geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef BB-King het volgende:
Rob denkt maar aan één ding.
Hoe krijg ik mijn been zo snel mogelijk in Dido's mossel.![]()
Captain hook beter dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Makkelijk om een beenloze te beledigen hé. Volgens mij zou je ook niet zo genoemd willen worden als jij een been zou missen. Dat je hem niet mag, kan natuurlijk altijd maar het is wel een beetje goedkoop om hem Captain Iglo te noemen.![]()
Ze kijkt op die foto wel een beetje doortapt, vind je niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O fuck wat is ze toch mooi.![]()
Duurt niet lang meer voordat deze van stal gehaald moet worden:![]()
Vier benen dus... Dat maakt hem een paard.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Captain hook beter dan?
Overigens: hij is niet beenloos.... hij heeft een douchebeen, een sportbeen, een kunstbeen en een echt been....
Ik weet wel wat ze wil: In het huis blijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat Dido een playgirl is, en niet weet wat ze eigenlijk wilt. Meer een dromertje.
Ik vraag me altijd af wat er van die girls overblijft na een aanranding of verkrachtingquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat Dido een playgirl is, en niet weet wat ze eigenlijk wilt. Meer een dromertje.
Da's wel een enigszins vreemde en ook wel angstige gedachtengang.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er van die girls overblijft na een aanranding of verkrachting
Heb het ook reeds 3x gehoord nu..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:24 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid: Ik weet niet of er veel mensen kijken..
Nou ik weet het wel![]()
Daar waar de zon nooit schijnt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het ook reeds 3x gehoord nu......maar het blijft zielig..arme Dido...maar wie weet kent Marcel de "Dark Side" van Dido!
Ja HOUDOE!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:29 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert zegt.. ik zou weggaan "Houdoe en de mazzel"
Rikkert vroeg of ze zich wel lekker voelde.. en toen ging het niet echt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Waardoor liep Lieske d'r emmer vol dan? Wat was de druppel waardoor ze ging huilen
Liever gister dan vandaag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |