geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef BB-King het volgende:
Rob denkt maar aan één ding.
Hoe krijg ik mijn been zo snel mogelijk in Dido's mossel.![]()
Captain hook beter dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Makkelijk om een beenloze te beledigen hé. Volgens mij zou je ook niet zo genoemd willen worden als jij een been zou missen. Dat je hem niet mag, kan natuurlijk altijd maar het is wel een beetje goedkoop om hem Captain Iglo te noemen.![]()
Ze kijkt op die foto wel een beetje doortapt, vind je niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O fuck wat is ze toch mooi.![]()
Duurt niet lang meer voordat deze van stal gehaald moet worden:![]()
Vier benen dus... Dat maakt hem een paard.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Captain hook beter dan?
Overigens: hij is niet beenloos.... hij heeft een douchebeen, een sportbeen, een kunstbeen en een echt been....
Ik weet wel wat ze wil: In het huis blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat Dido een playgirl is, en niet weet wat ze eigenlijk wilt. Meer een dromertje.
Ik vraag me altijd af wat er van die girls overblijft na een aanranding of verkrachtingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat Dido een playgirl is, en niet weet wat ze eigenlijk wilt. Meer een dromertje.
Da's wel een enigszins vreemde en ook wel angstige gedachtengang.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er van die girls overblijft na een aanranding of verkrachting
Heb het ook reeds 3x gehoord nu..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid: Ik weet niet of er veel mensen kijken..
Nou ik weet het wel![]()
Daar waar de zon nooit schijnt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het ook reeds 3x gehoord nu......maar het blijft zielig..arme Dido...maar wie weet kent Marcel de "Dark Side" van Dido!
Ja HOUDOE!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert zegt.. ik zou weggaan "Houdoe en de mazzel"
Rikkert vroeg of ze zich wel lekker voelde.. en toen ging het niet echt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Waardoor liep Lieske d'r emmer vol dan? Wat was de druppel waardoor ze ging huilen
Liever gister dan vandaag...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef eborn het volgende:
Ik denk dat Big Brother een rustgevend muziekje op moet zetten voor Lieske
Danny De Munk - Ik voel me zo verdomd alleen
"Had ik maar iemand om van te houden
Twee zachte armen om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Ik voel me zo verdomd alleen"
Maar Dido zit ook nog steeds in haar maag met dat: "Ik vind je een vreemd meisje"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef LuukBes het volgende:
Wat zei ik gisteren Scanman ? Lieske is onzeker in de groep.
quote:
Rikkepik is zo goed in troosten dat ze gaan janken... Remember Tanja gister...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:34 schreef CocaColaLight het volgende:
goedzo Rikkert, troosten doet het altijd goed bij de vrouwtjes
Wie zei dat dan tegen haar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar Dido zit ook nog steeds in haar maag met dat: "Ik vind je een vreemd meisje"
Volgens mij Rikkert gisteren. Dido vroeg hoe hij over haar dacht geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
Wie zei dat dan tegen haar?
"Lieske, kom op, de wereld vergaat niet. Wij helpen je wel even pakken!"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:37 schreef omegaproject het volgende:
Boeie als je weggestemd wordt ... die 5000,- mag je meenemen
Ik denk idd dat ze nog steeds met dat dillema in haar maag zit.... maar da's nou net een deel van de funquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, dat Lieske dat geld koos vind ik niet meer dan normaal. 5000 euro is voor haar gewoon verschrikkelijk veel geld en dat kan ze als studente gewoon goed gebruiken. Ik vind niet dat je haar dat moet aanrekenen en zo heel erg slecht is dat noodrantoen nou ook weer niet (ik bedoel, in Expeditie Robinson, dáár hebben ze honger).
Ze zit alleen nu wel heel erg in haar maag met haar gehem, denk ik. Dus wat dat betreft was dat geld niet slim.
Is der geld gejat ? Heb ik iets gemist ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is gewoon bang dat iemand haar geld heeft gejat en nu is ze emotioneel.
Voor mij ook wel hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
5000 euro is voor haar gewoon verschrikkelijk veel geld
Ik denk er net zo overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, dat Lieske dat geld koos vind ik niet meer dan normaal. 5000 euro is voor haar gewoon verschrikkelijk veel geld en dat kan ze als studente gewoon goed gebruiken. Ik vind niet dat je haar dat moet aanrekenen en zo heel erg slecht is dat noodrantoen nou ook weer niet (ik bedoel, in Expeditie Robinson, dáár hebben ze honger).
Ze zit alleen nu wel heel erg in haar maag met haar gehem, denk ik. Dus wat dat betreft was dat geld niet slim.
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is een peuter.... huilen... aai over de bol.... en het is over!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef LuukBes het volgende:
"Ik voel me echt zo kut, ik voel me alweer zoveel beter."
Lieske's logica.
Ik had het nooit aangenomen omdat je voor de natie voor paal staat plus het feit dat er een 'intens grote kans' is dat je teruggenaaid wordt omdat BB alles ziet. Ik zou het niet vertrouwen tenzij ze garantie geven dat ze het mee naar huis kan nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Daar issie nogal trots op jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert is goed in BH bandjes losmaken?
Lieske zullen we je bed verschonen....NEEEEEquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef ChantalC het volgende:
Natte Lie vind Lieske een schat.... totdat ze dat geld vindt...
en hij bloed uit zijn hol.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert is goed in BH bandjes losmaken?
Je hebt dus niet meegekregen dat hij een Joost een wedstrijd wilden doen? 5 mensen naast elkaar met BH's en t-shirts. En dan ging het erom wie ze als eerste allemaal los had. Waarbij eentje aan de voorkant open moest, maar dat ze niet wisten welke.quote:
Ik denk dat haar redenatie was dat ze toch al op noodrantsoen moesten... dus niemand zou er "extra" last van krijgen... en daarbij: WIj kunnen lekker nuchter beredeneren hier.. maar de redactie heeft echt wel bewust Lieske hiervoor uitgezocht... en als je dat geld echt in handen hebt.... zou je dan ook nog zover nadenken als wij nu doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Voor mij ook wel hoorVoor de meeste mensen denk ik wel.
Nou zijn op zich studenten meestal rijk genoeg. Je hebt amper vaste lasten
Ik zou het geld niet aangenomen hebben omdat ik meteen zou denken dat BB me ermee zou naaien. En uiteindelijk zit je toch in dat huis om te winnen en zo lang mogelijk te blijvenDan wil je geen gelazer als BB opeens koffers in gaat nemen e.d.
![]()
Nee niet meegekregen.. triestquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:44 schreef eborn het volgende:
[..]
Je hebt dus niet meegekregen dat hij een Joost een wedstrijd wilden doen? 5 mensen naast elkaar met BH's en t-shirts. En dan ging het erom wie ze als eerste allemaal los had. Waarbij eentje aan de voorkant open moest, maar dat ze niet wisten welke.
Dat ging pas nergens over
Doen we nu al Lieske.... gaas dood! (om even Hans Teeuwen aan te halen)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:45 schreef BB-King het volgende:
Lieske: "Als ik dood ga, moeten jullie bier drinken"
Klopt, de situatie daar kun je moeilijk meenemen in je beslissing. Ik weet trouwens niet of ze bewust Lieske hebben uitgekozen. Misschien hebben ze wel gelootquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:44 schreef teamlead het volgende:
Ik denk dat haar redenatie was dat ze toch al op noodrantsoen moesten... dus niemand zou er "extra" last van krijgen... en daarbij: WIj kunnen lekker nuchter beredeneren hier.. maar de redactie heeft echt wel bewust Lieske hiervoor uitgezocht... en als je dat geld echt in handen hebt.... zou je dan ook nog zover nadenken als wij nu doen?
Als ie hard genoeg veert op het bed komt er vast geld uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef CocaColaLight het volgende:
en rikkert ga naast haar zitten en je arm om haar heen en dan flink het bed inwijden.
Moet ze eens ABN gaan praten. Zelfs Achterhoeks is voor mensen die het voor het eerst horen prima te begrijpen. Maar haar taaltje nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze zegt dat ze goed kan merken dat mensen haar gewoon niet leuk vinden... dat ze haar niet snappen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid: Ik weet niet of er veel mensen kijken..
Nou ik weet het wel![]()
blijkbaar wel dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is het probleem nou? Dat ze niet met iedereen overweg kan? Wat boeit dat nou? Moet ze daarom janken? :")
Maar anderen vinden haar niet allemaal even aardig.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
Lieske: Ik vind iedereen even aardig...
ja sure
Ze is niet voor niets de benjamin.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske is echt tactloos bezig btw..
Wel hoor, ze vinden haar allemaal onaardigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Maar anderen vinden haar niet allemaal even aardig.
Comaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is Roel trouwens gebleven?
iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar anderen vinden haar niet allemaal even aardig.
Ze is echt iedereen aan het afwerken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
LOL
Dido: "Ik merk dat ik me aan jullie (2 meiden) ga hechten!"
Ze gaat nu ook vrouwen versieren.
Daar lijkt het wel op want ik neem dat hij niet meer zit te slapen.quote:
Nee, ze kiest haar momentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is echt iedereen aan het afwerken.![]()
is er ook nog een patroon in te ontdekken? Doet ze het op alfabet?
nee hij ligt vastquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op want ik neem dat hij niet meer zit te slapen.![]()
Ik denk dat hij een missie/opdracht heeft..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar inderdaad Roel is wel erg lang onderzeil.
Denk dat hij zijn geheime reserve dope gebruikt heeft gisternacht
de missie om uit zijn bad trip terug te komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een missie heeft..
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:58 schreef eborn het volgende:
Joost gaat z'n bordje weer helemaal leeglikken. Dat is nou informatie die ik niet wil horen.
* eborn is er even vandoor -> AH, voordat alles weer weg is
Als je die post zo zonder context leest, dan kom je over als een behoorlijke koekwaus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:54 schreef teamlead het volgende:
NEE KUT! De joden trokken vanuit Egypte naar het beloofde land... en die Matzes-shit kwam uit de lucht vallen....
zucht...
Wat uit de lucht kwam was manna (en matses zijn wel de broden zonder gist), maar dit terzijdequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:54 schreef teamlead het volgende:
NEE KUT! De joden trokken vanuit Egypte naar het beloofde land... en die Matzes-shit kwam uit de lucht vallen....
zucht...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
en dan uiteindelijk levert het altijd dit op :
"Echt? Nou, zegDank je wel! Leuk om te horen!"
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:01 schreef agRESSIV-e het volgende:
wie zit er naast rikkert tegenover chantal, das lieske de hoer jankerd toch???
(hoi allemaal)
Nee 5000 euro pakken en op noodransoen blijven.. of luxe nemen (eten enzo)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:02 schreef KonnieKipke het volgende:
Even voor mijn informatie: Lieske kon 5000 euro pakken of het noodrandsoen laten cancellen?
Met context is dat vas niet veel beterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je die post zo zonder context leest, dan kom je over als een behoorlijke koekwaus.
Misschien hebben meer mensen iets aangeboden gekregen! Dat weten we namelijk niet en als BB mij iets zou aanbieden, dan zou ik ook beseffen dat misschien anderen zulke dingen hebben gekregen en daar kan je dan paranoia van worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:02 schreef teamlead het volgende:
Ik begrijp alleen niet helemaal waar die collectieve aanval van paranoia vandaan komt.. De bewoners (op Lieske, Ingrid en Rob na) weten toch pas van één geheime opdracht? Geen redenen om aan te nemen dat iedereen opeens constant geheime opdrachten krijgt..of heb ik wat gemist?
Matzesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat uit de lucht kwam was manna (en matses zijn wel de broden zonder gist), maar dit terzijde
Nu is Rob TOCH weer met het eten bezig!!!
Menno&co had idd een plan om hem voor te zijn, maar komt niet veel van terecht geloof. Menno's sekte is wat instabiel.quote:Rob mocht zich vandaag toch absoluut niet met het eten bemoeien?
ach ondertussen zijn die anderen echt liever lui dan moe, hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
Rob mocht zich vandaag toch absoluut niet met het eten bemoeien?
geen idee...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
waar is tanja ????
Die doet het bij ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:07 schreef A.Powers het volgende:
klopt het dat camera 3 het niet doet![]()
Geen idee ze voelde zich niet zo lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
waar is tanja ????
Lieske heeft zich in haar hoofd gehaald idd, dat Rob haar niet mag, omdat hij "haar zolang aanstaart soms, echt intens observeert".quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:07 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft Lieske gewoon wat links laten liggen omdat zij als enige echt te jong voor hem is.
Ik ook maar kan het helaas weer niet zien..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
ben benieuwd naar de avond uitzending dalijk
Ach ja.. sommige mensen onthouden alleen de mensen die je duidelijk niet mogen.... andere mensen richten zich gewoon enkel op de groep waar hij/zij wel goed mee kan opschieten. Ik hoorhelaas ook bij die eerste!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft zich in haar hoofd gehaald idd, dat Rob haar niet mag, omdat hij "haar zolang aanstaart soms, echt intens observeert".
Daaraan kan je zien dat ze nog jong is, in alle opzichten, er niet tegen kunnen als er ook maar 1 iemand is, die je niet zou mogen.
ja ik word daar dus echt intens kanarie van, gewoon mega a relaxed, en zo niet flex.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Als je trouwens met gesprekken meetypt heb je ook goed door dat Lieske constant 'haar verhaal' doet en nauwelijks reageert op wat de anderen zeggen. Niet echt goede communicatie van Lieske.
Dat is vrij logisch bij iemand die behoorlijk overstuur is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Als je trouwens met gesprekken meetypt heb je ook goed door dat Lieske constant 'haar verhaal' doet en nauwelijks reageert op wat de anderen zeggen. Niet echt goede communicatie van Lieske.
Vermoeiend hoor, scanman. Niemand kan leuk met iedereen opschieten. Verspilde energie hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja.. sommige mensen onthouden alleen de mensen die je duidelijk niet mogen.... andere mensen richten zich gewoon enkel op de groep waar hij/zij wel goed mee kan opschieten. Ik hoorhelaas ook bij die eerste!
da's de leeftijdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Tamaartje het volgende:
ik word zo ziek van dat engels gelul van Lieske
Ik ben benieuwd wanneer ze fistfucking gaat zeggen... mind fucking gaat nu goed Liesepiesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Tamaartje het volgende:
Iedereen weet hoe het moet.... maar om het uit te voeren is soms iets lastiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor, scanman. Niemand kan leuk met iedereen opschieten. Verspilde energie hoor
Halelujah!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Roel is opgestaan uit zijn coma
Ach, lees eens wat op fok zou ik zeggen. Dat is nog 100x erger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben alleen een BB fokkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, lees eens wat op fok zou ik zeggen. Dat is nog 100x erger.
exactemoundo!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef LuukBes het volgende:
Ik ga gewoon weg met 5000 euri ja, hoerrrrrrrrrrr.
Ik dacht dat ze Rob ermee bedoelden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me nog gesprekken van vannacht over "die blonde" die een eigen agenda heeft etc. En nu dit gesprek. Dag Chantal![]()
klopt, en soms is het zo dat mensen waarvan je denkt dat ze je niet mogen, exact hetzelfde van jou denken, puur door fout geinterpreteerde signalen of ondertonen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. sommige mensen onthouden alleen de mensen die je duidelijk niet mogen.... andere mensen richten zich gewoon enkel op de groep waar hij/zij wel goed mee kan opschieten. Ik hoorhelaas ook bij die eerste!
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno en ingrid doen sm>??>??
hmm, weet je: daar zit ook wat in! Ik dacht aan Lies, maar dat komt natuurlijk omdat ik iets weet van Lieske wat zij niet wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Rob ermee bedoelden.
volgens my wou menno wel ff rommelen,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Tamaartje het volgende:
Wat zijn ze aan het doen in die slaapkamer?
Oh Ingrid kijkt nu foto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
volgens my wou menno wel ff rommelen,
ingrid werd boos en liep weg
nee, ze trekt ze eruit , de foto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef ChantalC het volgende:
Wat doet ingrid nou op stream 4? Foto's van der ex'en verscheuren?
Ze haalt foto's eruit om te laten zien aan de anderen denk ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef agRESSIV-e het volgende:
wat ligt ingrid nu weer te doen?
ze scheurt dingen uit dat boekje
ik verstond "lelijk!". Af en toe moet ze ook lachen bij een foto lijkt het.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef teamlead het volgende:
wat leest ingrid??
"oh leuk"is het enige dat ik haar hoor mompelen..
Lieske konden ze vannacht nog niet ergens plaatsen, al zat Chantal/Menno wel lauw met die vraagtekens over die koffers en wat daar mee gebeurde, maar dat relateerden ze niet aan Lieske.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hmm, weet je: daar zit ook wat in! Ik dacht aan Lies, maar dat komt natuurlijk omdat ik iets weet van Lieske wat zij niet weten
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik had er in mijn hoofd Lieske van gemaakt (blond), maar Rob is uiteraard veel logischer! (ook blond)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Lieske konden ze vannacht nog niet ergens plaatsen, al zat Chantal/Menno wel lauw met die vraagtekens over die koffers en wat daar mee gebeurde, maar dat relateerden ze niet aan Lieske.
Terwijl ze wel constant over Rob theoriseerden. Dat wa sook de enige waar Roel het ove reens was dat die iets in zijn schild voerde, m.b.t. het steeds vooraan staan bij het koken. Chanta dacht nog iets gezien te hebben met dat broodje pindakaas waar zogenaamd een boodschap op geschreven zou staan die Joost stiekem mocht zien van Rob, zonder dat de cams het zagen (vanuit een doosje). Dus het ging constant over Rob.
jawel, want zijligt in de hoek en slaap als enige onder een roze dekbedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef agRESSIV-e het volgende:
dit is niet haar slaapkamer/bed toch???
Gelukkig heb ik iemand mee..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske trouwens wel een beetje sympathieker nu, ik vind het wel aandoenlijk en ze is ook wel open. Daarbij kan ik me zo goed voorstellen dat ze zich ook gewoon kut voelt door dat geld.
doeiiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
Mensen veel plezier met tv kijken zo... ik ga gezellig naar een ouderavond..
tot later
Alhoewel. Nu ik terugdenk zei wel iemand uit die groep iets van dat Lieske raar met die koffers zat te kloten, of niet ? Iemand heeft haar dat zien doen, Chantal, Ingrid of Menno dacht ik ?Dat ze dat een voor een deed. Maar Roel kapte alles af en zei dat ze doordraaiden. Misschien heb jij toch wel gelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik had er in mijn hoofd Lieske van gemaakt (blond), maar Rob is uiteraard veel logischer! (ook blond)
ik ook... later!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
ik ga op tv verder kijken tot zo!
ze is daarom gewoon alvast wat goodwill aan het kwekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef Gert het volgende:
Het zou me niet verbazen als Lieske binnenkort nog eens snotterend aan de groep gaat opbiechten dat ze geld heeft aangenomen.![]()
Exactomundo!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef milagro het volgende:
"ach arme schat, lieveke toch, heb je dat al die tijd voor je moeten houden? agossie en daarom moest je laatst ook zo huilen, was je zo bang, meis, dat hoeft toch niet, gekkie, we begrijpen het best, hoor"
Dat was me al eerder (zonder mee te typen trouwensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef milagro het volgende:
"ach arme schat, lieveke toch, heb je dat al die tijd voor je moeten houden? agossie en daarom moest je laatst ook zo huilen, was je zo bang, meis, dat hoeft toch niet, gekkie, we begrijpen het best, hoor"
oogrdruppels. had ze gisteren om gevraagd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat kreeg DIDO???
een potje egoboostersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat kreeg DIDO???
Wat heeft ze dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
oogdruppels. had ze gisteren om gevraagd.
echt? goh, nou bedankt, leuk om te horen!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:32 schreef ioko het volgende:
Nog ff reclame, dan ga ik mijn eerste aflevering kijken
Ja dat fietsen begon toch op maandag ?(de 5e dag)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga BB kijken (de stem heeft het over "de derde dag".... yeah right! )
Samen ongeveer 70 watt, dat s dus een tempo van 35 watt pp. Eén persoon kan dat ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:44 schreef eborn het volgende:
Hoeveel watt moeten ze ook al weer opwekken? Ze fietsen erbij alsof er absoluut geen weerstand op die fietsen staat
Klopt, een beetje intensief fitnessen zit daar al ver boven. Maar ja, dat houdt je ook geen uren volquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Samen ongeveer 70 watt, dat s dus een tempo van 35 watt pp. Eén persoon kan dat ook.
Chantal fietste vannacht bijna continue meer dan 80 watt (en stortte dus ook in toen ze van de fiets afkwam)
idd!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:53 schreef LuukBes het volgende:
Wat een klote uitzending, ik wil dbk-details en dingen die we nog niet weten.
Dat hele drugsconflict had ik dus gemistquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft het geld verstopt in de kledingkast (ook in haar laarzen gestopt gehad). Haar plan is dat als het ontdekt wordt dan wil ze het zo goe dmogelijk uitleggen en ze heeft erover getwijfeld om het gewoon te zeggen (wat we al dachten).
Komt nu het drugsconflict tussen Rob en Roel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |