ja ik word daar dus echt intens kanarie van, gewoon mega a relaxed, en zo niet flex.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Als je trouwens met gesprekken meetypt heb je ook goed door dat Lieske constant 'haar verhaal' doet en nauwelijks reageert op wat de anderen zeggen. Niet echt goede communicatie van Lieske.
Dat is vrij logisch bij iemand die behoorlijk overstuur is.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Als je trouwens met gesprekken meetypt heb je ook goed door dat Lieske constant 'haar verhaal' doet en nauwelijks reageert op wat de anderen zeggen. Niet echt goede communicatie van Lieske.
Vermoeiend hoor, scanman. Niemand kan leuk met iedereen opschieten. Verspilde energie hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja.. sommige mensen onthouden alleen de mensen die je duidelijk niet mogen.... andere mensen richten zich gewoon enkel op de groep waar hij/zij wel goed mee kan opschieten. Ik hoorhelaas ook bij die eerste!
da's de leeftijdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Tamaartje het volgende:
ik word zo ziek van dat engels gelul van Lieske
Ik ben benieuwd wanneer ze fistfucking gaat zeggen... mind fucking gaat nu goed Liesepiesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Tamaartje het volgende:
Iedereen weet hoe het moet.... maar om het uit te voeren is soms iets lastiger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vermoeiend hoor, scanman. Niemand kan leuk met iedereen opschieten. Verspilde energie hoor
Halelujah!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Roel is opgestaan uit zijn coma
Ach, lees eens wat op fok zou ik zeggen. Dat is nog 100x erger.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:12 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben alleen een BB fokkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, lees eens wat op fok zou ik zeggen. Dat is nog 100x erger.
exactemoundo!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef LuukBes het volgende:
Ik ga gewoon weg met 5000 euri ja, hoerrrrrrrrrrr.
Ik dacht dat ze Rob ermee bedoelden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me nog gesprekken van vannacht over "die blonde" die een eigen agenda heeft etc. En nu dit gesprek. Dag Chantal![]()
klopt, en soms is het zo dat mensen waarvan je denkt dat ze je niet mogen, exact hetzelfde van jou denken, puur door fout geinterpreteerde signalen of ondertonen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.. sommige mensen onthouden alleen de mensen die je duidelijk niet mogen.... andere mensen richten zich gewoon enkel op de groep waar hij/zij wel goed mee kan opschieten. Ik hoorhelaas ook bij die eerste!
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno en ingrid doen sm>??>??
hmm, weet je: daar zit ook wat in! Ik dacht aan Lies, maar dat komt natuurlijk omdat ik iets weet van Lieske wat zij niet wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Rob ermee bedoelden.
volgens my wou menno wel ff rommelen,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Tamaartje het volgende:
Wat zijn ze aan het doen in die slaapkamer?
Oh Ingrid kijkt nu foto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
volgens my wou menno wel ff rommelen,
ingrid werd boos en liep weg
nee, ze trekt ze eruit , de foto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:19 schreef ChantalC het volgende:
Wat doet ingrid nou op stream 4? Foto's van der ex'en verscheuren?
Ze haalt foto's eruit om te laten zien aan de anderen denk ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef agRESSIV-e het volgende:
wat ligt ingrid nu weer te doen?
ze scheurt dingen uit dat boekje
ik verstond "lelijk!". Af en toe moet ze ook lachen bij een foto lijkt het.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef teamlead het volgende:
wat leest ingrid??
"oh leuk"is het enige dat ik haar hoor mompelen..
Lieske konden ze vannacht nog niet ergens plaatsen, al zat Chantal/Menno wel lauw met die vraagtekens over die koffers en wat daar mee gebeurde, maar dat relateerden ze niet aan Lieske.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hmm, weet je: daar zit ook wat in! Ik dacht aan Lies, maar dat komt natuurlijk omdat ik iets weet van Lieske wat zij niet weten
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik had er in mijn hoofd Lieske van gemaakt (blond), maar Rob is uiteraard veel logischer! (ook blond)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Lieske konden ze vannacht nog niet ergens plaatsen, al zat Chantal/Menno wel lauw met die vraagtekens over die koffers en wat daar mee gebeurde, maar dat relateerden ze niet aan Lieske.
Terwijl ze wel constant over Rob theoriseerden. Dat wa sook de enige waar Roel het ove reens was dat die iets in zijn schild voerde, m.b.t. het steeds vooraan staan bij het koken. Chanta dacht nog iets gezien te hebben met dat broodje pindakaas waar zogenaamd een boodschap op geschreven zou staan die Joost stiekem mocht zien van Rob, zonder dat de cams het zagen (vanuit een doosje). Dus het ging constant over Rob.
jawel, want zijligt in de hoek en slaap als enige onder een roze dekbedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef agRESSIV-e het volgende:
dit is niet haar slaapkamer/bed toch???
Gelukkig heb ik iemand mee..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske trouwens wel een beetje sympathieker nu, ik vind het wel aandoenlijk en ze is ook wel open. Daarbij kan ik me zo goed voorstellen dat ze zich ook gewoon kut voelt door dat geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |