Hoe mensen op Fok reageren op de mensen in het BB huis (vreemden voor hen!) daar is op zich ook op af te studeren, Sebbo!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:08 schreef Seborik het volgende:
Goh, dat is iets dat je iedereen toewenst.
QEDquote:
nogmaals QEDquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:11 schreef Tobbes het volgende:
QED?
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Tobbes het volgende:
Isabeau; het is toch de bedoeling dat wij een oordeel over mensen daar vormen. Hoe kan ik anders iemand wegstemmen?![]()
Dat is gehoord hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Nou mannen, Dido gaat haar bikini aantrekken hoor!
En dan gaat het straks regenenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Dat doet ze iedere dag al, niets meer aanquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Als ik iemand doodwens bedoel ik eigenlijk dat het een domme koe is die niks toevoegt hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.
Ze stouwt eerst nog een broodje naar binnenquote:
Boeiend, ze heeft niet eens tietenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Is dat een of andere Latijnse uitdrukking ofzo?quote:
Denk dat je het dan voortaan beter zo kunt omschrijvenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik iemand doodwens bedoel ik eigenlijk dat het een domme koe is die niks toevoegt hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |