Gordelroos?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:30 schreef Lolalala het volgende:
Offtopic: Over waterpokken gesproken, ik zit met griep thuis, en ik zie net allemaal rode vlekken/uitslag overal op m'n buik en in m'n zij![]()
Jawel, Rob is zelfs al aangewezen als de 'draaier'quote:Op donderdag 1 september 2005 20:32 schreef Timmai het volgende:
ze zijn er nog niet achter dat ze het scherm kunnen draaien?
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als die neger het huis in komt steelt hij meteen een fiets.![]()
Klinkt wel leukquote:Op donderdag 1 september 2005 20:34 schreef eborn het volgende:
Toen ik trouwens vooraf de tune van BB hoorde vond ik hem niet zo best. Maar het valt uiteindelijk best mee
jahquote:
Zijn ze ook, maar je zit met het coderen van de video/audio, dat kost tijdquote:Op donderdag 1 september 2005 20:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
jahverdomme , ik wil die streams live hebben !
30 sec ja. maar geen minuten !quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar je zit met het coderen van de video/audio, dat kost tijdCanal+ is ook altijd iets vertraagd t.o.v. normale zenders
Ja, een transseksueel.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Heeft zij gewonnen in Engeland?? (die blonde met de rare stem)
Bij mij was hij al even gedraaidquote:Op donderdag 1 september 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
nu wordt dat plasmascherm pas gedraaid
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Heeft zij gewonnen in Engeland?? (die blonde met de rare stem)
Ja super zwakquote:Op donderdag 1 september 2005 20:41 schreef LuQas het volgende:
Geluid van de streams is echt kut trouwens
waarom kijk je nu ook naar de stream tijdens de live uitzending??quote:Op donderdag 1 september 2005 20:41 schreef LuQas het volgende:
Geluid van de streams is echt kut trouwens
Dat is toch niet bekend?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:42 schreef eborn het volgende:
Hebben ze nou trouwens TOCH langer noodrantsoen?
Omdat ik weiger verder naar Talpa's mislukking te kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom kijk je nu ook naar de stream tijdens de live uitzending??
Idemquote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Nu gaat Rob bij mij op de sterams pas weg
Hier ook de envloppe is voor Tanjaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Nu gaat Rob bij mij op de sterams pas weg
Whahahaha!! Maar je kijkt wel naar de stream??quote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Omdat ik weiger verder naar Talpa's mislukking te kijken![]()
Das BB , geen talpa. Het hoort gewoon bij Veronica te zitten eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whahahaha!! Maar je kijkt wel naar de stream??
okee, wat jij wilt
Ze ziet er nu wel wat beter uitquote:Op donderdag 1 september 2005 20:45 schreef eborn het volgende:
Tanja straalt wel meteen, dat is wel erg leuk om te zien
En als er iemand geeeeen pokerface heeft... dan is het Lieske.quote:
Ze had al het gevoel dat ze niet veel vrienden hadquote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef CocaColaLight het volgende:
en lieske gaat exploderen of compleet instorten
Heeeeeerlijk ditquote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, ze gaan het idd vertellen dat iemand de keuze kreeg 'eten voor de groep of geld voor jezelf' Ben benieuwd of Lieske goed reageert "Oooh, wat gemeen!!"
Was te verwachten hequote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, ze gaan het idd vertellen dat iemand de keuze kreeg 'eten voor de groep of geld voor jezelf' Ben benieuwd of Lieske goed reageert "Oooh, wat gemeen!!"
Precies de reden waarom ik niet voor het geld had gekozen. Je wordt gewoon genaaidquote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Was te verwachten hetypische BB actie
Er is geen termijn bij verteld.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef LuQas het volgende:
Moest Lieske dat geld alleen bij zich houden deze week of heel haar verblijf?? Want volgens mij is haar opdracht al gewoon geslaagd... en maakt het dus niet meer uit als ze er nu achter komen.
Ik dacht heel BBquote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef LuQas het volgende:
Moest Lieske dat geld alleen bij zich houden deze week of heel haar verblijf?? Want volgens mij is haar opdracht al gewoon geslaagd... en maakt het dus niet meer uit als ze er nu achter komen.
haha dat zou wel cool zijn maar dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Lieske straks met haar studententoontje: "Dus...dus wij hebben intens honger gehad voor één egoïst? Dat is zooo niet relaxt man, echt niet vet cool"
Klopt, daarom zei Bridget ook: "Heeft Lieske een pokerface?"quote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik begreep dat ze "iemand" gingen zeggen, niet "Lieske"
nee, want als ze zorgt dat niemand erachter gaat komen mag ze het houden . Alle bewoners gaan elkaar verdenken natuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht heel BB
Maar nu is het dus al afgelopen en voor haar neem ik aan..
Ohwjaaaa die is de enige die het weetquote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef CocaColaLight het volgende:
dit gaat echt leuk wordenkijken of Rikkert haar toch nog gaat troosten als ze instort
Moet ie maar naar Talpa kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef CocaColaLight het volgende:
lol lord dreamer je hebt wat gemist, het waren foto's van tanja's moeder en schoonmoeder
Ah , dat heb ik nog gezien, ik zag hem alleen net weer terug komen bij de bank . vandaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Rob kreeg een envelop met foto's voor Tanja, LD
Ze heeft hem gezegd dat ze een opdracht had en dat ze voor haarzelf had gekozen maar niet hoe en wat verderquote:Op donderdag 1 september 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert weet het toch ook nietDan was haar opdracht het geld te verstoppen mislukt hoor!
Oeps.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft hem gezegd dat ze een opdracht had en dat ze voor haarzelf had gekozen maar niet hoe en wat verder
Volgens mij 1 keer gezien ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
Die moeder van devadervanhetkindje kent Tanja volgens mij nog amper.
dat idee had ik dus ook al, volgens mij heeft ze tanja irl een keer of 2 gezien heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
Die moeder van devadervanhetkindje kent Tanja volgens mij nog amper.
Dan valt er voor Rikkert niet veel meer te raden natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft hem gezegd dat ze een opdracht had en dat ze voor haarzelf had gekozen maar niet hoe en wat verder
Je moet echt ff je tv aanzetten je loopt nu achter de feiten aanquote:Op donderdag 1 september 2005 20:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
Is er al een foto van de "neger" ? ben echt benieuwd wat voor man dat is![]()
Nee maarja als Lieske niet zegt dat zij het is weet hij het wel.. en dan zal die vast wel gaan lullen..quote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan valt er voor Rikkert niet veel meer te raden natuurlijk![]()
En m'n "leven" verlaten ? ben jij gek.. concurentie hop wegwezenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je moet echt ff je tv aanzetten je loopt nu achter de feiten aan
idd lijkt veelquote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Er zit trouwens overduidelijk een broer(tje) van Ralph op de tribune zeg
Ik denk dat ze hoopt dat het een meisje wordt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef Woessssj het volgende:
Of was het geen geheim of het een jongetje of een meisje zou worden?
Da's Lindaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:02 schreef Tamaartje het volgende:
ohwje alcohol !!!!!!!
Linda: Ik ben niet verslaafd ik ben niet verslaafd
Ik neem aan met RIkkert dan... ze mocht er niks over zeggen en ze heeft het wel gedaanquote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is het geld kwijt omdat ze het had gedeeld???
Logisch.. het lijkt me echt verrotquote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef eborn het volgende:
Joost (vriend van) lacht als een boer met kiespijn zeg
Ik zou nu al ingebroken hebben in het huisquote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef Tamaartje het volgende:
Logisch.. het lijkt me echt verrot![]()
Omdat het live op tv is..quote:Op donderdag 1 september 2005 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
Bewoners sparen Lieske zo te horen
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:11 schreef eborn het volgende:
Zei ze nou dat ze het wou verdelen als ze het huis uit kwamen?
Blondt - student - doos - naief - domquote:
Ja, ik ook welquote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik had er eerlijk gezegd ook wel begrip voor gehad.
Ja ze vond Lieske met Roel samen een beetje ver gaan..quote:Op donderdag 1 september 2005 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Vond Tanja nou iets op seks gebied te snel gaan in het huis?
Hopelijk is dat de volgende keren wel zo. Anders kun je ook niet 'meeschrijven'quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Lolalala het volgende:
Wat stom dat ze nu aan de bewoners laten horen wie de proefgenomineerden zijn, terwijl wij niet eens van iedereen hebben gehoord wie ze nomineren!
Even Talpa mailen dan maarquote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde wel weten waarop de rest heeft gestemd
nee de opdracht was om 21:00 afgelopen. Ze hebben het gehaald.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef eborn het volgende:
Ze moeten toch nog fietsen!
Ja idd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde wel weten waarop de rest heeft gestemd
Tja, maar Ruud zegt toch echt net dat "niets minder waar is".quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nee de opdracht was om 21:00 afgelopen. Ze hebben het gehaald.
Wow lulligquote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef eborn het volgende:
Ze moeten toch nog fietsen!
Het zal wel iets met afstand te maken hebben. Bridget vroeg namelijk hoeveel kilometer ze gefietst hadden en vroeg zich af of dat genoeg wasquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Lolalala het volgende:
Lijkt me best saai als ze nog meer moeten fietsen. Dan is het wel leuker als het op een andere manier moet, bijvoorbeeld om het uur een ander oid.
ah ok. Talpa humor?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, maar Ruud zegt toch echt net dat "niets minder waar is".
Rikkert trekt haar op schoot, de schatquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Tourniquet het volgende:
Opzich zal Lieske zich nu wel opgelucht voelen, het "geheim" drukte loodzwaar op haar.
Hij is wel eerlijk maar Tanja zat er niet bij toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef LuQas het volgende:
Rikkert net in de groep: ' Ik heb Tanja genomineerd, en daar heb ik razend veel spijt van'
De dochter van Rob bedoel je.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef smurfzilla het volgende:
Er zit me toch een lekker ding achter die moeder van Tanja...![]()
Ze gaan anders over twee maanden wel iets uit de kut van Tanja halen.quote:Ik durf te wedden dat BB nóóit iets kuts ( ) met Tanja uit gaat halen.
Jawel, en ze maakte een gebaar van ' het maakt niet uit'quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij is wel eerlijk maar Tanja zat er niet bij toch?
Ze moet bevallenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf te wedden dat BB nóóit iets kuts () met Tanja uit gaat halen.
Dat is toch verboden te zeggen? Of geldt dat niet omdat het een proefnominatie was?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef LuQas het volgende:
Rikkert net in de groep: ' Ik heb Tanja genomineerd, en daar heb ik razend veel spijt van'
Oh dat heb ik even gemist...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jawel, en ze maakte een gebaar van ' het maakt niet uit'
Alleen het geluid op TV is beterquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Blue Thunder het volgende:
kom op talpa... jullie mogen weer.. dit kunnen we ook streamend volgen hoor
Ik sta 100% achter je.. en zet hem op! ... ja... euh... Zet hem op !! hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef eborn het volgende:
Wat zei die vriend nou? Het eerste kreeg ik even niet mee
Naja, rikkert is niet knap maar een spook....quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert lijkt zich ook lullig te voelen dat Lieske het aan hem heeft verteld. Of zie ik spoken?
Ja dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert lijkt zich ook lullig te voelen dat Lieske het aan hem heeft verteld. Of zie ik spoken?
^^ eens is.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
jeutje, is dit het opwaardeer uurtje voor tanja ? die doos vreet geen flikker uit , rookt en zou allang preventief geruimt moeten worden en krijgt hier nog alleen positief nieuws ?
Duidelijk, thnxquote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Tamaartje het volgende:
Ik sta 100% achter je.. en zet hem op! ... ja... euh... Zet hem op !! haha
En ik wil je nog 1 ding vragen.. wil je alsjeblieft stoppen met roken.. voor ons kindje?
tuurlijk , ze krijgt aandacht te kortquote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Lieske stort in. op einde niks meer
Zeker. Alleen loopt de uitzending een beetje stoefquote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Bridget en Ruud ook een perfect duo![]()
En ze kwam erachter dat ze een van de proefgenomineerden was.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
tuurlijk , ze krijgt aandacht te kort
thx beebquote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, dit is ook interessant
Voor LD: in de dbk staat een koffer met heel veel geld klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |