Even Talpa mailen dan maarquote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde wel weten waarop de rest heeft gestemd
nee de opdracht was om 21:00 afgelopen. Ze hebben het gehaald.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef eborn het volgende:
Ze moeten toch nog fietsen!
Ja idd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde wel weten waarop de rest heeft gestemd
Tja, maar Ruud zegt toch echt net dat "niets minder waar is".quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nee de opdracht was om 21:00 afgelopen. Ze hebben het gehaald.
Wow lulligquote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef eborn het volgende:
Ze moeten toch nog fietsen!
Het zal wel iets met afstand te maken hebben. Bridget vroeg namelijk hoeveel kilometer ze gefietst hadden en vroeg zich af of dat genoeg wasquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Lolalala het volgende:
Lijkt me best saai als ze nog meer moeten fietsen. Dan is het wel leuker als het op een andere manier moet, bijvoorbeeld om het uur een ander oid.
ah ok. Talpa humor?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, maar Ruud zegt toch echt net dat "niets minder waar is".
Rikkert trekt haar op schoot, de schatquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Tourniquet het volgende:
Opzich zal Lieske zich nu wel opgelucht voelen, het "geheim" drukte loodzwaar op haar.
Hij is wel eerlijk maar Tanja zat er niet bij toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef LuQas het volgende:
Rikkert net in de groep: ' Ik heb Tanja genomineerd, en daar heb ik razend veel spijt van'
De dochter van Rob bedoel je.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef smurfzilla het volgende:
Er zit me toch een lekker ding achter die moeder van Tanja...![]()
Ze gaan anders over twee maanden wel iets uit de kut van Tanja halen.quote:Ik durf te wedden dat BB nóóit iets kuts ( ) met Tanja uit gaat halen.
Jawel, en ze maakte een gebaar van ' het maakt niet uit'quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij is wel eerlijk maar Tanja zat er niet bij toch?
Ze moet bevallenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf te wedden dat BB nóóit iets kuts () met Tanja uit gaat halen.
Dat is toch verboden te zeggen? Of geldt dat niet omdat het een proefnominatie was?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef LuQas het volgende:
Rikkert net in de groep: ' Ik heb Tanja genomineerd, en daar heb ik razend veel spijt van'
Oh dat heb ik even gemist...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jawel, en ze maakte een gebaar van ' het maakt niet uit'
Alleen het geluid op TV is beterquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Blue Thunder het volgende:
kom op talpa... jullie mogen weer.. dit kunnen we ook streamend volgen hoor
Ik sta 100% achter je.. en zet hem op! ... ja... euh... Zet hem op !! hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef eborn het volgende:
Wat zei die vriend nou? Het eerste kreeg ik even niet mee
Naja, rikkert is niet knap maar een spook....quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert lijkt zich ook lullig te voelen dat Lieske het aan hem heeft verteld. Of zie ik spoken?
Ja dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert lijkt zich ook lullig te voelen dat Lieske het aan hem heeft verteld. Of zie ik spoken?
^^ eens is.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
jeutje, is dit het opwaardeer uurtje voor tanja ? die doos vreet geen flikker uit , rookt en zou allang preventief geruimt moeten worden en krijgt hier nog alleen positief nieuws ?
Duidelijk, thnxquote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef Tamaartje het volgende:
Ik sta 100% achter je.. en zet hem op! ... ja... euh... Zet hem op !! haha
En ik wil je nog 1 ding vragen.. wil je alsjeblieft stoppen met roken.. voor ons kindje?
tuurlijk , ze krijgt aandacht te kortquote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Lieske stort in. op einde niks meer
Zeker. Alleen loopt de uitzending een beetje stoefquote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Bridget en Ruud ook een perfect duo![]()
En ze kwam erachter dat ze een van de proefgenomineerden was.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
tuurlijk , ze krijgt aandacht te kort
thx beebquote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, dit is ook interessant
Voor LD: in de dbk staat een koffer met heel veel geld klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |