Gordelroos?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:30 schreef Lolalala het volgende:
Offtopic: Over waterpokken gesproken, ik zit met griep thuis, en ik zie net allemaal rode vlekken/uitslag overal op m'n buik en in m'n zij![]()
Jawel, Rob is zelfs al aangewezen als de 'draaier'quote:Op donderdag 1 september 2005 20:32 schreef Timmai het volgende:
ze zijn er nog niet achter dat ze het scherm kunnen draaien?
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:29 schreef Showtime het volgende:
[..]
Als die neger het huis in komt steelt hij meteen een fiets.![]()
Klinkt wel leukquote:Op donderdag 1 september 2005 20:34 schreef eborn het volgende:
Toen ik trouwens vooraf de tune van BB hoorde vond ik hem niet zo best. Maar het valt uiteindelijk best mee
jahquote:
Zijn ze ook, maar je zit met het coderen van de video/audio, dat kost tijdquote:Op donderdag 1 september 2005 20:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
jahverdomme , ik wil die streams live hebben !
30 sec ja. maar geen minuten !quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef eborn het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar je zit met het coderen van de video/audio, dat kost tijdCanal+ is ook altijd iets vertraagd t.o.v. normale zenders
Ja, een transseksueel.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Heeft zij gewonnen in Engeland?? (die blonde met de rare stem)
Bij mij was hij al even gedraaidquote:Op donderdag 1 september 2005 20:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
nu wordt dat plasmascherm pas gedraaid
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Heeft zij gewonnen in Engeland?? (die blonde met de rare stem)
Ja super zwakquote:Op donderdag 1 september 2005 20:41 schreef LuQas het volgende:
Geluid van de streams is echt kut trouwens
waarom kijk je nu ook naar de stream tijdens de live uitzending??quote:Op donderdag 1 september 2005 20:41 schreef LuQas het volgende:
Geluid van de streams is echt kut trouwens
Dat is toch niet bekend?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:42 schreef eborn het volgende:
Hebben ze nou trouwens TOCH langer noodrantsoen?
Omdat ik weiger verder naar Talpa's mislukking te kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom kijk je nu ook naar de stream tijdens de live uitzending??
Idemquote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Nu gaat Rob bij mij op de sterams pas weg
Hier ook de envloppe is voor Tanjaquote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Nu gaat Rob bij mij op de sterams pas weg
Whahahaha!! Maar je kijkt wel naar de stream??quote:Op donderdag 1 september 2005 20:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Omdat ik weiger verder naar Talpa's mislukking te kijken![]()
Das BB , geen talpa. Het hoort gewoon bij Veronica te zitten eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whahahaha!! Maar je kijkt wel naar de stream??
okee, wat jij wilt
Ze ziet er nu wel wat beter uitquote:Op donderdag 1 september 2005 20:45 schreef eborn het volgende:
Tanja straalt wel meteen, dat is wel erg leuk om te zien
En als er iemand geeeeen pokerface heeft... dan is het Lieske.quote:
Ze had al het gevoel dat ze niet veel vrienden hadquote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef CocaColaLight het volgende:
en lieske gaat exploderen of compleet instorten
Heeeeeerlijk ditquote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, ze gaan het idd vertellen dat iemand de keuze kreeg 'eten voor de groep of geld voor jezelf' Ben benieuwd of Lieske goed reageert "Oooh, wat gemeen!!"
Was te verwachten hequote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, ze gaan het idd vertellen dat iemand de keuze kreeg 'eten voor de groep of geld voor jezelf' Ben benieuwd of Lieske goed reageert "Oooh, wat gemeen!!"
Precies de reden waarom ik niet voor het geld had gekozen. Je wordt gewoon genaaidquote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Was te verwachten hetypische BB actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |