Zou zomaar kunnen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom geeft Ingrid iedereen een kus? Geheime missie? Geld aangenomen en ze is blij?
Nu je het zegt ja, valt me ook opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom geeft Ingrid iedereen een kus? Geheime missie? Geld aangenomen en ze is blij?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Kus = 10 EURquote:Nu je het zegt ja, valt me ook op ik weet nu 10000% zeker dat het een "opdracht" is!
Ze is sport-entertainer, daar heb je vast een goede conditie voor nodig, maar ik denk eigenlijk dat het een nette benaming voor iets niet zo nets isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die meid is ook beresterk, volgens mij is ze ook sportinstructrice?
Dat was haar zendertje...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:48 schreef Darklight het volgende:
Ze kwam toch ook met een tasje uit de dbk?
Wehehe, ok dan, schrijft u mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kus = 10 EUR
Pijpbeurt = 100 EUR
Nuecken = 1000 EUR
Ingrid begint langzaam.
yep, maar dat zie je ook wel aan haar lichaam, ze is heel goed gebouwd, slank, maar stevigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die meid is ook beresterk, volgens mij is ze ook sportinstructrice?
Misschien heb ik wel zitten slapen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:50 schreef Darklight het volgende:
[..]
Volgens had ze een wit tasje bij zich
word geloof ik ook paranoia
Dat doet ze gewoon iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Zit Dido nou echt alle mannen om haar vinger te winden of lijkt dat maar zo?
Heeft Rikkepik wel vriendjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:53 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
En de eerste idioten zijn alweer aan het hek geweest.. consternatie. Arme Rikkert, toch niet zijn vrienden, zie hem beteuterd weglopen.
ms een test, hoe lang het duurt voordat de anderen échte belangstelling tonen voor de teruggetrokken medebewonersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat Roel een geheime opdracht heeft. Van Tanja weet ik het heel zeker.
Roel gaat niet zomaar de hele dag in de slaapkamer slapen en is onderhand al ongeveer 15 uur 'aan het slapen' en zeker op zo'n mooie dag. Tanja gedraagt zich ook al opmerkelijk nadat ze de Dagboekkamer is uitgelopen.
De enige kamer waar Roel is geweest is de slaapkamer...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:54 schreef Darklight het volgende:
Roel is toch nog helemaal niet naar de dbk geweest? of heb ik iets gemist?
gisteren toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:54 schreef Darklight het volgende:
Roel is toch nog helemaal niet naar de dbk geweest? of heb ik iets gemist?
Met het oog op komende nominaties is dat zo dom nog niet. Zullen de mannen het doorhebben dat ze wel een beetje ERG vriendelijk en lief doet tegen iedereen de mannen?quote:
Het valt mij inderdaad op dat de bewoners weinig belangstelling tonen voor Roel die niets van zich laat zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ms een test, hoe lang het duurt voordat de anderen échte belangstelling tonen voor de teruggetrokken medebewoners
Ik heb niet het idee dat Roel zich erg geliefd heeft gemaakt de afgelopen dagen. Denk dat men het wel eventjes lekker rustig vindt zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het valt mij inderdaad op dat de bewoners weinig belangstelling tonen voor Roel die niets van zich laat zien.
met wie is ze nu weer bezig dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Zit Dido nou echt alle mannen om haar vinger te winden of lijkt dat maar zo?
nee, want mannen hebben een ego van hier tot Tokyo en denken dat ze gewoon echt leuk gevonden worden zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met het oog op komende nominaties is dat zo dom nog niet. Zullen de mannen het doorhebben dat ze wel een beetje ERG vriendelijk en lief doet tegen iedereen?
Nou. Hij kreeg Dido en Lieske wel erg op zijn hand.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Roel zich erg geliefd heeft gemaakt de afgelopen dagen. Denk dat men het wel eventjes lekker rustig vindt zo.
Makkelijk om een beenloze te beledigen hé. Volgens mij zou je ook niet zo genoemd willen worden als jij een been zou missen. Dat je hem niet mag, kan natuurlijk altijd maar het is wel een beetje goedkoop om hem Captain Iglo te noemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
met wie is ze nu weer bezig dan?
OMFG ze leg met Captain Iglo in bad zie ik, toch niet hèm hè?![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:59 schreef BB-King het volgende:
Rob denkt maar aan één ding.
Hoe krijg ik mijn been zo snel mogelijk in Dido's mossel.![]()
yepquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
stream3 plat?
Neen, Dido's borstenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef scanman01 het volgende:
stream3 plat?
Ik vind Captain Iglo ook niet toepasselijk (die knakker heeft allebei z'n benen nog).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Makkelijk om een beenloze te beledigen hé. Volgens mij zou je ook niet zo genoemd willen worden als jij een been zou missen. Dat je hem niet mag, kan natuurlijk altijd maar het is wel een beetje goedkoop om hem Captain Iglo te noemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |