Anders krijg je weer dat mensen zeggen: OOH zijn ze gestopt met fietsen ???quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:56 schreef Tobbes het volgende:
Waarom worden de voorgaande delen uberhaupt nog in de OP gezet?
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:56 schreef Tobbes het volgende:
Waarom worden de voorgaande delen uberhaupt nog in de OP gezet?
Spanning!! Sensatie!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:56 schreef keizerpinguin het volgende:
hij zingt!!! zacht inzichzelf!!! wat een gezelligheid!
hij zucht en zegt "lekker"!!!
Ga je zometeen ook een paar uurtjes fietsen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ondertussen zelf ook aan het afwassen. Goede invloed heeft BB toch
Ook goedemorgen! Begin is met bovenaan te lezenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
heee, zijn ze gestopt met fietsen ?
En daarom lieve mensen, staan alle vorige topics ook in de OPquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
heee, zijn ze gestopt met fietsen ?
Op het niet goed dragen van de zender staan nu geloof ik sancties.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:00 schreef HyperViper het volgende:
Rob zender checken! Rob zender checken!
Aan t plafond?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
er slaapt daar iemand ondersteboven
Juist, sanctiesquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Op het niet goed dragen van de zender staan nu geloof ik sancties.
Jah, want roken tijdens je zwangerschap kan ook geen kwaad...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Tanja ging vannacht opeens fietsen, toen de rest was gestopt![]()
"ow dat had ik makkelijk gekund"
hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef HyperViper het volgende:
Nu zit ik te kijken hoe Rob eet, en heb ik zelf nogsteeds geen eten gemaakt
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef nodisch18 het volgende:
wat een varkens zijn het...., het is godverdomme al 1300
quote:
* HyperViper gaat eten maken, en mist 10 minuten van Rob.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hoe herkenbaar![]()
krijg trouwens wel honger als je iemand zo hoort eten, maar eens ontbijt maken zo![]()
1300 is een schappelijke tijd om je nest uit te gaan..., ook als je pas om 8 uur er in lagquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.
alweer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.
Krijg nu ook wel trekquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hoe herkenbaar![]()
krijg trouwens wel honger als je iemand zo hoort eten, maar eens ontbijt maken zo![]()
Nou erg zeg, alsof de situatie er daar beter van zou worden. Heerlijk juist zonder al het nieuws om je heen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het best een raar idee dat ze geen idee hebben van de gebeurtenissen in New Orleans en omgeving eigenlijk...
te kreunen zelfsquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef keizerpinguin het volgende:
hij zit gezellig in de tuin aan tafel "smakelijk" en "lekker" te zeggen![]()
het is dat er geen tijdsbesef is , ikzelf heb ook ineen vergelijkbaar ritme geleeft ( en dat gebeurt nog wel ) , en als de ruimte goed is afgesloten is van licht kun je zo tot een uur of 5 doorslapen .quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
1300 is een schappelijke tijd om je nest uit te gaan..., ook als je pas om 8 uur er in lag![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nou erg zeg, alsof de situatie er daar beter van zou worden. Heerlijk juist zonder al het nieuws om je heen.
Eens, we zitten al 2 uur op actie te wachten! nu wordt er wel 1tje wakker (dunno wie) dus misschien dat we wat gesprekken krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor de stream volgers zou het toch leuk zijn wanneer big brother wat mee rhet ritme bepaalt. Niet echt, maar door bijvoorbeeld rond een uur of 11 om de 5 minuten iemand op te roepen voor een zendercheck. Door dit ritme raakt iedereen brak en word er niet geruzied en geneukt, terwijl dat juist mooie tv zou zijn.
Als het ons al niet kan boeien, waarom zouden hun het dan boeien. En zelfs al ze het zouden weten, zou het hun dan boeien?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het best een raar idee dat ze geen idee hebben van de gebeurtenissen in New Orleans en omgeving eigenlijk...
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als het ons al niet kan boeien, waarom zouden hun het dan boeien. En zelfs al ze het zouden weten, zou het hun dan boeien?![]()
Hij is aangereden in de tuin van het huisquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef milagro het volgende:
Er heeft iemand een vreselijk ongeluk gehad in de tuin
Oh, wacht...
ik denk dat je dat de komende 2 uur nog makkelijk kan doen zonder ook maar iets te missen qua spannende dingen in en rond het huisquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Rob. Ik krijg ook zin om in de tuin te gaan liggen.
Hahahaha penisquote:
En wie is nou de homo??quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Nog een "Joost knuffelt Rikkert" momentje vanaf gelopen nacht.![]()
Heeft inderdaad wel wat. Iets rustgevends of zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:13 schreef J-net het volgende:
Ik geniet echt van deze BB beelden zeg: Rob doet de afwas, Rob doet de spiegels, Rob gaat ontbijten, Rob wast zn bordje af... het is een soort van vicieuze cirkel.......
lees even de beginpost van dit topicquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Sasami het volgende:
Hmm ze fietsen niet eens meer ik heb geloof ik iets gemist.....
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Tamaartje het volgende:
[[url=http://img393.imageshack.us/img393/4486/bb0115wd.th.jpg]afbeelding][/URL]
het ziet er wel echt vaag uit dit
Ja duh. Ze zijn er vannacht mee gestopt omdat het niet te doen zou zijn...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef Sasami het volgende:
Hmm ze fietsen niet eens meer ik heb geloof ik iets gemist.....
Ik heb al gedouched en gegeten (2x)quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie zitten verslag te doen van een stel slapende bewoners en hoe een man in de tuin ligt te slapen
We kunnen ook een mooie analyse maken van hoe die boom in de tuin bewoog.
Misschien moeten jullie iets nuttigs gaan doen zoals ik dat nu ga doen, namelijk in mijn tuin relaxen.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie zitten verslag te doen van een stel slapende bewoners en hoe een man in de tuin ligt te slapen
We kunnen ook een mooie analyse maken van hoe die boom in de tuin bewoog.
Misschien moeten jullie iets nuttigs gaan doen zoals ik dat nu ga doen, namelijk in mijn tuin relaxen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |