Ik ga het je wel leren, flink brok nepal kijken hoe hard jij zult gaan krengquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dan maar geen hiphopliefhebber. Ik kan die offbeat meuk echt niet uitstaan. Die oude shit van Duvelduvel is écht niet mijn ding.
dan moet je wel fokking goeie nepal hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ga het je wel leren, flink brok nepal kijken hoe hard jij zult gaan kreng.
Jeweettoch van het weekend zaten m'n ogen weer eens half dicht.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dan moet je wel fokking goeie nepal hebben.
Ja, want de shit die we smoken is gewoon geen kattepis.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jeweettoch van het weekend zaten m'n ogen weer eens half dicht..
Same here, slaap lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ja, want de shit die we smoken is gewoon geen kattepis.
anyway; nu weer ontopic, anders moet ik mezelf gaan bashen straks.
komt er ook nog een herhaling van ???????quote:Op donderdag 22 september 2005 01:36 schreef Catch22- het volgende:
Net even gekeken. Leuke reportage
Gaat het?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Catch22- het volgende:
ik wou het net zeggen. Lopen janken dat men hier onzin post, ga je hier zitten slowchatten
Er zijn wel een aantal nummers waar ik die andere 2 wel redelijk vindt, maar vaak vind het echt triest. Had het eerder in dit topic dacht ik ook al genoemd. Vaak verneuken ze een nummer zelfs bijnaquote:Op woensdag 21 september 2005 20:22 schreef Catch22- het volgende:
Ai zuur
ik luister nu Jawat! - Die apen weer (met DuvelDuvel)
maar ik kan nu toch wel zeggen dat ik alleen Duvel van DuvelDuvel cool vind. Die andere zijn het net niet
dankjewelquote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef Catch22- het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).laatste.asf;embed=1
vanaf 25:30
25 posts per paginaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:22 schreef Devlinsect het volgende:
12 pagina's. Tjonge jonge. Begint een PUB topic te worden. Wat een gezeik hier. Mij zie je hier niet meer.![]()
![]()
27 oktober van de partijquote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef Ludacriss het volgende:
Paard van Troje op 27 oktober is bevestigd... heb gelijk maar me kaartje en die van vrienden gekocht
http://www.paard.nl/nieuw/detail_index.php?event_id=1424
Btw mensen die op 8 oktober in de Melkweg aanwezig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |