dat idee had ik dus ook al, volgens mij heeft ze tanja irl een keer of 2 gezien heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 20:54 schreef Tourniquet het volgende:
Die moeder van devadervanhetkindje kent Tanja volgens mij nog amper.
Dan valt er voor Rikkert niet veel meer te raden natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft hem gezegd dat ze een opdracht had en dat ze voor haarzelf had gekozen maar niet hoe en wat verder
Je moet echt ff je tv aanzetten je loopt nu achter de feiten aanquote:Op donderdag 1 september 2005 20:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
Is er al een foto van de "neger" ? ben echt benieuwd wat voor man dat is![]()
Nee maarja als Lieske niet zegt dat zij het is weet hij het wel.. en dan zal die vast wel gaan lullen..quote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan valt er voor Rikkert niet veel meer te raden natuurlijk![]()
En m'n "leven" verlaten ? ben jij gek.. concurentie hop wegwezenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je moet echt ff je tv aanzetten je loopt nu achter de feiten aan
idd lijkt veelquote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Er zit trouwens overduidelijk een broer(tje) van Ralph op de tribune zeg
Ik denk dat ze hoopt dat het een meisje wordt.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef Woessssj het volgende:
Of was het geen geheim of het een jongetje of een meisje zou worden?
Da's Lindaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:02 schreef Tamaartje het volgende:
ohwje alcohol !!!!!!!
Linda: Ik ben niet verslaafd ik ben niet verslaafd
Ik neem aan met RIkkert dan... ze mocht er niks over zeggen en ze heeft het wel gedaanquote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is het geld kwijt omdat ze het had gedeeld???
Logisch.. het lijkt me echt verrotquote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef eborn het volgende:
Joost (vriend van) lacht als een boer met kiespijn zeg
Ik zou nu al ingebroken hebben in het huisquote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef Tamaartje het volgende:
Logisch.. het lijkt me echt verrot![]()
Omdat het live op tv is..quote:Op donderdag 1 september 2005 21:11 schreef Tourniquet het volgende:
Bewoners sparen Lieske zo te horen
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:11 schreef eborn het volgende:
Zei ze nou dat ze het wou verdelen als ze het huis uit kwamen?
Blondt - student - doos - naief - domquote:
Ja, ik ook welquote:Op donderdag 1 september 2005 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik had er eerlijk gezegd ook wel begrip voor gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |