Goh, dat is iets dat je iedereen toewenst.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik hoop op een bevaling waarvan moeder en kind een hele lange nasleep hebben waardoor ze wel het ziekenhuis inmoet![]()
Hoe mensen op Fok reageren op de mensen in het BB huis (vreemden voor hen!) daar is op zich ook op af te studeren, Sebbo!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:08 schreef Seborik het volgende:
Goh, dat is iets dat je iedereen toewenst.
QEDquote:
nogmaals QEDquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:11 schreef Tobbes het volgende:
QED?
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Tobbes het volgende:
Isabeau; het is toch de bedoeling dat wij een oordeel over mensen daar vormen. Hoe kan ik anders iemand wegstemmen?![]()
Dat is gehoord hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Nou mannen, Dido gaat haar bikini aantrekken hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |