gesprek ook weer niet.quote:
Nee, ze bevalt, flikkeren het kind over de schutting en mama wacht tot ze eruit wordt gestemd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Blijft die kut baby ook in het huis dan ?![]()
[img[http://x7.putfile.com/9/24315154913.jpg[/img]quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als kaptein Rob er is dan kan het niet gezellig zijn volgens mij
Rob lijkt me super om mee uit te gaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:05 schreef Seborik het volgende:
Rob lijkt me juist heel gezellig in een kroeg.
"Ik heb maar een been"quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik hoop op een bevaling waarvan moeder en kind een hele lange nasleep hebben waardoor ze wel het ziekenhuis inmoetquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, ze bevalt, flikkeren het kind over de schutting en mama wacht tot ze eruit wordt gestemd.
Goh, dat is iets dat je iedereen toewenst.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoop op een bevaling waarvan moeder en kind een hele lange nasleep hebben waardoor ze wel het ziekenhuis inmoet![]()
Hoe mensen op Fok reageren op de mensen in het BB huis (vreemden voor hen!) daar is op zich ook op af te studeren, Sebbo!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:08 schreef Seborik het volgende:
Goh, dat is iets dat je iedereen toewenst.
QEDquote:
nogmaals QEDquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:11 schreef Tobbes het volgende:
QED?
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Tobbes het volgende:
Isabeau; het is toch de bedoeling dat wij een oordeel over mensen daar vormen. Hoe kan ik anders iemand wegstemmen?![]()
Dat is gehoord hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Nou mannen, Dido gaat haar bikini aantrekken hoor!
En dan gaat het straks regenenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Dat doet ze iedere dag al, niets meer aanquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Als ik iemand doodwens bedoel ik eigenlijk dat het een domme koe is die niks toevoegt hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.
Ze stouwt eerst nog een broodje naar binnenquote:
Boeiend, ze heeft niet eens tietenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Is dat een of andere Latijnse uitdrukking ofzo?quote:
Denk dat je het dan voortaan beter zo kunt omschrijvenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik iemand doodwens bedoel ik eigenlijk dat het een domme koe is die niks toevoegt hoor![]()
![]()
Dat is het precies. Kennelijk mag je ook maar alles roepen over mensen die zich in zo'n huis bevinden, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Net of ze hun menselijkheid verliezen zodra ze voor de camera verschijnen. Natuurlijk kunnen ze heel wat over zich heen krijgen, maar zoals Isabeau al zegt, zitten ook daar weer grenzen aan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.
Net als Tanja die even op de fiets kroop en riep dat zij dat ook makkelijk had gekundquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef Jane het volgende:
Lekker makkelijk lullen ook van Rob en Ralph achteraf dat ze de fietsopdracht met z'n allen wel gered hadden. Kan natuurlijk wel, maar het is nu zo'n non-conclusie.
*fap**fap**fap*quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze stouwt eerst nog een broodje naar binnen![]()
Dit was de demonstratie gok ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat een of andere Latijnse uitdrukking ofzo?![]()
Dan had ze gewoon moeten gaan en die orders gewoon niet volgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als Tanja die even op de fiets kroop en riep dat zij dat ook makkelijk had gekund
Moraalridderquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Maurisico het volgende:
Een goedenmiddag allen, ik val wel meteen binnen op niveau zie ik..... vinnet best dat we bewoners dom, sukkelig of irritant vinden,maarre dood wensen, das wa anders hè. beetje respect voor de medemens aub!
zie dat Tanja gaat eten: pakte ze nou rookvlees?
Ik wilde er ook 1 maar heb er ook geen ruimte voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind die fatboys toch wel leuk.
Alleen heb ik er geen ruimte meer voor.
Misschien kun je na BB die dingen wel opkopenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga ook een fatboy kopen. Nu ik zie hoe de bewoners er elke dag op liggen te relaxen, wil ik er ook een.
We hebben er 1, de hond is er erg blij meequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik wilde er ook 1 maar heb er ook geen ruimte voor![]()
Waar andere op hebben gelegen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Misschien kun je na BB die dingen wel opkopen![]()
Ik ga er ruimte voor makenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind die fatboys toch wel leuk.
Alleen heb ik er geen ruimte meer voor.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef surferr het volgende:
Als ik stream 2 wil bekijken wordt ik eerst gedwongen om Een reclame te bekijken van Versatel van 18 sec lang, wat is dat nou voor onzin. Nu kan ik niet meer snel zappen![]()
www.gillesdesmit.com/bbquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef surferr het volgende:
Als ik stream 2 wil bekijken wordt ik eerst gedwongen om Een reclame te bekijken van Versatel van 18 sec lang, wat is dat nou voor onzin. Nu kan ik niet meer snel zappen![]()
Je hebt dan wel de echt BB fatboyquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar andere op hebben gelegen ?
![]()
Ja dat heb ik nu ook wat is dat voor bullshitquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef surferr het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=85582quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook wat is dat voor bullshit![]()
Waar kan ik heen mailen voor klachten ?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu heb je op elke stream die reclame![]()
Ik zinds een kwartier nu ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:24 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb in BBstream nergens last van die reclames
Die lopen niet lekker bij mij..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:25 schreef nodisch18 het volgende:
geen last van hier, nie bij BBstream en nie bij BB5 Viewer
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gadverdamme.
Eet Rob nou het broodje op van Tanja ?
stop je streams maar eens en start ze daarna weer..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef J-net het volgende:
ik heb ook geen reclames (zit via gillesdesmit te kijken), maar wel irritant is dat die streams verschillend lopen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |