geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef BB-King het volgende:
Rob denkt maar aan één ding.
Hoe krijg ik mijn been zo snel mogelijk in Dido's mossel.![]()
Captain hook beter dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Makkelijk om een beenloze te beledigen hé. Volgens mij zou je ook niet zo genoemd willen worden als jij een been zou missen. Dat je hem niet mag, kan natuurlijk altijd maar het is wel een beetje goedkoop om hem Captain Iglo te noemen.![]()
Ze kijkt op die foto wel een beetje doortapt, vind je niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O fuck wat is ze toch mooi.![]()
Duurt niet lang meer voordat deze van stal gehaald moet worden:![]()
Vier benen dus... Dat maakt hem een paard.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Captain hook beter dan?
Overigens: hij is niet beenloos.... hij heeft een douchebeen, een sportbeen, een kunstbeen en een echt been....
Ik weet wel wat ze wil: In het huis blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat Dido een playgirl is, en niet weet wat ze eigenlijk wilt. Meer een dromertje.
Ik vraag me altijd af wat er van die girls overblijft na een aanranding of verkrachtingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat Dido een playgirl is, en niet weet wat ze eigenlijk wilt. Meer een dromertje.
Da's wel een enigszins vreemde en ook wel angstige gedachtengang.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er van die girls overblijft na een aanranding of verkrachting
Heb het ook reeds 3x gehoord nu..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid: Ik weet niet of er veel mensen kijken..
Nou ik weet het wel![]()
Daar waar de zon nooit schijnt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het ook reeds 3x gehoord nu......maar het blijft zielig..arme Dido...maar wie weet kent Marcel de "Dark Side" van Dido!
Ja HOUDOE!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert zegt.. ik zou weggaan "Houdoe en de mazzel"
Rikkert vroeg of ze zich wel lekker voelde.. en toen ging het niet echt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Waardoor liep Lieske d'r emmer vol dan? Wat was de druppel waardoor ze ging huilen
Liever gister dan vandaag...quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef eborn het volgende:
Ik denk dat Big Brother een rustgevend muziekje op moet zetten voor Lieske
Danny De Munk - Ik voel me zo verdomd alleen
"Had ik maar iemand om van te houden
Twee zachte armen om me heen
Die mij altijd beschermen zouden
Ik voel me zo verdomd alleen"
Maar Dido zit ook nog steeds in haar maag met dat: "Ik vind je een vreemd meisje"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef LuukBes het volgende:
Wat zei ik gisteren Scanman ? Lieske is onzeker in de groep.
quote:
Rikkepik is zo goed in troosten dat ze gaan janken... Remember Tanja gister...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:34 schreef CocaColaLight het volgende:
goedzo Rikkert, troosten doet het altijd goed bij de vrouwtjes
Wie zei dat dan tegen haar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar Dido zit ook nog steeds in haar maag met dat: "Ik vind je een vreemd meisje"
Volgens mij Rikkert gisteren. Dido vroeg hoe hij over haar dacht geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
Wie zei dat dan tegen haar?
"Lieske, kom op, de wereld vergaat niet. Wij helpen je wel even pakken!"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:37 schreef omegaproject het volgende:
Boeie als je weggestemd wordt ... die 5000,- mag je meenemen
Ik denk idd dat ze nog steeds met dat dillema in haar maag zit.... maar da's nou net een deel van de funquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, dat Lieske dat geld koos vind ik niet meer dan normaal. 5000 euro is voor haar gewoon verschrikkelijk veel geld en dat kan ze als studente gewoon goed gebruiken. Ik vind niet dat je haar dat moet aanrekenen en zo heel erg slecht is dat noodrantoen nou ook weer niet (ik bedoel, in Expeditie Robinson, dáár hebben ze honger).
Ze zit alleen nu wel heel erg in haar maag met haar gehem, denk ik. Dus wat dat betreft was dat geld niet slim.
Is der geld gejat ? Heb ik iets gemist ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is gewoon bang dat iemand haar geld heeft gejat en nu is ze emotioneel.
Voor mij ook wel hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
5000 euro is voor haar gewoon verschrikkelijk veel geld
Ik denk er net zo overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, dat Lieske dat geld koos vind ik niet meer dan normaal. 5000 euro is voor haar gewoon verschrikkelijk veel geld en dat kan ze als studente gewoon goed gebruiken. Ik vind niet dat je haar dat moet aanrekenen en zo heel erg slecht is dat noodrantoen nou ook weer niet (ik bedoel, in Expeditie Robinson, dáár hebben ze honger).
Ze zit alleen nu wel heel erg in haar maag met haar gehem, denk ik. Dus wat dat betreft was dat geld niet slim.
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is een peuter.... huilen... aai over de bol.... en het is over!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef LuukBes het volgende:
"Ik voel me echt zo kut, ik voel me alweer zoveel beter."
Lieske's logica.
Ik had het nooit aangenomen omdat je voor de natie voor paal staat plus het feit dat er een 'intens grote kans' is dat je teruggenaaid wordt omdat BB alles ziet. Ik zou het niet vertrouwen tenzij ze garantie geven dat ze het mee naar huis kan nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Daar issie nogal trots op jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert is goed in BH bandjes losmaken?
Lieske zullen we je bed verschonen....NEEEEEquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:38 schreef ChantalC het volgende:
Natte Lie vind Lieske een schat.... totdat ze dat geld vindt...
en hij bloed uit zijn hol.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:42 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert is goed in BH bandjes losmaken?
Je hebt dus niet meegekregen dat hij een Joost een wedstrijd wilden doen? 5 mensen naast elkaar met BH's en t-shirts. En dan ging het erom wie ze als eerste allemaal los had. Waarbij eentje aan de voorkant open moest, maar dat ze niet wisten welke.quote:
Ik denk dat haar redenatie was dat ze toch al op noodrantsoen moesten... dus niemand zou er "extra" last van krijgen... en daarbij: WIj kunnen lekker nuchter beredeneren hier.. maar de redactie heeft echt wel bewust Lieske hiervoor uitgezocht... en als je dat geld echt in handen hebt.... zou je dan ook nog zover nadenken als wij nu doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Voor mij ook wel hoorVoor de meeste mensen denk ik wel.
Nou zijn op zich studenten meestal rijk genoeg. Je hebt amper vaste lasten
Ik zou het geld niet aangenomen hebben omdat ik meteen zou denken dat BB me ermee zou naaien. En uiteindelijk zit je toch in dat huis om te winnen en zo lang mogelijk te blijvenDan wil je geen gelazer als BB opeens koffers in gaat nemen e.d.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |