Ja ze vond Lieske met Roel samen een beetje ver gaan..quote:Op donderdag 1 september 2005 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Vond Tanja nou iets op seks gebied te snel gaan in het huis?
Hopelijk is dat de volgende keren wel zo. Anders kun je ook niet 'meeschrijven'quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Lolalala het volgende:
Wat stom dat ze nu aan de bewoners laten horen wie de proefgenomineerden zijn, terwijl wij niet eens van iedereen hebben gehoord wie ze nomineren!
Even Talpa mailen dan maarquote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde wel weten waarop de rest heeft gestemd
nee de opdracht was om 21:00 afgelopen. Ze hebben het gehaald.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef eborn het volgende:
Ze moeten toch nog fietsen!
Ja idd.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde wel weten waarop de rest heeft gestemd
Tja, maar Ruud zegt toch echt net dat "niets minder waar is".quote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nee de opdracht was om 21:00 afgelopen. Ze hebben het gehaald.
Wow lulligquote:Op donderdag 1 september 2005 21:18 schreef eborn het volgende:
Ze moeten toch nog fietsen!
Het zal wel iets met afstand te maken hebben. Bridget vroeg namelijk hoeveel kilometer ze gefietst hadden en vroeg zich af of dat genoeg wasquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Lolalala het volgende:
Lijkt me best saai als ze nog meer moeten fietsen. Dan is het wel leuker als het op een andere manier moet, bijvoorbeeld om het uur een ander oid.
ah ok. Talpa humor?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, maar Ruud zegt toch echt net dat "niets minder waar is".
Rikkert trekt haar op schoot, de schatquote:Op donderdag 1 september 2005 21:20 schreef Tourniquet het volgende:
Opzich zal Lieske zich nu wel opgelucht voelen, het "geheim" drukte loodzwaar op haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |