nieuwe opgezwolle en opgeduveld kijk ik erg naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Maruku het volgende:
Album van Jawat maandag 5 september sowieso tog? En die re-issue van Opgeduveld is er ook nu.
Verder altijd het standaard verhaal dat ze bezig zijn met 'de nieuwe opgezwolle, sticks-fakkeltijd, kubisme, nieuwe opgeduveld'. Maar die laten denk ik nog wel even op zich wachten. Can't wait tbh...
Fokking geniaal album is dat; minder offbeat dan andere Dubbel-D albums en gewoon lekkere tracks zoals Dubbelspel en Iemand moet het doen (toevallig beiden Delic-beats)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:11 schreef Drinkemaatje het volgende:
Laatst Aap-o-theek gekocht van Duvel Duvel. Wel coole muziek.
Nicequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
Het nieuwe solo-album van Stickert zal met voornamelijk Delic-beats zijn, naar mijn weten.
.
dat is wel weer dope!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
Het nieuwe solo-album van Stickert zal met voornamelijk Delic-beats zijn, naar mijn weten.
die kan je bij freshcotton.nl halenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Maat van me gaat die voor me fixxen, als hij er nog is.. Relaxed!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef Scarface_ het volgende:
Het is te lezen op je voorhoofd..Opgezwolle maak die shit nerveus dus je grijpt naar je pakje Malboro
Heb je het optreden van Öpgezwölle al op video wat afgelopen zomer heeft plaatsgevonden in Zwolle?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Als een mc een plaat dropt als ik wil een meisje moet je gewoon dood, dan heb ik geen zin om je verdere nummers te luisteren. En begin mij alsjeblieft niet over hoe iedereen hetzelfde moet rappen, ik ben alleen meer into duvelduvel dan space keesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:54 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hoe lang luister jij naar Kees dan? Sinds de remix van ik wil een meisje? Als je Kees al langer luistert, snap ik niet dat je hem niet goed vindt. Naja laten we maar allemaal op dezelfde manier rappenZelfde flows, zelfde teksten, toppie jongens
![]()
goeie post (Y).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:
Ik heb die gast laatste een sms gestuurd. Zal hem nog wel even bellenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:55 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Heb je het optreden van Öpgezwölle al op video wat afgelopen zomer heeft plaatsgevonden in Zwolle?
ja ik weet hetquote:Op donderdag 1 september 2005 04:21 schreef Catch22- het volgende:
Verre Oosten ja..
Ieder zijn ding. Je wordt niet verplicht om te posten ofzo
quote:Op donderdag 1 september 2005 04:30 schreef Catch22- het volgende:![]()
Het is 's nachts, je verveelt je en je wil wat. Dus ga je maar baggeren..
Y0w catch... www.freshcotton.nl heeft hem volgens mij, bij merken 'top-notch'. Dan niet de rode, aangezien die limited is ;-).quote:Op donderdag 1 september 2005 04:30 schreef Catch22- het volgende:![]()
Het is 's nachts, je verveelt je en je wil wat. Dus ga je maar baggeren..
Als je foto's maakt kan je dat best bij Opgezwolle doen... sticks maakte er iig geen probleem van dat ik het podium op kwam, in tegenstelling tot de organisatie daar... :-Squote:Catch22 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 02:16:
[...]
de S-T , ideale initialen!
ik zit er ook wel es aan te denken foto's te maken bij concerten. Vind meestal wel gave hoeken of ideeen voor shots..
als ik geld over heb, toch maar es een digicam zoeken
Ik heb zowel de duvelduvel als de lim. edd. rode opgezwolle, ik ben dus wel stoerquote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Catch22- het volgende:
Die van freshcotton vind ik niet zo cool. Ik zou wel dat DuvelDuvel shirt willen hebben. Maar daar hebben ze alleen een female en kids versie van
die gasten van opgezwolle zijn zeker relax. Ook offstage
ik heb die van Duvel Duvelquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik heb zowel de duvelduvel als de lim. edd. rode opgezwolle, ik ben dus wel stoer.
De DD is ook een geniaal shirt, de opgezwolle niet echt maar moest hem wel hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb die van Duvel Duvel
ik ben dus ook best stoer![]()
Serieus? Ik vind de beats op colossus echt superrauw en experimenteelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is wel weer dope!
vond de beats van 'colossus' maar matig.
als je denkt dat je het beter kan moet je zelf gaan rappen enbeats creerenquote:Op donderdag 1 september 2005 04:00 schreef Bog het volgende:
opgezwolle, ...hadden die niet een plaatje die zo ging van: verreverreverreverreverre .... ooostuuuuh
en dan met een deuntje die door een sitar werd gespeeld om een er een oosters tintje aan te geven?
KUTMUZIEK![]()
*eens*quote:Op donderdag 1 september 2005 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind de beats op colossus echt superrauw en experimenteel
Flows, Fases, Shows, Situaties
Gewoon niet op reageren, hier komt toch geen boeiende discussie uit...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef braako het volgende:
[..]
als je denkt dat je het beter kan moet je zelf gaan rappen enbeats creeren![]()
ik vind het niet slecht ofzo, maar het is me wat te rustig.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:03 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind de beats op colossus echt superrauw en experimenteel
Flows, Fases, Shows, Situaties
Er komt dus al weer een nieuw solo-album van Stickert? Heb eik liever een solo van Ricoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
De nieuwe opgeduveld, dat gaat als je het mij vraagt nog láááng duren, zo snel zijn ze niet daar..
De nieuwe opgezwolle.. tja.. dat mag van mij nog lang duren, hoe langer, hoe beter het album wordt.
Potterbrekers, hamvraag, hamvraag..quote:Op donderdag 1 september 2005 19:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het niet slecht ofzo, maar het is me wat te rustig.
ik vind alleen die flows,fases... en microphone colossus wel dope.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:17 schreef Bog het volgende:
Wat jij moet doen is ff opflikkeren met je kortzichtige muziekvisie
Ja leuk, daarvoor open je maar een hiphop-discussietopic oid. Niet hier.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Er komt dus al weer een nieuw solo-album van Stickert? Heb eik liever een solo van Rico.
Intro, Fakkeldrager...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Potterbrekers, hamvraag, hamvraag..
Geen idee, maar volgens mij kon je dat nummer gratis downloaden via www.nlhiphop.nlquote:Op zondag 4 september 2005 13:42 schreef Devlinsect het volgende:
(edit: en wtf, de beat van Plakka is dezelfde als Woo Stijl van duvelduvel..?)
Woo Stijl? Op welk album staat dat nummer?
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ffquote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef Maruku het volgende:
één van de weinige platen die ik ga kopen zodra hij uitkomt. Kga morgen langs bullit in eindhoven, maar ik vraag me af of die hem hebben. Anders moet ik dus in paniek raken en volgende weekend naar de plato hier in de ZW.
Spec. editt. aap-o-theek @ Lowlands 10 euroquote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ff
edit: Ik zat eens rond te kijken, en ik zag dat Aap-O-Theek van Duvelduvel bij Bol ongeveer 23 euri kost, is die overal zo duur? Want die zou ik best willen hebben, al ist alleen maar om de hoes.En Buitenwesten (die ik ook wil kopen) is d'r 19 euro.. ik neem aan dat je dat @ gewone shops goedkoper krijgt?
Damn wat ben ik nu blij met m'n "ik ga mooi geen cd's kopen op lowlands, das teveel gesjouw" gedachte van toenquote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Spec. editt. aap-o-theek @ Lowlands 10 euro.
Daarom heb ik hem ook mee laten nemenquote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Damn wat ben ik nu blij met m'n "ik ga mooi geen cd's kopen op lowlands, das teveel gesjouw" gedachte van toen![]()
Aiight, morgen drop ik hier wat het album kostte als ik hem kan vinden. En voor aap-o-theek en buiten westen ga je beter naar de plato in zwolle. Aap-o-theek daar gehaald voor 11 eetjes. Buiten westen kan je ook in de FRS kopen, toen hij net uit was kocht ik hem daar voor 16, snel werd hij 11 en ik geloof dat hij nu weer terug op 16 is.quote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vertel me dan ff wat je d'r voor hebt betaald, als ie 15 eu is ofzo haal ik em prolly ook, anders wacht ik nog ff
edit: Ik zat eens rond te kijken, en ik zag dat Aap-O-Theek van Duvelduvel bij Bol ongeveer 23 euri kost, is die overal zo duur? Want die zou ik best willen hebben, al ist alleen maar om de hoes.En Buitenwesten (die ik ook wil kopen) is d'r 19 euro.. ik neem aan dat je dat @ gewone shops goedkoper krijgt?
Om helemaal naar Zwolle te gaan voor een paar cd's schiet niet echt op denk ik, treinkosten e.d. Maar zal morgen in de Plato in groningen eens kijken, lijkt me dat daar niet heel veel verschil tussen zit (geen?)..quote:Op zondag 4 september 2005 21:55 schreef Maruku het volgende:
[..]
Aiight, morgen drop ik hier wat het album kostte als ik hem kan vinden. En voor aap-o-theek en buiten westen ga je beter naar de plato in zwolle. Aap-o-theek daar gehaald voor 11 eetjes. Buiten westen kan je ook in de FRS kopen, toen hij net uit was kocht ik hem daar voor 16, snel werd hij 11 en ik geloof dat hij nu weer terug op 16 is.
En verder weet ik het ook niet.
Je kan altijd bestellen kost ook geen drol volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2005 22:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Om helemaal naar Zwolle te gaan voor een paar cd's schiet niet echt op denk ik, treinkosten e.d. Maar zal morgen in de Plato in groningen eens kijken, lijkt me dat daar niet heel veel verschil tussen zit (geen?)..
Oe thnx voor de tip, nieuwe jawat is 14,95 dus das ook goed te doen. Heb je em besteld of gewoon bij de shop zelf gehaald? En als je em besteld hebt, hoe lang duurde 't bezorgen?quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef Martuh het volgende:
Buitenwesten kost op boudisque.nl maar 9,99. Heb ik em ook van gehaald, betrouwbaar.
Boudisque stond ook op lowlands, daar heb ik dus Opgeduveld en Aap-o-theek vandaan, samen voor 25 euro. Is zeker wel te vertrouwen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef Martuh het volgende:
Buitenwesten kost op boudisque.nl maar 9,99. Heb ik em ook van gehaald, betrouwbaar.
stond al in het vorige topicquote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef nadiiii het volgende:
jawat
![]()
op nlhiphop staat nog een lauwe track
live van lowlands
kweenie of iemand die al gehoord heeft![]()
http://www.nlhiphop.nl/mp(...)ds_2005_NLHIPHOP.mp3
typhoon, jawat, duvelduvel, opgezwolle, kubus
Op die plek zat een 'hashgat' ... een gat, gebrand door de hash.quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Heb net Jawat en Opgeduveld @ Plato Groningen gehaald, beide 15 euIk heb btw nog nooit eerdere releases van opgeduveld gezien dus wat is 't hashgat enzo?
Bij boudique is ie 9,99. Goh, het lijkt wel alsof ik bij Boudique werkquote:Op maandag 5 september 2005 19:51 schreef Catch22- het volgende:
Opgeduveld ligt voor 13,99 bij de MM, maar die heb ik al
Heb Ut Zwarte Aap voor 13,99 gescoord. Vloeistof is nog steeds 13,99, die haal ik wel een keer als hij goedkoper is
Leesbeesten praten niet: download, mochten er modjes zijn die zich geroepen voelen mijn link weg te halen, de eerste albums van Duvel zijn gratis van hun eigen site te downen en zonder commerciele reden gemaakt. Btw mochten er mensen zijn die meer duvel willen hebben ik heb momenteel alle nummers, en heb je geen zin om ze stuk voor stuk van de website te trekken voeg me dan even toe op msn ik heb ze archived.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef S-Two het volgende:
Hoe heet dat nummer waarin Duvel Brainpower dist?
uhm. Vloeistof is daar 15.99 en Ut zwarte aap 13.99..quote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef Martuh het volgende:
[..]
Bij boudique is ie 9,99. Goh, het lijkt wel alsof ik bij Boudique werkIk dachtr, ik zeg het effe.
Heb em net ff geluisterd (de cd + dat nummer), en sorry maar ik vind dat nummer echt zo matig, kan die chick niet uitstaan somehow... op lowlands vond ik 't ook al nixquote:Op maandag 5 september 2005 21:29 schreef Catch22- het volgende:
geen idee
hidden track op het zwarte aap is zeer vetDat is dat nummer dat hij op lowlands deed met een zangeres
Nu je het zegt, ik ben er effe gaan kijken en verdomme je hebt gelijk. Maar zonder grappen, ik heb vloeistof daar een half jaar geleden voor 9,99 gehaald. Zal wel aanbieding geweest zijnquote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
uhm. Vloeistof is daar 15.99 en Ut zwarte aap 13.99..
misschien idd een aanbieding, maar die disc was een poos overal voor rond de 10 euro te koop. vloeistof is ineens in prijs gestegen, samen met mic collossus. Wel jammer eigenlijk, want 10 wil ik nog best neerleggen voor microphone collossus, maar ik vind 16 toch iets te veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:09 schreef Martuh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ben er effe gaan kijken en verdomme je hebt gelijk. Maar zonder grappen, ik heb vloeistof daar een half jaar geleden voor 9,99 gehaald. Zal wel aanbieding geweest zijn![]()
Ben je toch ook wel een beetje een zeikerd. Voor een originele cd waarbij ook nog een beetje aandacht aan het design e.d. is besteed vind ik 16 euro echt niet te veel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:39 schreef Maruku het volgende:
[..]
misschien idd een aanbieding, maar die disc was een poos overal voor rond de 10 euro te koop. vloeistof is ineens in prijs gestegen, samen met mic collossus. Wel jammer eigenlijk, want 10 wil ik nog best neerleggen voor microphone collossus, maar ik vind 16 toch iets te veel eigenlijk.
*Mee eens* + support your locals, die gasten verdienen 'tquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben je toch ook wel een beetje een zeikerd. Voor een originele cd waarbij ook nog een beetje aandacht aan het design e.d. is besteed vind ik 16 euro echt niet te veel.
Ongeveer:quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben je toch ook wel een beetje een zeikerd. Voor een originele cd waarbij ook nog een beetje aandacht aan het design e.d. is besteed vind ik 16 euro echt niet te veel.
mjah, dat is ook zo. maar aangezien de cd eerder voor minder geld verkocht is én omdat ik het niet het vetste album vind, koop ik hem toch niet voor dat geld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:28 schreef Chrishop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ongeveer:
CD 2 EURO
CDhoes 2 EURO
Jewelcase 2 EURO
Artiest 2 EURO
Artiest die 2 euro per verkochte cd krijgt is veel! Dan nog de 19 procent BTW van de winkelier en de winst van de winkelier.
16 EURO is veel geld voor een CD![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ongeveer:
CD 2 EURO
CDhoes 2 EURO
Jewelcase 2 EURO
Artiest 2 EURO
Artiest die 2 euro per verkochte cd krijgt is veel! Dan nog de 19 procent BTW van de winkelier en de winst van de winkelier.
16 EURO is veel geld voor een CD![]()
mjah... een zooi van die kosten zullen wel meevallen zolang het binnen NL blijft, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
[[url=http://img79.imageshack.us/img79/1897/cd5fr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Relaxed reviewtje... wist trouwens niet dat Duvel ook tracks produceerde!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
minireview:
Gelukkig wel, hij heeft een paar hele vette als je 't mij vraagt. Ook op Aap-O-Theek enzoquote:Op woensdag 7 september 2005 09:31 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Relaxed reviewtje... wist trouwens niet dat Duvel ook tracks produceerde!!
Volgensmij is Geeft Nix ook door Duvel geproduceerd, vet nummer btw. De rest weet ik niet (ken ze volgensmij ook niet behalve Heel Goed)quote:Op woensdag 7 september 2005 12:12 schreef chris_p het volgende:
Weet iemand toevallig welke mensen de volgende nummers [veelal b-kantjes & compilatie tracks] van jawat hebben geproduceerd?
- Heel Goed
- Baksteen
- Geeft Nix
- Dans met de Duivel
- Volgende Fase
Jammer dat dat "rengeluidje" verder niet meer gebruikt word, verder heel vet iddquote:P.S. Pluim voor Delic! Wat is die beat van Moeilijk ongelooflijk tof! ["Zo! Begin te rennen joh!"]
Damn, dat is zeker dope. Ik ben er dan ook bij, 100%. Hoop dat ze in Groningen komen, maar anders moet ik maar naar Zwolle ofsoquote:Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:
Binnenkort Buitenwesten najaarstour
Nou had ik hier al iets over gehoord, maar nu is 't dus 100%. Buitenwesten gaat 't land door. Dat moet haast vet worden, ik ben d'r bij als ze naar Groningen gaan. En anders naar de meest noordelijke show![]()
Das gewoon Kubus Sticks & Jawat geloof ik, ook vet tho.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef Catch22- het volgende:
hmm apeldoorn is nog wel te doen..
Precies wat ik d'r over dacht. Is volgensmij best vet om zoiets mee te maken in Zwolle zelf.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Damn, dat is zeker dope. Ik ben er dan ook bij, 100%. Hoop dat ze in Groningen komen, maar anders moet ik maar naar Zwolle ofso
sticks of rico, in van de 2 is iig schoonmakerquote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef DubzOne het volgende:
Volgens mij heeft rico het in het dagelijks leven drukker dan stickz! (volgens mij is Rico leraar)
Vandaar de quote van stickz ook op Micr.Colossus:'Tijd over, dus ik klus maar wat bij'.
Heb ergens in een interview gelezen dat Sticks inmiddels net rond kan komen van de muziek en las laatst ergens op 3voor12 dat rico leraar was...quote:Op woensdag 7 september 2005 16:45 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
sticks of rico, in van de 2 is iig schoonmaker
Rico: "Ik geef normaal les. Nu heb ik grote vakantie."quote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Heb ergens in een interview gelezen dat Sticks inmiddels net rond kan komen van de muziek en las laatst ergens op 3voor12 dat rico leraar was...
je zou toch denken dat ze wel wat geld voor die tour vangenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Heb ergens in een interview gelezen dat Sticks inmiddels net rond kan komen van de muziek en las laatst ergens op 3voor12 dat rico leraar was...
Rico leert kindjes rappen, hij doet dit niet op een school o.i.d. maar meer iets als buitenschoolse opvang.quote:rico schreef
Ik geef rap class aan kids ik geef ze info zorg voor een soepel en flexibrele instroom.
Ah dope, ff kijken. Volgensmij maken ze nogsteeds schoon dan, want ik hoorde sticks dr iets over zeggen op 't Jawat album (weet zo ff niet welk nummer).quote:Op woensdag 7 september 2005 17:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Rico leert kindjes rappen, hij doet dit niet op een school o.i.d. maar meer iets als buitenschoolse opvang.
Stickert en Rico maakten beiden schoon ik weet niet of ze dat nog doen maar ik heb er een keer een reportage over gezien op TV ik zal zo even zoeken.
realplayer small
Windows media player, opge stuk vanaf 12:00
realplayer high
Misschien wel wat voor een toekomstige OP.
Lol idd geweldigquote:Op woensdag 7 september 2005 17:50 schreef Chrishop het volgende:
Je stickert op een schoonmaak wagentje geniaal ik pis in m'n broek.
2002. D'r was toch iets mee dat je 'm niet kon rippen ofzo, of iig niet online zetten?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:42 schreef Catch22- het volgende:
Leuk filmpje, hoe oud is die?
Ik heb nieuws over de DVD met het optreden. De lui van het mediabedrijf ofzo hadden vakantie maar het werd al afgemixxed. Ik zou hem als eerste krijgen
Hier stond een toekomstige OP, wie weet zie je em ooit nog terugquote:Op woensdag 7 september 2005 17:25 schreef Chrishop het volgende:
Misschien wel wat voor een toekomstige OP.
Dude lees dan voordat je gaat bitchen. Ik verveelde me de tering (vakantie) zag de opmerking over dat er iets goed zou zijn voor een volgende OP. Ik dacht ja die kan ik wel fixen want ik heb geen fuck te doen, en die we nu hebben is ook niet uber, hierboven het resultaat. En aangezien we 't tegenwoordig toch over iedereen hebben hier (as in kubus duvelduvel enz.) heb ik d'r zoveel mogelijk info bijgezet. En ik vroeg nog of iemand wat had te voegen.. jij dus kennelijk, had je ook wel ff gewoon kunnen zeggen toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Henkmanz het volgende:
omg... een OP maken halverwege het topic ;x waar gáát dit over?
en als je het dan doet, zet dan spuugdingen en vloeistof erbij, dit gaat niet eens over opgezwolle zo :x
Aha! Vast en zeker op bezoek bij Delic....quote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef Catch22- het volgende:
spot: Rico in de Super de Boer Assendorp
idd, die 2 halen het niveau drastisch naar beneden.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:37 schreef S-Two het volgende:
Ik waardeer Duvel eik steeds meer. Tijdje geleden vond ik er niets aan, maar ik luister steeds vaker wat oudere albums en vind ze best okay. Probleem vind ik alleen die SuperPollum en Reindert Vos. Die verneuken bijna elk nummer met hun irritante flow en stem. Doe mij maar alleen Duvel!
Uit ervaring kan ik zeggen dat als je echt wil partyen, je beter richting melkweg oid kan gaan. In Damsko gaat die shit vele malen harder dan in Zwolle.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Precies wat ik d'r over dacht. Is volgensmij best vet om zoiets mee te maken in Zwolle zelf.
Mjah, ik mis sowieso spuugdingen en vloeistof. En eigenlijk ook nog een linkje naar top-notch? Verder mooie en overzichtelijke post toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik verveelde me (laatste dag vakantie) dus ik heb een complete toekomstige OP gemaaktTadaa:
ik heb het gelezen. Ik bitch omdat ik het niveau van discussieren hier echt matig vind.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dude lees dan voordat je gaat bitchen.
Bullshit!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef Devlinsect het volgende:
Kubus heeft gelijk om geen interview te geven. Het gaat om de muziek, verder niet. Privé is privé...
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Bullshit!
Niet commerciële radiostations (3voor12) promoten jouw shit omdat zij vinden dat jij recht hebt op airplay die commerciële radiostations je niet bieden!
En je denkt toch niet dat een vpro- journalist inhoudsloze vragen gaat stelen over je privéleven?
Dat gaat puur om de muziek en verder niets... ik vind dat je als artiest bijna verplicht bent om daaraan mee te werken!!
Haha, het 'opgezwolle-OP-topic'... betere shit :-Dquote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Chrishop het volgende:
tot zover de OP. dit leek me wat duidelijker en toffer die vorige zat teveel troep in. Ik edit m'n post even morgen want anders staat het hele topic zo vol met pogingen tot OP's. Btw ik ben het wel met Henk eens dr mag wel wat minder gefanboyd worden imo. Een OP maken is daarentegen wel tof.
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef Maruku het volgende:
[..]
Haha, het 'opgezwolle-OP-topic'... betere shit :-D
Beetje overdone nu idd, zal em zo ff editten is die van mij iig weg. K pas em nog wel wat aan, met vloeistof en spuugdingen d'r bij onder andere, en wat compacter. En dan hou ik em offline tot het nieuwe topic oid.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
. Jongens, plaats dan een linkje naar een tekstbestand waar dat instaat ofzo, dit gaat écht nergens over. En waar zijn vloeistof en spuugdingen?
.
Ik zeg goed, vind Netwerk bijvoorbeeld heel oke, ga d'r later wel verder op in heb nu niet heel veel tijd.quote:Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Ik moet zeggen dat ik af en toe een beeeeeeeeeeeetje (amper dus) moe wordt van Sticks z'n 'stoere' raps. Maar dat komt dan vooral omdat ik dan bijvoorbeeld heel Microphone Colossus heb gehoord, en dan nog weer andere shit met vooral Sticks, allemaal achter elkaar. Dan wordt 't iets te veel in 1 keer (kwa stoerigheid). Maar uiteindelijk valt dat wel weer mee als je 't een beetje afwisselt..quote:Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Hersenspinsels komt van Homegrown - Dope Dutch Hiphop Talent.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
. Jongens, plaats dan een linkje naar een tekstbestand waar dat instaat ofzo, dit gaat écht nergens over. En waar zijn vloeistof en spuugdingen?
.
Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Fokkin huillie, ik zeg toch dat ik mijn post zou editten. En wat moet er met spuugdingen en vloeistof gebeuren? die shit staat toch op hun website, een beetje een leuke OP is ok maar ik ga geen discografie maken. Heb je te weinig mod-werk op het kroegforum ovso dat je hier gaat lopen zeikenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:. 3 fokking OP's op één pagina
.
Maar goed, laten we nu over de muziek gaan praten, over bijv. Hersenspinsels en Netwerk, tracks die niet officieel uitgebracht zijn maar wel op het internet rondzwerven. Goed of slecht?
Plus, de kwaliteiten van Rico vs. Sticks. Sticks heeft de wat meer 'stoere' raps over z'n leven terwijl rico gewoon met de lauwste metaforen en rijmwoorden komt. Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
ja, tis goed.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Fokkin huillie, ik zeg toch dat ik mijn post zou editten. En wat moet er met spuugdingen en vloeistof gebeuren? die shit staat toch op hun website, een beetje een leuke OP is ok maar ik ga geen discografie maken. Heb je te weinig mod-werk op het kroegforum ovso dat je hier gaat lopen zeikenik spam de boel daar wel even vol
.
.
.
Henkmanz![]()
![]()
![]()
Lees en u zult begrijp!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.
dat een publieke omroep door de overheid gesteund wordtquote:Op donderdag 8 september 2005 19:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een publiek en commercieel radio station dan? gaat nergens over man.
Dan mag je mij vertellen hoe hij 'het hele rijmschema aan zijn laars lapt' !quote:Op donderdag 8 september 2005 19:26 schreef Henkmanz het volgende:
Ook lapt hij het hele rijmschema aan z'n laars.. tof of niet tof? Ben benieuwd wie wat nou eigenlijk vindt.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Catch22- het volgende:
ken je de Bol.COM 24uurs delivery service niet?
Alleen track9 eejquote:Op maandag 12 september 2005 01:08 schreef Chrishop het volgende:
Je hebt dus tussen zondagnacht 23:58 en maandag ochtend 00:58, dus in een tijdsbestek van 1 uur, dat album gekocht?
tja, wat kun je nou van een backup mc vinden? wel leukquote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef nbhardstyle het volgende:
wat vinden we van de backup mc van typhoon? mc freeminded
hoezo niet? zolang maar meer mensen die shit gaan luisteren is er op zich toch niet zoveel fout mee?quote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Henkmanz het volgende:
Opgezwolle/Jawat tracks downloaden is zo not done.
dat is waar.quote:Op maandag 12 september 2005 21:27 schreef Maruku het volgende:
[..]
hoezo niet? zolang maar meer mensen die shit gaan luisteren is er op zich toch niet zoveel fout mee?
Die mannen hebben zó veel shit legaal online staan dat downen wel lame is imo.quote:Op maandag 12 september 2005 21:27 schreef Maruku het volgende:
hoezo niet? zolang maar meer mensen die shit gaan luisteren is er op zich toch niet zoveel fout mee?
dat valt op zich wel mee, alleen brandstof staat online. En wat niet gereleaste tracks op nlhiphop.nl toch?quote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die mannen hebben zó veel shit legaal online staan dat downen wel lame is imo.
Klopdok was backup mc bij Exter. Gooide er ook mooi een keiharde freestyle in over Beslan (was toen de eerste dag van de gijzeling)quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tja, wat kun je nou van een backup mc vinden? wel leuk
Wel zo'n beetje een heel album dus, zie ik weinig andere artiesten doen. Maar ja je kan niemand verplichten om CD's te kopen. Maar van zo'n relatief kleine nederlandse groep hoor je gewoon netjes de albums te kopen imo. mits je het tof vind.quote:Op maandag 12 september 2005 22:08 schreef Maruku het volgende:
[..]
dat valt op zich wel mee, alleen brandstof staat online. En wat niet gereleaste tracks op nlhiphop.nl toch?
Wat een onzin zeg! Internet (en dus ook het downloaden) is dé manier om meer bekendheid te genereren... Alle muzikanten die hun muziek met de juiste instelling maken zijn maar al te blij met die kids die hun shit massaal verspreiden!quote:Op maandag 12 september 2005 18:51 schreef Henkmanz het volgende:
Opgezwolle/Jawat tracks downloaden is zo not done.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef Henkmanz het volgende:
Maar goed; ik lees nu de sig van S-Two en begin me nu af te vragen wat nou de kloppende lyrics zijn:
"Hedon is de plaats voor de hiphopliefhebber" of "Hedonistenplaats voor de hiphopliefhebber" ?
de Hedon is een soort theater in Zwolle waar de jongens vaker opgetreden hebben en een beetje hun roots hebben liggen; maar een hedonistenplaats ( een plek waar mensen die het genot als hoogste goed in het leven zien hangen oid) zóu ook kunnen...
Ikzelf denk het eerste, maar ben benieuwd wat anderen daarvan denken..
Spuugdingenquote:Op maandag 12 september 2005 19:42 schreef Catch22- het volgende:
Moet nog hebben
- Microphone Collossusquote:heb nu
Spuugdingenquote:Als ik weer wat geld over heb haal ik
quote:ook wel
Ja joh, de mid-90s liggen ver achter ons. Vernieuwing is niet per se achteruitgang. En als er nu nog steeds van die B-Boy Breakdowns waren zou er toch nieuw publiek op afkomen en dat zou je waarschijnlijk toch niet liggen. Dat is één van de main reasons waarom ik tijdens de her-opmars van de breakdance een aantal jaar geleden die hele boel naast me neer heb gelegd; ik hoef niet tussen de uit de maat dansende turkjes een six-stepje te doen; dat gaat nergens over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:31 schreef Maruku het volgende:
hedon, vroeger met die b-boy breakdowns... those were the days. edo g die er optrad en shit... mjah, nu alleen maar nlhiphop. Achteruitgang imo.
`quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef Catch22- het volgende:
das zonde, echt breakdancen is supergaaf. Lijkt me wel supervet als er gewoon een dikke hiphopavond komt in Hedon. Met Opgezwolle, Jawat en wat onbekendere bands misschien, breakdance shizzle
Juist. Breakdance is tegenwoordig 'Urban' , geen hiphop meer..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
`
Misschien dat anderen het onduidelijk zeggen, de scene is er nu niet meer. Hij bestaat namelijk grotendeels uit "turkjes" en ander urban volk dat hun ding doet, maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
precies. 'alles is urban... ik mis die basis hiphop shit', t-shirt van brain... na het droppen van zijn urban hitje over alles wat ik mis ben jij of weet ik het.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:18 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Juist. Breakdance is tegenwoordig 'Urban' , geen hiphop meer..
Ik woon in Amsterdam en hier zijn ook nauwelijks vette hip hop feestjes, wat vroeger hip hop was daar wordt nu Sean Paul e.d. gedraaid. Alleen Appelsap is nog wel leuk.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef Maruku het volgende:
[..]
precies. 'alles is urban... ik mis die basis hiphop shit', t-shirt van brain... na het droppen van zijn urban hitje over alles wat ik mis ben jij of weet ik het.
maar precies weet je, vroeger was Hedon gewoon specialer. Avonden waar je heen ging om echte hiphop te voelen. Met DJ CashMoney en weet ik wat. Tegenwoordig is het gewoon Opgezwolle, wat natuurlijk ook vet is, maar gewoon niet te vergelijken met wat het eerst was. En dat is echt jammer.
Trouwens, die b-boy breakdowns waren niet eens vet vanwege het breaken, maar meer vanwege de wat exclusievere muziek. Serch die draait. Pone draait... Gewoon echte shit weet je? Rauwe hiphopshit of oldschool funk, maar geen posershit.
Maarjah... nu ik studeer in Eindhoven moet ik eigenlijk mijn maula houden, want hier is echt niets van hiphop of urban of wat dan ook. Kutstudenten...
[edit]Heb je ook wel eens dat je je post terugleest en vindt dat hij best wel gefrustreerd overkomt?[/edit]
Sean Paulquote:Op woensdag 14 september 2005 11:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam en hier zijn ook nauwelijks vette hip hop feestjes, wat vroeger hip hop was daar wordt nu Sean Paul e.d. gedraaid. Alleen Appelsap is nog wel leuk.
Hier is ook weinig hiphop hoor en dat ligt niet aan de studenten. Ik denk dat een hiphopstylo kroeg best zou kunnen slagen hiero..quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef Maruku het volgende:
Maarjah... nu ik studeer in Eindhoven moet ik eigenlijk mijn maula houden, want hier is echt niets van hiphop of urban of wat dan ook. Kutstudenten...
[edit]Heb je ook wel eens dat je je post terugleest en vindt dat hij best wel gefrustreerd overkomt?[/edit]
ja dat denk ik eerlijk gezegd ook maar waarom is zoiets er niet al?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hier is ook weinig hiphop hoor en dat ligt niet aan de studenten. Ik denk dat een hiphopstylo kroeg best zou kunnen slagen hiero..
waar zit jij? Dacht dat je in de ZW zat en in Zwolle is de Blauwe Bengel, doet toch nog steeds hiphop? Maar tis niet echt of dat ding goed loopt in zwolle.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Catch22- het volgende:
omdat niemand dat iniatief neemt ..
dat komt vanzelf wel, ik hoor dit soort dingen altijd via via.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef Catch22- het volgende:
het probleem is dat het wel bekendheid moet krijgen onder hiphoppers en hoe doe je dat?
en promotie hebben we al mooie ideeen voor. Sowieso is Eindhoven echt een stad waar veel gestickerd wordt, dus dat leek ons ook wel een idee.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:38 schreef Catch22- het volgende:
het probleem is dat het wel bekendheid moet krijgen onder hiphoppers en hoe doe je dat?
de bengel staat te koop trouwens
mjah, in Eindhoven is echt bijna niets van niet-studentikoos te vinden. Alleen maar van die afgeragde top40 muziek die grijsgedraaid wordt. Terwijl er uit brabant best veel hiphop komt (ik doe geen uitspraak over de kwaliteitquote:Op woensdag 14 september 2005 16:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat komt vanzelf wel, ik hoor dit soort dingen altijd via via.
maar ik ben bang dat er toch niet genoeg animo voor is.
Hedon is geen theater, Hedon is het poppodium van Zwolle... Zij bieden onder andere een podiumplaats voor acts als Opgezwolle, maar ook aan alle andere acts die zich bezig houden met de popcultuur. Alle genres die een raakvlak hebben met de popcultuur zouden in principe geprogrammeerd kunnen worden in Hedon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat je die shit koopt om te supporten. En verder vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van hier melden dat je een album hebt gedownload, lekker boeiend.
Maar goed; ik lees nu de sig van S-Two en begin me nu af te vragen wat nou de kloppende lyrics zijn:
"Hedon is de plaats voor de hiphopliefhebber" of "Hedonistenplaats voor de hiphopliefhebber" ?
de Hedon is een soort theater in Zwolle waar de jongens vaker opgetreden hebben en een beetje hun roots hebben liggen; maar een hedonistenplaats ( een plek waar mensen die het genot als hoogste goed in het leven zien hangen oid) zóu ook kunnen...
Ikzelf denk het eerste, maar ben benieuwd wat anderen daarvan denken..
Ik heb d'r inderdaad wel eens een metalconcertje bijgewoond, dus 't aanbod is ruim.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hedon is geen theater, Hedon is het poppodium van Zwolle... Zij bieden onder andere een podiumplaats voor acts als Opgezwolle, maar ook aan alle andere acts die zich bezig houden met de popcultuur. Alle genres die een raakvlak hebben met de popcultuur zouden in principe geprogrammeerd kunnen worden in Hedon.
Denket.. Kheb geen lijntjes naar delic liggen dus ik kan het niet vragenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:59 schreef Maruku het volgende:
[..]
en promotie hebben we al mooie ideeen voor. Sowieso is Eindhoven echt een stad waar veel gestickerd wordt, dus dat leek ons ook wel een idee.
bengel gaat weg?
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hedon is geen theater, Hedon is het poppodium van Zwolle... Zij bieden onder andere een podiumplaats voor acts als Opgezwolle, maar ook aan alle andere acts die zich bezig houden met de popcultuur. Alle genres die een raakvlak hebben met de popcultuur zouden in principe geprogrammeerd kunnen worden in Hedon.
mjah, je hebt hedon, das het grote poppodium http://www.hedon-zwolle.nl en je hebt daarnaast het Zwols Popfront. Bij popfront treden de echte beginners op. Hedon heeft dus echt goeie artiesten gehad. Ik weet niet zeker of Gang-Starr daar heeft opgetreden, maar ook zij zijn in Zwolle geweest.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ik
ik kan natuurlijk fout zitten
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:57 schreef Catch22- het volgende:
Denket.. Kheb geen lijntjes naar delic liggen dus ik kan het niet vragen
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Catch22- het volgende:
Hedon is volgens mij meer gewoon een normaal podium met de wat grotere artiesten. Naast hedon (in hetzelfde gebouw) zit het poppodium ofzo, daar komen de wat kleinere bands geloof ik
ik kan natuurlijk fout zitten
[offtopic]quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef Maruku het volgende:
[..]
precies. 'alles is urban... ik mis die basis hiphop shit', t-shirt van brain... na het droppen van zijn urban hitje over alles wat ik mis ben jij of weet ik het.
maar precies weet je, vroeger was Hedon gewoon specialer. Avonden waar je heen ging om echte hiphop te voelen. Met DJ CashMoney en weet ik wat. Tegenwoordig is het gewoon Opgezwolle, wat natuurlijk ook vet is, maar gewoon niet te vergelijken met wat het eerst was. En dat is echt jammer.
Trouwens, die b-boy breakdowns waren niet eens vet vanwege het breaken, maar meer vanwege de wat exclusievere muziek. Serch die draait. Pone draait... Gewoon echte shit weet je? Rauwe hiphopshit of oldschool funk, maar geen posershit.
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik woon in de provincie Groningen en hier is qua-hiphop echt helemaal niets. Er wordt nog wel een een hiphopavond of iets dergelijks georganiseerd maar het is dan ook allemaal urban troepKen uit de omgeving eigenlijk ook weinig mensen die van de "echte" hiphop houden, maar heb het er met hun wel eens over gehad om avonden te organiseren. Denk alleen dat het niet echt haalbaar is...
[/offtopic]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Maruku het volgende:
[..]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.
Een gast uit mn dorp zit ook bij een rapgroep en hun dj is wel zeer okay. Draait ook vaak voor optredens van Opgezwolle e.d. als die in het noorden zijn. Hij draait wel lekkere hiphop, alleen hij draait helaas niet zo vaak.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Maruku het volgende:
[..]
Sjah, op het moment is het in EHV zo slecht dat ik het er wel voor over heb om een avond lang urban zooi over me heen te krijgen voor een uurtje of halfuurtje echte hiphop.
Ik neem aan dat je het over de Buitenwesten tour hebt? Damn wel vet dat ze in de Opoort spelenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:08 schreef S-Two het volgende:
22/10 Effenaar-Eindhoven
27/10 Paard-Den Haag
19/11 Patronaat-Haarlem
24/11 Oosterpoort-Groningen
2/12 Tivoli-Utrecht
Deze data voor de Najaarstour krijg ik net van een maatje van me. 24/11 ben ik er zeker bij
Hij had het een beetje vaag gehoord. Volgens hem kwam Jawat zowiezo, en waarschijnlijk de hele crew. Het wachten is op meer goed nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2005 17:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de Buitenwesten tour hebt? Damn wel vet dat ze in de Opoort spelenHoop alleen wel dat ze daar goed tot hun recht komen. Ben d'r iig ook zeker bij dan.
Ik mag toch aannemen dat het de hele Buitenwesten kliek is, want je moet een idioot van een programmeur zijn wil je Jawat in z'n eentje in de Oosterpoort zetten.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij had het een beetje vaag gehoord. Volgens hem kwam Jawat zowiezo, en waarschijnlijk de hele crew. Het wachten is op meer goed nieuws.
Volgens mij gaat dat over de mensheid in het algemeen dus ook over Rico zelf, aangezien dat een "solo" nummer is.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef Catch22- het volgende:
'maar besef wel dat je een verwend kreng bent, een egoistisch mens bent, een krent die geen grens kent. je denk ik wil meer, meer, meer, en ren naar de pin voor de zoveelste keer'
dus het gaat meer over anderen dan over hunzelf
'ik denk aan m'n centen, denk ik wil meer'quote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef Catch22- het volgende:
'maar besef wel dat je een verwend kreng bent, een egoistisch mens bent, een krent die geen grens kent. je denk ik wil meer, meer, meer, en ren naar de pin voor de zoveelste keer'
dus het gaat meer over anderen dan over hunzelf
De man heeft gelijkquote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
Hou is ff op om stukken tekst e.d. hier te plaatsen. Gaat fokking nergens over![]()
Zie liever een discussie of informatie. Knap hoor dat je stukken teksten kent, niet hier![]()
volgens mij staat er nog wat onder blinde koequote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Devlinsect het volgende:
Hou is ff op om stukken tekst e.d. hier te plaatsen. Gaat fokking nergens over![]()
Zie liever een discussie of informatie. Knap hoor dat je stukken teksten kent, niet hier![]()
Afgelopen zaterdag in de Melkweg werd er wel echte rap gedraaid. Gang Starr, M.O.P, Wu-Tang en zowaar Duvelduvel!quote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
HipHop (en dan bedoel ik geen urban-shit) is sowieso moeilijk te programmeren voor een podium in Nederland!
14.gifquote:
quote:tis niet wat je ziet piet niet wat je willlllllllll billllll niet wat je weet peet die industrie is fake!!!
tis niet wat je denkt henk niet wat je kan jan 't gaat om die money sjoniieeee
Netjes.quote:heb de cd maar eens aangeschaft![]()
vind je jawat nix ???????quote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
14.gif
[..]
[..]
Netjes.
Ben trouwens benieuwd wanneer de Buiten westen tour officieel bekend wordt gemaakt.
14.gif =quote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef nadiiii het volgende:
[..]
vind je jawat nix ???????
hoop dat ze ook richting rotterdam komenzal vast wel
![]()
ik vind die denk henk kan jan money sjonnie wel grappigquote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
14.gif = [afbeelding]
En dat refrein van Tisnietwatjeziet kan ik niet uitstaan, vandaar de puke smilie.
Stukje terug in dit topic heb ik een miniminireviewtje staan.
En tot nu toe is dit bekend van de tour (onofficieel, dus wie weet komt er nog wat bij, of gaat er nog wat weg)
22/10 Effenaar-Eindhoven
27/10 Paard-Den Haag
19/11 Patronaat-Haarlem
24/11 Oosterpoort-Groningen
2/12 Tivoli-Utrecht
ja joh, mad vette rijms :x.quote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ik vind die denk henk kan jan money sjonnie wel grappigieder zn ding toch
kill:quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ja joh, mad vette rijms :x.
en niet zo gepikeerd reageren als men zegt dat je niet met lappen tekst aan moet komen zetten, je gedraagt je als een klein kind. We houden hier niet van dat geschreeuw.
http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9419&m=30&p=1#199083quote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is ffs de bron van die zogenaamde toerdata?
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 20:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
http://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9419&m=30&p=1#199083
En ik weet niet of je ooit op dat forum komt, maar die Dap kent kennelijk alle Opgezwolle lui oid. Stond ook op 't podium @ buitenwesten @ Lowlands (z'n foto's zijn te zien @ nlhiphop.nl)... ik neem iig wel aan dat ie betrouwbaar is. En ik gok dat d'r nog wel wat data bij komen.
hoezo zou dat niet kunnen binnen een maand?quote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef Maruku het volgende:
[..]
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.
Al hoop ik stiekem wel dat het waar is.
Dat zou dus ook inhouden dat jij niks te zeggen hebt over zijn post-gedrag etc etc. Maar geef toe posts in de trant van Ik heb die en die cd gekocht en mijn vader zag de neef van de broer van typhoon in de rij staan bij de super de boer zijn niet echt van meerwaarde op het topic. Ik bedoel zeg dan wat inhoudelijks. Het lijkt me ook verstandig dat Henkmanz niet zo gaat bitchen, en dat sommige mensen zich niet gedragen als groupies.quote:Op maandag 19 september 2005 19:05 schreef Catch22- het volgende:
jij houdt niet van dat geschreeuw, misschien. Maar aangezien een ieder hier net zo veel recht heeft om te posten denk ik niet dat jij daar veel over hebt te zeggen
Ik heb verder ook geen idee hoe en wat, ik weet alleen dat die gast die d'r mee kwam normaal gesproken geen onzin lult. Ik vind het ook raar dat het in de Oosterpoort in Groningen zou zijn, aangezien daar meestal de wat grotere dingen spelen. Had het eerder in de Vera verwacht. Maar ik hoop wel dat ze spelen uiteraard.quote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef Maruku het volgende:
[..]
Dude... maar hoe kan buiten westen over een maand al in de effenaar zitten? * Maruku blijft erbij dat de data wel een beetje dubieus zijn.
Al hoop ik stiekem wel dat het waar is.
Gast, wat loop je nou weer dom te lullen. Als je ook maar enigzins verstand zou hebben van dit soort shit, had je ook geweten dat tourdata vaak al een hele tijd bij clubs in optie staan... Dit is gewoon te achterhalen! (Tenzij deze data niet bekend gemaakt mogen worden van de boeker)quote:Op maandag 19 september 2005 18:55 schreef Henkmanz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat is ffs de bron van die zogenaamde toerdata? Nergens officieel aangekondigd, gewoon een beetje via via hier gekomen. Ik vertrouw het voor geen reet. Volgens mij gewoon fanboy-behaviour.
Maar goed, mijn mening.
Is mogelijk, maar veel podia hebben hun programmering zo'n 2 maanden van te voren rond...quote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo zou dat niet kunnen binnen een maand?
Idd, en wie zegt dat de data niet al een maand bekend zijn, maar nog nergens gemeld. Dan zit je dus op 2 maanden..quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:24 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is mogelijk, maar veel podia hebben hun programmering zo'n 2 maanden van te voren rond...
Dit heeft te maken met o.a. deadlines voor promotie etc.
ik wilde gewoon ff melden dat ik de cd gekocht heb en dat ik em gaaf vondquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat zou dus ook inhouden dat jij niks te zeggen hebt over zijn post-gedrag etc etc. Maar geef toe posts in de trant van Ik heb die en die cd gekocht en mijn vader zag de neef van de broer van typhoon in de rij staan bij de super de boer zijn niet echt van meerwaarde op het topic. Ik bedoel zeg dan wat inhoudelijks. Het lijkt me ook verstandig dat Henkmanz niet zo gaat bitchen, en dat sommige mensen zich niet gedragen als groupies..
ik kom hier omdat ik van hiphop hou en niet om afgekraakt te worden......quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
ja joh, mad vette rijms :x.
en niet zo gepikeerd reageren als men zegt dat je niet met lappen tekst aan moet komen zetten, je gedraagt je als een klein kind. We houden hier niet van dat geschreeuw.
zonde dat er altijd tjappies zijn die (denken dat ze) het beter wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:16 schreef Catch22- het volgende:
nadiiii trek je niets aan van die paar anderen. Er is een beetje verdeeldheid over de manier hoe dit topic moet lopen..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef nadiiii het volgende:
[..]
zonde dat er altijd tjappies zijn die (denken dat ze) het beter weten![]()
geef andere mensen ook de kans om hun kennis te delen ook al heb je de neef van typhoon zn broer en daar zn zus van bij de supermarkt gezien en je wilt het delen dan kan dat toch gewoon in dit topic??????? het topic is er niet voor niets toch......
dus jij voelt je aangesproken als tjappiequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:32 schreef Henkmanz het volgende:
[..]. Prrrima. Ik was ook debiel om te denken dat er op dit forum een fatsoenlijke discussie gehouden kon worden.
oh ja, met die post van je geef je dus ook aan dat ik zelf mag zeggen of ik die rijms van jawat wack vind, want dat vind ik. En noem mij geen tjappie, muts.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef nadiiii het volgende:
dus jij voelt je aangesproken als tjappie![]()
noem mij geen muts want ik doe jou geen kwaad miereneuker
doe lekker cool.... je bent cool...... vooral om iemand af te kraken die hier met goede bedoelingen komt.......quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]Er waren 2 mensen die jou tegenspraken, één ervan was ik, de ander was een maat van me. Dus is één van ons twee die zogenaamde tjappie toch? Anyway, op het moment dat je met je ge-godver en je ge-mierenneuker kwam 'deed je mij al kwaad'. Maar 't is prima.
Ben cool.
Koel als in ik houd me gedeist ik ben relaxed. Een manier om te zeggen dat dit kinderachtige gezeur wel op mag houdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef nadiiii het volgende:
[..]
doe lekker cool.... je bent cool...... vooral om iemand af te kraken die hier met goede bedoelingen komt.......
miereneuker
![]()
Alleen zijn het wel een beetje misplaatste bedoelingen. Ik bedoel ik heb onlangs ook cd's gekocht. Street's Disciple van Nas bijvoorbeeld. Maar dat ga ik ook niet posten in een Nas topic. Dit topic loopt toch al niet zo lekker, je had op zijn minst de discussie uit kunnen lokken, bv. 'ik vind het een goeie cd, terwijl die matig ontvangen wordt' etc om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef nadiiii het volgende:
[..]
doe lekker cool.... je bent cool...... vooral om iemand af te kraken die hier met goede bedoelingen komt.......
miereneuker
![]()
Vind je dat kennis delen? 'Ik heb die cd gekocht!!!!11!!quote:geef andere mensen ook de kans om hun kennis te delen ook al heb je de neef van typhoon zn broer en daar zn zus van bij de supermarkt gezien en je wilt het delen dan kan dat toch gewoon in dit topic??????? het topic is er niet voor niets toch......
Lol, das typhoon zijn zus :-D.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Martuh het volgende:
[..]
(typhoon zn broer en daar zn zus van) [..]
sjesus ik was gewoon blij dat ik de CD gekocht had weet ik veel dat er hier van die happerige mensen zitten te wachten tot iemand iets post en daarna lekker af gaan kraken......... leg het me dan normaal uit en ga niet komen met dat geblaat meteen dan begrijp ik ook dat het niet thuishoort in dit topic.........quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Martuh het volgende:
[..]
Alleen zijn het wel een beetje misplaatste bedoelingen. Ik bedoel ik heb onlangs ook cd's gekocht. Street's Disciple van Nas bijvoorbeeld. Maar dat ga ik ook niet posten in een Nas topic. Dit topic loopt toch al niet zo lekker, je had op zijn minst de discussie uit kunnen lokken, bv. 'ik vind het een goeie cd, terwijl die matig ontvangen wordt' etc om maar eens wat te noemen.
[..]
Vind je dat kennis delen? 'Ik heb die cd gekocht!!!!11!!![]()
![]()
' Vind je dát kennis delen? En nee, voor dergelijke mededelingen (typhoon zn broer en daar zn zus van) kan je beter een Opgezwolle Groupie Topic oprichten.
Daar stoor ik me ook best wel aan, ze doen nooit wat aan die site. Ook lang niet alle tourdata etc. staan eropquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:08 schreef Chrishop het volgende:
En on-topic verder.
De tourdate staan nog niet op Kubus' site, Ik weet niet of het album van Typhoon al uit is, is z'n site al online of moeten we daar net zo lang op wachten als op kubus site. Ik ben btw van mening dat Opge zelf hun site wel eens aan vernieuwing toe is, het laatste bericht is van meer dan een half jaar geleden.
mjah... ooit gekocht voor mijn broertje's verjaardag. 2004 denk ik ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:10 schreef Catch22- het volgende:
Vet Verse Flows (met Het Doek Valt er op) is toch al best oud?? 2004 geloof ik..
ze touren ook niet echt meer volgens mij. Spelen alleen nog festivals. Maar het festivalseizoen is zo goed als overquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar stoor ik me ook best wel aan, ze doen nooit wat aan die site. Ook lang niet alle tourdata etc. staan erop
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef nadiiii het volgende:
[..]
miereneuker
![]()
Precies. Ik gaf hiermee aan dat dit kinderachtige gezeur maar op moest houden.. Dan moet je niet doorgaan. Ik geef aan dat ik ermee stop; en jij begint daarna weer te schelden, waarom?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Koel als in ik houd me gedeist ik ben relaxed. Een manier om te zeggen dat dit kinderachtige gezeur wel op mag houden.
* Chrishop is ook koel dus.
had ik ff zin anquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
[..]
Precies. Ik gaf hiermee aan dat dit kinderachtige gezeur maar op moest houden.. Dan moet je niet doorgaan. Ik geef aan dat ik ermee stop; en jij begint daarna weer te schelden, waarom?
Het leuke is; Rein de vos en Supa kunnen best onbeat rappen; luister maar naar de intro en 1001 sprookjes van opgeduveld ; daar hoor je Rein toch echt onbeat rappen. Het lijkt wel alsof ze er bewust naast gaan zitten...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef Catch22- het volgende:
Ai zuur
ik luister nu Jawat! - Die apen weer (met DuvelDuvel)
maar ik kan nu toch wel zeggen dat ik alleen Duvel van DuvelDuvel cool vind. Die andere zijn het net niet
Ja, alleen true hiphopliefhebbers kunnen dat respecterenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Het leuke is; Rein de vos en Supa kunnen best onbeat rappen; luister maar naar de intro en 1001 sprookjes van opgeduveld ; daar hoor je Rein toch echt onbeat rappen. Het lijkt wel alsof ze er bewust naast gaan zitten...
dan maar geen hiphopliefhebberquote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja, alleen true hiphopliefhebbers kunnen dat respecteren.
Ik ga het je wel leren, flink brok nepal kijken hoe hard jij zult gaan krengquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dan maar geen hiphopliefhebber. Ik kan die offbeat meuk echt niet uitstaan. Die oude shit van Duvelduvel is écht niet mijn ding.
dan moet je wel fokking goeie nepal hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ga het je wel leren, flink brok nepal kijken hoe hard jij zult gaan kreng.
Jeweettoch van het weekend zaten m'n ogen weer eens half dicht.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dan moet je wel fokking goeie nepal hebben.
Ja, want de shit die we smoken is gewoon geen kattepis.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jeweettoch van het weekend zaten m'n ogen weer eens half dicht..
Same here, slaap lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ja, want de shit die we smoken is gewoon geen kattepis.
anyway; nu weer ontopic, anders moet ik mezelf gaan bashen straks.
komt er ook nog een herhaling van ???????quote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef Catch22- het volgende:
Net even gekeken. Leuke reportage
Gaat het?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Catch22- het volgende:
ik wou het net zeggen. Lopen janken dat men hier onzin post, ga je hier zitten slowchatten
Er zijn wel een aantal nummers waar ik die andere 2 wel redelijk vindt, maar vaak vind het echt triest. Had het eerder in dit topic dacht ik ook al genoemd. Vaak verneuken ze een nummer zelfs bijnaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef Catch22- het volgende:
Ai zuur
ik luister nu Jawat! - Die apen weer (met DuvelDuvel)
maar ik kan nu toch wel zeggen dat ik alleen Duvel van DuvelDuvel cool vind. Die andere zijn het net niet
dankjewelquote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef Catch22- het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).laatste.asf;embed=1
vanaf 25:30
25 posts per paginaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:22 schreef Devlinsect het volgende:
12 pagina's. Tjonge jonge. Begint een PUB topic te worden. Wat een gezeik hier. Mij zie je hier niet meer.![]()
![]()
27 oktober van de partijquote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef Ludacriss het volgende:
Paard van Troje op 27 oktober is bevestigd... heb gelijk maar me kaartje en die van vrienden gekocht
http://www.paard.nl/nieuw/detail_index.php?event_id=1424
Btw mensen die op 8 oktober in de Melkweg aanwezig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |