Met context is dat vas niet veel beterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je die post zo zonder context leest, dan kom je over als een behoorlijke koekwaus.
Misschien hebben meer mensen iets aangeboden gekregen! Dat weten we namelijk niet en als BB mij iets zou aanbieden, dan zou ik ook beseffen dat misschien anderen zulke dingen hebben gekregen en daar kan je dan paranoia van worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:02 schreef teamlead het volgende:
Ik begrijp alleen niet helemaal waar die collectieve aanval van paranoia vandaan komt.. De bewoners (op Lieske, Ingrid en Rob na) weten toch pas van één geheime opdracht? Geen redenen om aan te nemen dat iedereen opeens constant geheime opdrachten krijgt..of heb ik wat gemist?
Matzesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat uit de lucht kwam was manna (en matses zijn wel de broden zonder gist), maar dit terzijde
Nu is Rob TOCH weer met het eten bezig!!!
Menno&co had idd een plan om hem voor te zijn, maar komt niet veel van terecht geloof. Menno's sekte is wat instabiel.quote:Rob mocht zich vandaag toch absoluut niet met het eten bemoeien?
ach ondertussen zijn die anderen echt liever lui dan moe, hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
Rob mocht zich vandaag toch absoluut niet met het eten bemoeien?
geen idee...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
waar is tanja ????
Die doet het bij ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:07 schreef A.Powers het volgende:
klopt het dat camera 3 het niet doet![]()
Geen idee ze voelde zich niet zo lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
waar is tanja ????
Lieske heeft zich in haar hoofd gehaald idd, dat Rob haar niet mag, omdat hij "haar zolang aanstaart soms, echt intens observeert".quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:07 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft Lieske gewoon wat links laten liggen omdat zij als enige echt te jong voor hem is.
Ik ook maar kan het helaas weer niet zien..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
ben benieuwd naar de avond uitzending dalijk
Ach ja.. sommige mensen onthouden alleen de mensen die je duidelijk niet mogen.... andere mensen richten zich gewoon enkel op de groep waar hij/zij wel goed mee kan opschieten. Ik hoorhelaas ook bij die eerste!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft zich in haar hoofd gehaald idd, dat Rob haar niet mag, omdat hij "haar zolang aanstaart soms, echt intens observeert".
Daaraan kan je zien dat ze nog jong is, in alle opzichten, er niet tegen kunnen als er ook maar 1 iemand is, die je niet zou mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |