hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef HyperViper het volgende:
Nu zit ik te kijken hoe Rob eet, en heb ik zelf nogsteeds geen eten gemaakt
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef nodisch18 het volgende:
wat een varkens zijn het...., het is godverdomme al 1300
quote:
* HyperViper gaat eten maken, en mist 10 minuten van Rob.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hoe herkenbaar![]()
krijg trouwens wel honger als je iemand zo hoort eten, maar eens ontbijt maken zo![]()
1300 is een schappelijke tijd om je nest uit te gaan..., ook als je pas om 8 uur er in lagquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.
alweer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.
Krijg nu ook wel trekquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hoe herkenbaar![]()
krijg trouwens wel honger als je iemand zo hoort eten, maar eens ontbijt maken zo![]()
Nou erg zeg, alsof de situatie er daar beter van zou worden. Heerlijk juist zonder al het nieuws om je heen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het best een raar idee dat ze geen idee hebben van de gebeurtenissen in New Orleans en omgeving eigenlijk...
te kreunen zelfsquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef keizerpinguin het volgende:
hij zit gezellig in de tuin aan tafel "smakelijk" en "lekker" te zeggen![]()
het is dat er geen tijdsbesef is , ikzelf heb ook ineen vergelijkbaar ritme geleeft ( en dat gebeurt nog wel ) , en als de ruimte goed is afgesloten is van licht kun je zo tot een uur of 5 doorslapen .quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
1300 is een schappelijke tijd om je nest uit te gaan..., ook als je pas om 8 uur er in lag![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nou erg zeg, alsof de situatie er daar beter van zou worden. Heerlijk juist zonder al het nieuws om je heen.
Eens, we zitten al 2 uur op actie te wachten! nu wordt er wel 1tje wakker (dunno wie) dus misschien dat we wat gesprekken krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor de stream volgers zou het toch leuk zijn wanneer big brother wat mee rhet ritme bepaalt. Niet echt, maar door bijvoorbeeld rond een uur of 11 om de 5 minuten iemand op te roepen voor een zendercheck. Door dit ritme raakt iedereen brak en word er niet geruzied en geneukt, terwijl dat juist mooie tv zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |