doeiiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
Mensen veel plezier met tv kijken zo... ik ga gezellig naar een ouderavond..
tot later

Alhoewel. Nu ik terugdenk zei wel iemand uit die groep iets van dat Lieske raar met die koffers zat te kloten, of niet ? Iemand heeft haar dat zien doen, Chantal, Ingrid of Menno dacht ik ?Dat ze dat een voor een deed. Maar Roel kapte alles af en zei dat ze doordraaiden. Misschien heb jij toch wel gelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik had er in mijn hoofd Lieske van gemaakt (blond), maar Rob is uiteraard veel logischer! (ook blond)

ik ook... later!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
ik ga op tv verder kijken tot zo!

ze is daarom gewoon alvast wat goodwill aan het kwekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:25 schreef Gert het volgende:
Het zou me niet verbazen als Lieske binnenkort nog eens snotterend aan de groep gaat opbiechten dat ze geld heeft aangenomen.![]()

Exactomundo!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef milagro het volgende:
"ach arme schat, lieveke toch, heb je dat al die tijd voor je moeten houden? agossie en daarom moest je laatst ook zo huilen, was je zo bang, meis, dat hoeft toch niet, gekkie, we begrijpen het best, hoor"

Dat was me al eerder (zonder mee te typen trouwensquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Als je trouwens met gesprekken meetypt heb je ook goed door dat Lieske constant 'haar verhaal' doet en nauwelijks reageert op wat de anderen zeggen. Niet echt goede communicatie van Lieske.

Precies!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:28 schreef milagro het volgende:
"ach arme schat, lieveke toch, heb je dat al die tijd voor je moeten houden? agossie en daarom moest je laatst ook zo huilen, was je zo bang, meis, dat hoeft toch niet, gekkie, we begrijpen het best, hoor"

oogrdruppels. had ze gisteren om gevraagd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat kreeg DIDO???

een potje egoboostersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
wat kreeg DIDO???

Wat heeft ze dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
oogdruppels. had ze gisteren om gevraagd.

echt? goh, nou bedankt, leuk om te horen!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:32 schreef ioko het volgende:
Nog ff reclame, dan ga ik mijn eerste aflevering kijken

Ja dat fietsen begon toch op maandag ?(de 5e dag)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga BB kijken (de stem heeft het over "de derde dag".... yeah right! )

Samen ongeveer 70 watt, dat s dus een tempo van 35 watt pp. Eén persoon kan dat ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:44 schreef eborn het volgende:
Hoeveel watt moeten ze ook al weer opwekken? Ze fietsen erbij alsof er absoluut geen weerstand op die fietsen staat

Klopt, een beetje intensief fitnessen zit daar al ver boven. Maar ja, dat houdt je ook geen uren volquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Samen ongeveer 70 watt, dat s dus een tempo van 35 watt pp. Eén persoon kan dat ook.
Chantal fietste vannacht bijna continue meer dan 80 watt (en stortte dus ook in toen ze van de fiets afkwam)

idd!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:53 schreef LuukBes het volgende:
Wat een klote uitzending, ik wil dbk-details en dingen die we nog niet weten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |